Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Det Sidste Ord - something random. Vote_lcapDet Sidste Ord - something random. Voting_barDet Sidste Ord - something random. Vote_rcap 
Edith Ember
Det Sidste Ord - something random. Vote_lcapDet Sidste Ord - something random. Voting_barDet Sidste Ord - something random. Vote_rcap 
Amylia
Det Sidste Ord - something random. Vote_lcapDet Sidste Ord - something random. Voting_barDet Sidste Ord - something random. Vote_rcap 
Green
Det Sidste Ord - something random. Vote_lcapDet Sidste Ord - something random. Voting_barDet Sidste Ord - something random. Vote_rcap 
Era
Det Sidste Ord - something random. Vote_lcapDet Sidste Ord - something random. Voting_barDet Sidste Ord - something random. Vote_rcap 
Eleonora
Det Sidste Ord - something random. Vote_lcapDet Sidste Ord - something random. Voting_barDet Sidste Ord - something random. Vote_rcap 
Veneur
Det Sidste Ord - something random. Vote_lcapDet Sidste Ord - something random. Voting_barDet Sidste Ord - something random. Vote_rcap 
Ann
Det Sidste Ord - something random. Vote_lcapDet Sidste Ord - something random. Voting_barDet Sidste Ord - something random. Vote_rcap 
Misel
Det Sidste Ord - something random. Vote_lcapDet Sidste Ord - something random. Voting_barDet Sidste Ord - something random. Vote_rcap 
Iljana
Det Sidste Ord - something random. Vote_lcapDet Sidste Ord - something random. Voting_barDet Sidste Ord - something random. Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Det Sidste Ord - something random.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Maradith

Maradith


Antal indlæg : 134
Points : 5596
Reputation : 0
Registration date : 23/10/09
Age : 31
Geografisk sted : Warland

Character sheet
Liv:
Det Sidste Ord - something random. Left_bar_bleue100/100Det Sidste Ord - something random. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: brun kappe, grønt pandebånd, kjole med et åben snit, ankelkæde og hun bærer ingen sko
Race: Elver

Det Sidste Ord - something random. Empty
IndlægEmne: Det Sidste Ord - something random.   Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeFre 7 Maj - 18:11

Dette var noget, jeg bare skrev for sjov. Det er ikke super godt, fordi jeg skrev det under matematik skriftlig eksamen, men jeg havde lidt for meget fritid og så kedede jeg mig, så noget skulle jeg lave. XD
Og dette var så det, der kom ud af min kedsomhed.
Inspiration: vinden som tuede udenfor, og stilheden under eksamen.
I må gerne kommentere på det. ;D


Det Sidste Ord

Mørket nærmer sig og stilheden hersker. En ung rejsende sidder ved sit bål og varmer sig. Pludselig kan han høre et kvindeskrig i mørket, mens en ugle flyver hen over ham, den må have fået øje på en mus. Vinden tuder, mens han trækker sit sværd. Han lister hen mod skovkanten, da han igen hører et skrig. Ud af skoven kom en kvinde løbende. Hendes kjole er forreven, og hendes hud har mange rifter, men man kunne se, at hun var smuk. Hun faldt på knæ foran ham og begyndte at græde, hun bad inderligt om han s hjælp. Igen begyndte vinden at tude, men med en blandet lyd af en knurren. Han hævede sværdet i forsvarsposition. Han så de sort/grå glimt mellem træerne. De var ikke alene. Det var ulve, og der var ikke kun en, nej, der var alt for mange til, at den rejsende kunne klare dem. Han tog kvindens hånd og de begyndte at løbe væk fra skoven og ulvene, men det hjalp ikke. Ulvene løb efter dem. Forgæves forsøger han at jage ulvene væk ved at svinge med sværdet mod dem. Han beder kvinden om at løbe, mens han vil holde ulvene tilbage, så hun kan komme væk. Kvinden græder, men begynder at løbe. Da den første ulv gør tegn til at løbe efter kvinden, springer han frem og dræber ulven. De andre ulve begyndte at knurre og kredse omkring ham, Han svang med sværdet, når en ulv sprang mod ham. Han begyndte at blive træt. Han tabte sværdet, da en ulv igen sprang mod ham. En ulv sprang på ham. Han dækkede sit ansigt til, men blev væltet. Ulven gik efter struben og fik fat. Langsomt kunne han mærke, hvordan livet forlod ham.

Kvinden var stoppet og var gået tilbage mod den rejsende. Hun aede og hviskede søde ord til ulvene, mens hun gik ind mellem dem. Hun gik hen til den rejsende og bøjede sig over ham. Han var stadig i live, men på randen til døden. Hun lagde en hånd på hans kind og fortalte, at hun var taknemlig, fordi han ville hjælpe hende. Hun drejede på hans hoved og hviskede et enkelt ord ind i øret på ham, hvorefter hun skar struben over på ham. Hun lod ulvene æde ham. Det sidste ord havde været farvel.
Tilbage til toppen Go down
Tristan




Antal indlæg : 42
Points : 5275
Reputation : 0
Registration date : 30/04/10

Character sheet
Liv:
Det Sidste Ord - something random. Left_bar_bleue100/100Det Sidste Ord - something random. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En let brynje og brunt, foret skintøj.
Race: Elver

Det Sidste Ord - something random. Empty
IndlægEmne: Sv: Det Sidste Ord - something random.   Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeTirs 11 Maj - 17:27

Det var godt skrevet, jeg ville aldrig have fundet ud af det var kvinden der var den onde! xD...
Tilbage til toppen Go down
Maradith

Maradith


Antal indlæg : 134
Points : 5596
Reputation : 0
Registration date : 23/10/09
Age : 31
Geografisk sted : Warland

Character sheet
Liv:
Det Sidste Ord - something random. Left_bar_bleue100/100Det Sidste Ord - something random. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: brun kappe, grønt pandebånd, kjole med et åben snit, ankelkæde og hun bærer ingen sko
Race: Elver

Det Sidste Ord - something random. Empty
IndlægEmne: Sv: Det Sidste Ord - something random.   Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeTirs 11 Maj - 18:04

haha... mange tak ^^
det ville jeg heller ikke, det var også først senere, at jeg fandt på, at hun skulle være den onde. :D
Tilbage til toppen Go down
Tristan




Antal indlæg : 42
Points : 5275
Reputation : 0
Registration date : 30/04/10

Character sheet
Liv:
Det Sidste Ord - something random. Left_bar_bleue100/100Det Sidste Ord - something random. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En let brynje og brunt, foret skintøj.
Race: Elver

Det Sidste Ord - something random. Empty
IndlægEmne: Sv: Det Sidste Ord - something random.   Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeTirs 11 Maj - 19:35

Haha xD Okay, det var entenligt ret godt fundet på.
Tilbage til toppen Go down
Maradith

Maradith


Antal indlæg : 134
Points : 5596
Reputation : 0
Registration date : 23/10/09
Age : 31
Geografisk sted : Warland

Character sheet
Liv:
Det Sidste Ord - something random. Left_bar_bleue100/100Det Sidste Ord - something random. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: brun kappe, grønt pandebånd, kjole med et åben snit, ankelkæde og hun bærer ingen sko
Race: Elver

Det Sidste Ord - something random. Empty
IndlægEmne: Sv: Det Sidste Ord - something random.   Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeOns 12 Maj - 4:27

mange tak XD
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Det Sidste Ord - something random. Left_bar_bleue100/100Det Sidste Ord - something random. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Det Sidste Ord - something random. Empty
IndlægEmne: Sv: Det Sidste Ord - something random.   Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeOns 12 Maj - 5:44

To ord:
Rigtig god og spændende!
(okay det var så fire xD)
Tilbage til toppen Go down
Tristan




Antal indlæg : 42
Points : 5275
Reputation : 0
Registration date : 30/04/10

Character sheet
Liv:
Det Sidste Ord - something random. Left_bar_bleue100/100Det Sidste Ord - something random. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En let brynje og brunt, foret skintøj.
Race: Elver

Det Sidste Ord - something random. Empty
IndlægEmne: Sv: Det Sidste Ord - something random.   Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeOns 12 Maj - 5:45

Misel skrev:
To ord:
Rigtig god og spændende!
(okay det var så fire xD)

Nej det var faktisk ni og en smiley Razz
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Det Sidste Ord - something random. Left_bar_bleue100/100Det Sidste Ord - something random. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Det Sidste Ord - something random. Empty
IndlægEmne: Sv: Det Sidste Ord - something random.   Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeOns 12 Maj - 6:08

Nej, det var elleve, en smiley, to paranteser, en kolon og et udråbstegn... xD

Men nu til sagen! ^^ Rigtig godt skrevet, især i forhold til at du skrev det under eksamen (wtf? xD), det tror jeg, at jeg ville have haft for mange nerver til. o__O (Især i matematik xO)
Så... rigtig nice! C:
Tilbage til toppen Go down
Tristan




Antal indlæg : 42
Points : 5275
Reputation : 0
Registration date : 30/04/10

Character sheet
Liv:
Det Sidste Ord - something random. Left_bar_bleue100/100Det Sidste Ord - something random. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En let brynje og brunt, foret skintøj.
Race: Elver

Det Sidste Ord - something random. Empty
IndlægEmne: Sv: Det Sidste Ord - something random.   Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeOns 12 Maj - 6:09

Edith Ember skrev:
Nej, det var elleve, en smiley, to paranteser, en kolon og et udråbstegn... xD

Men nu til sagen! ^^ Rigtig godt skrevet, især i forhold til at du skrev det under eksamen (wtf? xD), det tror jeg, at jeg ville have haft for mange nerver til. o__O (Især i matematik xO)
Så... rigtig nice! C:

Nej for "To ord:" skulle ikke tælles med xP...
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Det Sidste Ord - something random. Left_bar_bleue100/100Det Sidste Ord - something random. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Det Sidste Ord - something random. Empty
IndlægEmne: Sv: Det Sidste Ord - something random.   Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeOns 12 Maj - 7:08

Det HELE skulle tælles med! xD
Og - kom på chatten, someone. >_<
Tilbage til toppen Go down
Maradith

Maradith


Antal indlæg : 134
Points : 5596
Reputation : 0
Registration date : 23/10/09
Age : 31
Geografisk sted : Warland

Character sheet
Liv:
Det Sidste Ord - something random. Left_bar_bleue100/100Det Sidste Ord - something random. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: brun kappe, grønt pandebånd, kjole med et åben snit, ankelkæde og hun bærer ingen sko
Race: Elver

Det Sidste Ord - something random. Empty
IndlægEmne: Sv: Det Sidste Ord - something random.   Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeOns 12 Maj - 23:37

mange tak for rosen.. XD
ja, jeg ved heller ikke helt, hvordan jeg kunne skrive det.
har ikke rigtig nogle nerver, tager det hele, som det kommer.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Det Sidste Ord - something random. Left_bar_bleue100/100Det Sidste Ord - something random. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Det Sidste Ord - something random. Empty
IndlægEmne: Sv: Det Sidste Ord - something random.   Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeTors 13 Maj - 0:57

Svedigt! Det vil jeg også kunne!
Tilbage til toppen Go down
Maradith

Maradith


Antal indlæg : 134
Points : 5596
Reputation : 0
Registration date : 23/10/09
Age : 31
Geografisk sted : Warland

Character sheet
Liv:
Det Sidste Ord - something random. Left_bar_bleue100/100Det Sidste Ord - something random. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: brun kappe, grønt pandebånd, kjole med et åben snit, ankelkæde og hun bærer ingen sko
Race: Elver

Det Sidste Ord - something random. Empty
IndlægEmne: Sv: Det Sidste Ord - something random.   Det Sidste Ord - something random. Icon_minitimeTors 13 Maj - 21:19

jeg bekymre mig ikke om karakterene.
består jeg, så er jeg glad. XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det Sidste Ord - something random. Empty
IndlægEmne: Sv: Det Sidste Ord - something random.   Det Sidste Ord - something random. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det Sidste Ord - something random.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Drakans sidste post.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Galleri-
Gå til: