Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Et par øller og en snak Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Et par øller og en snak Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Et par øller og en snak Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Et par øller og en snak Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Et par øller og en snak Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Et par øller og en snak Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Et par øller og en snak Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Et par øller og en snak Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Et par øller og en snak Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Et par øller og en snak Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Et par øller og en snak Vote_lcapEt par øller og en snak Voting_barEt par øller og en snak Vote_rcap 
Edith Ember
Et par øller og en snak Vote_lcapEt par øller og en snak Voting_barEt par øller og en snak Vote_rcap 
Amylia
Et par øller og en snak Vote_lcapEt par øller og en snak Voting_barEt par øller og en snak Vote_rcap 
Green
Et par øller og en snak Vote_lcapEt par øller og en snak Voting_barEt par øller og en snak Vote_rcap 
Era
Et par øller og en snak Vote_lcapEt par øller og en snak Voting_barEt par øller og en snak Vote_rcap 
Eleonora
Et par øller og en snak Vote_lcapEt par øller og en snak Voting_barEt par øller og en snak Vote_rcap 
Veneur
Et par øller og en snak Vote_lcapEt par øller og en snak Voting_barEt par øller og en snak Vote_rcap 
Ann
Et par øller og en snak Vote_lcapEt par øller og en snak Voting_barEt par øller og en snak Vote_rcap 
Misel
Et par øller og en snak Vote_lcapEt par øller og en snak Voting_barEt par øller og en snak Vote_rcap 
Iljana
Et par øller og en snak Vote_lcapEt par øller og en snak Voting_barEt par øller og en snak Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Et par øller og en snak

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Beth Smith




Antal indlæg : 4
Points : 4952
Reputation : 0
Registration date : 31/01/11

Et par øller og en snak Empty
IndlægEmne: Et par øller og en snak   Et par øller og en snak Icon_minitimeMan 31 Jan - 7:27

Beth sukkede dybt, og hvilede hagen i håndfladen. Der var ikke så mange at tale med i aften. Rundt omkring i den dunkle krostue sad folk og hviskede konspiratorisk med hinanden. Dog holdt hun humøret højt, for det var en dejlig aften, ja, det havde været en dejlig dag. Kærligt kiggede Beth på sin nyerhvervede stikkniv der sad trygt i hendes bælte blandt tre kasteknive, og en samling forskellige andre knive. Blidt tog hun den op, og vejede den i hånden. Der lå den perfekt, ikke længere end hendes hånd, og med en god vægt. Skæftet var af ibenholt, simpelt og elegant. Hun havde aldrig været meget for de små snørklerier, nogen knivsmede yndede at præge deres håndværk med. Hun tog fat om skæftet, og holdt den flade side af kniven op til kinden. Hun nød følelsen af det kølige metal på hendes varme hud. Prøvende lod hun den skarpe æg glide henover sin venstre håndryg, og betragtede det røde, næsten smerteløse spor den efterlod. Forsigtigt tørrede hun bladet af i et nogenlunde rent stykke lærredsstof, og lagde den nænsomt tilbage i skeden. Beskyttende klappede hun på den engang, og sendte et muntert smil til en mand i et fjernt hjørne, der havde betragtet hendes leg med den nye addition til hendes knivssamling.
Med fornyet energi begyndte hun at tørre nogle støvede glas af, og sludrede lystigt med en nyankommen ung mand, hun ikke havde set før.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9087
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Et par øller og en snak Left_bar_bleue100/100Et par øller og en snak Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Et par øller og en snak Empty
IndlægEmne: Sv: Et par øller og en snak   Et par øller og en snak Icon_minitimeTirs 1 Feb - 0:41

På trods af den brunlige vinterkappe, Edith var iført, lykkedes det alligevel aftenkulden at trænge ind og give hende kuldegysninger. Hætten hang langt ned over hendes ansigt, og med hjælp fra vintermørket lignede hun alle de andre forbipasserende i Oranko Gade, byens dystre slumkvarter. Hendes skridt var resolutte og hun tøvede ikke, som hun gik af sted hen ad gaden. Hun drejede pludselig ind af en mindre sidegade, hvis hjørne husede en kendt og meget besøgt kro. Den Sorte Havmåge var hjem til en broget flok, om det var kongehusets beskidte mænd, tyve, lejemordere, generelt fredløse eller andre, der kun var der for at handle sort. Edith åbnede den tunge, knagende dør og trådte ind. Hun gik direkte op til baren og var udmærket klar over, at alles øjne hvilede på hende. Sådan var det altid, når man besøgte Den Sorte Havmåge. De skumle typer derinde skulle alle have overblik over, om der nu var fjendtligheder på vej. Overdreven opmærksomhed. Paranoia. Edith kravlede op på en høj barstol og lod hætten falde ned. Hun slog albuerne i bordet og hvilede sin hage i sine hænder. Hun sukkede tungt.
Tilbage til toppen Go down
Beth Smith




Antal indlæg : 4
Points : 4952
Reputation : 0
Registration date : 31/01/11

Et par øller og en snak Empty
IndlægEmne: Sv: Et par øller og en snak   Et par øller og en snak Icon_minitimeTirs 1 Feb - 0:55

Beth afsluttede hurtigt den tilfældige samtale med et smil, en dyb, klukkende latter, og et klap på skulderen. Straks vendte hun sig for at skænke et glas varm kakao hun havde haft klar over ilden en rum tid. Hun hamrede glasset i bordet foran den nyankomne unge pige, Og sagde med en høj og rungende stemme "Hvad fanden, er det nu dig igen?" Det tiltrak et par kunders opmærksomhed, men de fandt dog hurtigt deres egne fortiede planer mere interessante, end Beth's usædvanlige kærlige velkomst.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9087
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Et par øller og en snak Left_bar_bleue100/100Et par øller og en snak Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Et par øller og en snak Empty
IndlægEmne: Sv: Et par øller og en snak   Et par øller og en snak Icon_minitimeTirs 1 Feb - 2:10

Edith udstødte en klagende, gryntende lyd og tog så en forsigtig tår af den frisklavede varme kakao. Hun brændte sig på tungespidsen som altid, satte kruset fra sig og sukkede endnu en gang. ”Jeg har snust rundt omkring Det Gyldne Vildsvin her på det sidste,” mumlede hun ligegyldigt. ”De har fået denne hersens nye tjenestepige – virkelig irriterende type.” Hun rettede sig op og rodede hænderne rundt i sit sorte, krusede hår. ”Ja, du skulle bare vide,” sukkede hun, og lod sig igen krumme ryggen og falde ned over bardisken. Pludselig kom hun i tanke om noget. ”Beth? Var du til markedsdage her forleden?”
Tilbage til toppen Go down
Beth Smith




Antal indlæg : 4
Points : 4952
Reputation : 0
Registration date : 31/01/11

Et par øller og en snak Empty
IndlægEmne: Sv: Et par øller og en snak   Et par øller og en snak Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58

Beth smilte, og lænede sig lidt op ad bordet. "Det lyder som en nød du bliver nød til at knække. Er hun virkelig så irriterende? Du ved jo hun ikke er den eneste," Hun blinkede til hende og klukkede lidt for sig selv. "Og ja, jeg var faktisk på markedsdagen. Jeg snuste lidt rundt efter et billigt køb, me fandt ikke noget. Forfærdelig dag, siger jeg dig. Solen stod sku ned som var det regn i stænger. Det var ligefør jeg slemte min polstrede røv hjem så snart jeg var ankommet. Man blev så tørstig at man næsten købte noget af det vidunder vand de altid har, som skulle smage så godt." Hun himlede med øjnene, og skænkede sig et lille krus øl. "Nogen speciel grund til dette ønske om indsigt i mit trivielle liv?" Hun hev en barstol frem, og dumpede ned på den. Skoene blev sparket af, og tilfreds vrikkede hun med de ømme tæer.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et par øller og en snak Empty
IndlægEmne: Sv: Et par øller og en snak   Et par øller og en snak Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et par øller og en snak
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Oranko Gade :: Den Sorte Havmåge-
Gå til: