Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Spørgsmål til MIG! Vote_lcapSpørgsmål til MIG! Voting_barSpørgsmål til MIG! Vote_rcap 
Edith Ember
Spørgsmål til MIG! Vote_lcapSpørgsmål til MIG! Voting_barSpørgsmål til MIG! Vote_rcap 
Amylia
Spørgsmål til MIG! Vote_lcapSpørgsmål til MIG! Voting_barSpørgsmål til MIG! Vote_rcap 
Green
Spørgsmål til MIG! Vote_lcapSpørgsmål til MIG! Voting_barSpørgsmål til MIG! Vote_rcap 
Era
Spørgsmål til MIG! Vote_lcapSpørgsmål til MIG! Voting_barSpørgsmål til MIG! Vote_rcap 
Eleonora
Spørgsmål til MIG! Vote_lcapSpørgsmål til MIG! Voting_barSpørgsmål til MIG! Vote_rcap 
Veneur
Spørgsmål til MIG! Vote_lcapSpørgsmål til MIG! Voting_barSpørgsmål til MIG! Vote_rcap 
Ann
Spørgsmål til MIG! Vote_lcapSpørgsmål til MIG! Voting_barSpørgsmål til MIG! Vote_rcap 
Misel
Spørgsmål til MIG! Vote_lcapSpørgsmål til MIG! Voting_barSpørgsmål til MIG! Vote_rcap 
Iljana
Spørgsmål til MIG! Vote_lcapSpørgsmål til MIG! Voting_barSpørgsmål til MIG! Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Spørgsmål til MIG!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
General Abaddon




Antal indlæg : 22
Points : 5228
Reputation : 0
Registration date : 31/05/10

Spørgsmål til MIG! Empty
IndlægEmne: Spørgsmål til MIG!   Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeTirs 1 Jun - 7:26

Ja, det er så emnet, hvor i kan stille spørgsmål til mig, ja, der er jo ikke så meget at sige, er der? xD

HABLADAH
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Spørgsmål til MIG! Left_bar_bleue100/100Spørgsmål til MIG! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Spørgsmål til MIG! Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til MIG!   Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeTirs 1 Jun - 7:51

Største drøm?

Værste mareridt?

I hvilket miljø kan han bedst lige at opholde sig? (Stjæler lige Ninas gamle spørgsmål til Veneur, for hun har formuleret det godt: Hvor kan han bedst lide at opholde sig? I byen? Ved havet? På det åbne land? I byen?)

Hvilke slags personer fra Warland ville han kunne komme godt ud af det med? (Ikke bestemte karakterer, bare personlighedsmæssigt).

Hvad laver han i hans fritid?

Hvordan er hans forhold til dyr?

Og hvad med naturen?

Svagheder?

Styrker?

Kender han meget til Warlands historie og borgerkrigen og hvordan der var splid mellem de forskellige racer?
Tilbage til toppen Go down
General Abaddon




Antal indlæg : 22
Points : 5228
Reputation : 0
Registration date : 31/05/10

Spørgsmål til MIG! Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til MIG!   Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeTors 3 Jun - 2:47

Største drøm?

Ingen lige nu, eftersom guderne og deres ord fylder næsten alting, er der intet mål... ENDNU

Værste mareridt?

Ville nok være at fejle, han kan sagtens felje i mindre ting, så som madlavning og sådan, men i krig, kærlighed osv osv. Vil han ikke kunne tage at fejle...

I hvilket miljø kan han bedst lige at opholde sig? (Stjæler lige Ninas gamle spørgsmål til Veneur, for hun har formuleret det godt: Hvor kan han bedst lide at opholde sig? I byen? Ved havet? På det åbne land? I byen?)

I hans lejr, skabt af HAM... Han nærer ingen respekt for naturen, og ville derfor have et allerbedst i et palads, indrettet kun til ham... Ellers så slagmarken eller bjergene, om natten, betragtende månens lys.

Hvilke slags personer fra Warland ville han kunne komme godt ud af det med? (Ikke bestemte karakterer, bare personlighedsmæssigt).

Enhver der tror på guderne, enhver der er underdanig eller blot slutter sig under hans banner.... Ærefulde og retfærdige mennesker

Hvad laver han i hans fritid?

Tvekampe.... Ridning... Familie liv... Jagt og ellers blot at nyde livet i form af mad, leg eller kvinder.

Hvordan er hans forhold til dyr?

Dyr er sat i verden for at tjene mennesket... Gør de ikke det, skal de fjernes igen.

Og hvad med naturen?

Lidt samme som ovenstående

Svagheder?

Hans ære, hans temperement, hans blodlyst, hans personlighed, hans religion og meget andet.

Styrker?

Kamp... På alle planer... Tortur, intimidation... Den slags

Kender han meget til Warlands historie og borgerkrigen og hvordan der var splid mellem de forskellige racer?

Han aner ikke at der findes andre racer! Hvilket gør det lidt svært at se noget motiv i borgerkrigen, som han blot troede var om land, eller andre trivielle ting.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Spørgsmål til MIG! Left_bar_bleue100/100Spørgsmål til MIG! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Spørgsmål til MIG! Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til MIG!   Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeTors 3 Jun - 3:00

Tak for svar. ^___^


Og! Viderebygning på et spørgsmål; hvad så, hvis han rent faktisk fejler i krig eller kærlighed? Hvordan vil han reagerer, hvordan vil det påvirke ham, og så videre. ^^
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7024
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Spørgsmål til MIG! Left_bar_bleue100/100Spørgsmål til MIG! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Spørgsmål til MIG! Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til MIG!   Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeTors 3 Jun - 3:00

Uh! Jaer, genbrug af spørgsmål XD

Hans yndlingsårstid er?

Hans bedste våben?

Er han bange for at blive myrdet når han sover?

Hvornår vil han helst sove?

Hvordan vil han helst dø?

Har han nogen ømme punkter? (følelsesmæssigt?)

Hvad vil han helst læse? (hvilken slags litteratur, regnskaber gælder også)

Hvem er han mest bange for i verden?

Hvad er hans svageste side? (hvad kan man fælde ham på?)

Hvad fælder hans modstandere? (et særligt trick? En særlig teknik? Trusler?)

Hvad kan han bedst lide i verden?

Juveler eller guld og sølv?

Et blødt punkt for noget andet levende? (fx en ven eller hans mor eller…)
Tilbage til toppen Go down
General Abaddon




Antal indlæg : 22
Points : 5228
Reputation : 0
Registration date : 31/05/10

Spørgsmål til MIG! Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til MIG!   Spørgsmål til MIG! Icon_minitimeTors 3 Jun - 3:28

Edith:

Han vil højst sandsynligt gå fuldkommen bersærk på alt og alle, hans dyriske side vil tage over, og han vil blive opslugt af vrede... Dette vil højst sandsynligt føre til at han gøre noget yderst dumdristigt og dør af det...


Dawn:

Hans yndlingsårstid er?

Vinter, da det minder ham om sit hjemland

Hans bedste våben?

Økser... Morgenstjerne, du skal forstå at hans teknik ikke bygger på at dræbe, men på at skabe sår, at der flyder blod, og meget af det... Hans kampstil er langtrukken, og den bygger på at hugge lemmer AF... Således at ofret forblødet... Typisk går han efter ben eller skjold arme.. Da disse typisk er nemest at "fjerne" og derved gør det fjenden ukampdygtig

Er han bange for at blive myrdet når han sover?

JA! Han sover iført rustning.

Hvornår vil han helst sove?

Han vil helst undgå at sove... Og hvis han skal, så helst med vagter omkring sig, eller mens andre laver noget, så han bliver vækket

Hvordan vil han helst dø?

I kamp naturligvis, af sine sår, efter at have taget en hel hær!

Har han nogen ømme punkter? (følelsesmæssigt?)

Hans ego, det er nok hans største ømme punkt, og så kan han overhovedet ikke styre sig, udover det, så nej.

Hvad vil han helst læse? (hvilken slags litteratur, regnskaber gælder også)

"Læsning? Hvad taler du dog om hund?"

Hvem er han mest bange for i verden?

En uværdig død... Eller at han går imod guderne

Hvad er hans svageste side? (hvad kan man fælde ham på?)

Eksempelvis hvis man udfordrede ham til tvekamp, uden rustning og i det bare næver, når de to så er i gang ((og abaddon ser ud til at vinde)) bryder man så cirklen, og dræber ham.

Hvad fælder hans modstandere? (et særligt trick? En særlig teknik? Trusler?)

se under våben

Hvad kan han bedst lide i verden?

At føle sejr i enhver form! Og at føle sig dominerende og i kontrol...

Juveler eller guld og sølv?

Guld og Sølv

Et blødt punkt for noget andet levende? (fx en ven eller hans mor eller…)

Hans landsby, og alle deri, de er hans familie, og skal derfor beskyttes med hans liv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Spørgsmål til MIG! Empty
IndlægEmne: Sv: Spørgsmål til MIG!   Spørgsmål til MIG! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Spørgsmål til MIG!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: For medlemmer :: Spørgsmål-
Gå til: