Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Warland-komsammen? Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Warland-komsammen? Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Warland-komsammen? Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Warland-komsammen? Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Warland-komsammen? Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Warland-komsammen? Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Warland-komsammen? Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Warland-komsammen? Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Warland-komsammen? Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Warland-komsammen? Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Warland-komsammen? Vote_lcapWarland-komsammen? Voting_barWarland-komsammen? Vote_rcap 
Edith Ember
Warland-komsammen? Vote_lcapWarland-komsammen? Voting_barWarland-komsammen? Vote_rcap 
Amylia
Warland-komsammen? Vote_lcapWarland-komsammen? Voting_barWarland-komsammen? Vote_rcap 
Green
Warland-komsammen? Vote_lcapWarland-komsammen? Voting_barWarland-komsammen? Vote_rcap 
Era
Warland-komsammen? Vote_lcapWarland-komsammen? Voting_barWarland-komsammen? Vote_rcap 
Eleonora
Warland-komsammen? Vote_lcapWarland-komsammen? Voting_barWarland-komsammen? Vote_rcap 
Veneur
Warland-komsammen? Vote_lcapWarland-komsammen? Voting_barWarland-komsammen? Vote_rcap 
Ann
Warland-komsammen? Vote_lcapWarland-komsammen? Voting_barWarland-komsammen? Vote_rcap 
Misel
Warland-komsammen? Vote_lcapWarland-komsammen? Voting_barWarland-komsammen? Vote_rcap 
Iljana
Warland-komsammen? Vote_lcapWarland-komsammen? Voting_barWarland-komsammen? Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Warland-komsammen?

Go down 
+4
Mortimer
Chris19
Howaheh
Edith Ember
8 deltagere

Hvornår skal Warland-komsammenen afholdes?
Lørdag - d. 16. oktober 2010
Warland-komsammen? Vote_lcap11%Warland-komsammen? Vote_rcap
 11% [ 1 ]
Søndag - d. 17. oktober 2010
Warland-komsammen? Vote_lcap11%Warland-komsammen? Vote_rcap
 11% [ 1 ]
Mandag - d. 18. oktober 2010
Warland-komsammen? Vote_lcap11%Warland-komsammen? Vote_rcap
 11% [ 1 ]
Tirsdag - d. 19. oktober 2010
Warland-komsammen? Vote_lcap11%Warland-komsammen? Vote_rcap
 11% [ 1 ]
Onsdag - d. 20. oktober 2010
Warland-komsammen? Vote_lcap11%Warland-komsammen? Vote_rcap
 11% [ 1 ]
Torsdag - d. 21. oktober 2010
Warland-komsammen? Vote_lcap11%Warland-komsammen? Vote_rcap
 11% [ 1 ]
Fredag - d. 22. oktober 2010
Warland-komsammen? Vote_lcap11%Warland-komsammen? Vote_rcap
 11% [ 1 ]
Lørdag - d. 23. oktober 2010
Warland-komsammen? Vote_lcap11%Warland-komsammen? Vote_rcap
 11% [ 1 ]
Søndag - d. 24. oktober 2010
Warland-komsammen? Vote_lcap11%Warland-komsammen? Vote_rcap
 11% [ 1 ]
Totale stemmer : 9
 

ForfatterBesked
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeSøn 6 Jun - 11:54

Okay. Så jeg ved godt, at vi allerede prøvede at arrangere dette sidste år, og det ikke blev til noget. Det er jeg rigtig ærgerlig over, så jeg tænkte, at vi kunne prøve igen? Dog kun hvis folk har lyst!
... Har I det? :D


Nedenstående er kopieret fra en anden tråd, der er dog lavet et par tilføjelser og ændringer.

Vores dejlige og ultraskønne Ammie fik jo den fantastiske idé at holde en Warland-komsammen. For mig virker det uvirkeligt, men det kommer rent faktisk til at ske! 8D ...Forhåbentligt.
Det er blevet aftalt, at vi tager til Tivoli i København (medmindre der er stemning for andet) på et eller andet tidspunkt i EFTERÅRSFERIEN. Vi skal allesammen have hatte på, og måske navneskilte med vores navne herinde. Det kan også være, at nogen tager et stoooort skilt med hvor der står 'WARLAND'. xD Selvom det selvfølgelig kan misforstås, hvis man går rundt i Tivoli med det... Det er jo ikke fordi, at vi ønsker, at der kommer krig i Danmark. x)
I kan læse mere her. ^^

Nu mangler vi bare at finde ud af hvilken dag og dato der skal holdes Warland-komsammen. Derfor afholdes denne afstemning, så vi kan finde ud af hvilken dag. n___n
Man kan stemme på flere dage, og man kan også trække sine stemmer tilbage, hvis man pludselig finder ud af, at man faktisk ikke kan den dag alligevel.


Jeg glæder mig! 8D



Tilføjelser/ændringer:
- Det afholdes en dag i efterårsferien (så er der halloween-oppyntning!) i stedet for sommerferien (fra lørdag d. 16. oktober til søndag d. 24. oktober)
- Det afholdes i Tivoli i København, hvis der ikke er stemning for andet.

Praktiske oplysninger:
- Mødested er Tivolis hovedindgang ved Build-a-bear butikken.
- Dress code er en hat... og ens eget normale tøj, selvfølgelig.
- Navneskilte ville være dejlige, men er valgfrie.
- Mødetidspunkt findes senere.
- Bliver droppet, hvis vi er mindre end 5 deltagende.
- Entre koster 95,- og turpas 205,- for alle over 12...
Tilbage til toppen Go down
Howaheh

Howaheh


Antal indlæg : 81
Points : 5540
Reputation : 0
Registration date : 05/06/10
Age : 31

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue101/101Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (101/101)
Påklædning:
Race: Menneske

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeSøn 6 Jun - 20:03

hvad med os som bor i jylland og skal køre 4 timer i tog for at komme der hen hvis det bliver KBH??
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14763
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeSøn 6 Jun - 20:22

Man kan ikke lave det så der ikke er nogen der skal køre
Tilbage til toppen Go down
Howaheh

Howaheh


Antal indlæg : 81
Points : 5540
Reputation : 0
Registration date : 05/06/10
Age : 31

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue101/101Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (101/101)
Påklædning:
Race: Menneske

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeSøn 6 Jun - 20:37

det ved jeg godt, men det er bare meget lang tid i et tog
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeSøn 6 Jun - 20:53

Jamen altså, hvis der er flere der kan komme, hvis det afholdes i Jylland, så ændrer vi det selvfølgelig. ^^ Hvis der er flere der siger det samme som dig, Dokuro, så laver jeg endnu en afstemning om hvor det skal holdes. :]
Tilbage til toppen Go down
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5716
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeSøn 6 Jun - 20:58

Altså det skal også siges at jeg også bor i Jylland, så hvis det bliver afholdt i KBH, så kan jeg sikkert ikke komme, men hvis det bliver afholdt i Jylland, kan jeg måske...
Men synes det lyder som en rigtig god idé Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14763
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeSøn 6 Jun - 20:59

Toget tager lige så lang tid den anden vej... Men jeg kan egentlig være ligeglad med hvor det holdes, for jeg tror ikke jeg kan...
Tilbage til toppen Go down
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5716
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeSøn 6 Jun - 21:18

Altså nu kom jeg lige i tanke om noget. Jeg sad lige og gennemlæste det første emne omkring Warland komsammen. Altså kunne man nærmest ikke lave en form for event hvor det bliver holdt to gange? Altså en på Sjælland og nok henne ved tivoli i KBH, også en over ved Jylland, der har jeg ingen anelse omkring hvor man mødes. Så kan dem på Sjælland og nok også Fyn mødes derhenne, imens dem fra Jylland kan mødes derhenne, så kan man selv bestemme om man vil ku være ved den ene, eller være ved dem begge.
Selvfølgelig er dette som altid, en idé...
Tilbage til toppen Go down
Alastor
Chat-Holder med Chris
Chat-Holder med Chris
Alastor


Antal indlæg : 428
Points : 6089
Reputation : 8
Registration date : 15/09/08
Geografisk sted : i am the spellweaver

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: sort stor "kappe"
Race: Menneske

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: -   Warland-komsammen? Icon_minitimeMan 7 Jun - 3:49

kan med 99% sikkerhed ikke i KBH da jeg bor i nordjylland.
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7024
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeMan 7 Jun - 4:27

Jeg kan lige fortælle jer, at DSB er en fantastisk ven.. Lyntoget er også reet godt ^^
Og jeg kan komme hvad enten det bliver holdt i Jylland eller på Sjælland.. Hvad med fyn, i øvrigt? I midten?
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeMan 7 Jun - 4:42

Det med to komsammener lyder som en rigtig god idé, og ligeså gør idéen med at holde det på Fyn. C:
Jeg kan muligvis, hvis det bliver holdt i Jylland, men det er mere sikkert, at jeg kommer, hvis det er på Fyn, og hvis det bliver holdt på Sjælland kommer jeg med garanti.

Men hvad synes I lyder bedst? 2 komsammener - én i Jylland og én på Sjælland, eller 1 komsammen midt på Fyn?
Tilbage til toppen Go down
General Abaddon




Antal indlæg : 22
Points : 5228
Reputation : 0
Registration date : 31/05/10

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeMan 7 Jun - 5:26

Er det tilladt at komme udklædt? Som sin char altså? xD

Forresten, så ville KBH klart være nemmest for undertegnede... Og hvis det ikke kan lade sig gøre, så bifalder jeg ikke ideen om 2 events... Altså helst et i KBH, eller også et enkelt på fyn.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeMan 7 Jun - 5:37

Selvfølgelig er det tilladt at komme udklædt! PLUS, vi har en god undskyldning til at klæde os ud - det er jo ved Halloween-tid! C:

Oh-kay!

Øhm... *overvejer hvordan man skal afgøre* Nårh, jo...


København vs. Jylland (ved én komsammen)
København: 1
Jylland: 0

To komsammener (Jylland+København) vs. en komsammen (Fyn)
To: 0
En: 1
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeMan 7 Jun - 5:39

Gwargh. >_> Måske jeg i virkeligheden skulle lave yderligere to afstemninger, og lukke denne indtil de første to er afsluttet?

Eller måske det hele skulle starte med en afstemning om hvor vidt der skal være to komsammener eller en...
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7024
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeMan 7 Jun - 6:19

Noget i den retning XD
Jeg kommer, især hvis det er i københavn eller på fyn ^^
der er bare ikke så meget at lave på fyn..
Tilbage til toppen Go down
Maradith

Maradith


Antal indlæg : 134
Points : 5597
Reputation : 0
Registration date : 23/10/09
Age : 31
Geografisk sted : Warland

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: brun kappe, grønt pandebånd, kjole med et åben snit, ankelkæde og hun bærer ingen sko
Race: Elver

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeTirs 8 Jun - 1:32

damn...
jeg kan desværre ikke komme med, fordi jeg har ikke nogen efterårsferie.
jeg ville ellers mægtig gerne.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeTirs 8 Jun - 1:47

Der er jo også to weekender i efterårsferien. C:
Tilbage til toppen Go down
Maradith

Maradith


Antal indlæg : 134
Points : 5597
Reputation : 0
Registration date : 23/10/09
Age : 31
Geografisk sted : Warland

Character sheet
Liv:
Warland-komsammen? Left_bar_bleue100/100Warland-komsammen? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: brun kappe, grønt pandebånd, kjole med et åben snit, ankelkæde og hun bærer ingen sko
Race: Elver

Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitimeTirs 8 Jun - 1:53

ved ikke, hvor meget "fri" jeg får...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Warland-komsammen? Empty
IndlægEmne: Sv: Warland-komsammen?   Warland-komsammen? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Warland-komsammen?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» VIGTIGT! Warland-komsammen!
» NU STRAMME I OP!!!!! KOMSAMMEN ELLER HVAD?
» warland bogen
» TILLYKKE WARLAND!!!!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: For medlemmer :: Forslag & ideer-
Gå til: