Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Klokken er alt for mange.. Vote_lcapKlokken er alt for mange.. Voting_barKlokken er alt for mange.. Vote_rcap 
Edith Ember
Klokken er alt for mange.. Vote_lcapKlokken er alt for mange.. Voting_barKlokken er alt for mange.. Vote_rcap 
Amylia
Klokken er alt for mange.. Vote_lcapKlokken er alt for mange.. Voting_barKlokken er alt for mange.. Vote_rcap 
Green
Klokken er alt for mange.. Vote_lcapKlokken er alt for mange.. Voting_barKlokken er alt for mange.. Vote_rcap 
Era
Klokken er alt for mange.. Vote_lcapKlokken er alt for mange.. Voting_barKlokken er alt for mange.. Vote_rcap 
Eleonora
Klokken er alt for mange.. Vote_lcapKlokken er alt for mange.. Voting_barKlokken er alt for mange.. Vote_rcap 
Veneur
Klokken er alt for mange.. Vote_lcapKlokken er alt for mange.. Voting_barKlokken er alt for mange.. Vote_rcap 
Ann
Klokken er alt for mange.. Vote_lcapKlokken er alt for mange.. Voting_barKlokken er alt for mange.. Vote_rcap 
Misel
Klokken er alt for mange.. Vote_lcapKlokken er alt for mange.. Voting_barKlokken er alt for mange.. Vote_rcap 
Iljana
Klokken er alt for mange.. Vote_lcapKlokken er alt for mange.. Voting_barKlokken er alt for mange.. Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Klokken er alt for mange..

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7024
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue100/100Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeSøn 13 Jun - 11:45

Dunno hvorfor jeg stadig er her.. klokken er 01:00, Californication af Red Hot Chili Peppers spiller.. (https://www.youtube.com/watch?v=JQYJRw4R4-Q Ikke at jeg plejer at høre noget af dem, men mit hoved kan bare ikke bære Korn lige nu.. Forandring fryder i øvrigt.

Jeg burde lave dansk. Det gør jeg ikke.. Jeg skriver her.. Og laver overspringshandlinger generelt. Facebook lige pt., og så lidt Mahjong Titans, som jeg næsten er god til ind imellem..
Jeg drikker kamillete.. Den er kold nu, men tanken om, at den var varm engang er sådan set nok, orker nemlig ikke at rejse mig og sætte mere vand over.. Derudover er jeg ved at lave mig en hule her.. har stuen heelt for mig selv, Die Eltern er nemlig til fødselsdag.. Har ikke lyst til at være på mit værelse lige nu, søsterpussen sover og bliver skide sur, hvis jeg hører musik.. og så er der rodet :j
Så har jeg nogle venner, der ligger og SMSer fra udefor et telt på en øde ø et eller andet sted i fjorden. Mit eventyrhold er på tur.. skulle have været med, men så var der noget vindmølletamtam, der kom i vejen.. De prøvede at ringe, men det er ulideligt at snakke med dem, der blæser nemlig, så det lød, som om der lå en eller anden klaptorsk og pustede i røret.. Egentlig meget hyggeligt, men gid jeg var med dem..

Så, Breaking Benjamin sat på. Here We Are.. orker ikke at linke, så skal jeg jo flytte musen <<
Nåh, ny sms.. Ej, gid jeg var der ude på øen.. crabby dansk.. Nåh..
Det, jeg skal lave i dansk.. Jeg skal på mandag op i mundtligt dansk. Det er B-prøven. Vi har trukket vores emne og skal udtømme det totalt.
Jeg trak Det folkelige gennembrud, tiden mellem 1900 og 1920.. Det er egentlig en fin tid, der er masser at sige etc.. Det er bare lidt kedeligt her klokken 01:15 .. Dumt af mig at udskyde det til allersidst, men altså.. Sådan er jeg bare..
Jeg har valgt en novelle af Martin Andersen Nexø, Ann Mari's Rejse, hedder den. Den handler om en gammel dame, der rejser med nattoget til København. Hun følges med en ung mand. Hun skal opereres for kræft. Undervejs lærer de hinanden at kende, og de ender med at.. elske hinanden? Hun dør om morgnen..
Fællede faktisk et par tårer til den lige før, men det kan godt bare have været træthed..
Anyway, nu har jeg egentlig glemt, hvad jeg ville sige..

Oh, jaer.. Toghistorier..
Dem elsker jeg!
Seriøst højt, faktisk. Både at læse dem og at skrive dem. Offentlig transport = <3
Der er simpelthen så meget at opleve! Personligt rejser jeg meget med tog og jeg kan faktisk køreplanen for de tog, der går mellem Odense og Kbh..
Men.. Det, jeg finder så specielt og skønt ved at køre i tog er følelsen af en sær frihed, for selv om det hele kører på skinner.. Så er der lagt skinner, der forbinder hele verden.. Og alle de mennesker, man møder! Mennesker, man aldrig ser igen, hver gang er der nye mennesker, hver gang er der denne særlige engangsoplevelse.
Oppe på siden af toghistorier er også de noveller, der kun foregår i en bil..
Jeg elsker den tanke, vi kan køre hvorhen vi vil, vi kan se hele verden..
Derfor vil jeg lige hurtigt anbefale til alle jer, der bor i hovedstadsområdet..
Kør i to timer i alle zoner for en tyver efter klokken 19! Fantastisk tilbud, i hvert fald hvis man har rundet de seksten.. Så kører man der i byen, ens mobil er billetten, og i de to timer kan man så bare valfarte rundt som man vil.. Skønt! The Sound of Silence er i øvrigt en fantastisk sang!

Nåh.. Nyt emne.. Sidder her med dagens.. eller gårsdagens, egentlig, udgave af Fyens Stiftstidende. På side syv i første sektion protesterer en mand fra Indre Mission imod at homoseksuelle bliver viet i kirken.. Det i sig selv synes jeg er ret frustrerende, men når man så bladrer om på side ottet! .. så siger paven, at han har bedt gud tilbede de præster, der misbruger børn og at han vil sætte alt ind på, at det ikke gentager sig.. Dog forklarer han ikke hvad han vil gøre og hvordan det vil have nogen virkning..
Altså jeg tænker personligt "D: der er noget heelt galt her!"
Hvad siger I?

Nåh, så blev det System of a Down (https://www.youtube.com/watch?v=f0ySyCw3eGc) og en smule dansk alligevel. Min kæreste loggede på.. (klokken snart to om natten, vi må være sindssyge..) så vi skriver lidt.. Og jeg laver så dansk.. Fantastisk.. Fik vist aldrig sagt, hvad det egentlig var, jeg skulle.. Typisk mig.. Jeg skal bare analysere denne hersens novelle, men det holder altså hårdt når man er lidt ret så træt..

Og nu til den egentlige pointe med dette emne..
Hvad laver I når I er så sent oppe..? Nogen, der har tips? XD
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue100/100Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeSøn 13 Jun - 23:04

Vi starter nedefra og op, for det nederste kan jeg bedst huske. xD
Hvad man laver, når det er sent? En ny karakter! ^___^ Yay! Eller finder på et plot til Warland... ikke nødvendigvis et stort et, men måske ét, der kan supplere til det allerede kørende overordnede plot. ^^ ELLER! Gøre ligesom dig, og skrive en dejlig lang tekst om de ting, man laver, og hvad man burde lave. ELLER xD Lave et nyt emne på WL med en af de karakterer, man ikke har haft i spil i meget lang tid. Eller måske med en npc? C: Ellers lyder det, du lavede, nu meget hyggeligt... drikke (kold) te, lave (lidt) dansk, sms'e med... med... venner-eller-en-gruppe-ting-(kanikkehúske)-halløj-noget... også selvom du ville ønske, du også var der. xO Og skrive med sin kæreste. C: Og høre musik, naturligvis. n___n

Jeg kan ikke forstå det med paven... altså, han beder til Gud og siger, at Gud skal tilbede de præster, der misbruger børn? Eller hvad? Og siger så bagefter, at han vil gøre alt for at stoppe dette misbrug af børn? o__O Eller...? *Forvirret* >_<

Toghistorier... har jeg aldrig tænkt over. Men du har egentlig ret... jeg synes bare, det er lidt uhygsomt. xD At køre med tog, altså. Fra en måned siden sad jeg på perronen med min muslimske veninde, Yasmin. Hun har tørklæde på, så hendes religion er ret tydelig.. så kom der så denne her sorte mand, og begyndte at snakke til os. Han havde blodsprængte øjne og så ret skræmmende ud o_O Nå, så kommer vores tog, og så sætter vi os derind... og så kommer han med! Og han bliver ved med at snakke til os, hele tiden på et sprog, JEG ikke forstår. Og han snakker og snakker og snakker indtil der (det skal lige siges, at vi ikke var de eneste i toget.. halvdelen af vores klasse var der også, og nogle af deres forældre xD Men alligevel! xD) kom en voksen, som skubbede ham ind i en anden kupé/kabine/noget... så blev han så væk... han var vildt skræmmende, men Yasmin sad og græd og så'n! o.o Så skræmmende var han altså heller ikke, tænkte jeg...
Men det viste sig, at sproget, han brugte, var arabisk, og Yasmin havde forstået det meste af det. Han havde sagt ting som, "Din forræder! Du er sammen med de forkerte personer, det må du ikke, forræder! Jeg kommer, når du sover, og dræber dig med en kniv! Skynd dig væk fra dem! Du skal ikke være sammen med dem, de er ikke ligesom os! Jeg myrder dig, gør jeg!" Og sådan noget! O_O
Lidt af en racist... mod hvide/kristne o.o
Nå... det var min skræmmende tog-oplevelse xD

Men held og lykke med dit dansk, og det lyder som en god novelle! Jeg er sikker på, at det går strålende i morgen. ^^

Og så... jaeh, tror jeg har kommenteret det meste nu. xD Og det er hyggeligt at læse lange, random indlæg, må jeg lige tilføje! n____________n
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7024
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue100/100Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeTors 17 Jun - 10:43

Nu gjorde jeg det sørme igen..
Endte på Warland alt for sent..
Og så endda på fødselsdagen.. Det var i hvert fald fødselsdag for fem minutter siden.. Seks nu.. (Húor siger tillykke)

Eph, dit spørgsmål om, hvordan det med paven og præsterne hang sammen.. kan jeg ikke rigtigt svare på lige nu, aalt for træt til at tænke andet end "Høhøøhbøh"

Lala.. I skal ikke læse det her, det er bare støj i systemet..

Three Days Grace spiller.. Nej, det var så Breaking Benjamin, hov, Nina, sikke dog du kludrer!
Du må bare lære at leve med det..
Hvad hvis jeg sagde, at jeg ikke kan det?
.. Okay, det ville være pænt skræmmende..
Ja, ikke, Mweheheheeeh!

Sabotage er et fransk ord.. Det kommer af Sabot, træsko.. Ordet dukkede op engang i 1800tallet.. Det var franske fabriksarbejdere, der protesterede over at blive erstattet af maskiner.. Så de ødelagde maskinværket med deres træsko..
Nu ved i også det..

Og jeg har sommerferie n__n
Bare lige, så I ved det..
Det er skønt, kan jeg fortælle jer xD
Men hvad skal man egentlig lave med al den tid, man pludselig har fået?
Man står sent op og går sent i seng og spiser vandmelon fordi det er varmt i vejret..
Så ligger man ude i et kvarters tid, før det bliver for varmt/for koldt og man er nødt til at vende tilbage til sin computer..
Så mødes man med nogle venner.. Men det er egentlig svært.. For i aftentimerne er der så bare klassetamtam efter klassetamtam..
Men jaer..
Jeg har sommerferie..
Jeg burde læse Bakuman, hvor var jeg dog dum at love det.. men et løfte er et løfte..

I øvrigt, hvis nogen lavede en madkurv til jer.. sådan skovtursagtigt..
Hvad skulle der så være i den?
Ud over muffins og drikkevarer.. Af en eller anden slags..
Og hvilken slags muffins er bedst?

i øvrigt.. hvad bruger I som bogmærke? Jeg bruger papirlapper, som jeg finder.. eller hårelastikker.. eller min syge klæbehjerne..

hvilken farve har jeres nattøj? Jeg har en grøn T-shirt med Boulder skrevet hen over.. den har jeg faktisk to af.. og så har jeg, når de er til vask, en flottere grøn en med Berlin hen over.. God, elskelig T-shirt..
Som så åbenbart ikke klæder mig lige så godt som den anden.. men den er blødere og grønnere.. og hvem skal se mig når jeg sover, om jeg må spørge..
.. derudover er mine uundværlige striksokker stribede.. elsk på dem..

.. Jeg har lige sendt et brev afsted før i dag.. håber jeg..
Det er et fødselsdagskort.. Jeg ved ikke, om jeg nåede i postkassen i tide.. Klokken var fire i ni og den bliver tømt klokken ni.. kryds fingre for mit brev, så er I søde...
Det var faktisk ret pænt, egentlig.. mit kort.. Collage lavet af farveprøver fra et Flügger Farver-katalog.. et snoet træ med hjerteblomster og græs.. + klippeklistrebesked.. jeg kan godt lide at klippeklistre..
Så hvis nogen får en stor pakke Quality Street chokolade, så vil jeg gerne have papirerne.. Især de grønne og de gule mangler jeg.. Bare lige, så I ved det.. Eller noget..

Dunno hvorfor jeg skriver det her.. Dünno.. Dynno.. dyne.. suk..

Jeg er over det punkt, hvor jeg er overtræt..
Trist nok, egentlig.. Jeg kan lide at være overtræt..
Når man er i den boble, hvor alt er sjovt, gør det ingenting at folk er sure på en, fordi man griner dem til døde.. xD eller noget..

Almost human <3
Voltaire, hvor er han dog bare genial den mand!

I just like you.. :3


Derudover.. FML, siden..
F*ck my life..
Har en ven, der opdaterer mig nonstop..
Hvor har folk dog bare mange syrede problemer D:
Det er sådan at man tænker.. Nåh, nu kan det ikke blive værre..
Men bare rolig, det kan det!

Atomet..
Grunden til at en stor atomkerne bliver ustabil er, at den stærke og den svage kraft, de to kræfter, der kun virker i atomkernen, ikke virker på så store afstande, som man kommer op på i en meget stor kerne.. som så i virkeligheden er helt ubærligt lille, men... jaer..
Det skal I vide, fordi jeg fik vildt høj karakter i fysik på netop det emne.. Atomet og radioaktivitet..

Lalala..

Jaer, jeg ligger i min seng og hører meget lav musik.. Dream Theater, The answer lies whithin.. min familie sover.. jeg gør mig umage for at være stille..
Prøver at finde mening i.. sider som denne
http://da.wikipedia.org/wiki/Meson
men.. en stemme i mit trætte hoved griner ond og siger.. "Nå så det tror du, du skal nu? Det kan du godt glemme alt om, dit egern..!"
Egern.. ingen fornuftig forklaring.. men hvem har også brug for det? xD
Eller noget..

Jeg kan godt lide Warland..
Hvis I har læst helt her ned er I bar tapre..
okay, begyndte da klokken var tolv.. nu er den tyve i et..
Så kan jeg godt forstå, jeg er træt..
Ohorv! Nu blev Húor endelig færdig med sit sangsenderi.. Det søde, kære væsen..
Nu kan jeg endelig komme i seng I love you
Den er faktisk ret sød, den der.. I love you I love you I love you I love you
.. og den.. Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven ^^
sikke mange søde smilyer, vi egentlig har xD drunken
.. Men på Smiley havde vi også Ninas smiley.. den savner jeg.. det var en god smiley! Min smileyven ^-^
Godnat Warland.. <3
tak for to gode år.. *kramme på Warland.. og alle.. og alt.. x3*
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7024
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue100/100Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeTors 17 Jun - 10:47

Og gud, jeg fik slet ikke kommenteret på Ephs toghistorie! Gør jeg næste gang..
Men, Eph.. Sig til din veninde, at Warland passer på hende.. (:
Hvis den sætning gav mening..
L, hvor er jeg træt..
Sov godt, alle ^^
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue40023/35670Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeFre 18 Jun - 5:57

Sometimes, you're a little creepy. Oo
men jeg HAR læst det hele, og ved du hvad? Det var faktisk næsten... underholdende. Man ,unne føle stemningen! Du kunne aflevere den som et essay!
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7024
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue100/100Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeFre 18 Jun - 8:06

.. Men..
Hvad vil I have i en picnickurv? XD
Ud over muffins og drikkevarer?
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7024
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue100/100Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeFre 18 Jun - 9:23

Okay, hvad hører der til?
Det er denne her skovtur, jeg så småt skal arrangere..



Muffins (Ninas muffins.. de er berømte XD Der bliver sunget sange om dem.. Konfirmationssange)
Alvorlig mad... O.o men hvilken slags mad?
- sandwiches?
- frugt? Nej, så skal jeg til at slæbe en halv vandmelon med.. hmm..
- abemad? Oo dunno D:
Kakao? Nej, det hører vinter til..

help moi? ^^
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue100/100Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeLør 19 Jun - 3:56

Har lige her i onsdags været i Ulvedalene, Dyrehaven og set De Tre Musketerer (et pragtfuldt stykke, totalteater... fantastisk, langt over mine forventninger C:), MEN ALTSÅ, pointen: Vi spiste picnic før selve stykket, og der havde vi bl.a. en varm madtærte... men det er måske lidt besværligt at transportere, tænker jeg.

Men jaer, SANDWICHES! Og/eller måske smørrebrød? Ikke så'n noget hvor der bare er skinke eller leverpostej på... det skal være med tilbehør og det hele, RIGTIGE sandwiches og RIGTIGT smørrebrød! xD
Ellers kan man tage en masse brød med, og så lave forskellige halløj-ting til at putte på... reje- eller krabbesalat, for eksempel. Man kan også købe sådan nogle små minitoasts, de smager rigtig godt med ost eller en speciel laksesalat, opskrift følger... men nu skal jeg lige i magasin! o_O Vender tilbage hurtigst muligt..

P.S. Multifrugtjuice er et must!
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue40023/35670Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeLør 19 Jun - 4:15

Hrm, når jeg går ture i skoven, plejer jeg at tage...
Riskiks
Snackpeber
Gulerødder
Cherrytomater
Mandler, rosiner og hasselnødder
En flaske vand (Eller noget andet flydende xD)
Ooooooooooog... Noget sødt med xD Og det var vist det... Altså, hvis jeg har det!
... Men det er altid nogle hyggelige ture, når jeg har deft med 8D


Sidst rettet af Chris19 Lør 19 Jun - 4:22, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : Der plejer ikke at være så mange h'er i "Når" (Og Chris ved godt hvordan man staver til cherrytomater))
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7024
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue100/100Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeTirs 22 Jun - 11:25

Urh, takker ^^
Så blev man lige så meget klogere!

Var, surprise XD, til surpriseparty i dag..
Første ever..
Mærkelig oplevelse.. Især fordi man så en lidt mindre dejlig side af sine klassekammerater..
Den side, hvor de er totalt hemningsløse.. Vær lige altid opmærksomme på om andre har fået.. Alt andet er virkelig frastødende.. Sådan.. Giv mig lige min syttende frikadelle.. Når man selv sidder der med sine to.. Og der blev kastet med de sidste mange.. Selv om der var en del af pigerne, der ikke var færdige..

mmjaer.. således blev der taget hul på endnu et mærkeligt indlæg..

Pirater eller ninjaer?
pirat eller Suspect

.. En ninja, der sejler de syv have som pirat? Det er da en vidunderlig løsning.. med mindre plus gange plus giver minus eller noget.. det gav vist meget lidt mening.. men altså, helt ærligt, klokken er syv over et, jeg har lov til at give minusmening..
Det er faktisk et af de spørgsmål her i livet, som jeg ikke har lyst til at tage stilling til.. Pirater er seje, ninjaer er seje!
hvad synes I?

Nåh.. Nogen her, der kan spille Playstation?
Jeg kan ikke xD
.. eller jo, jeg kan holde joystikket.. og så få hjælp.. men derudover kan jeg ikke..
Men det må jeg se at få lært..
Har glemt, hvorfor jeg spurgte..
Hvad spiller I så?
Hvad var jeres første spil?
JO! Jeg kan spille Eyetoy.. hvis nogen husker det spil..
Sejt spil.. Ikke at jeg nogensinde har haft en dims, hvorpå man kunne spille det, jeg kan bare huske, at jeg udmærkede mig ved utrolig duelighed i Eyetoy når jeg besøgte en særlig veninde..

Hvad kan man have på sin opslagstavle?
Jeg har mange ting xD
-- det skal lige siges at jeg har to opslagssnore..
Busklippekort, der ikke er brugt helt op, solbriller, et bogmærke med en kat, en togbillet, en tegning fra min kærestes lillebror i anledning af min fødselsdag, sløjfe af læder, vifte, to magneter med tekst på, fotografier, fire franske postkort, to andre franske postkort og en selvlysende udgave af en komet..

Kometer, lige apropos.. Kometer og meteorer.. Kometer er ting, der svæver rundt i rummet.. De består af støv og is.. Meteorer er ting, der kommer ind i atmosfæren.. Stjerneskud, altså.. Det var lide den forklaring..

Så.. næste punkt.. Det er jo en selvlysende komet, jeg har.. Jeg har i øvrigt også et par dukkesko, men det er en anden historie..
Har I også haft selvlysende stjerner klæbet i loftet? Som I så kunne ligge og kigge på? Det har jeg i hvert fald..
Faktisk har jeg fået verdensrummet ind med modermælken..
Lige en tilfældig fortælling fra min barndom.. Da jeg var.. ikke ret gammel, fandt min far på at lave solsystemet til mig..
Med en flamingokugle fra Panduro Hobby lavede han jorden..
En lerkugle var månen..
Og så har vi, på havnen i Odense, en stor kugleformet silo.. det var så solen.. Det gav sådan lidt et billede af, hvor store, vi ligesom er.. meget små..
Men giv et gæt.. hvor tæt på er den nærmeste stjerne?
.. ingen bud?
.. den er på månen Oo
Det er så reet så syret.. når man har stået hjemme i vores stue og kigget på jorden og månen.. og har cyklet forbi den store kugle på havnen..
den indeholder i øvrigt ammoniak eller sådan noget, så vidt, jeg husker..

.. endnu et indlæg af absolut intet er kreeret..
nu er klokken nul et fireogtyve.. det er ret sent, altså.. nu skal jeg også sove.. sov godt, Warland ^^
Hav det godt til i morgen, pas godt på dig selv..

*ae WL*

Skrev i øvrigt din fødselsdag ind på Portalen.. Håber nogen kigger der ^^
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7024
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue100/100Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeTirs 22 Jun - 11:28

http://z4.invisionfree.com/PORTALEN/index.php? portalen..
Man skal linke for at sætte et link.. jeg linker.. ^^
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7024
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue100/100Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeTirs 22 Jun - 12:06

Jeg elsker, btw denne tråd..
Den gør det så meget nemmere at holde styr på alle de tomme ting, jeg ikke burde holde styr på ^^
Såsom hvad jeg lavede på bestemte datoer til bestemt tid..
Og.. Det var bare lige det, jeg ville fortælle jer..
sov godt, kære læsere.. ^^
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7024
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue100/100Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeTirs 22 Jun - 12:08

Gud ja! Jeg skal læse Bakuman! Se engang hvor nyttig tråden er XD
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7024
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue100/100Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeTirs 22 Jun - 22:14

Test.. O.o
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Klokken er alt for mange.. Left_bar_bleue100/100Klokken er alt for mange.. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitimeOns 23 Jun - 1:07

*Aer Nina og hendes rarhed* ^___^

Jeg var ude at sejle i kano i går! Høhøh... i 3 timer, det var et tilbud, 200 kr. for en enkel kano... i tre timer. xD Men ja, det var en tur vores lærere havde arrangeret to måneder tidligere, og de fortalte os, at det var en "Surprisetur" xD Nogle af os nåede dog at gætte, hvad vi skulle. :3
Det var rigtig sjovt! Vi var 4 i kanoen, de andre var tre... Men ja, fire! Og både Effer/Trivia og Saffa/Lynn/Aiya sad i min kano n__n Det var sjovt, men vi var pjaskvåde bagefter. o_O
... Ups, jeg var vist lidt for god til at sprøjte vand på mig selv og de andre. xD Men ja, det var virkelig hygsomt, det vil jeg gøre igen snart n______n

Uh, jeg vil også snart i teatret igen! Siden efterårsferien 2009 har jeg set 5 teaterforestillinger hvoraf fire af dem var musicals. o.o Les Miserables i Det Ny Teater (mest fordi Sii havde været inde og se den, og syntes den var ekstremt god xD), We Will Rock You i et af teatrene i London, Come Together ved Gasværket, Mary Poppins i Det Ny Teater (den så Sii også før mig... xD) og her forleden så jeg De Tre Musketerer i Ulvedalene, Dyrehaven fra Det Kongelige Teater... De var alle helt vildt fantastiske! D: Sidstnævnte var udendørs, et totalteater (kæmpe scene, hvor der foregik noget flere steder ad gangen.. meganice) og de havde rigtig mange heste med!
Iiiiiiiiiiih, jeg ELSKER teater! Jeg elsker det, min yndlingshobby. n________n
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Klokken er alt for mange.. Empty
IndlægEmne: Sv: Klokken er alt for mange..   Klokken er alt for mange.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Klokken er alt for mange..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Sniksnak :: Knap så seriøst-
Gå til: