Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Zero Bang Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Zero Bang Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Zero Bang Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Zero Bang Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Zero Bang Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Zero Bang Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Zero Bang Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Zero Bang Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Zero Bang Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Zero Bang Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Zero Bang Vote_lcapZero Bang Voting_barZero Bang Vote_rcap 
Edith Ember
Zero Bang Vote_lcapZero Bang Voting_barZero Bang Vote_rcap 
Amylia
Zero Bang Vote_lcapZero Bang Voting_barZero Bang Vote_rcap 
Green
Zero Bang Vote_lcapZero Bang Voting_barZero Bang Vote_rcap 
Era
Zero Bang Vote_lcapZero Bang Voting_barZero Bang Vote_rcap 
Eleonora
Zero Bang Vote_lcapZero Bang Voting_barZero Bang Vote_rcap 
Veneur
Zero Bang Vote_lcapZero Bang Voting_barZero Bang Vote_rcap 
Ann
Zero Bang Vote_lcapZero Bang Voting_barZero Bang Vote_rcap 
Misel
Zero Bang Vote_lcapZero Bang Voting_barZero Bang Vote_rcap 
Iljana
Zero Bang Vote_lcapZero Bang Voting_barZero Bang Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Zero Bang

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zero

Zero


Antal indlæg : 36
Points : 5442
Reputation : 0
Registration date : 01/09/10

Character sheet
Liv:
Zero Bang Left_bar_bleue500/500Zero Bang Empty_bar_bleue  (500/500)
Påklædning: Sort kappe med hætte over ellers tattoveringer over hele kroppen langt hvidt hår til røven og kæmpe muskler
Race: Elver

Zero Bang Empty
IndlægEmne: Zero Bang   Zero Bang Icon_minitimeTors 2 Sep - 6:07


Navn: Zero Bang

Kaldenavn: Han omgiver sig ikke særlig ofte folk som FX kunne kalde ham kaldenavne eller kælenavne så han har ingen dog kalder hans klan ham det hemmelige våben

Job: Han har intet job og vil heller ikke have et job han stjæler fra bagere og slagtere for at skaffe mad eller osse jager han så han har ikke brug for penge våbene laver han osse selv samt tøjet

Race: Elver dog ville han ønske han var orker fordi han er vokset op med orkere

Alder: 30 år.

Fødselsdag: Den niende maj ved hans lejer hos elverne dengang

Køn: Mand.

nationaliteter: warlander

Udseende: Han har langt hvidt hår helt ned til røven han har mørke krumme tattoveringer i huden som ikke er lavet det er noget han er født med han har en mega veltrænet krop det er overraskende for han er jo elver han har smukke blå øjne når han bliver meget vred bliver de enden sorte eller røde det går an på hvor vred han bliver han har et skørt med et sværd og en pose foran siddende på et bælte han er høj helt op til 210 centimeter ialt og han ser ond ud

Personlighed: Han er meget ond og kan ikke li elvere fordi han er opvokset hos orkere (kig på baggrund om hvordan det kan ske) han har altid opført sig som en orker selvom han jo var elver han hader andre elvere og hans største ønske er at erobre verdenen så orkere kan komme frem som herskere på jorden og elverne kan synke ned i dybet han har kun had og vrede som følelser han har ingen samvittighed eller medlidenhed han har aldrig nogensinde været forelsket og bliver det nok ikke han lever af ren vold og en af hans svagheder er faktisk han styrke han kan føle stor pres det vil sige at vis han bliver for presset kan han miste kontrollen over sine evner og total skade alle i nærheden og sig selv

Baggrundshistorie: Da Zero blev født var det en dejlig May måned og månedens smukkeste og mest vidunderligste dag der gik ikke mange måneder efter Zero var blevet født før man vidste hvad han var i stand til hans mærkelige tegn på kroppen var onde elver tegn de var umulige at fjerne han var født med dem og selvom elverne ville fjerne dem fordi de betød uheld virkede det ikke men ca 4 måneder efter han blev født kom orkerne til angreb mod hans lejr de dræbte alle i hele landsbyen og midt i det hele midt i asken et lille barn lå og græd det var Zero orkerne ville slå ham ihjel fordi han var elver men da de svang øksen mod ham kom et magisk sort skjold op i vejen det var hans tattoveringer som havde udsendt sort røg som havde formet sig til et fast solidt sort skjold lige foran ham da orkerne så det gik de nærmest på knæ for ham de tog ham op vis man ikke ville dræbe barnet ville magien ikke aktivere fandt de ud af så de tog ham til dem Zero har levet lige siden ved orkerne han har lært deres had de har lært ham at bruge had vrede og vold det var så derfor han lærte at elske det de lærte ham osse om hvor perfekte elvere syntes de var og hvor ulækre og beskidte orkere var det gav Zero en indre vrede over for elvere selvom han selv var en elver mente han selv at han var en orker og det var der ingen der kunne ændre og nu er han kommet her efter at være blevet sendt til en anden lejr for at træne som 10 årig og lærte der at kæmpe med alle mulige våben og når ingen orker kiggede trænede han sin magi til at kunne styre det den sorte røg blev hans ven hans eneste og bedste ven nu kan han styre det som han vil og bruge det som våben mod andre da han kom igen som 25 årig til hans orker lejr valgte han at sætte sig imod høvdingen af sin lejr det var en drabelig kamp og næsten endt med at Zero tabte men så lige der hvor den gamle høvding ville slå ham ihjel kom den sorte røg ud af ham det fløj ind igennem den gamle høvding og hev fra hinanden så han røg i 6 stykker før Zero rejste sig op kronet til den nye høvding efter det mente han at høvding var gammeldags han havde jo en elvers viden han mente at konge var bedre han blev dømt som orkernes konge senere drabte han hver eneste orker høvding i hele Warland og blev kronet som Warland's orker konge

Rigdom: Fattig men er osse ligeglad

Betydende ting for ham: Han har tusind vis af våben og laver flere udover det så er der hans tøj og hans dyrebare tattoveringer samt hans pung foran fuldt af andre magiske ting hans hammer som han bruger til at lave våben og hans orker folk

Andet: Zero bor ingen steder lige nu andre steder end i en orker lejr lidt ude for byen


Sidst rettet af Zero Fre 3 Sep - 22:10, rettet i alt 6 gange
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Zero Bang Left_bar_bleue100/100Zero Bang Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Zero Bang Empty
IndlægEmne: Sv: Zero Bang   Zero Bang Icon_minitimeFre 3 Sep - 2:18

Det ser ud som om du mangler et par punkter... bl.a. Nationalitet.

Du skal skrive mere på personlighed. Kom med nogle uddybende personlighedstræk. Læs evt. nogle andre karakterer igennem for at få inspiration. (:

Udover det, virker det som om han er ret uovervindelig, og det er aldrig sjovt at spille med ELLER som Mary Sues/Gary Stus (= powerplay, læs reglerne). Jeg fik indtrykket af, at han er meget stærk. Og han også er en meget stærk magiker. Du bliver nødt til at give ham nogle svagheder indenfor både alm. kamp og også i hans magi. Der skal være begrænsninger, ellers bliver spillet kedeligt for både dig og dine medspillere.
Og hvad med sårbarheder? Har han ikke rigtig nogle følelser eller noget?

Skriv lige til mig, når du har rettet - så læser jeg den lige igennem igen. C:
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 36
Points : 5442
Reputation : 0
Registration date : 01/09/10

Character sheet
Liv:
Zero Bang Left_bar_bleue500/500Zero Bang Empty_bar_bleue  (500/500)
Påklædning: Sort kappe med hætte over ellers tattoveringer over hele kroppen langt hvidt hår til røven og kæmpe muskler
Race: Elver

Zero Bang Empty
IndlægEmne: Sv: Zero Bang   Zero Bang Icon_minitimeFre 3 Sep - 7:12

Sådan jeg ved ikke helt hvad du mener med Nationalitet så ved ikke helt hvad jeg skal skrive til det^^ han er ikke uovervindelig han har bare en stor fysisk og psykisk styrke^^
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Zero Bang Left_bar_bleue100/100Zero Bang Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Zero Bang Empty
IndlægEmne: Sv: Zero Bang   Zero Bang Icon_minitimeFre 3 Sep - 7:41

Med nationalitet mener jeg, om han er fra Warland eller fra Gamran. C:

Når du har tilføjet det, er din karakter godkendt. Jeg synes stadig, at han virker lidt Gary Stu, men nu lader jeg dig spille alligevel. Hvis det bliver for meget på et eller andet tidspunkt, finder vi lige ud af et eller andet, ok? ^__^
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 36
Points : 5442
Reputation : 0
Registration date : 01/09/10

Character sheet
Liv:
Zero Bang Left_bar_bleue500/500Zero Bang Empty_bar_bleue  (500/500)
Påklædning: Sort kappe med hætte over ellers tattoveringer over hele kroppen langt hvidt hår til røven og kæmpe muskler
Race: Elver

Zero Bang Empty
IndlægEmne: Sv: Zero Bang   Zero Bang Icon_minitimeFre 3 Sep - 18:35

der vil jeg lige tilføje af han er Warlander han er født der og opvokset der som jeg burde have påpeget i baggrundshistorien eller hva? nåh under alle omstændigheder skriver jeg lige hurtigt det ind^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Zero Bang Empty
IndlægEmne: Sv: Zero Bang   Zero Bang Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Zero Bang
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Om spillet :: Karakterer-
Gå til: