Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_lcapMirthea En'Ithil - Nabolænder Voting_barMirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_rcap 
Edith Ember
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_lcapMirthea En'Ithil - Nabolænder Voting_barMirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_rcap 
Amylia
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_lcapMirthea En'Ithil - Nabolænder Voting_barMirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_rcap 
Green
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_lcapMirthea En'Ithil - Nabolænder Voting_barMirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_rcap 
Era
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_lcapMirthea En'Ithil - Nabolænder Voting_barMirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_rcap 
Eleonora
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_lcapMirthea En'Ithil - Nabolænder Voting_barMirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_rcap 
Veneur
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_lcapMirthea En'Ithil - Nabolænder Voting_barMirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_rcap 
Ann
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_lcapMirthea En'Ithil - Nabolænder Voting_barMirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_rcap 
Misel
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_lcapMirthea En'Ithil - Nabolænder Voting_barMirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_rcap 
Iljana
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_lcapMirthea En'Ithil - Nabolænder Voting_barMirthea En'Ithil - Nabolænder Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Mirthea En'Ithil - Nabolænder

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 9
Points : 5110
Reputation : 0
Registration date : 11/09/10
Geografisk sted : Nabolandet

Character sheet
Liv:
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Left_bar_bleue100/100Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Bærer en brungrønlig kappe, som dækker hende helt til. Hætten dækker hendes øjne helt og skaber en skygge fra hendes næse. (Resten af beskrivelsen under karakteren)
Race: Elver

Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeSøn 12 Sep - 1:06

Navn: Mirthea En’Ithil
Betydning: Mirthea Af Månen
Kaldenavn: Moon

Job: Aktiv jobsøgende, som noget af det første.
Er præstinde for sin gudinde, Luna. Og var det for hendes folk, Ithil’Quessir (Måne Folket)
Race: Drow (Sort Elver)
Nationalitet: Nabolænder

Alder: 219 år, men ligner en på 21 år.
Fødselsdag: Foråret

Køn: Kvinde
Udseende:
Mirtheas hud er mørkere, sådan grålig, i det i forhold til almindelige elveres. Hun er slank, veltrænet og har generelt en flot figur. Hun er vel omkring de 175 cm. Hendes øjne har en mørkviolet farve, hvor hendes følelser er til at skue. Hendes hår går hende til lænden og er silkeblødt. I månelyset, får det et selvlysende skær, ligesom månen. Pandehåret dækker hendes mærke til, som sidder i panden. Hendes læber har en rød farve, som hun selv har givet dem.
Om hendes skinneben og underarme har hun nogle sølvbånd, som kun reflektere månelyset. Hun ta’r dem aldrig af, da de er en del af hende. Omkring hendes bryst hænger en form for kjole fast, som er samlet af en blomst. Fra blomsten og ned efter er der en åbning i kjolen. Når hun står stille flader kjolen ned langs hende og skjuler hendes krop. Og så bruger hun aldrig sko, da hun godt kan lide at være forbundet til jorden. Omkring hendes ene lår har hun et etui til hendes dolk. Da hun ikke vil vise sig, bærer hun rundt på en brungrønlig kappe, som skjuler hende helt. Hætten har hun trukket så langt ned, at man ikke kan se hendes øjne, og kun en skygge fra næsen og ned efter. Fordi hvor mange har lige mødt en sort elver?

Mirthea En'Ithil - Nabolænder 12561032


Personlighed:
Mirthea er storhjertet, venlig, hjælpsom, men hun er meget forsigtig med, hvad der sker. Hun elsker at have kontakt til naturen, derfor bruger hun ingen sko. Hun har sin egen vilje og mening omkring ting, og man skal ikke prøve at lave om på hende. Man skal heller ikke bestemme over hende, fordi hun gerne vil føle sig fri, som fuglene. Hun sætter sin lid til sin gudinde, hvis tingene ser sort ud. Hun tror på, at der er en mening med alt ting, som sker omkring hende. Hun tror også på, at der er en anden mening med hendes liv, men hun ved ikke selv, hvad det skulle være. Hun elsker følelsen af frihed, derfor ønsker hun heller ikke rigtig at binde sig nogen mand. Og så er hun meget trofast overfor sine venner.

Baggrundshistorie: (Bliver fortalt i jeg- person og ydre fortæller)
Dybt inde i skovene i et land, som ligger ved siden af Warland, var der en race, som ikke var særlig kendt i resten af verdenen. Her holdte sort elverne til. De holdte sig meget for sig selv og så ikke meget til andre mennesker eller væsner. En meget gammel og næsten glemt historie fortæller, at sort elverne engang var almindelig elvere, men de var blevet forbandet, så de måtte flygte ud i skovene, men ingen vidste rigtig, hvad de lavede derude. Og med tiden blev de glemt af alle, kun få kunne huske dem og vidste, at de stadig eksisterede. Men der var stadig en masse hemmeligheder.

Klanen, der holdte til ude i skoven, kaldte sig selv Ithil’Quessir (Måne Elvere), fordi de er tilbedere af måne gudinden, Luna. De havde også en præstinde, som på en mystisk måde havde en kontakt til gudinden. Der havde aldrig været en præst, fordi nu var gudinden en kvinde, derfor ville hun tale gennem kvinder. Præstinden var ikke den øverst stående, men det var dronningen, som sørgede for, at hendes folk havde det godt og fik det, som de ønskede.
En, der var næsten så gammel, som dronningen, var præstinde, dog havde hun ingen specielle kræfter, som hendes forgænger, men hun var meget vis og klog. Hun havde en datter, som var halvt så gammel, som hun var. Men hun var næsten, som ondskaben selv og ønskede kun magten. Man havde tidligt opdaget hendes evne, hun kunne sprede sygdomme, som ikke kunne kureres på den almindelige måde. Men hun ville aldrig få magten, fordi gudinden ønskede noget andet. Hun skulle nemlig have et barn med en ukendt fader.

Et hus, et stykke fra klanen, sad præstinden og hendes datter, som lå og havde veer. Præstinden havde prøvet dette et par gange før. Der var jo ikke mange elver, som fik børn, så det var en yderst sjældent, at nogen skulle føde. Et sidste skrig og jeg var født. Jeg sagde intet og forholdte mig helt stille i min mormors arme, som om jeg næsten sov. En tåget, utydelig skikkelse dukkede op i lokalet. ”Gudinde.” mumlede min mormor og bukkede let for den tåget skikkelse. Min mor forholdte sig stille og sagde intet.
”Det er et smukt barnebarn, De har fået dig, præstinde.” sagde gudinden, og anså ikke min mor.
”Ja, det er hun så sandelig. Jeg synes, hun skal hedde Mirthea efter Deres første præstinde.” sagde min mormor.
”Lad det blive således.” Gudinden kyssede let min pande og mumlede, ”Mirthea En’Ithil, du vil gøre mig stolt.” På min pande dannede sig et mærke af en aftagende måne. Gudindens mærke.
”Nej!” råbte min mor fra hendes sted, hun kunne ikke længere tie stille og bare se til, ”Hvorfor hende? Hvorfor ikke mig?”
Gudinden vendte sig mod min mor og sagde, ”Fordi dit sind er blevet taget af mørket.” Hun vendte igen blikket mod min mormor, ”Tag Dem godt af hende, hun er noget specielt.” Min mormor bukkede, som svar, og kort efter var gudinden væk. Jeg lå fredeligt og sov i min mormors arme, da min mor valgte at slå hånden af mig. Derfor valgte min mormor at tage sig af mig.

”Det må være nok for i dag.” sagde min mormor og smilede til mig. Det var let at se, at hun var stolt af mig. Jeg var lærenem og lærte hurtigt de forskellige ting, og jeg elskede at lære noget. Jeg var begyndt at lære, hvad det ville sige at være præstinde. Der var rigtig mange ting, som faktisk skulle lære inden. Man skulle lære at skrive og læse, og hvordan vores liv fungerede. Derefter skulle jeg først lære, hvordan gudinden skulle tilbedes, og hvordan hendes ønsker skulle videre gives. Og så skulle jeg lære at beherske min form for magi oveni alt dette. Jeg havde i en tidlig alder allerede vist, at jeg besad en form for magi i mig. Og jeg var faktisk langt fremme med all’ ting, fordi jeg lærte hurtigt. Så det varede nok ikke længe, før jeg kunne kalde mig selv præstinde.

I en alder af 219 år, hørte jeg for første gang rygtet. Det land vi boede i ville erklære krig til det andet land, og de skulle bruge hjælp. Men hvad kunne vi gøre? De kendte ikke til os, og de frygtede os sikkert, fordi vi var anderledes end alle andre. Men alligevel var der en mavefornemmelse, der sagde, at jeg skulle tage af sted og hjælpe dem. Jeg gik en dag til min mormor og drøftede sagen med hende, men hun mente, at det måtte blive dronningens afgørelse.
”Nej, du må ikke tage af sted.” var dronningens svar på mit spørgsmål til at tage af sted.
”Jamen, de ved ikke, hvem vi er. Vi kunne jo skabe os et godt rygte hos dem, hvis vi hjalp dem, så kunne det være, at vi ikke behøvede at skjule os mere.” protesterede jeg, men dronningen ville ikke høre mere. Hun vinkede os væk, og vi gik.
”Må jeg ikke nok tage af sted? Dronningen virker ikke til at vide, hvad hun snakker om.” sagde jeg halv lavt til min mormor. Jeg syntes ikke, at dronningen virkede så vis, som hun havde været.
”Jo mit barn, hvis det er det gudinden fortæller dig, så tag af sted, men inden du tager af sted, så har jeg en gave til dig.” sagde min mormor. Jeg fulgte hende til hendes kammer, hvor hun holdte meget til. Hun vendte sig mod mig. Hun tog sin halskæde af og rakte den mod mig og sagde, ”Jeg ønsker, du skal have den, så du ikke glemmer, hvem du er. Og jeg vil ikke høre på, at du ikke vil have den.” Da jeg ikke selv tog i mod den, lagde hun den selv om halsen på mig. Hun havde haft ret, jeg ønskede ikke at tage imod den, fordi det var præstindens halskæde (med gudindens mærke), og jeg var ikke en præstinde endnu. Mens jeg havde tænkt, havde min mormor lagt en kappe om halsen på mig. ”Så du ikke kommer til at fryse på de lange vinternætter.” sagde min mormor. Hun vendte mig mod hende og kiggede mig direkte ind i øjne. ”Jeg elsker dig.” sagde hun og kyssede mig på panden. ”Jeg elsker også dig, og jeg lover, at jeg kommer tilbage.” sagde jeg og holdte min mormor ind til mig.
Ingen andre vidste, at jeg tog af sted. Jeg havde min trofaste ganger, Night Star, med mig på rejsen. Det ville ikke tage mange dage, før vi ville nå byen.

Rigdom: Hun kan ikke klage, hun har det, hun skal bruge.
Ejendele:
  • Dolk
  • Tøj: Kjole, kappe
  • Halskæde med gudindens mærke
  • En pung
  • En sort, blank hingst: Night Star

Andet:
  • Hun har lært at bruge månens lys på alle tider af døgnet. Hun kan skabe et lys, som har det samme skær, som månen. Og ved hjælp af det, kan hun heale skader og sygdomme.
  • Hendes kræfter er begrænset, hvis hun bruger dem for meget, skader hun sig selv.
  • Hun kan skrive og læse.
  • Hun kan bruge en dolk på mange måder og på et højt niveau.



Magi:



Sidst rettet af Mirthea Ons 20 Okt - 5:41, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5716
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Left_bar_bleue100/100Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Sv: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeSøn 12 Sep - 1:33

Jeg ved godt jeg ikke skulle have det store med det her at gøre, blev bare så fanget af en ny karakter der var nabolænder Smile
Men det med den sorte hingst Shadow... Ja, altså jeg lavede Hera Garis, som også har en sort hingst ved navn Shadow, også ja, det vil jo blive forvirrende hvis man havde to sorte hingste der begge hed Shadow.. :)
Tilbage til toppen Go down
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 9
Points : 5110
Reputation : 0
Registration date : 11/09/10
Geografisk sted : Nabolandet

Character sheet
Liv:
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Left_bar_bleue100/100Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Bærer en brungrønlig kappe, som dækker hende helt til. Hætten dækker hendes øjne helt og skaber en skygge fra hendes næse. (Resten af beskrivelsen under karakteren)
Race: Elver

Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Sv: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeSøn 12 Sep - 1:43

Det kan jeg godt se. ^^
Jeg har lavet det om, så der er mindre forvirring.
Tilbage til toppen Go down
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5716
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Left_bar_bleue100/100Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Sv: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeSøn 12 Sep - 1:54

Okay tak ^.^
Tilbage til toppen Go down
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 9
Points : 5110
Reputation : 0
Registration date : 11/09/10
Geografisk sted : Nabolandet

Character sheet
Liv:
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Left_bar_bleue100/100Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Bærer en brungrønlig kappe, som dækker hende helt til. Hætten dækker hendes øjne helt og skaber en skygge fra hendes næse. (Resten af beskrivelsen under karakteren)
Race: Elver

Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Sv: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeSøn 12 Sep - 2:00

Selvfølgelig. Og skulle til at sige: Gør det gerne igen. :)
Men jeg bliver jo nød til at underordne mig efter jer andre, fordi jeg er ny.
Tilbage til toppen Go down
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5716
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Left_bar_bleue100/100Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Sv: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeSøn 12 Sep - 2:02

Underordne og underordne, der er ikke noget med rang her (undtagen Chris og de andre) xD
Tilbage til toppen Go down
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 9
Points : 5110
Reputation : 0
Registration date : 11/09/10
Geografisk sted : Nabolandet

Character sheet
Liv:
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Left_bar_bleue100/100Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Bærer en brungrønlig kappe, som dækker hende helt til. Hætten dækker hendes øjne helt og skaber en skygge fra hendes næse. (Resten af beskrivelsen under karakteren)
Race: Elver

Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Sv: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeSøn 12 Sep - 2:03

Jeg kunne da også bare, bede dig om at ændre hestens navn. :D
Men nu er jeg jo venlig sindet, så nu gjorde jeg det jo.
Tilbage til toppen Go down
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5716
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Left_bar_bleue100/100Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Sv: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeSøn 12 Sep - 2:07

Ja, det kunne du jo, men du er jo så venlig sindet *At ae på Mirthea* xD
Tilbage til toppen Go down
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 9
Points : 5110
Reputation : 0
Registration date : 11/09/10
Geografisk sted : Nabolandet

Character sheet
Liv:
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Left_bar_bleue100/100Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Bærer en brungrønlig kappe, som dækker hende helt til. Hætten dækker hendes øjne helt og skaber en skygge fra hendes næse. (Resten af beskrivelsen under karakteren)
Race: Elver

Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Sv: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeSøn 12 Sep - 2:12

Så skulle du møde hendes mor. ^^ *Bliver aet.*
Tilbage til toppen Go down
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5716
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Left_bar_bleue100/100Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Sv: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeSøn 12 Sep - 2:13

Ja, så skulle jeg møde hendes mor xD
Tilbage til toppen Go down
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 9
Points : 5110
Reputation : 0
Registration date : 11/09/10
Geografisk sted : Nabolandet

Character sheet
Liv:
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Left_bar_bleue100/100Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Bærer en brungrønlig kappe, som dækker hende helt til. Hætten dækker hendes øjne helt og skaber en skygge fra hendes næse. (Resten af beskrivelsen under karakteren)
Race: Elver

Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Sv: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeSøn 12 Sep - 2:15

XD
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Left_bar_bleue100/100Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Sv: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeTors 7 Okt - 21:14

EJ! Kan det nu virkelig passe, at denne karakter ikke er blevet godkendt endnu?! PUHA! Hvor pinligt. Neeeej. Undskyld!
Når du lige har tilføjet mindst én hovedsagelig svaghed, der fylder ret meget i hendes hverdag og generelle liv, og muligvis giver en eventuel kampmodstander en fordel, så vil jeg godkende. C: Du skal også lave en længere beskrivelse af hendes magi, så den er nemmere at forstå - brug evt. vores magi-guide - og så vil Alastor fortælle dig, om det er i orden. ^^
Tilbage til toppen Go down
Mirthea

Mirthea


Antal indlæg : 9
Points : 5110
Reputation : 0
Registration date : 11/09/10
Geografisk sted : Nabolandet

Character sheet
Liv:
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Left_bar_bleue100/100Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Bærer en brungrønlig kappe, som dækker hende helt til. Hætten dækker hendes øjne helt og skaber en skygge fra hendes næse. (Resten af beskrivelsen under karakteren)
Race: Elver

Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Sv: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeOns 20 Okt - 5:41

Retter på det senere, når jeg har overskuddet til det.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Mirthea En'Ithil - Nabolænder Left_bar_bleue100/100Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Sv: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitimeTors 21 Okt - 7:34

Super - sig lige til, når du har fået det gjort, så jeg kan låse emnet. (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mirthea En'Ithil - Nabolænder Empty
IndlægEmne: Sv: Mirthea En'Ithil - Nabolænder   Mirthea En'Ithil - Nabolænder Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mirthea En'Ithil - Nabolænder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Om spillet :: Karakterer-
Gå til: