Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_lcapJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Voting_barJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_rcap 
Edith Ember
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_lcapJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Voting_barJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_rcap 
Amylia
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_lcapJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Voting_barJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_rcap 
Green
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_lcapJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Voting_barJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_rcap 
Era
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_lcapJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Voting_barJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_rcap 
Eleonora
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_lcapJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Voting_barJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_rcap 
Veneur
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_lcapJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Voting_barJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_rcap 
Ann
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_lcapJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Voting_barJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_rcap 
Misel
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_lcapJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Voting_barJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_rcap 
Iljana
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_lcapJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Voting_barJEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9090
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Left_bar_bleue40023/35670JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty
IndlægEmne: JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?   JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeOns 19 Jan - 5:12

Ja, overskriften siger det hele. Jeg er møgtræt af ikke at lave noget, så nu vil jeg emne med nogen. Lige meget hvem, lige meget hvor. Jeg har både Amylia og Demitri fri, og jeg har ikke tænkt mig at emne med mig selv! Så hvem vil emne?

*Færdig med min tale. Det er nu alle skal råbe og skrige*
Tilbage til toppen Go down
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5705
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Left_bar_bleue100/100JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty
IndlægEmne: Sv: JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?   JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeOns 19 Jan - 21:54

Hm, altså jeg tror at jeg har Mortimer og Misel fri til at emne, Yasmin er i forvejen lidt optaget...
Interesseret eller?..
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9090
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Left_bar_bleue40023/35670JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty
IndlægEmne: Sv: JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?   JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeTors 20 Jan - 0:27

Meget! :D Hvem af mine vil su skrive med? Jeg er glad ligemeget hvem du er, og hvor det er :D
Tak fordi du svarer :'D
Tilbage til toppen Go down
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5705
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Left_bar_bleue100/100JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty
IndlægEmne: Sv: JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?   JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeTors 20 Jan - 23:50

Det skal lige bemærkes, jeg længes efter at rpg'e med nogen - siden er blevet temmelig inaktiv her på det sidste xD

Men, hm, jeg tænker lidt Mortimer? Altså han har vist ikke mødt Demitiri endnu og Amylia har han kun svagt mødt for laaang tid siden, og der var det vist ikke bedste venner Surprised

Men kan du starte emnet? Det er nok det jeg dårligst til Embarassed
Tilbage til toppen Go down
Demetri Pitro

Demetri Pitro


Antal indlæg : 118
Points : 5568
Reputation : 0
Registration date : 16/06/09

Character sheet
Liv:
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Left_bar_bleue13/100JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty_bar_bleue  (13/100)
Påklædning: Korte oprevne bukser, slidt kappe og matchende t-shirt.
Race: Formskifter - oprindelig form

JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty
IndlægEmne: Sv: JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?   JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeFre 21 Jan - 2:27

You go :) Det hedder 'sommerregn i januar"
Haha, det er nok ikke så svært at opdage, eftersom der ikke er skabt ummidelbart mange nye emner. Wink
Tilbage til toppen Go down
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5705
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Left_bar_bleue100/100JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty
IndlægEmne: Sv: JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?   JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeFre 21 Jan - 3:27

Ha ha, jamen tak xD
Tilbage til toppen Go down
Ephera

Ephera


Antal indlæg : 9
Points : 5210
Reputation : 0
Registration date : 23/05/10

JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty
IndlægEmne: Sv: JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?   JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeSøn 30 Jan - 2:56

JEG VIL OGSÅ VÆRE MED

Men jeg har intet overblik over, hvilke af mine karakterer, der er frie... jeg har heller ikke overblik over Hvem er Hvor-emnet mere, hvilket ikke er så smart... det er sikkert helt vildt rodet og forældet nu o.o

MEN

Hvis det hænder, at jeg finder mig en fri karakter, må jeg så joine jeres emne? C:
Tilbage til toppen Go down
Demetri Pitro

Demetri Pitro


Antal indlæg : 118
Points : 5568
Reputation : 0
Registration date : 16/06/09

Character sheet
Liv:
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Left_bar_bleue13/100JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty_bar_bleue  (13/100)
Påklædning: Korte oprevne bukser, slidt kappe og matchende t-shirt.
Race: Formskifter - oprindelig form

JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty
IndlægEmne: Sv: JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?   JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeSøn 30 Jan - 4:41

For min skyld meget gerne! :D :D :D
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9088
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Left_bar_bleue100/100JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty
IndlægEmne: Sv: JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?   JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeSøn 30 Jan - 4:53

YAY! Nøj, jeg har savnet det her n__n

Jeg ville gerne have Martha med, men hun er optaget... hmm... Edith er for sur, Eden er kedelig, såeh... Blomst? Ville I have noget imod hans tilstedeværelse? xD
Tilbage til toppen Go down
Demetri Pitro

Demetri Pitro


Antal indlæg : 118
Points : 5568
Reputation : 0
Registration date : 16/06/09

Character sheet
Liv:
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Left_bar_bleue13/100JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty_bar_bleue  (13/100)
Påklædning: Korte oprevne bukser, slidt kappe og matchende t-shirt.
Race: Formskifter - oprindelig form

JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty
IndlægEmne: Sv: JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?   JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeSøn 30 Jan - 4:57

Nej det er fint :D Men har deem ikke allerede mødt Edith, hvor hun fodrede ham og mente tt han var som et ... hmm kæledyr ? xD
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9088
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Left_bar_bleue100/100JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty
IndlægEmne: Sv: JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?   JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeSøn 30 Jan - 5:04

Det mener jeg også at kunne huske noget om, ja... o.o
Tilbage til toppen Go down
Demetri Pitro

Demetri Pitro


Antal indlæg : 118
Points : 5568
Reputation : 0
Registration date : 16/06/09

Character sheet
Liv:
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Left_bar_bleue13/100JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty_bar_bleue  (13/100)
Påklædning: Korte oprevne bukser, slidt kappe og matchende t-shirt.
Race: Formskifter - oprindelig form

JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty
IndlægEmne: Sv: JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?   JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeSøn 30 Jan - 21:43

Eh, great? :)
Så, hvis du vil være venlig mod Deem, har Edith nok et forspring, og hvis man vil skræmme ham fra vid og sans, kan det meste gøre det xD
Spil med den du helst vil, så går alt nu nok!
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9088
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Left_bar_bleue100/100JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty
IndlægEmne: Sv: JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?   JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitimeSøn 30 Jan - 21:52

Okay! Det gør jeg så. Og så... bliver det en overraskelse... eller noget...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Empty
IndlægEmne: Sv: JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?   JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
JEG VIL RPG'E MED NOGEN NU! HVEM VIL VÆRE MED TIL ET EMNE?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» emne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
» Aktivt emne!
» Nogen, der vil tegne Martha?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: For medlemmer :: Jeg søger...-
Gå til: