Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
på tur med misel Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
på tur med misel Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
på tur med misel Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
på tur med misel Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
på tur med misel Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
på tur med misel Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
på tur med misel Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
på tur med misel Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
på tur med misel Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
på tur med misel Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
på tur med misel Vote_lcappå tur med misel Voting_barpå tur med misel Vote_rcap 
Edith Ember
på tur med misel Vote_lcappå tur med misel Voting_barpå tur med misel Vote_rcap 
Amylia
på tur med misel Vote_lcappå tur med misel Voting_barpå tur med misel Vote_rcap 
Green
på tur med misel Vote_lcappå tur med misel Voting_barpå tur med misel Vote_rcap 
Era
på tur med misel Vote_lcappå tur med misel Voting_barpå tur med misel Vote_rcap 
Eleonora
på tur med misel Vote_lcappå tur med misel Voting_barpå tur med misel Vote_rcap 
Veneur
på tur med misel Vote_lcappå tur med misel Voting_barpå tur med misel Vote_rcap 
Ann
på tur med misel Vote_lcappå tur med misel Voting_barpå tur med misel Vote_rcap 
Misel
på tur med misel Vote_lcappå tur med misel Voting_barpå tur med misel Vote_rcap 
Iljana
på tur med misel Vote_lcappå tur med misel Voting_barpå tur med misel Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 på tur med misel

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6484
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
på tur med misel Left_bar_bleue100/100på tur med misel Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

på tur med misel Empty
IndlægEmne: på tur med misel   på tur med misel Icon_minitimeOns 23 Jul - 5:47

Faldran kom gående ned af gaden med Misel ved sin side han så lidt på hende men kikkede væk igen mens han sagde "såå....hvor gammel er du egentlig???..."
han undrede sig jo lidt siden at elvere var i stand til at leve for evigt
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
på tur med misel Left_bar_bleue100/100på tur med misel Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

på tur med misel Empty
IndlægEmne: Sv: på tur med misel   på tur med misel Icon_minitimeOns 23 Jul - 5:51

"øh 24 menneske år" svarede hun og smilede til alle folk der gik forbi, det var ikke alle der gengældte hendes smil men hhun var jo bare glad. "hvad med dig?" spurgte hun mens hun skævede til ham ud af øjekrogen.
Tilbage til toppen Go down
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6484
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
på tur med misel Left_bar_bleue100/100på tur med misel Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

på tur med misel Empty
IndlægEmne: -   på tur med misel Icon_minitimeOns 23 Jul - 5:56

Faldran sukkede og sagde så "helt ærligt ved jeg ikke helt men mit gæt er omkring de 20" han så godt på Misel hun lignede sørme ikke en på 24 for ham men han smilede bare han sagde "er du sulten???....kroen er brændt ned men der er mulighed for at få mad andre steder"
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
på tur med misel Left_bar_bleue100/100på tur med misel Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

på tur med misel Empty
IndlægEmne: Sv: på tur med misel   på tur med misel Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:00

Hun havde først lagt mærke til at hendes mave knurrede. "øh ja" svarede hun og kiggede sultent efter et sted hvor man kunne få lidt at spise. der var mange boder og hun blev lidt svimmel af at kigge på dem alle.
Tilbage til toppen Go down
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6484
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
på tur med misel Left_bar_bleue100/100på tur med misel Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

på tur med misel Empty
IndlægEmne: -   på tur med misel Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:04

Faldran grinede lidt da han så hende blive svimmel uden helt at tænke på det lagde han forsigtigt sin venstre arm på hendes skuldre og sagde "du må vælge lige den du vil jeg gir" han løftede sin højre hånd den var knyttet om mellem fingerne var der en guld mønt en sølv mønt og endnu en gulv mønt han tænkte lidt for sig selv *jeg håber ikke hun så mig tage pengene fra den der adelige dummerian" han grinte lidt over hvordan manden havde så meget at han nok ikke engang ville opdage det
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
på tur med misel Left_bar_bleue100/100på tur med misel Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

på tur med misel Empty
IndlægEmne: Sv: på tur med misel   på tur med misel Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:10

hun smilede. Misel opdagede en mand stod og solgte noget hjorte kød med te til. og det bedste var det kostede kun 8 bronze mønter og en sølvmønt. hun gik over til manden og gav ham to sølvmønter hun havde fået fra en gæst i kroen forleden. hun drak teen stille mens hun spiste kødet hurtigt maden mættede hende hurtigt men hun var slet ikke færdig endnu.
Tilbage til toppen Go down
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6484
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
på tur med misel Left_bar_bleue100/100på tur med misel Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

på tur med misel Empty
IndlægEmne: -   på tur med misel Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:13

Faldran smilede bare han gik over og købte sig selv en gang kød og te han stilte sig ned ved siden af Misel og begyndte at spise. Maden smagte herligt det var længe siden han havde fået hjorte kød...
Faldran så lidt på Misel og sagde "siden kroen er brændt ned hvor har du tænkt dig at være???"
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
på tur med misel Left_bar_bleue100/100på tur med misel Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

på tur med misel Empty
IndlægEmne: Sv: på tur med misel   på tur med misel Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:16

"hmm godt spørgsmål" svarede hun og kiggede betænktsom op i luften. "jeg finder mig en ny kro at arbejde i" svarede hun igen og smilede. "men jeg er ikke helt sikker jeg er åben for alle tilbud" sagde hun igen og tog en til bid af kødet.
Tilbage til toppen Go down
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6484
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
på tur med misel Left_bar_bleue100/100på tur med misel Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

på tur med misel Empty
IndlægEmne: -   på tur med misel Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:29

Faldran smilede og sagde "god ide hehe" han tog endnu en bid af sit hjorte kød han hørte flere folk hele tiden at snakke han blev mindet om hvorfor han levede ude i skoven han tog sig til hovedt med den ene hånd. Larmen gav ham en hovedpine....han så lidt rundt og så en lille bod der solgte forskellige ting han gik over og kikkede han så en pæn lille sten den var hvid men da han tog den op skiftede den farve til grøn

"det er en humør sten" sagde den gamle

Faldran tog et par mønter frem og smed dem ned på mandens tæppe han gemte stenen i sin ene lomme

Faldran gik tilbage til Misel og sagde "nå...jeg må desvære gå" han lagde et par cobber mønter på bordet som drikkepenge og gik hen mod en mørk gyde lidt over gyden kunne man se en ravn lette den fløj mod lidt rundt men begyndte så at flyve mod skoven

//out//
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
på tur med misel Left_bar_bleue100/100på tur med misel Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

på tur med misel Empty
IndlægEmne: Sv: på tur med misel   på tur med misel Icon_minitimeOns 23 Jul - 6:38

Hun kiggede efter Fal og så ham flyve væk. "nå" sagde hun og begyndte at gå hen ad mod et sted hvor hun komme væk.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





på tur med misel Empty
IndlægEmne: Sv: på tur med misel   på tur med misel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
på tur med misel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Misel
» Misel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Markedspladsen-
Gå til: