Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
På rov efter noget stort? Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
På rov efter noget stort? Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
På rov efter noget stort? Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
På rov efter noget stort? Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
På rov efter noget stort? Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
På rov efter noget stort? Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
På rov efter noget stort? Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
På rov efter noget stort? Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
På rov efter noget stort? Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
På rov efter noget stort? Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
På rov efter noget stort? Vote_lcapPå rov efter noget stort? Voting_barPå rov efter noget stort? Vote_rcap 
Edith Ember
På rov efter noget stort? Vote_lcapPå rov efter noget stort? Voting_barPå rov efter noget stort? Vote_rcap 
Amylia
På rov efter noget stort? Vote_lcapPå rov efter noget stort? Voting_barPå rov efter noget stort? Vote_rcap 
Green
På rov efter noget stort? Vote_lcapPå rov efter noget stort? Voting_barPå rov efter noget stort? Vote_rcap 
Era
På rov efter noget stort? Vote_lcapPå rov efter noget stort? Voting_barPå rov efter noget stort? Vote_rcap 
Eleonora
På rov efter noget stort? Vote_lcapPå rov efter noget stort? Voting_barPå rov efter noget stort? Vote_rcap 
Veneur
På rov efter noget stort? Vote_lcapPå rov efter noget stort? Voting_barPå rov efter noget stort? Vote_rcap 
Ann
På rov efter noget stort? Vote_lcapPå rov efter noget stort? Voting_barPå rov efter noget stort? Vote_rcap 
Misel
På rov efter noget stort? Vote_lcapPå rov efter noget stort? Voting_barPå rov efter noget stort? Vote_rcap 
Iljana
På rov efter noget stort? Vote_lcapPå rov efter noget stort? Voting_barPå rov efter noget stort? Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 På rov efter noget stort?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5781
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

På rov efter noget stort? Empty
IndlægEmne: På rov efter noget stort?   På rov efter noget stort? Icon_minitimeOns 23 Jul - 22:39

Artie kiggede ud over markedspladsen. Der var virkelig mange mennesker. Mødre der slæbte rundt på deres små børn, mænd der sad og svajede i druk, og folk der prøvede at råbe højere end de andre, for at reklamere.
Artie lænede sig forsigtigt op af teltdugen. Et kort sekund mistede hun balancen, men genfandt den hurtigt igen.
Hun mærkede den store læderpung klirre indenunder kjolen. Hun havde allerede samlet mange penge i dag. Men det var kun lidt over middag, så dagen var langt fra færdig. Pludselig hørte hun musik, og kiggede hurtigt derover. Det var et sigøjneroptog, der var igang med dagens anden forestilling.
*De må egentlig tjene mange penge* tænkte Artie, og rejste sig. Hun gik hurtigt hen til kredsen af mennesker, der havde samlet sig rundt om sigøjnerne. En kvinde i tyveårsalderen, iført gøglertøj, og slog på tamporin.
Artie lukkede øjnene. Kvinden fik hende til at tænke på sin mor. Hun havde også været danser, og havde tit opført mavedans hjemme i stuen for hendes søster. Det var ihvertfald hvad søsteren havde sagt.
Artie mærkede en hånd omkring hoften, og i næste øjeblik blev hun hevet tilbage. Hun blev trukket ind mellem to telte. Hun så en mand i 40 års alderen kigge på hende med et sløret blik. *Fuld* tænkte Artie, og gjorde sig klar til hvad som helst. "Vil du ikke... *hik* have lidt... *hik* sjov med... *hik*mig?" sagde han sløret. Artie rystede på hovedet, og tænkte på en spurv. Men inden hun nåede at forvandle sig, tog manden hårdt fat i sin arm. "Nu ingen... *hik* protester!" sagde han vredt og klemt hårdt om hendes arm. Artie ville skrige, men han holdt hånden for hendes mund, og klemte så hårdt, at Artie næsten mistede vejret.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5785
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

På rov efter noget stort? Empty
IndlægEmne: Sv: På rov efter noget stort?   På rov efter noget stort? Icon_minitimeOns 23 Jul - 22:48

//Npc'en Tatiana//

Tatiana dansede lystigt videre, men forestillingen var snart slut, og det var styltegængernes tur. Hun trak sig tilbage med et kast med håret og et forførende smil til publikum. Hun gik hen mod sit telt, men inde midt i mellem hendes og en andens stod en mand og en betydeligt yngre pige. Han lugtede langt væk af sprut.
"Hey," sagde hun til manden, der vendte sig mod hende "hvad tror du egentlig du har gang i?"

//Jeg ved ikke rigtig om man skal bruge npc'erne på den her måde, men... vi keder os og alle mine chars er optaget//
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5781
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

På rov efter noget stort? Empty
IndlægEmne: Sv: På rov efter noget stort?   På rov efter noget stort? Icon_minitimeOns 23 Jul - 22:55

Artie kiggede sig besværet over skulderen, og så sigøjneren fra før. "Jeg kan godt klare det her selv," sagde hun gennem sammenbidte tænder. Manden tog kun endnu hårdere fat om hendes arm, og Artie kunne mærke hans negle bore sig ind i hendes hud. Hun kunne umuligt forvandle sig nu, hun ville ikke kunne koncentrere sig nok. Hun var jo heller ikke mester i formskiftning endnu.
"Slip mig," sagde hun hadefuldt til manden, og hendes øjne glimtede. Han klemte endnu hårdere, og besvarede blikket. Artie kunne mærke nogle bloddråber glide ned af armen.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5785
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

På rov efter noget stort? Empty
IndlægEmne: Sv: På rov efter noget stort?   På rov efter noget stort? Icon_minitimeOns 23 Jul - 22:58

Tat bevægede sig elegant og med silkebløde bevægelser hen mod manden. Hun var vandt til den slags typer.
"Du vil takke mig," hviskede hun til pigen. Hun smøg sig hen til manden, plantede fingeren under hans ubarberede hage, og hviskede blødt i hans øre: "Lad hende gå,"
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5781
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

På rov efter noget stort? Empty
IndlægEmne: Sv: På rov efter noget stort?   På rov efter noget stort? Icon_minitimeOns 23 Jul - 23:03

Artie mærkede mandens greb slappedes lidt, da kvinden stillede sig hen foran ham. Men så strammedes det bare igen. Endnu hårdere end før. "Bland dig udenom, rakkertøs," sagde han, og spyttede kvinden lige i hovedet. Smerten i Artie's arm forværredes kun yderligere.
"Lad mig nu selv klare det," sagde Artie svagt, og hendees blik blev en anelse mørkere. Hun var ved at miste bevidstheden. *Jeg må se at... gøre noget ved... min svaghed* tænkte hun, inden bevidstløsheden overmandede hende.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5785
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

På rov efter noget stort? Empty
IndlægEmne: Sv: På rov efter noget stort?   På rov efter noget stort? Icon_minitimeOns 23 Jul - 23:06

Lettere fornærmet over at blive affejet på den måde, tørrede Tati spyttet af ansigtet og prøvede igen. Hun lænede sig tæt ind til manden. Han kunne lugte hendes parfume og de olier hun puttede i sit hår.
"Men vi kan have det meeeeget sjovere sammen," spandt hun "slip hende nu bare."
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5781
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

På rov efter noget stort? Empty
IndlægEmne: Sv: På rov efter noget stort?   På rov efter noget stort? Icon_minitimeOns 23 Jul - 23:10

Artie kom til bevidsthed igen da hun mærkede mandens greb forsvandt. Hun så op, og så ham og kvinden stå tæt sammen. Han holdte let på hendes arm, og smilede grødet. "Kan vi... *hik*?" spurgte han.
Artie kravlede lidt væk, uden at støtte på sin venstre arm. Hun kiggede på den 'sårede' arm, og så fem huller i huden. Blodet var allerede begyndt at størkne omkring dem.
Artie kiggede op på kvinden og manden.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5785
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

På rov efter noget stort? Empty
IndlægEmne: Sv: På rov efter noget stort?   På rov efter noget stort? Icon_minitimeOns 23 Jul - 23:14

Lige så snart manden slap grebet begyndte Tati at løbe. Hun tog pigen i hånden, og nærmest slæbte hende af sted, ind i mylderet hvor han ikke ville finde dem igen. Tat smilede til pigen.
"Tatiana," præsenterede hun sig.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5781
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

På rov efter noget stort? Empty
IndlægEmne: Sv: På rov efter noget stort?   På rov efter noget stort? Icon_minitimeOns 23 Jul - 23:18

Artie kiggede lettere mistænksomt på Tat. Hun kunne lide hende, men skulle hun fortælle sit rigtige navn?
"Artemis Klavschi" sagde hun, og kiggede igen på sin arm. En blodansamling var på vej, kunne hun se.
"Tak fordi du hjalp mig," mumlede hun, og kiggede på sine fødder.
Tilbage til toppen Go down
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5785
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

På rov efter noget stort? Empty
IndlægEmne: Sv: På rov efter noget stort?   På rov efter noget stort? Icon_minitimeOns 23 Jul - 23:18

Tatiana gav hende et smil, og forsvandt derefter ind i mængden, tilbage til de andre sigøjnere.

//out//
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5781
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

På rov efter noget stort? Empty
IndlægEmne: Sv: På rov efter noget stort?   På rov efter noget stort? Icon_minitimeOns 23 Jul - 23:19

Artie kiggede ikke efter hende. Hun vendte sig den anden vej, og skyndte sig gennem mængden. Hun forlod markedspladsen.

// out //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På rov efter noget stort? Empty
IndlægEmne: Sv: På rov efter noget stort?   På rov efter noget stort? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På rov efter noget stort?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Karakter noget
» noget der ska besvares?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Markedspladsen-
Gå til: