Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
.... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
.... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
.... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
.... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
.... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
.... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
.... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
.... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
.... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
.... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
.... hvem ved?? - Page 2 Vote_lcap.... hvem ved?? - Page 2 Voting_bar.... hvem ved?? - Page 2 Vote_rcap 
Edith Ember
.... hvem ved?? - Page 2 Vote_lcap.... hvem ved?? - Page 2 Voting_bar.... hvem ved?? - Page 2 Vote_rcap 
Amylia
.... hvem ved?? - Page 2 Vote_lcap.... hvem ved?? - Page 2 Voting_bar.... hvem ved?? - Page 2 Vote_rcap 
Green
.... hvem ved?? - Page 2 Vote_lcap.... hvem ved?? - Page 2 Voting_bar.... hvem ved?? - Page 2 Vote_rcap 
Era
.... hvem ved?? - Page 2 Vote_lcap.... hvem ved?? - Page 2 Voting_bar.... hvem ved?? - Page 2 Vote_rcap 
Eleonora
.... hvem ved?? - Page 2 Vote_lcap.... hvem ved?? - Page 2 Voting_bar.... hvem ved?? - Page 2 Vote_rcap 
Veneur
.... hvem ved?? - Page 2 Vote_lcap.... hvem ved?? - Page 2 Voting_bar.... hvem ved?? - Page 2 Vote_rcap 
Ann
.... hvem ved?? - Page 2 Vote_lcap.... hvem ved?? - Page 2 Voting_bar.... hvem ved?? - Page 2 Vote_rcap 
Misel
.... hvem ved?? - Page 2 Vote_lcap.... hvem ved?? - Page 2 Voting_bar.... hvem ved?? - Page 2 Vote_rcap 
Iljana
.... hvem ved?? - Page 2 Vote_lcap.... hvem ved?? - Page 2 Voting_bar.... hvem ved?? - Page 2 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 .... hvem ved??

Go down 
+2
INAKTIV Gina
Artemis
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Cashmir

Cashmir


Antal indlæg : 26
Points : 5739
Reputation : 0
Registration date : 02/09/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Sep - 1:21

"Jeg havde altså ikke brug for din hjælp.. Virkelig," sagde han lavmælt og lod en finger glide over forbindingen, men sendte hende alligevel et taknemligt blik. Hans blik landte på det sted, hvor hun havde revet et stykke af sin kjole. "Din kjole..?" sagde han spørgende og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Mirana




Antal indlæg : 28
Points : 5798
Reputation : 0
Registration date : 05/07/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Sep - 10:23

Mirana kom forsigtigt gående hen ad Markedspladsen i bare tæer. Hun kiggede usikkert rundt. Det hele var temmelig normalt, der var intet tegn på slåskampe nogen steder. Hun gik hen til en bod der solgte frugt. Lynhurtigt stjal hun et æble og proppede det ned i en lomme. Der var forhåbenligt ingen der havde set det...
Tilbage til toppen Go down
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Sep - 19:46

Artie kiggede ned ad sin kjole.
"Ej, det gør ikke noget, så må jeg klare mig med en forkølelse," sagde hun smilende.
"Men alligevel, hvem har gjort det der mod dig?" hun kiggede på hans forbinding.
Så smilede hun, bukkede sig ned, og begyndte at rive flere strimler af sin kjole. Hun fik lavet fem lange strimler, så var hendes kjole lårkort.
"Jeg kan jo bare købe en ny," sagde hun så og rakte strimlerne frem mod Mortimor.
"Her tag dem, til når den første skal udskiftes. Du kan jo bare vaske dem, og bruge dem igen og igen."
Tilbage til toppen Go down
Cashmir

Cashmir


Antal indlæg : 26
Points : 5739
Reputation : 0
Registration date : 02/09/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 1:50

"Øhmm.. Nej, ellers tak," sagde han og viftede lidt med hænderne, som tegn på at han ikke ville tage imod det. "Det er meget venligt af Dem, men jeg har ikke brug for din hjælp." Han var blevet lidt fornærmet over, at hun åbenbart ikke troede, han kunne tage vare på sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 1:56

Artie trak sig lidt tøvende tilbage.
"Okay..." sagde hun, og kiggede ned af sig selv. Hun havde bare ben, og hvis hun ikke skulle fryse ihjel, måtte hun købe en ny kjole.
"Men... vil du så ikke godt gå med mig rundt, og prøve at finde en ny kjole til mig, så?" spurgte hun så, og kiggede med store øjne på Mortimor.
Tilbage til toppen Go down
Cashmir

Cashmir


Antal indlæg : 26
Points : 5739
Reputation : 0
Registration date : 02/09/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 2:00

Han tænkte sig kort om. "Altsåå.. Jo, det kan jeg godt" sagde han og smilede venligt. Han kastede et kort blik rundt på de nærliggende boder, hvorefter han så ned på forbindingen på sin arm.
Tilbage til toppen Go down
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 2:27

"Så kom," sagde Artie lidt mere oplivet, og gik over mod en tøjhandler.
Hun stod og kiggede på en lang sort bomuldskjole, med et sølvfarvet mønster over ryggen.
"Undskyld, men hvor meget skal du have for den der?" spurgte Artie ejeren.
"1 guldmønt," svarede han, og kiggede mistænktsomt på Artie. "Men du har vist ikke så meget, har du?" tilføjede han.
Artie trak nogle penge op af lommen.
"Jeg har kun 9 sølvmønter..." sagde Artie.
Tilbage til toppen Go down
Cashmir

Cashmir


Antal indlæg : 26
Points : 5739
Reputation : 0
Registration date : 02/09/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 2:29

"Mmmh.. Jeg har en sølvmønt!" brød han ind i deres samtale og stak hånden ned i lommen for at mærke efter. Han tog den dog ikke frem endnu, da det ville være lidt for risikabelt.
Tilbage til toppen Go down
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 2:39

"Øhm, kan jeg låne den? Du skal nok få den tilbage igen senere," sagde Artie, og vendte sig mod Mortimor.
Tilbage til toppen Go down
Cashmir

Cashmir


Antal indlæg : 26
Points : 5739
Reputation : 0
Registration date : 02/09/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 2:41

Han tog den frem og studerede den kort, inden han rakte den til hende. "Værsgod. Bare behold den," sagde han og smilede til hende, hvorefter han kort så på sælgeren.
Tilbage til toppen Go down
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 2:54

Artie smilede betuttet og tog imod mønten.
Hun kiggede på ejeren, og rakte ham de 10 sølvmønter.
Han tog imod dem, og bed i dem alle, inden han rakte hende kjolen.
"Tak fordi du handlede hos mig," sagde han, stadig lidt mistænktsomt.
"Vent lige her," sagde Artie til Mortimor, og gik så over mellem to telte. Hun trak den ødelagte kjole af, og den anden på.
Så gik hun over til Mortimor igen. Kjolen var stram for oven, og blev stor for neden, så den bølgede efter Artie, som en sort kappe.
"Hvad synes du?" spurgte hun Mortimor, og drejede rundt. Hun smilede stort.
Så blev hun rød i kinderne igen.
Tilbage til toppen Go down
Cashmir

Cashmir


Antal indlæg : 26
Points : 5739
Reputation : 0
Registration date : 02/09/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 2:59

"Ehmm..," mumlede han forlegent og slog blikket ned, inden han så på hende igen. "Den.. Klæ'r dig," svarede han med et forsigtigt smil.
Hans øjene skiftede langsomt til en lysegrøn farve. Han lagde selvfølgelig ikke mærke til det.
Tilbage til toppen Go down
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 3:07

Artie kiggede ned, og rodede lidt i jorden med sin fod.
"Tak," sagde hun. Så kiggede hun op på ham, og opdagede at hans øjenfarve havde skiftet.
"Dine øjne," sagde hun, uden større overraskelse, da hun selv var formskifter, så hun regnede med at han havde noget formskifterblod i sine årer.
Tilbage til toppen Go down
Cashmir

Cashmir


Antal indlæg : 26
Points : 5739
Reputation : 0
Registration date : 02/09/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 3:10

Det gik straks op for ham, hvad hun mente. Hans kinder blev lettere rosenrøde, da han var meget flov over det. "Hmm.. Det må vel være lyset? For sådan har de altid set ud," sagde han som undskyldning, og håbede at hun hoppede på den.
Tilbage til toppen Go down
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 3:15

"Nej, de er grønne nu, de var blågrå før" sagde Artie. "Det er altså ikke noget at være flov over, jeg er selv formskifter," tilføjede hun, og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Cashmir

Cashmir


Antal indlæg : 26
Points : 5739
Reputation : 0
Registration date : 02/09/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 3:16

Han så kort på hende. "Er De sikker på, at det ikke er Deres øjne, der er noget galt med?" mumlede han, mens han så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 3:40

"Ja, jeg er sikker på at det ikke er mine øjne der er noget galt med, og jeg sagde lige før at du ikke skal sige "De" til mig," sagde Artie og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Cashmir

Cashmir


Antal indlæg : 26
Points : 5739
Reputation : 0
Registration date : 02/09/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 3:51

"Mmmh..," mumlede han og rodede sig lidt i håret. "Om forladelse."
Tilbage til toppen Go down
Artemis

Artemis


Antal indlæg : 72
Points : 5780
Reputation : 0
Registration date : 23/07/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 4:31

"Helt i orden," sagde Artie.
Der var stille lidt.
"Øhm... jeg er glad for at have mødt dig, Mortimor... men du skal lige vide at jeg faktisk ikke hedder Jaschy Raam... jeg brugte bare mit dæknavn... undskyld... jeg hedder rigtigt Artemis Klavschi... undskyld," sagde Artie så, og vendte sig om, uden at vente på hans svar.
"Vi ses... håber jeg," sagde hun så, og forsvandt ind mellem boderne...

// out //
Tilbage til toppen Go down
Cashmir

Cashmir


Antal indlæg : 26
Points : 5739
Reputation : 0
Registration date : 02/09/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Sep - 4:33

"Hmm..," mumlede han med et skuldertrak, hvorefter han vendte sig og gik sin egen vej.

//out//
Tilbage til toppen Go down
INAKTIV Gina
Tyv
Tyv
INAKTIV Gina


Antal indlæg : 178
Points : 5808
Reputation : 0
Registration date : 24/06/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Sep - 5:09

"Hvad mener du" spurgte Gina uskyldigt, og slog ud med armene. "Hvad med at du bare lader mig være i fred?" forslog hun, med lynende øjne. "Jeg har virklig ikke tid til dit heltemod igen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Sep - 5:15

Sicia greb Gina om håndleddet og holdt godt fast.
"Jeg synes bare lige at De burde tjekke deres lomme. Der er måske noget der ikke burde være der," sagde hun roligt, men ildevarslende.

Imens kom Baltazar gående gennem markedspladsen. Han var i sin rigtige form, med hætten på kappen trukket godt ned om ansigtet.
Han passerede tilfældigvis forbi en meget tiltrækkende elver (Gina), der tilsyneladende var i problemer. Han stoppede.
"Hvad har vi her? En skønjomfru i nød?" spurgte han i et muntert tonefald.
Tilbage til toppen Go down
INAKTIV Gina
Tyv
Tyv
INAKTIV Gina


Antal indlæg : 178
Points : 5808
Reputation : 0
Registration date : 24/06/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Sep - 5:22

"Slip mig." vislede hun, og lagde sin frie hånd, på skæftet af sin daggert, klar til at blive trukket.
"Der er ikke nogen der er i nød her, vi har bare en mindre diskution." Svarede hun manden, med blikket rettet stift på Sicia. Hun gjorde ikke noget forsøg på at friste sig fri, men ventede ganske simpelt på at Sivia ville slippe hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Sep - 5:29

Sicia kiggede køligt på Baltazar.
"Der er vidst en købmand, der mangler noget," hentydede hun. "Noget, man kan finde i lommen på Gina her."

Baltazar smilede nonchalant, imens han uset listede det firkantede smykke ud af lommen på Gina.
"Jeg tror ikke De vil finde noget i hendes lommer. Skal vi afgøre det?"
Han kiggede på Gina.
"Tøm Deres lommer, frøken," sagde han og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
INAKTIV Gina
Tyv
Tyv
INAKTIV Gina


Antal indlæg : 178
Points : 5808
Reputation : 0
Registration date : 24/06/08

.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Sep - 5:35

Gina kiggede forvirret på manden, men forstod så at han kun var ude på at hjælpe. Tøvende vendte hun bunden ud på sin lomme, og så til sin overraskelse at der ingen firkantet dims var.
Et lille smil dukkede op på hendes læber, og hun kiggede taknemligt over på ham. *Ikke fordi jeg ikke kunnet havde klaret det selv* tænkte hun med sambidte tænder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





.... hvem ved?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: .... hvem ved??   .... hvem ved?? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
.... hvem ved??
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hvem er du? xD
» Jolle Hvem
» Hvem er hvor?
» Hvem eller hvad kan du bedst lide?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Markedspladsen-
Gå til: