Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Alastor´s Dagobog Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Alastor´s Dagobog Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Alastor´s Dagobog Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Alastor´s Dagobog Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Alastor´s Dagobog Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Alastor´s Dagobog Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Alastor´s Dagobog Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Alastor´s Dagobog Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Alastor´s Dagobog Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Alastor´s Dagobog Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Alastor´s Dagobog Vote_lcapAlastor´s Dagobog Voting_barAlastor´s Dagobog Vote_rcap 
Edith Ember
Alastor´s Dagobog Vote_lcapAlastor´s Dagobog Voting_barAlastor´s Dagobog Vote_rcap 
Amylia
Alastor´s Dagobog Vote_lcapAlastor´s Dagobog Voting_barAlastor´s Dagobog Vote_rcap 
Green
Alastor´s Dagobog Vote_lcapAlastor´s Dagobog Voting_barAlastor´s Dagobog Vote_rcap 
Era
Alastor´s Dagobog Vote_lcapAlastor´s Dagobog Voting_barAlastor´s Dagobog Vote_rcap 
Eleonora
Alastor´s Dagobog Vote_lcapAlastor´s Dagobog Voting_barAlastor´s Dagobog Vote_rcap 
Veneur
Alastor´s Dagobog Vote_lcapAlastor´s Dagobog Voting_barAlastor´s Dagobog Vote_rcap 
Ann
Alastor´s Dagobog Vote_lcapAlastor´s Dagobog Voting_barAlastor´s Dagobog Vote_rcap 
Misel
Alastor´s Dagobog Vote_lcapAlastor´s Dagobog Voting_barAlastor´s Dagobog Vote_rcap 
Iljana
Alastor´s Dagobog Vote_lcapAlastor´s Dagobog Voting_barAlastor´s Dagobog Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Alastor´s Dagobog

Go down 
ForfatterBesked
Alastor
Chat-Holder med Chris
Chat-Holder med Chris
Alastor


Antal indlæg : 428
Points : 6089
Reputation : 8
Registration date : 15/09/08
Geografisk sted : i am the spellweaver

Character sheet
Liv:
Alastor´s Dagobog Left_bar_bleue100/100Alastor´s Dagobog Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: sort stor "kappe"
Race: Menneske

Alastor´s Dagobog Empty
IndlægEmne: Alastor´s Dagobog   Alastor´s Dagobog Icon_minitimeTirs 16 Sep - 0:49

kære dagbog

efter 4 dages gåtur og en times tid står jeg nu ved portene til byen...men jeg er bange for at gå ind....hvad hvis nogen finder ud af jeg er necromatiker???...


pyt med det...jeg laver bare en hurtig undersåt af et egen eller noget og bruger det til at distrahere dem hehe

jeg har også bemærket at jeg har haft flere og flere tidspunkter hvor mine tanker igen bliver ledt mod det onde men det går sikkert over
heldigvis er jeg ikke blevet levende død i endnu...hehe...eh..

jeg håber ikke byen har for mange hellige folk eller folk der er meget imod min slaks...jeg vil så gerne kunne finde et sted for mig selv hvor jeg kan trænne og blive bedre og bedre uden at blive dømt....og uden at konstant at skulle være på flugt

GIV MIG DEN PEN....når først jeg er god nok vil byen og alle der ellers er imod mig fortryde det jeg vil få dem til at rive deres eget kød af i bar smerte og lade deres kroppe blive mine personelige slaver død og øddelæggelse vil ramme verdenen...alastor den forbandede er på vej

åh gud hvad sker der med mig fortiden.....jeg er i sandhed alastor den forbandede


*flere sider er blevet revet ud og halvdelen af den næste læselige er væk*
og nu er vi blevet vækket af en hobbit...agh...vi er på vej ind til byen...håber jeg kan finde et job...og hvis muligt et hvor mine evner vil blive holdt hemmelige, men brugte......besynderligt har jeg ikke hørt fra min gode side i et stykke tid.



kære dagbog jeg har fået styr på mine andfald tror jeg og jeg har mødt flere nye mennesker...2 andre magibrugere....børn tror jeg....en af dem blev ved med at tro jeg er ond....ARGH....den anden virkede intereseret...synd han ikke kan lære det...nåmen jeg har også mødt en helt anden person...jeg kender ike hendes navn men hun virker som om hun forstår mig....hun bliver ikke bange for hvad jeg gør...og hun virker så venlig og forstående...



kære dagbog:
så skete det den idiot af en god side gav indeligt op jeg må dog takke den dejlige pige hvem en hun er...jeg vil skænke hende en gave som min undersåt....desværre har jeg vidst ikke nok kræfter så jeg skræmmer hende væk....så snart jeg har lidt kræfter igen vil jeg begynde ritualet til sjæle såisning og spise en nærliggende lille landsby..umm så lækre sjæle..alt den kræft..nok kun bønder men en af dem må have lidt magiske kræfter så jeg selv bliver stærkere...at æde sjæle giver mig kun mentale kræfter og mindre fysiske



kære dagbog:
har fået kontrollen tilbage, desværre har der været et par problemer, jeg er for svag, og da jeg så et elver ritual der ville koste et uskyldigt menneske livet....Så prøvede jeg at stoppe det, men måtte desværre lave en aftale med...ham... Han fik det stoppede og alt gik vel, men nu er det sket igen, i byen. Han bruger holder heldigvis sig til aftalen, red Era, Liv og Chris....Og sørg for de ikke kommer til skade..... Jeg håber bare jeg kan blive stærkere, jeg SKAL blive stærkere... Jeg har lagt mærke til jeg er bedst med knogle magi, måske kunne jeg blive bedre til det???.... Alastor knoglernes mester? Lyder godt. Wops, eh.. Nå slut for nu......

Godt der ingen der læser dette
Tilbage til toppen Go down
 
Alastor´s Dagobog
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alastor

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: For medlemmer :: Dagbøger-
Gå til: