Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_lcapTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Voting_barTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_rcap 
Edith Ember
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_lcapTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Voting_barTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_rcap 
Amylia
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_lcapTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Voting_barTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_rcap 
Green
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_lcapTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Voting_barTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_rcap 
Era
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_lcapTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Voting_barTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_rcap 
Eleonora
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_lcapTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Voting_barTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_rcap 
Veneur
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_lcapTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Voting_barTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_rcap 
Ann
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_lcapTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Voting_barTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_rcap 
Misel
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_lcapTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Voting_barTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_rcap 
Iljana
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_lcapTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Voting_barTilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)

Go down 
ForfatterBesked
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeOns 24 Sep - 6:08

Porten åbnede efter Corkin havde sagt feltråbet og han red ind på den store gårdsplads.
Bag ham sad Safira.
Han stoppede midt på pladsen.
Han steg af hesten og hjalp Safira ned.
En hestepasser kom og gik igen, med hesten.
Corkin kiggede alvorligt på Safira uden at slippe hendes skulder "klare du den?" spurgte han så.
Det var sjællendt han tog sig til at spørge flok om den slags.
Men Safira var anderledes.
Han havde mange spørgsmål.
Hvorfor havde hun været i skoven?
Hvad havde han gjort?
Hvorfor havde han gjort det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeOns 24 Sep - 7:40

hun nikkede svagt. hvad hvis hun græd. det hele virkede underlig fjernt. hvis han slap hende, var hun ikke sikker på at hun kunne blive stående oprejst, men det var ikke lige Corkins pligt, at passe på hende. dog var hun uendelig lykkelig, over at han var kommet. en lille tårer løb ned over hendes næseryg. hun fandt sit lommetørklæde og tørrede den væk. snøftede en enkelt gang før hun talte.
"Det... tror jeg..."
fik hun sagt uden den helt store tudescene.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeOns 24 Sep - 23:12

Han lagde en arm om hendes skulder.
Han var lige ved at sige ´tillader De?´ men tog sig i det og begyndte bare at gå mens han stadig holdt om hende, for a thun ikke skulle falde, hun så ærlig talt ikke ud til at kunne stå oprjest uden hjælp.
Hun var brudt totalt sammen ved synet af de døde drenge, hun så da død hver dag.
Gjorde hun ikke?
"Kom" sagde han så i det mest blide tonefald han havde brugt siden sin kroning.
Hna hjalp hende ind ad døren, sparkede en vagt, der fniste, hårdt over skinnebenet og fik bragt hende hele vejen op på hendes personlige gæsteværelse.
Han lagde hende på sengen og betragtede hende "Hvad gjorde han ved dig?" spurgte han så "hvorfor gjorde han det? Hvad alvede du i skoven?".
Det her va runder hans værdighed, at hjælpe hende på dne måde, en tjener kunne have gjort det, men det føltes bare mere rigtig, sådan her...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 0:41

hun sukkede tungt og så på ham med sine rødrandede øjne.
"han truede mig med døden for mordet på fire adelsmænd... han bad mig forholde mig passiv og ikke udtrykke mig åbent... sagde at han altid havde nogen til at skygge mig..."
hun følte sig skyldig og så ned.
"jeg håbede at kunne få en formskifter til at tage en form, der lignede dem, der er blevet beskrevet. vi har jo mange vidner, og hvis alle vidste hvordan de ser ud, vil det være så let..."
hun snøftede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 0:46

Han tog hende let under hagen og førte hendes hovede op så han så ende lige i øjnene "Det kræver jo at du kunne finde en der kendte dem i forvejen".
Han kiggede på hende.
Han følte sig ærlig talt en smule trist.
Så kyssede han hende blidt på munden.
"Undskyld" mumlede han idet han forlod rummet som om intet var hændt "vi ses senere".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 0:52

hun blev helt bleg, men blev siddende og stirrede ud i luften ganske længe. så tørrede hun sine øjne, der igen var blevet ret våde og skiftede til en ikke ødelagt kjole. hun satte sig ved sit lille skrivebord og græd lidt igen. alting var helt forkert. Corkin, landets konge havde kysset hende. på munden endda, og måske havde formskifteren set det. han havde truet hende, som om hun var den mest indflydelsesrige person i hele landet, selv om hun måtte vride og vende hver eneste bemærkning, for overhovedet af blive hørt og slet ikke tale om at få opbakning i rådet.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 0:55

Udenfor dumpede Corkin ned i en stol.
Han havde
ikke haft styr over sig selv.
Hans krop havde handlet uden hjernens indblandelse.
Men han fortrød ikke sin handling.
Det havde føltes rigtigt, selvom det var langt under hans værdighed, hun var ikke prinssese ikke engang medlem af rådet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 1:13

hun kom i tanke om noget. denne Veneur havde stadig den lille lok af hendes ravfarvede hår. måske var det mest et påskud til at tale med Corkin, men hun syntes selv, at det var et meget godt påskud. hun rejste sig og så sig i spejlet. hun var lidt pjusket, og der sad stumper af visne blade i hendes hår, men det gik vel an. hun åbnede døren og gik ud. det var et rent tilfælde at hun overhovedet fik øje på ham, men det rystede hende så meget ud af fatning, at hun helt glemte hvad hun havde villet sige. hun kom i sidste pinlige øjeblik på noget, for sådan var hun nu engang.
"... de to..."
hun ville ikke sige drengene, for på en måde var de jo døde for deres konges ære, så de var nok nærmere mænd, men hun havde altid kendt dem som drenge.
"soldater..."
fortsatte hun og kiggede ned.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 1:16

Han kiggede op, kunne ikke lade hver med at smile.
"Ja?" sagde han "jeg kunne også godt lide dem".
Han bed sig stille i underlæben "men der dør så mange, hele tiden, sådan..er det bare".
Han sukkede "jeg er ked af det".
Han var glad for at hun var kommet ud.
Han kunne virkelig god tlidehende, virkelig...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 1:51

hun så ned igen.
"ligger de stadig i skoven?"
spurgte hun så og glattede forpint sit skørt. han havde kysset hende. skulle han ikke sige et eller andet, der fik hende til at tro, at det ikke bare var en fordelagtig fejl?
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 1:54

Han nikkede "vi har ikke tid til at begrave alle" sagde han så.
Han kiggede alvorligt på hende "undskyld, det jeg gjorde på værelset" sagde han så "men det føltes nu rigtigt".
Han smilte skævt til hende "jeg håber du tilgiver mig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 1:59

hun rødmede svagt.
"føltes det rigtigt...?"
gentog hun lidt tøvende.
"jeg tilgiver dig altid..."
lovede hun så, selv om hun ikke vidste om hun kunne holde det.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 2:01

Han nikkede "Ja" sagde han så.
Han smilte.
"Det gjorde det virkelig".
Det eneste problem med dette var at de tkunne være Safira blot udnyttede ham.
Nej det kunne hun ikke finde på, vel?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 3:06

hun lagde hænderne på sine kinder, der virkelig brændte. hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle gøre af sig selv, stod bare og følte sig helt tom og til besvær på en god måde. så smilede hun pludselig varmt.
*det havde jeg aldrig troet.*
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 3:11

Han smilte.
Det var virkelig usædvanligt at han smilte så emget men hvad var der at sige?
"Jeg mener det virkelig" sagde han så "men hvis du ikke synes om det vil jeg ikke tvinge dig bare fordi jeg er din konge, hvis du ønsker det kan vi bare droppe det".
Han kiggede op på hende, håbede inderligt, hun ville sige hun ikke ville droppe det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 3:14

hun så forvirret på ham. sådan skulle han da ikke sige. ikke ham af alle.
"jamen.. eh... midster du ikke din værdighed?"
det kom lidt tøvende og bekymret. hun vidste ikke rigtig hvad der var det mest formelt korrekte at gøre i den situation.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 3:20

Han nikkede svagt "jeg vil ikke selv have det mindste imod det men.." han lod ordende hænge ldit i luften "alle ville nok ikke synes lige meget om det, hvis vi..skulle komme videre, skulle vi nok holde det hemmeligt".
Han kiggede op på hende "Safira, hvis du ikke synes om det skal du ikke sige ja" sagde han så "du skal på ingen måder føle dig tvunget".
Han lukkede øjnene.
Hans indre mur var vidst ved at falde.
Han havde fået følelser for hende.
Han var ikke lige så kold og kynisk.
Han måtte holde det faktum skjult, især for Haldonir.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 3:24

hun fattede sig nogenlunde langt om længe.
"Ja til hvad? jeg troede ikke der var nogen tvivl..."
hun rakte forsigtigt den ene hånd ud mod ham. tøvende på en måde, men med en helt klar mening.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 3:29

Han smilte og tog hendes hånd.
"Det er ejg glad for" sagde han idet han rejste sig op "jeg burde egentlig takke din skovven".
Han smilte "han søgerede for..." han kiggede på hende "...at jeg fandt ud af hvad jeg følte for dig".
Han kyssede hende bildt på munden.
"Ballet bliver sjovere nu" mumlede han "så kan jeg i det mindste tænke på dig".
Han smilte stadig, kunne faktisk ikke alde hver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 3:32

hendes øjne blev hårde da han nævnte Veneur.
*ingenting at takke ham for. hvis han venter i skyggerne så skal han vide at jeg er beredt.*
bildte hun sig selv ind, selv om hun var rædselsslagen ved tanken om at møde ham. så tænkte hun på Corkin, og så betød manden i skoven faktisk ingenting. hun lagde en arm om sin nye ven og gengældte kysset efter at have sikret sig at ingen så dem.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 3:53

Han gengældte kysset.
"Det er første gang jeg har følt noget..rigtigt" sagde han så "siden min mor døde".
Han kiggede på hende.
Så strøg han en hånd igennem hendes hår og fjernede nogle blade.
Han kyssede hende igen, længe, så slap han hende.
"Vi ses til ballet imorgen" sagde han så.
Derefter drjede han om og forsvandtned ad den store trappe.
Da han nåede enden vendte han sig om og snedtehende et fingerkys.
Så forlod han rummet.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitimeTors 25 Sep - 4:02

hun blev stående lidt, så strøg hun ind på sit værelse og følte sig bare lykkelig.

//out//


Sidst rettet af Safira Tors 25 Sep - 4:02, rettet 1 gang (Reason for editing : standby blev ændret til out...)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)   Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage på slotter (fortsat efter indlægget i skoven: På jagt efter...)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I skoven
» en skramlen i skoven
» Dybere ind i skoven.
» Alene i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Paladset-
Gå til: