Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
bare en tur? - Page 2 Vote_lcapbare en tur? - Page 2 Voting_barbare en tur? - Page 2 Vote_rcap 
Edith Ember
bare en tur? - Page 2 Vote_lcapbare en tur? - Page 2 Voting_barbare en tur? - Page 2 Vote_rcap 
Amylia
bare en tur? - Page 2 Vote_lcapbare en tur? - Page 2 Voting_barbare en tur? - Page 2 Vote_rcap 
Green
bare en tur? - Page 2 Vote_lcapbare en tur? - Page 2 Voting_barbare en tur? - Page 2 Vote_rcap 
Era
bare en tur? - Page 2 Vote_lcapbare en tur? - Page 2 Voting_barbare en tur? - Page 2 Vote_rcap 
Eleonora
bare en tur? - Page 2 Vote_lcapbare en tur? - Page 2 Voting_barbare en tur? - Page 2 Vote_rcap 
Veneur
bare en tur? - Page 2 Vote_lcapbare en tur? - Page 2 Voting_barbare en tur? - Page 2 Vote_rcap 
Ann
bare en tur? - Page 2 Vote_lcapbare en tur? - Page 2 Voting_barbare en tur? - Page 2 Vote_rcap 
Misel
bare en tur? - Page 2 Vote_lcapbare en tur? - Page 2 Voting_barbare en tur? - Page 2 Vote_rcap 
Iljana
bare en tur? - Page 2 Vote_lcapbare en tur? - Page 2 Voting_barbare en tur? - Page 2 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 bare en tur?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeLør 8 Nov - 7:00

Corkin var stadig bevidstløs.
Vagten lagde ham på briksen og den kongelige livlæge kom til.
"Hent ilerne" sagde han højt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeLør 8 Nov - 7:03

Safira trådte stille ind i salen.
"find hellere en magiker..."
rådede hun lavt, selv om hun vidste, at hun ikke ville blive hørt. iler var ulækre og blodsugende. ligesom lægen.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeLør 8 Nov - 7:05

Lægen kiggede på hende "Hvem af os to tror du de rved mest om dette fag?" svarede han skarpt "jeg har 25 års erfaring".
Corkin vågnede da lægen kom hen med en ile.
"Fjern den" hvæsede han "du ved godt hvad jeg mener om de bæster".
"Jamen, herre".
"Fjern den" sagde jeg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeLør 8 Nov - 7:11

Safiras læber krusedes et øjeblik svagt i en antydning af et hovent smil. så blev hendes ansigt igen alvorligt.
"hans majestæt kan ikke tåle at midste mere blod"
konkluderede hun og mødte lægens grå blik.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 2:31

Lægen stirrede ondt på Safira, så vinkede han ilerne væk igen "Nå, emn hvad ønsker De så at jeg skal gøre?" spurgte han.
Corkin kiggede surt på ham "det er dig der har 25 års erfaring ikke?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 2:36

Safira sagde ikke noget. lægen var med i rådet, og hans stemme var meget mere værd end hendes. hun kiggede den anden vej og fangede den sygeplejerske, der kom med bandager's, blik. måske kunne hun få en anden til at tale for sig? det var i hvertfald forsøget værd.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 21:29

Lægen skulede ondt til Safira og gik ud for at hente noget urtedrik.
Imens forbandt en lille flok sygeplejersker Corkins ben.
En sygeplejeske kom med et glas vand, Corkin hurtigt tømte.
Det gjorde hammer ondt i hans ben og der var folk over det hele, lige nu havde han abre brug for at være alene, eller sammen med Safira.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:15

Safira satte sig på en af de små stole, der blev brugt af de besøgende. hun kunne ikke lide sygestuen. der var den kolde kyniske følelse af sygdom eller udryddelse mellem de fire kakkelklædte vægge. det var som om alt lys blev udelukket. en kold verden med petroliomslamper og matterede ruder.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:22

Lægen gav Corkin noget urtedrik.
"Du må hellere blvie liggedne nogle dage, og hvile ud" sagde han stille.
Corkin rystede på hovedet "Det har jeg virkelæig ikke tid til" sagde han "du ved jo godt at jeg skal have møde med Herremændende fra vest".
Lægen kigged epå ham "Herre jeg..".
Corkin mødte køligt hans blik "Vi ses vel næste gang jeg bliver beskudt".
Lægen så ud som om hanb lige havde slugt sin hat "Herre, prøv at komme efter mødet".
Corkin kiggede på ham "Måske" skukkede han træt.
Så rejste han sig og begyndte at humpe ud af rummet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:24

Safira stod straks ved hans side.
"jamen deres majestæt..."
hun tog hans arm og kunne ikke lade være med at gotte sig over lægens udtryk.
"De kan lige vove på at få blodforgiftning."
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:27

"Jeg kan jo ikke vrage en fjerdel af landet pga. et ben.
Han smilte og trådte ud af døren. Så snart den var gåe ti, bag ham og Safira lænte han sig op ad væggen "Godt nok et ben der gør, virkelig ondt" sagde han med et smil "trappen kan nok blive et problem".
Han tog en indånding og humpede hen mod trappen, med Safira som støtte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:32

"jamen.. hvad hvis de falder?"
hun lagde en arm om ham, så han kunne læne sin vægt mod hende. hun var ikke sikker på, at de var alene på trappen, så hun beholdt den formelle tone.
"skal jeg ikke finde en vagt?"
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:39

Corkin rystede på hovedet "Jeg skal være i mødelokalet om 5 minutter, der er vist ikke tid".
Han tog et skridt ned af trappen og et mere.
"Det her går sindssygt langsomt" konstaterede han.
Han kiggede rundt, så begyndte han at hoppede ned ad trappen på et ben.
Det så sikkert komisk ud, så han måtte håbe der ikke var nogen tjenestepiger i nærheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:45

Safira holdt hans tempo meget fint, men han hinkede dog lige lovlig hurtigt efter henes smag, og hun følte konstant, at hun var ved at snuble i kjolens slæb.
"vi kommer ud i køkkenet, deres majestæt."
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:51

Corkin smilte skævt, og satte begge fødder på jorden.
Han begyndte langsomt at gå mod mødelokalet.
Tjenstepigerne bukkede på hans langsomme vej gennem køkkenet.
Enkelte spurgte hvad der var sket, men han viftede dem abre væk, med en kommentar om at han havde travlt.
Efter lang tid ankom de endelig til mødelokalet.
Han åbnede døren og så til sin ærgelse at alle herremændende var der, og ventede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 22:57

Safira havde sluppet ham udenfor døren og fulgte efter ham ind. hun bøjede hovedet dybt og nejede svagt. hun følte altid at mørke blikke fulgte hende. men ikke denne gang. der blev en hvisken som aldrig før, da herremændene så forbindingen om Corikns ben og de blodstænk, der dækkede hans vams. Safira satte sig på en lille stol og tog en blok frem.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 23:04

"Undksyld min sene ankomst" sagde Corkin og satte sig "men jeg kom ud for nogle..problemer da jeg var ude at ridde".
Han kiggede rundt "Nå lad mødet begynde".
Der bredte sig en pinlig tavshed, havde deres konge været udsat for angreb?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 23:14

Safira stirrede ned i sin blok. der stod dagsordnen. hun skulle bare skrive referat. og lytte. Den kongelige livlæge sad allerede på sin plads. men han vidste vel heller ikke, hvad der var sket. hun pillede ved pennespidsen og kradsede sig lidt på hånden. den pinelige tavshed fortsatte ubrudt.
*kom nu! kom nu!*
bad hun tavst.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 23:18

"Safira" sagde Corkin mens han tog sig til benet "hvad er første punkt på dagsordenen?".
Han kiggede rundt på herremændende der alle sad og ventede på at nogle andre ville sige noget "Tag jer sammen" Corkin stirrede vredt rundt på folkene "en pil i benet, og hvad så?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeSøn 9 Nov - 23:26

"Vagtmandskabets beredskab og oprørernes bekæmpelse"
sagde hun højt. en herremand brød straks ind.
"er det ikke Haldonirs pligt? hvorfor skal vi bekymre os om det?"
safira vendte et blad og skrev ned.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Nov - 3:43

Corkin kiggede op på herremanden "Det er jo dine marker de blvier brændt af hvis Haldonir fejler".
Herremanden tænkte sig lidt om "Hvad vil du have og til?" psurgte han så.
"I kunne jo samle en lille her hver, og sammen knuse oprøret? Jeg er åben for forslag".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Nov - 4:41

"jamen hvordan skal vi fange sådan en flok formskiftere?"
spurgte en ung herremand interesseret.
"og hvilke midler har vi egentlig?"
han blev afbrudt af Safira.
"Er rummet lukket med magi?"
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeTirs 11 Nov - 7:56

Corkin kiggede op "Nej hvo..." han gik i stå "hent troldmanden herind og få lukket rummet til, vi har eærket en del til en spion på det seneste.
Han kiggede rundt på herremændende der nikkede og hivskede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Nov - 5:39

Safira kunne mærke, at nogen af dem skottede til hende. de havde nok lyttet til de rygter, hun for alt i verden prøvede at undgå. hun blev siddende og ventede, for hvis hun hentede en troldmand, ville de straks tro, at hun havde snoet staklen om sin lillefinger. hun var klar over, hvor mange, der mente, at hun havde alt for meget indflydelse.

//out... flytter over på paladset.//
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5724
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitimeOns 12 Nov - 6:01

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





bare en tur? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: bare en tur?   bare en tur? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
bare en tur?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Hovedgaden-
Gå til: