Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Bare et æble... Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Bare et æble... Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Bare et æble... Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Bare et æble... Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Bare et æble... Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Bare et æble... Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Bare et æble... Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Bare et æble... Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Bare et æble... Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Bare et æble... Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Bare et æble... Vote_lcapBare et æble... Voting_barBare et æble... Vote_rcap 
Edith Ember
Bare et æble... Vote_lcapBare et æble... Voting_barBare et æble... Vote_rcap 
Amylia
Bare et æble... Vote_lcapBare et æble... Voting_barBare et æble... Vote_rcap 
Green
Bare et æble... Vote_lcapBare et æble... Voting_barBare et æble... Vote_rcap 
Era
Bare et æble... Vote_lcapBare et æble... Voting_barBare et æble... Vote_rcap 
Eleonora
Bare et æble... Vote_lcapBare et æble... Voting_barBare et æble... Vote_rcap 
Veneur
Bare et æble... Vote_lcapBare et æble... Voting_barBare et æble... Vote_rcap 
Ann
Bare et æble... Vote_lcapBare et æble... Voting_barBare et æble... Vote_rcap 
Misel
Bare et æble... Vote_lcapBare et æble... Voting_barBare et æble... Vote_rcap 
Iljana
Bare et æble... Vote_lcapBare et æble... Voting_barBare et æble... Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Bare et æble...

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Nicole




Antal indlæg : 19
Points : 5631
Reputation : 0
Registration date : 23/12/08
Geografisk sted : The moon

Bare et æble... Empty
IndlægEmne: Bare et æble...   Bare et æble... Icon_minitimeTirs 23 Dec - 9:18

Nicole kom slentrende mellem boderne. Her var fyldt med folk der skuppede rundt og alle de handlende råbte op om hvad de solgte. Solen stod højt på himmelen da det var ved middagstid. Nicoles mave rumlede, og det svirrede i hendes hoved. Hun måtte konstatere at det i længden ikke kunne lade sig gøre at ignorerre at leve på vand...
I de sidste tre dage havde hun ikke fået andet end vand og et rungent æble.
Hun passerede en bod med mad, og her blev fristelsen pludselig for stor. Hun så sig hurtigt om, men alle mennesker havde så travlt med hvad de lavede... Lynhurtigt stak hun en hånd ned i kurven med brød og fiskede et op.
"Din lille tyvetøs!". Nicole havde kun lige nået at vende sig om da en kraftig hånd greb fat om hendes overarm.
Tilbage til toppen Go down
Alastor
Chat-Holder med Chris
Chat-Holder med Chris
Alastor


Antal indlæg : 428
Points : 6089
Reputation : 8
Registration date : 15/09/08
Geografisk sted : i am the spellweaver

Character sheet
Liv:
Bare et æble... Left_bar_bleue100/100Bare et æble... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: sort stor "kappe"
Race: Menneske

Bare et æble... Empty
IndlægEmne: -   Bare et æble... Icon_minitimeTirs 23 Dec - 9:39

Alastor så en pige blive taget for tyveri han sukkede og sagde til sig selv "og nu håbede sådan at jeg ikke skulle til at bruge min magi" han satte i løb selv om det var svært i hans store sorte kåbe. Noget af hans ryg skjold - som var lavet af knoglepulver - blev igen til knogle pulver. Han tog fat i mandens arm med en hån og med den anden tog han det pulver han havde lavet og sagde nogle magiske ord "cloud of cloaking!" pulveret blev til en sort sky og i forviringen kunne han rive mandens arm væk han hviskede til pige "følg med..". Selv om han var igang med en slags rednings aktion tog han hurtigt 3 æbler og puttede dem i en pose der egentlig så ud til kun at have plads til 1 æble

//hejsa ;D - hvis du undre dig er Alastor en necromantiker på ca 14-15år så behøver du ikke at slå ham op ^^ - ked af at jeg ikke sætter tegn så meget men hader det virkeligt//
Tilbage til toppen Go down
Nicole




Antal indlæg : 19
Points : 5631
Reputation : 0
Registration date : 23/12/08
Geografisk sted : The moon

Bare et æble... Empty
IndlægEmne: Sv: Bare et æble...   Bare et æble... Icon_minitimeOns 24 Dec - 1:40

Igen skete ting så hurtigt at Nicole havde svært ved at følge med. Hendes hoved summede og hun var temmelig svimmel. Et ord rungede dog stadig i hended hoved. *Lille* Vreden blussede op i hendes kinden, men i samme øjeblik fik hun ud af øjenkrogen øje på drengen som kom løbende mod dem. I næste øjeblik var alt indhyllet i en tæt sort tåge. Nogen hviskede til hende at hun skulle følge med, og hun fulgte efter stemmen uden at have den mindste anelse om hvor de var på vej hen.

//Hyggeligt at møde dig ;P//
Tilbage til toppen Go down
Alastor
Chat-Holder med Chris
Chat-Holder med Chris
Alastor


Antal indlæg : 428
Points : 6089
Reputation : 8
Registration date : 15/09/08
Geografisk sted : i am the spellweaver

Character sheet
Liv:
Bare et æble... Left_bar_bleue100/100Bare et æble... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: sort stor "kappe"
Race: Menneske

Bare et æble... Empty
IndlægEmne: -   Bare et æble... Icon_minitimeOns 24 Dec - 2:02

Alastor træk pigen over i et hjørne sammen ved hende han lænede sig op mod en mur. Tågen fra før havde lagt sig og folk stod i et sekund og undrede sig hvad der egentligt var sket, men efter et lille stykke tid begyndte de at fortsætte deres daglige rutien. Han kikkede på pigen og indså hun måtte være lidt ældre end ham, men ikke meget større ligefrem. Tværtimod cirka den samme størrelse han smilede og sagde "du ved godt at hvis du var blevet fanget der ville du have mistet den hånd..." han bemærkede hendes magiske aura og sagde "oh..øh nok ikke alligevel hehe" han rækte hånden frem for at give hånd. Hans magiske aura var mørk og ånd mens den samtidig virkede god og venlig.

Alastor trak sin meget lille pose frem og strækte hele sin lange arm ned i den. Normalt ville det ikke være muligt men det var en magisk pose. Han trak et af æblerne op og rækte det mod pigen mens han sagde "jeg hedder Alastor....jeg gætter på at du er sulten?"
Tilbage til toppen Go down
Nicole




Antal indlæg : 19
Points : 5631
Reputation : 0
Registration date : 23/12/08
Geografisk sted : The moon

Bare et æble... Empty
IndlægEmne: Sv: Bare et æble...   Bare et æble... Icon_minitimeOns 24 Dec - 2:17

"En hånd!" Nicole spærrede øjnene op, men endu større blev de da Alastor stak hele sin arm ned i den lille pose. Hun måbede, og glæmte et øjeblik helt at svare.
Hun snuppede ælbet og spiste grådigt af det.
"Nell...Nicole, mit navn er Nicole" fik hun omsider sagt. Hun kunne ikke lade være med at se nysgerrigt på sin redningsmand. "Hvad er du?" busede det ud af hende.
Tilbage til toppen Go down
Alastor
Chat-Holder med Chris
Chat-Holder med Chris
Alastor


Antal indlæg : 428
Points : 6089
Reputation : 8
Registration date : 15/09/08
Geografisk sted : i am the spellweaver

Character sheet
Liv:
Bare et æble... Left_bar_bleue100/100Bare et æble... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: sort stor "kappe"
Race: Menneske

Bare et æble... Empty
IndlægEmne: -   Bare et æble... Icon_minitimeOns 24 Dec - 2:49

Alastor smilede og sagde "jeg er Alastor" i en svag mumlen lød det som en anden stemme der tilføgede "den forbandede" han hostede kort og sagde "jeg er en magiker...ligesom dig hehe...men øh lad os holde vores elementer hemmelige...jeg holder ikke ligefrem af at fortælle om mit hehe"
han kikkede ud over hjørnet de var i for at sikre sig at ingen havde lagt mærke til dem han smilte og sagde "du må passe bedre på hehe - de ville være synd hvis du skulle miste en hånd...så ville du jo have problemer med vise formulare"
Tilbage til toppen Go down
Nicole




Antal indlæg : 19
Points : 5631
Reputation : 0
Registration date : 23/12/08
Geografisk sted : The moon

Bare et æble... Empty
IndlægEmne: Sv: Bare et æble...   Bare et æble... Icon_minitimeOns 31 Dec - 7:55

Nicole gloede. Ingen havde før kaldt hende magiker - ikke sådan rigtig. Hun vidste ikke hvad hun skulle svare, men så kom hun i tanke om det andet han havde sagt, eller nærmere hvisket. Forbandet? Hun løftede et øjenbryn, men nåede at stoppe sig selv inden hendes mund løb af med hende. Hun kendte ham jo ikke, så ville det være klogt?
Hun så i jorden, uden rigtig at vide hvad hun nu skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Alastor
Chat-Holder med Chris
Chat-Holder med Chris
Alastor


Antal indlæg : 428
Points : 6089
Reputation : 8
Registration date : 15/09/08
Geografisk sted : i am the spellweaver

Character sheet
Liv:
Bare et æble... Left_bar_bleue100/100Bare et æble... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: sort stor "kappe"
Race: Menneske

Bare et æble... Empty
IndlægEmne: -   Bare et æble... Icon_minitimeOns 31 Dec - 10:27

Alastor smilede til pigen og sagde "jeg forslår vi forsvinder væk fra markedsområdet. Kom og prøv at se ud som om der ikke er sket noget, du kan stille spørgsmål senere." han vinkede til Nicolo med sit hoved for at sige hun skulle følge med.
Alastor gik roligt og efter et lille stykke tid sagde han med en lav stemme "siden du blev taget for at stjæle gætter jeg du er ny i byen....det er jeg selv men heldigvis har jeg endnu ikke måtte stjæle...jeg har været heldig at kunne få fat i en hare i ny og næ ude i den store skov." han rømmede sig og sagde "jeg..øh gætter at siden din magiske aura ikke er særlig stærk, har du vel aldrig rigtig lært at bruge din magi...har jeg ret?" han smilede roligt og venligt for at undgå at virke komplet mærkelig. Og for at skjule sin dobbeltsidede aura. *hun finder ud af det og når hun gør vil hun være for bange til at ville kunne lide dig* //det er hans onde side der taler inde i ham//
*hold mund, der har været andre der har vist forståelse og godhed. Og hvis hun ikke finder ud af det bliver hun ikke bange for mig*
Da de var i et mørkt område hvor der var et pænt rum mellem 2 huse perfect til at 2 mennesker kunne sidde og snakke vinkede han hende over mod det.
"her kan vi vidst snakke uden at blive forstyrret tror du ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Alastor
Chat-Holder med Chris
Chat-Holder med Chris
Alastor


Antal indlæg : 428
Points : 6089
Reputation : 8
Registration date : 15/09/08
Geografisk sted : i am the spellweaver

Character sheet
Liv:
Bare et æble... Left_bar_bleue100/100Bare et æble... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: sort stor "kappe"
Race: Menneske

Bare et æble... Empty
IndlægEmne: -   Bare et æble... Icon_minitimeFre 9 Jan - 4:18

//siden du ikke har været på i laaaaaaaaaaang tid har jeg valgt at "skride" fra enmet


Alastor mærkede et pludselig tryk i hans hoved og han tog en hånd for det ene je da han fjernede det var det helt sort med en gul prik i midten på størrelse med ens "farvering" og pupil. Han holdte hånden stadig for øjet og kikkede på Nicole og sagde "jeg...er nød til at løbe...undgå at komme i flere problemer..."
han satte i løb og efter et stykke tid, havde han nået et område hvor han kunne gå lidt igen.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Nicole




Antal indlæg : 19
Points : 5631
Reputation : 0
Registration date : 23/12/08
Geografisk sted : The moon

Bare et æble... Empty
IndlægEmne: Sv: Bare et æble...   Bare et æble... Icon_minitimeMan 12 Jan - 5:47

Nicole stod undrende tilbage og så han forsvinde i myldret. Det hele var gået så hurtigt, og alligevel...han var den første der havde behandlet hende så venligt siden hun kom til landet. Tankerne sværmede i hendes hoved - Og hvad var det der var sket med hans øje... ?



//Fair nok, har haft meget travlt for tiden. Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare et æble... Empty
IndlægEmne: Sv: Bare et æble...   Bare et æble... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare et æble...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» bare en tur?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Markedspladsen-
Gå til: