Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
gammel mand Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
gammel mand Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
gammel mand Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
gammel mand Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
gammel mand Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
gammel mand Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
gammel mand Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
gammel mand Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
gammel mand Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
gammel mand Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
gammel mand Vote_lcapgammel mand Voting_bargammel mand Vote_rcap 
Edith Ember
gammel mand Vote_lcapgammel mand Voting_bargammel mand Vote_rcap 
Amylia
gammel mand Vote_lcapgammel mand Voting_bargammel mand Vote_rcap 
Green
gammel mand Vote_lcapgammel mand Voting_bargammel mand Vote_rcap 
Era
gammel mand Vote_lcapgammel mand Voting_bargammel mand Vote_rcap 
Eleonora
gammel mand Vote_lcapgammel mand Voting_bargammel mand Vote_rcap 
Veneur
gammel mand Vote_lcapgammel mand Voting_bargammel mand Vote_rcap 
Ann
gammel mand Vote_lcapgammel mand Voting_bargammel mand Vote_rcap 
Misel
gammel mand Vote_lcapgammel mand Voting_bargammel mand Vote_rcap 
Iljana
gammel mand Vote_lcapgammel mand Voting_bargammel mand Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 gammel mand

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Sio

Sio


Antal indlæg : 25
Points : 5583
Reputation : 0
Registration date : 05/02/09
Age : 31

gammel mand Empty
IndlægEmne: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 4:25

Sio kom gående af en mindre ej, den gik mellem markerne, og han mødte sjældent folk, han tøj var simpelt, et par bukser, et læderbælte, en hvid skjorte, hvor han havde en brun kappe med hætte ud over. Hætten var slået op, og skjuldte det grønne hår, han var på vej ind til den nærmeste by, købe mad til den lange rejse, han skulle til takamir, hen til oprørne.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5710
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 4:43

Nagi kom gående tæt på, Han havde ikek opdaget Sio, men han havde følt en magisk kraft, han ville lede efter Nathan og især Efter hans hans lærerinde Måne, hun havde lært ham meget uden egentlig at fortælle ham det, han forswtillede sig bare de to hvad de vilel gøre eller sige, hvis han skulle lærer eller brug magi. Han så sig omkring for dne magiske kraft som han havde følt, han var klar med sine to sai´er som havde den lange skarpe spids ud over de to andre såidser. Han sagdei kke ngoet magi , men han var klar. hna havde jo dne fordel at han voksede i kamp, men det var fordi han var så ung, men alligevel så klar på livet.
Tilbage til toppen Go down
Sio

Sio


Antal indlæg : 25
Points : 5583
Reputation : 0
Registration date : 05/02/09
Age : 31

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 4:47

Sio gik roligt videre, selv med hans mange år på bagen regnede han ikke med fjender herude, og slet ikke magiker, han gik roligt, og nød bare naturen, han opdagede ikke den anden magiske kilde, selvom det godt nok var sjældent han prøvede at føle sig frem til dem, han plejede normalt at holde sig væk fra potentielle fjender, og farer, han smilte, for det var i sandhed en god dag, og han nød den virkelig, han elskede solskinnet, og han nød den friske luft der bølgede fra hans venstre side af.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5710
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 5:08

Nagi sagde så "hvem er den magiker så tæt på mig ,at jeg kan fornemme en stærk og sund magisk kraft eller er dette mon en genstand som er magisk" han sagde det første til Sio, og det sidste var lidt itl sig selv, det kunen være dejligt hvis han fandt en magisk ting, men sandsynligheden var utrolig lille. Han så derhen af hvor han kunne mærke kraften og sagde så mes han koncenterde sig om at øge kraften og at mindske forbruget af spildt energi han sagde så "Deus of lux lucis, tribuo mihi vestri celeritas, Domino of ventus, levo mihi iterum, deus of terra, tribuo mihi vires" det var de basis besværgelser han havde, når han bare hurtigt skulel forerede sig på kamp de var de letteste af huske og havde god effetk.



////se profil ffor detaljer, om dem, men de gør ham hurtig stærk og let, det er hans slags magi, normalt skulel han lavetegene, men dte behøver han ikek pga tatoveringerne.////
Tilbage til toppen Go down
Sio

Sio


Antal indlæg : 25
Points : 5583
Reputation : 0
Registration date : 05/02/09
Age : 31

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 6:09

Sio så på den der snakkede til ham, men reagerede ikke, det var først da den anden brugte magi at Sio reagerede, han sprang til siden, og hætten faldt ned, det grønne hår kom til syne, og han aktiverede sin magi, han var glad for at han kunne bruge den uden remser, han kunne sagten tilsætte remser, men det var spild af tid, og han var over begyndere, en mur af energi kom foran ham, og han så på den anden, "hvem er du, og hvad vil du mig," han snakkede menneske, mest fordi den anden lignede et menneske.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5710
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 6:26

"Elev af den lige nu forsvundne Måne, nagi er navnet og leder efter min lærer Måne og hvem er du så og hvad laver du her" sagde Nagi til ham og så på hm, det var en elver, han vidste ikek hvad der skulle ske, men han var kalr til at kæmpe, selv uden alt han extra magi, men alligevel var han klar til at kæmpe med sine to sai´er han var nået tætterer på at mestrer dem, men han var stadig kun på det øvede niveau med dem.
Tilbage til toppen Go down
Sio

Sio


Antal indlæg : 25
Points : 5583
Reputation : 0
Registration date : 05/02/09
Age : 31

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 6:34

Sio havde ikke hørt om denne måne, men han sænkede ikke sine parrader af den grund, "hvorfor jeg er her, det er simpelt, jeg gik og nød det gode vejr, min gode........dreng," han smilte lidt af den anden, han var gammel, og det vidste han, selvom han så ung ud, han ville ikke trække sine våben, det var der ingen grund til, men han var dog klar til at bruge sin magi, selvom den ikke var nok til at vinde en hel kamp.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5710
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 6:46

"hvem er du" sagde nagi uanfægtet, han vidste ikke hvem det ,var, men han vilel finde ud af det, så han nærmede sig npok ti lat kunen se personen, Han lignede en ung mand, men Nagi kunne hurtigt genkende træk fra elver, da han huskede Måne, som havde spidse ører, så ørene ar speciel vigtige ti lat genkende mennesker og elver fra hinanden hvis man ikek kunne se selve ansgitet, så se efter ørene. Han var klar ti lat gå til kamp. Hna stod der med hver sai i hver sin hånd. Han tænkte og tænkte, hvilken besværgelse han kunen fidne på.
Tilbage til toppen Go down
Sio

Sio


Antal indlæg : 25
Points : 5583
Reputation : 0
Registration date : 05/02/09
Age : 31

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 6:50

Sio mistede snart tålmodigheden, "jeg er bare en jæger der går sig en tur, mere behøver du ikke vide, og hvorfor aktiverede du din magi," han så skarpt på den anden, han kendte ikke den slags magi, og det var en ting han ikke kunne lide, han kendte ellers til alt andet magi, ihvertfald hvad det var istandtil, og hvordan man genkendte det, men hans, det kunne bare ikke identificeres med andre slags magier.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5710
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 6:54

"fordi når jeg tit møder magiker har de ikek gode ting at komme med, tit er det bare kampe på livet, så derfor aktiverer jeg min magi, hvorfor aktiverede du din mur af energi og jeg sgade mit navn, så siger du dit" sagde nagi til ham . Han var ved at blive irreterret på Sio, men han bar over, hvis han var lige så stærk swom Måne vilel det blive en næsten umulig kamp.
Tilbage til toppen Go down
Sio

Sio


Antal indlæg : 25
Points : 5583
Reputation : 0
Registration date : 05/02/09
Age : 31

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 7:05

Sio så undersøgende på ham, han nikkede til det, "sænk våbene og din magi, så skal jeg nok lade være med at røre dig, jeg nyder ikke kamp som andre," han gabte kort og så sig omkring, "Siolicra Zactorium, men du kan kalde mig Sio eller natskygge," han så på Nagi, han virkede ikke som en der var kriger, men måske en der kunne overraske i kamp, Sio vidste at Zactorium familien var Adelig, men samtidig jaget, og måske vidste Nagi det også, det var jo kun små 200 år siden de blev gjordt arvs løse.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5710
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 7:13

Nagi stoppede så sin magi, det behøvede ikek nogen formular elelr sætning til, alt hvad han skulel gøre var at stoppe hans magi frobrug fuldstændig. Han så på ham og sagde så " min våben sænker jeg ikke, de er mine arme, jeg ved ikek hvem elelr hvad jeg kan stole på, men jo jeg skal nok tage den ene væk" han tog den ene væk, dte var hans højre hånd so m puttede sig på plads og dte var et tegn på fred. Han havde stadig en sai i den ene hånd. han så på Sio og rakte hånden frem.
Tilbage til toppen Go down
Sio

Sio


Antal indlæg : 25
Points : 5583
Reputation : 0
Registration date : 05/02/09
Age : 31

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 7:16

Sio's mur forsvandt, og han tog Naki's hånd, "du sagde Måne, lad mig gætte, er hun ikke elver," han så spørgende på Naki, *måske en nu forbunds fælle, eller endnu en blindgyde,* han ville ikke bare spørge om Naki var med eller mod kongen, men han skulle på en eller anden måde have det ud af drengen, desværre var det svært uden at afsløre sig selv.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5710
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 7:22

"jo hun er en elver som blev indespærret på grund af en måne sten mener jeg faktisk lidt sjovt, men jeg tror ikek at man skal tirre hende med det, hun er stærk." sagde han til ham, han havde jo ret hun var en elver, og ham Nathan havde været ham som spærrede hende inde selvom de elskede hinanden. Han vilel ikke ende som dem, men gerne lige så stærke som dem. han så på Sio.
Tilbage til toppen Go down
Sio

Sio


Antal indlæg : 25
Points : 5583
Reputation : 0
Registration date : 05/02/09
Age : 31

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 7:33

Sio så en smule tænkende på vejen, han havde aldrig hørt om denne måne, og det irreterede ham egentlig, "Nagi var det, ikke, hvor kan man finde denne Måne, eller er det en hemmelighed, som så mange andre ting," han så spørgende på ham, og trak sin hætte op igen, han smilte og håbede den anden forstod, "skal vi gå videre, og snakke lidt mere sammen."
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5710
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 7:36

"hun er desværer forsvundet det samme med hendes elskede Nathan, de to forsvandt på en nat, jeg tror at det var magien som kaldte på dem, men lod mig blive, så jeg leder, men jeg ved kke hvad der skete og jo lad os dog gå en tur og snakke lidt" sagde nagi og gav slip på hans hånd efter håndtrykket. han vidste ikek helt hvad Sio ville men han skulle nok finde ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Sio

Sio


Antal indlæg : 25
Points : 5583
Reputation : 0
Registration date : 05/02/09
Age : 31

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 7:44

Sio holdt masken, selvom magi kunne meget, skulle den kontroleres, altid kontroleres, og det fænomen som den anden nævnte, virkede meget usandsynlig, han så på ham og gik roligt videre, "da du ikke snakkede udenom vil jeg heller ikke," han så på den anden, gik roligt videre, og forbi en bonde, "er du imod eller med rebellerne," han så spørgende på ham, "jeg støtter rebellerne."
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5710
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 7:48

"jeg støtter hverken nogle af delene, jeg kæmper for freden, ved ikek at slå folk ij´hjel men at få dme til at besvime og så tage deres våben, har alt for mange våben gemt, men det virker ike så godt, så er begyndt at skade folk, så de blvier krøplinger, men kan leve, både oprører og mennesker, dem der laver krig, skal stoppes for fredens skyld, det er hvad jeg gør" sagde han til ham, han havde ret, han vilel ikek støtte nogen af dem, da de lavede krig, men han lod have deres eget valg, han fulgte med sio mens han gik.
Tilbage til toppen Go down
Sio

Sio


Antal indlæg : 25
Points : 5583
Reputation : 0
Registration date : 05/02/09
Age : 31

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 7:54

Sio smilte til ham, "hmm, du sagde du søgte efter Måne, og Nathan, de to elskende der forsvandt, thi du var med dem midt om natten, forført af magi og kærlighed," han så spørgende på nagi, han var snart ved slut med sine spørgsmål, han hankede op i rygsækken, der var en pose på siden der var langt, han havde sin bue deri, han havde en kniv i sin venstre side, og et bastardsværd ved sin højre, og en rygsæk på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5710
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 7:57

"rettelse jeg havde trænnet med dem og så gik vi hver til sit efter at de hadve snakket og så var de forsvundet, de havde hverken tage ting med til at overleve, og vi var i et af de magiske steder jeg nogen sinde har været ved. dEt lyder som en myte, men det er det ej, det er så sandt som at solen skinner" sagde Nagi til ham. Han var ikek helt kalr ti lat kæmpe, men kunen dog godt forsvarer sig hvis han lige plusedlige ting skete.
Tilbage til toppen Go down
Sio

Sio


Antal indlæg : 25
Points : 5583
Reputation : 0
Registration date : 05/02/09
Age : 31

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 8:00

Sio smilte og nikkede, "jeg tror dig skam Naki, men jeg har et sidste spørgsmål," han så smilende på ham, og håbede virkelig Naki ikke ville stille hælene imod, så kunne det jo ødelægge en god dag, "vil du rejse sammen med dig, og vil du tillade at jeg rejser med dig," han smilte, han havde foreslået at de rejste med hinnanden, så ingen af dem var leder, men at de var lige.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5710
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 8:04

"okay, men det er kun fordi, du ser ud til at være en person jeg kan lærer af, og skulle det ske at vi blvier fjender, så viser jeg intet nåde og forresten jeg hedder Nagi ikek Naki" sgade Nagi irreterret over at han kaldte ham naki, men alligevel glad over at han havde fundet en magiker som han kunne mærke måske var stærk, og noget han kunne lærer fra.
Tilbage til toppen Go down
Sio

Sio


Antal indlæg : 25
Points : 5583
Reputation : 0
Registration date : 05/02/09
Age : 31

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 8:11

Sio så på ham, han smilte og grinte en lille smule, "undskyld Nagi, det var ikke med vilje," han så en smule skarpt på ham, "hvad vil du lære, hvordan du parterer et dyr korrekt, sy en kjole, måske skrive ork, eller er det kamp du vil lære, for jeg lærer gerne fra mig, men jeg giver ingen hemmeligheder ud, dem må du selv forstå," han smilte, han lærte gerne en at kæmpe med et sværd, men han ville aldrig lære en at kaste magi uden at få noget igen, og at lave en balkjole med de flotteste mønstre var heller ikke en han selv bare lærte ud fra.
Tilbage til toppen Go down
nagi




Antal indlæg : 136
Points : 5710
Reputation : 0
Registration date : 01/10/08

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 8:17

"det er din magi jeg mener, våben mæssigt kalrer jeg mig selv, sprog mæssigt, behøves ikke, men magi mæssigt behøver jeg viden om næsten alt muligt slags magi, og hvordan du kan bruge det, jo mere jeg ved om amgi jo bedre kan jeg forsvarer mig imod det og tage forholdsregler mod forskellige slags, og tilgengæld for du viden om min magi, gudernes sprog, det er hvad jeg kalder det, et sprog jeg fandt/ har kunen tale så længe jeg kan huske ." sagde nagi til ham
Tilbage til toppen Go down
Sio

Sio


Antal indlæg : 25
Points : 5583
Reputation : 0
Registration date : 05/02/09
Age : 31

gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitimeFre 6 Feb - 8:24

Sio så på ham, "det virker fair nok, men du for ikke alt min viden, det vil tage mindst 5 år at finde metrialer til du kan studere, og nok 15 hvis du kun kan læse menneskernes runer, og det vil tage dig et helt liv måske før du forstår alt min viden, men jeg kan sagtens forklare dig det mest grundlæggende, og måske komme længere ind i nogle grene af magien, hvis du lærer mig din magi," han smilte og gik roligt videre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





gammel mand Empty
IndlægEmne: Sv: gammel mand   gammel mand Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
gammel mand
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» En kedelig formiddag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Hist og her :: Markerne-
Gå til: