Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Træning xD Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Træning xD Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Træning xD Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Træning xD Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Træning xD Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Træning xD Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Træning xD Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Træning xD Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Træning xD Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Træning xD Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Træning xD Vote_lcapTræning xD Voting_barTræning xD Vote_rcap 
Edith Ember
Træning xD Vote_lcapTræning xD Voting_barTræning xD Vote_rcap 
Amylia
Træning xD Vote_lcapTræning xD Voting_barTræning xD Vote_rcap 
Green
Træning xD Vote_lcapTræning xD Voting_barTræning xD Vote_rcap 
Era
Træning xD Vote_lcapTræning xD Voting_barTræning xD Vote_rcap 
Eleonora
Træning xD Vote_lcapTræning xD Voting_barTræning xD Vote_rcap 
Veneur
Træning xD Vote_lcapTræning xD Voting_barTræning xD Vote_rcap 
Ann
Træning xD Vote_lcapTræning xD Voting_barTræning xD Vote_rcap 
Misel
Træning xD Vote_lcapTræning xD Voting_barTræning xD Vote_rcap 
Iljana
Træning xD Vote_lcapTræning xD Voting_barTræning xD Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Træning xD

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Nicole




Antal indlæg : 19
Points : 5631
Reputation : 0
Registration date : 23/12/08
Geografisk sted : The moon

Træning xD Empty
IndlægEmne: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeTors 12 Feb - 1:34

Det var midt på eftermiddagen, men kun få af solens varme stråler trængte ned gennem de tætte trækroner. Nicole havde taget sine sko af, og nød det kølige mos under hendes bare fodsåler. Hun elskede at befinde sin i skoven, og gjorde det så tit hun kunne. Her kunne hun træne i fred for madmors overvågende og skeptiske blikke.
Nicole rakte ned til sit bælte, og trak det brede slagsværd som hun havde "lånt" af stedfaren - han brugte det alligevel ikke mere. Det irriterede hende at hun måtte bruge begge hænder for at svinge det, da det var noget tungere end hun først lige havde regnet med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeTors 12 Feb - 1:59

Baltazar var på en lille gåtur i skoven - i sin normale skikkelse for en gangs skyld - da et sværd pludselig svingede direkte mod hans hoved. Han nåede lige præcis at dukke sig uden for rækkevidde, og trak af rent instinkt sit eget sværd, afventende det næste angreb. Han tog sin modstander i øjensyn; det var en mindre hunkønsskabning, der ikke engang så ud til at kunne løfte det brede sværd hun stod med. Han sænkede sit eget sværd - stak det dog ikke ned i skeden, hun kunne jo alligevel være farlig - og forsøgte sig med et galant smil.
"Tag det roligt med det sværd," sagde han med et lille grin. "Du kunne slå nogen ihjel."
Tilbage til toppen Go down
Nicole




Antal indlæg : 19
Points : 5631
Reputation : 0
Registration date : 23/12/08
Geografisk sted : The moon

Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeTors 12 Feb - 2:54

"Hvem er du!" udbrød Nicole forskrækket, og forsøgte at se barsk ud. Hun havde slet ikke set ham komme, og det gav et ryk i hende da hun fik øje på hans løftede våben. Hun løftede hurtigt det tunge sværd op foran sig til forsvar, mens hun tog sin modstander i øjesyn. *Hvorfor havde hun dog også været så dum at ikke at tage sit eget sværd med lige idag!..*
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Træning xD Left_bar_bleue40023/35670Træning xD Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeTors 12 Feb - 7:24

// hov, du må ikke være to steder på én gang, Nicole ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeTors 12 Feb - 9:00

//Amy har ret.. regner dog med at du stadig er her? x)//

Baltazar løftede et øjenbryn. "Hvis jeg fortalte dig hvem jeg var, ville det sådan set give dig en anledning til at slå mig ihjel, hvilket jeg ikke er specielt interesseret i." Han fortsatte med et galant buk "Så lad os bare blive ved at jeg er en der ikke vil skade dig, hvis du gør mig den samme tjeneste." Baltazar lagde det trukne sværd på jorden som tegn på venlighed. Han afgjorde med sig selv, at skulle hun angribe, ville hans reflekser være nok til at han kunne nå at trække et af sine andre våben.
"Du kan kalde mig Nero."
Tilbage til toppen Go down
Nicole




Antal indlæg : 19
Points : 5631
Reputation : 0
Registration date : 23/12/08
Geografisk sted : The moon

Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeFre 13 Feb - 6:52

//Uups, nu igen ;D, tak fordi I lige gjorde mig opmærksom på det, ordner lige...//


Nicole faldt lidt ned, og sænkede også sit sværd men gav ikke slip på det. Hun var ikke interesseret i at slås, og slet ikke med det sværd. Alligevel sørgede hun for at stå med benene solidt plantet i jorden, bare for en sikkerheds skyld.
Hun betragtede ham en rum tid, med rykkede bryn uden rigtig at kunne afgøre om han var en man kunne stole på.
"Nicole" sagde hun så omsider, hun så ingen gund til bruge et andet navn.
"Hvad laver De så her, hr. Nero?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeFre 13 Feb - 9:15

Baltazar trak på skuldrene. "Jeg var ude at gå en tur. Det er der vel som sådan ikke nogen forbrydelse i." Han samlede det sværd han lige havde lagt på jorden op (med en varsom bevægelse, så hun ikke ville tro at han skulle angribe) og stak det igen i skeden. Det skulle i hvert fald ikke ligge på den fugtige jord og blive rustent.
"Faktisk, ville det være mere passende at spørge dig, hvad du laver her, især fordi du laver det med et højst farligt sværd."
Tilbage til toppen Go down
Nicole




Antal indlæg : 19
Points : 5631
Reputation : 0
Registration date : 23/12/08
Geografisk sted : The moon

Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeLør 14 Feb - 6:38

"Farligt!" Nicole gloede. "Du havde da heller ikke behøvet at vandre lige ind i mig.. Desuden er det ikke mere farligt end dit!" Hun overvejede et øjeblik at putte det tilbage i skedet, men det var for besværdeligt - og hun havde ikke lyst til at fremstå som mere klodset, end allerede...
Til hendes irritation mærkede hun et par lysserøde pletter trænge frem på hendes kinder, og hun slog et irriteret kast med hovedet. "Jamen...så siger vi da bare at jeg også var ude at gå en tur..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeLør 14 Feb - 8:48

"Et sværd er vel mere farligt i uøvede hænder," bemærkede Baltazar, og gjorde et kast med hovedet mod det store sværd i hendes hænder. Han smilede belevent. "Men hvis du bare var ude og gå tur, fint med mig," han trak på skuldrene "Skønt det er de færreste der "bare går tur" svingende med et sværd som de knap nok kan bære."
Tilbage til toppen Go down
Nicole




Antal indlæg : 19
Points : 5631
Reputation : 0
Registration date : 23/12/08
Geografisk sted : The moon

Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeSøn 15 Feb - 1:28

"Uøvet, hmpf!" fnøs hun, ordet havde en irriterende ringende klang i hendes ører. Hvis hun bare havde haft sit eget sværd med, så ville han ikke kunne sige sådan...
Hun bed sig så i læben. "Hm, nå men lad os sige at jeg var nybegynder så..." hun var ikke klar over om det var klogt at sige. "...så skader det ikke med noget træning" hun tav et øjeblik. "Hvilket, hvis du ikke skulle have regnet det ud var hvad jeg lavede endtil jeg blev afbrudt..."
Hun holdt blikket fast på ham, men måtte blinke et øjeblik da hun blev blænet af en tynd solstråle der havde forvillet sig ned gennem træernes tætte blade.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeSøn 15 Feb - 7:13

Baltazars øjne gnistrede med morskab. "Fint," sagde han. "Hvis det er træning du vil have.. Det er jo altid bedst at træne med en anden." Hurtigt som en kat trak han sit sværd og gjorde et udfald mod hende - dog ikke hurtigere end at han vidste at hun ville kunne parere det. "Forsvar dig!"
Tilbage til toppen Go down
Nicole




Antal indlæg : 19
Points : 5631
Reputation : 0
Registration date : 23/12/08
Geografisk sted : The moon

Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeMan 16 Feb - 0:25

Nicole trådte et skridt tilbage, og løftede sværdet til forsvar. Det gav et jag gennem hendes ene håndled da sværdene ramte hinanden med et høj skurende lyd. Han var hurtig - hurtigere end hun først havde troet.
Hun ignorerede smerten i håndledet og greb istedet med begge hænder og sværdskæftet og rettede et hurtigt hug mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7137
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Træning xD Left_bar_bleue100/100Træning xD Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeMan 16 Feb - 23:03

Baltazar parerede - hendes sværd var tungt, og det krævede mere styrke end han havde beregnet - og snurrede hurtigt til siden, hvorefter han i samme bevægelse huggede ud efter hende. Hun var ikke værst, men det var tydeligt at hun ikke var øvet med det sværd hun brugte - havde hun mon stjålet det?

//Glemte at skifte bruger, sorry ><//
Tilbage til toppen Go down
Nicole




Antal indlæg : 19
Points : 5631
Reputation : 0
Registration date : 23/12/08
Geografisk sted : The moon

Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeLør 11 Apr - 5:52

//Hey Wink ved godt at det er fem trillioner år siden meeen jeg ville høre om du mon var frisk på at tage emnet op igen?//
Tilbage til toppen Go down
Ciaran

Ciaran


Antal indlæg : 191
Points : 5918
Reputation : 5
Registration date : 10/04/09

Character sheet
Liv:
Træning xD Left_bar_bleue1000/1000Træning xD Empty_bar_bleue  (1000/1000)
Påklædning: Paladsets standard tjener-påklædning
Race: Menneske

Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeLør 11 Apr - 7:00

//Yup, selvfølgelig ^^// (Stadig Baltazar her)
Tilbage til toppen Go down
Nicole




Antal indlæg : 19
Points : 5631
Reputation : 0
Registration date : 23/12/08
Geografisk sted : The moon

Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeSøn 12 Apr - 1:27

// Super! Wink Hehe.. hvor mange charatere har du enlig? xD//


Nicole lavede et adræt hop til siden, og løftede endnu en gang sværdet op foran sig - dog uden at slå ud efter ham denne gang. En pludselig grum tanke var slået ned i hende. Dette var jo vanvid, denne mærkelige situation hun havde fået rodet sig ud i. Hun kendte ikke denne mand, og hvad værre var - hvad ville der enlig ske hvis hun tabte?
På trods af varmen var hun helt klar i hovedet. Hun slog et lille kast med hovedet for at få det flyvske hår væk fra øjnene. Det måtte hun bare sørge for ikke skete!
Nicole så afventende på ham - blikke i hans øjne forbavsede hende. *Morede han sig?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitimeSøn 12 Apr - 3:41

//Hmm... fem, tror jeg xD//

Baltazar ventede et øjeblik på hendes angreb, men da det ikke kom, trådte han et skridt frem, og gjorde et udfald mod hendes ben. Hans øjne fandt op til hendes ansigt, og fik øjenkontakt med hende et øjeblik. Han stak hende et uskyldigt grin, inden han i sidste øjeblik drejede sværdet og huggede mod hendes ribben i stedet. Stadig sørgede han for at gøre sine bevægelser så åbenlyse at hun ikke ville have noget besvær med at parrere - eller i hvert fald dukke sig - i tide. Han ville ikke have et uskyldigt liv på samvittigheden - i hvert fald ikke på en fridag.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Træning xD Empty
IndlægEmne: Sv: Træning xD   Træning xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Træning xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Hist og her :: Den Store Skov-
Gå til: