Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
"Iljana's" tegninger Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
"Iljana's" tegninger Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
"Iljana's" tegninger Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
"Iljana's" tegninger Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
"Iljana's" tegninger Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
"Iljana's" tegninger Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
"Iljana's" tegninger Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
"Iljana's" tegninger Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
"Iljana's" tegninger Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
"Iljana's" tegninger Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
"Iljana's" tegninger Vote_lcap"Iljana's" tegninger Voting_bar"Iljana's" tegninger Vote_rcap 
Edith Ember
"Iljana's" tegninger Vote_lcap"Iljana's" tegninger Voting_bar"Iljana's" tegninger Vote_rcap 
Amylia
"Iljana's" tegninger Vote_lcap"Iljana's" tegninger Voting_bar"Iljana's" tegninger Vote_rcap 
Green
"Iljana's" tegninger Vote_lcap"Iljana's" tegninger Voting_bar"Iljana's" tegninger Vote_rcap 
Era
"Iljana's" tegninger Vote_lcap"Iljana's" tegninger Voting_bar"Iljana's" tegninger Vote_rcap 
Eleonora
"Iljana's" tegninger Vote_lcap"Iljana's" tegninger Voting_bar"Iljana's" tegninger Vote_rcap 
Veneur
"Iljana's" tegninger Vote_lcap"Iljana's" tegninger Voting_bar"Iljana's" tegninger Vote_rcap 
Ann
"Iljana's" tegninger Vote_lcap"Iljana's" tegninger Voting_bar"Iljana's" tegninger Vote_rcap 
Misel
"Iljana's" tegninger Vote_lcap"Iljana's" tegninger Voting_bar"Iljana's" tegninger Vote_rcap 
Iljana
"Iljana's" tegninger Vote_lcap"Iljana's" tegninger Voting_bar"Iljana's" tegninger Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 "Iljana's" tegninger

Go down 
+11
Iphigenia
Demetri Pitro
Caedmon
Dawn
Safran
Chris19
Alia
Eleonora
Era
Amylia
Iljana
15 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue95/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeLør 14 Feb - 11:05

Iljanas tegninger/arkiv ^^..
Er altid glad for ros og konstruktiv kritik! :)

Ville være super dejligt hvis du gad at smide en kommentar i forbifarten Wink ... Tak på forhånd!

OBS: Alt er copyright Amalie/Mig/Iljana ^^

Opdaterer dette indlæg hver gang jeg lægger en ny tegning ind.

(Beklager de sommetider store billeder!!)


"Iljana's" tegninger 6p2i4w
Mine hænder. Tag jer ikke af teksten! -.-
Jeg sad og tegnede med højre hånd og kiggede efter min venstre :)


"Iljana's" tegninger 15rme7b
En ulveunge ^^,


"Iljana's" tegninger A3dy0y
En menneskekvinde fra World of Warcraft


"Iljana's" tegninger 14tr0ol
En undeadkvinde fra World of Warcraft


"Iljana's" tegninger 261yhl3
En demon ? :b


"Iljana's" tegninger 14p3qd
The Lich King - Boss fra World of Warcraft


"Iljana's" tegninger 1zef86q
The Lich King "returns" ( Jeg beklager skyggen )


"Iljana's" tegninger 2dv26w4
Ny version af tegningen oven over - uden skygge!


"Iljana's" tegninger 10x9c9g
Dette er blot en simpelt lyn-skitse af et egern, som jeg pludselig fik lyst til at tegne ^^, .. Tog max 5 min :)
Er langt fra glad for øjet eller næsen/snuden, but that's the way it it ;s Det er trods alt kun en skitse!


"Iljana's" tegninger 9h802h
Disse var heller ikke noget seriøst, men en "øvelse" for mig selv ^^ Skulle teste mine nye farveblyanter og øve mig lidt i at tegne skygger Wink
... Hvad hedder de her egentlig? xD - er helt vild med dem! Og ja, det er meningen at de ikk' er 100% ens Wink


"Iljana's" tegninger 2qaq0si
Et pige/kvinde øje.
Jeg har fået et flip med at tegne øje ^^'' ... Og er vel også en meget god øvelse? Wink
Synes selv det her blev ret godt :) ..? Tog mig 1-2 min at tegne ^^


"Iljana's" tegninger 5ap5iq
Tror nok, det forestiller en elverkvinde ^^'

"Iljana's" tegninger Dyslee
Og lidt tættere på Wink
Obs: Har ikke bare tegnet i fri hånd, men kigget efter et lille billede jeg fandt og blev betaget af ^^


"Iljana's" tegninger J9yf0o"Iljana's" tegninger 2psn4v5
"Iljana's" tegninger Ke9gdd
Denne gang har jeg fået inspiration fra min pyreneerhund Basse. (Tak Basse! xD )
For at få et bedre indtryk, har jeg også tager nogle billeder af ham IRL... ^^
- Det skal lige siges at han er halv-vågen her, og derfor har rykket på sig. På tegningen sov han stadig x)


"Iljana's" tegninger 1zlvczb
Så fik jeg lavet ét stort billede, som skal hænges op på væggen ;D
Tegningen nederst til venstre (af det der monster som er ved at æde én) er ny. Det er monsteret fra "Rejsen til Saturn"



PRØVEDE på at tegne min lillesøster's (Mathilde) ansigt, men hun havde lidt svært ved ikke at bevæge sig... >:b (Mildt sagt)
Nåmen prøvede da.. Fokuserede mest på øjnene, og derefter kom resten af sig selv.. ^^'' ( Faktisk var det svært at stoppe igen :b Hah! )
Her kommer det kun lettere kønne portræt.. Håber ikke at det er for slemt ^^'

"Iljana's" tegninger 2hyieyt
Hendes ansigt ^^'' - og igen, jeg prøvede kun! Er fucked up til at tegne ansigter ^^''

"Iljana's" tegninger 1605sat
Øjnene... Hvilket jeg nok gjorde mest ud af, da jeg startede med at tegne dem ... (og det ikke var meningen at jeg skulle tegne mere)

"Iljana's" tegninger Mwfpy0
Min lillesøster, Mathilde. Billedet blev taget bagefter.


"Iljana's" tegninger 6ofl09
En pige der står i en ballet-position.
Jeg har dog gjort hende lidt ældre, og "trukket hende lidt op" .. :]


"Iljana's" tegninger 33tnl1x
En "kriger-kvinde" ...
Skal lige siges at jeg ikke har tegnet i fri hånd, men efter et lille billede. Jeg har dog ændret vinklerne - den måde hun ser og "står" på, hudfarven, ansigtsformen, hendes størrelse fra mikro til stor mm. :)
Er lidt ked af hendes højre øje, men kunne ikke hviske mere i det. Ville bare ødelægge papiret -.-


"Iljana's" tegninger 2rojk1i
Et forsøg på at male en kat?? Malet med samme røde farve..


"Iljana's" tegninger 2lxzgv4
Maleri af en kvinde...??


"Iljana's" tegninger 15y6qdw
Et maleri af en kvinde med blåt hår, tror jeg? Som .. opsluges af mørket, på en måde??


"Iljana's" tegninger 2igm2xk
Min første fly-tegning? Til min kæreste, som er fly-interesseret :) Det er en Lockheed Martin F-22 Raptor

"Iljana's" tegninger Dp8qbc
---^ Tegnet efter denne


"Iljana's" tegninger 9g8rqe
My char "Iljana" .... Ligner da LIDT! Tror jeg snart prøver at tegne en anden, free-hand version af hende. Hun blev aaalt for bred i hovedet, og fik en for smal næse. Men ELLERS er jeg godt tilfreds. Pæne læber og hår, me think ^^,


"Iljana's" tegninger 21u0hu
Min (døde) hund, Bosse :) ... Tegnet med mine nye (tegne)blyanter :D

"Iljana's" tegninger 16hwadl
Bosse IRL ... Han var en border terrier :)


Sidst rettet af Iljana Tirs 17 Aug - 4:48, rettet i alt 5 gange
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue40023/35670"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeLør 14 Feb - 20:02

Cool! det er da ÜbberNice!!
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7136
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue100/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeLør 14 Feb - 21:12

Omg, kan du tegne tøj eller kan du tegne tøj?! *Envy* Jeg kan aldrig tegne tøj xD
De er helt vildt flotte n_n
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue95/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeLør 14 Feb - 23:43

Mange tak! :D Faktisk kan jeg meget bedre tegne tøj end selve mennesket ^^'' Men øvelse gør mester ;D
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue100/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeSøn 15 Feb - 1:34

Wow hvor er de flotte! ^^ Det er du da mega god til! ^^

*Misundelse* ^^
Tilbage til toppen Go down
Alia
Spion ved hoffet
Spion ved hoffet
Alia


Antal indlæg : 46
Points : 5684
Reputation : 0
Registration date : 11/11/08
Geografisk sted : Paladset, for det meste..

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeSøn 15 Feb - 2:39

Hvor er de bare flotte! Især hænderne, er virkelig svært! ;D
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue95/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeSøn 15 Feb - 3:20

Med "hænderne" (billede altså), sad jeg med en blyant i den ene hånd og så legede model med min anden hånd samtidig xD - Man blev lidt træt i hånden til sidst, men det var sjovt ^^, !

Mange tak! :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeSøn 15 Feb - 19:29

De er utrolige flotte, også du bruger ideér som ikke som mange gør fx. den med hånden jeg har aldrig set sådan noget før fantastisk!
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue95/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeSøn 15 Feb - 20:12

1000 tak ! ^^, - Jeg fik ideen til at tegne hænder i et fly, hvor jeg kedede mig über meget... Og well, fandt ud af at det ikke var helt så svært som jeg troede (:
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue95/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeSøn 22 Feb - 0:47

Den nyeste nye tegning i "Iljanas arkiv":

"Iljana's" tegninger 33tnl1x
En "kriger-kvinde" ...
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue100/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeSøn 22 Feb - 0:52

Super nice!
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue95/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeSøn 22 Feb - 0:56

Takker! ^^
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue100/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeSøn 22 Feb - 1:17

Wow Shocked

Ohh My God!

Har du virkelig selv tegnet den!? Det er ikke til at tro! Hvor er den bare ... langt mere end fantastisk! Jeg er godt nok vild med hende!! Årh er du GAL!! Har du kigget efter noget?

Den kan vist ikke beskrives i ord Ilja!! ^^

*Misundelse, misundelse, misundelse!!!*

n__n"
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue100/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeSøn 22 Feb - 1:19

*Har lige opdaget glæden ved at lege i Paint... og tegne virkelig grimme ting xD*
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue100/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeSøn 22 Feb - 1:43

Godt Chris ^^

n__n"
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7136
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue100/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeSøn 22 Feb - 2:55

Wow! Er det tegnet efter noget eller *shivers* f-fri hånd? xD Det er bare SÅ flot!
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue95/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeSøn 22 Feb - 8:10

SÅ god er jeg dog heller ikke endnu. ^^'' Tegnede efter et mini-billede (alla mini-portræt-fotografi), hvorefter at jeg har ændret vinklerne - den måde hun ser og "står" på, hudfarven, ansigtsformen, hendes størrelse fra mikro til stor mm. :)

Mange tak! :D
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue40023/35670"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeSøn 22 Feb - 9:38

...Nu tør jeg aaaaaaldrig at lægge mine tegninger ud!! Den er jo... FANTASTISK!
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue100/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeMan 23 Feb - 2:20

Jeg har det lige som dig All ^^
Du er genial Ilja!
*Bryder tudende sammen og sætter mig stædigt på gulvet!*


n__n"
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue95/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeOns 25 Feb - 7:57

Hah! Det siger I?! Jeg er helt vildt imponeret af jeres værker!! xD
Amy, bare BLIV VED - for guds skyld Surprised xD !

10000 tak !!! 8'D
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue100/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeTors 26 Feb - 1:02

*Falder på knæ og kysser dine sko ^* Eller?*

Årh ja det mener jeg Ilja !!


n__n"
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue95/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeTors 26 Feb - 1:22

*Smiler forlegent* Taaak! ^^
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue100/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeFre 27 Feb - 9:22

*Kram til Ilja* ... *Ellinor krammer Ilja* ^^
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue40023/35670"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeLør 28 Feb - 3:27

*Amylia står bare og ser på, fordi hun ikke føler sig god nok til at næme sig Ilja Den Store*
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
"Iljana's" tegninger Left_bar_bleue95/100"Iljana's" tegninger Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitimeLør 28 Feb - 3:33

Lol xD *Iljana krammer Ellinor og løber så over og krammer Amylia* ;b
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"Iljana's" tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: "Iljana's" tegninger   "Iljana's" tegninger Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"Iljana's" tegninger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Iljanas forhold
» Tegninger?
» Alias tegninger ;)
» Flere tegninger ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Galleri-
Gå til: