Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Guide Til Mere Interessante Indlæg Vote_lcapGuide Til Mere Interessante Indlæg Voting_barGuide Til Mere Interessante Indlæg Vote_rcap 
Edith Ember
Guide Til Mere Interessante Indlæg Vote_lcapGuide Til Mere Interessante Indlæg Voting_barGuide Til Mere Interessante Indlæg Vote_rcap 
Amylia
Guide Til Mere Interessante Indlæg Vote_lcapGuide Til Mere Interessante Indlæg Voting_barGuide Til Mere Interessante Indlæg Vote_rcap 
Green
Guide Til Mere Interessante Indlæg Vote_lcapGuide Til Mere Interessante Indlæg Voting_barGuide Til Mere Interessante Indlæg Vote_rcap 
Era
Guide Til Mere Interessante Indlæg Vote_lcapGuide Til Mere Interessante Indlæg Voting_barGuide Til Mere Interessante Indlæg Vote_rcap 
Eleonora
Guide Til Mere Interessante Indlæg Vote_lcapGuide Til Mere Interessante Indlæg Voting_barGuide Til Mere Interessante Indlæg Vote_rcap 
Veneur
Guide Til Mere Interessante Indlæg Vote_lcapGuide Til Mere Interessante Indlæg Voting_barGuide Til Mere Interessante Indlæg Vote_rcap 
Ann
Guide Til Mere Interessante Indlæg Vote_lcapGuide Til Mere Interessante Indlæg Voting_barGuide Til Mere Interessante Indlæg Vote_rcap 
Misel
Guide Til Mere Interessante Indlæg Vote_lcapGuide Til Mere Interessante Indlæg Voting_barGuide Til Mere Interessante Indlæg Vote_rcap 
Iljana
Guide Til Mere Interessante Indlæg Vote_lcapGuide Til Mere Interessante Indlæg Voting_barGuide Til Mere Interessante Indlæg Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Guide Til Mere Interessante Indlæg

Go down 
+4
Eleonora
Iljana
Era
Amylia
8 deltagere
ForfatterBesked
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue40023/35670Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeSøn 15 Feb - 7:23

Dette er en Guide til hvordan du laver interessante indlæg!

I denne Guide vil jeg fortælle om Farver, Afsnit, Skrifter, Smileyer, og Blandinger (Andre).


Ting der er gode at huske



Farver:
Farver giver mere variation, så det bliver mere spændende at læse.
Hvis jeg nu skriver i emnet 'Lege' er det sjovt at se på noget mere farverigt, end bare:
'Lise Læsevejleder'
Det bliver sjovere at se på:
'Lise Læsevejleder '
Det giver en anderledes skrift, så alle indlæg ikke bare er med den almindelige farve.
*Og så kan jeg bare godt lide mange farver!*
Du kan også bruge det hvis du vil henlede opmærksomheden på noget. Som f.eks.
Lise Læsevejleder

Afsnit


Afsnit gør hele teksten mere læselig.
Hvis jeg nu bare skriver tingene ud i en lang køre, så bliver man træt af at læse det, og man gider til sidst ikke mere.
Så er det smart at lave mange linjeskift, eller bare mange punktummer.
Men man skal også passe på med at lave alt for mange, for så bliver det i længden alt for anstrengende.
Hvis man
hel tiden
laver linjeskift,
så bliver det
meget
irriterende.
Kan i se hvad jeg mener? ^^"
Sådan er det også med punktummer. Hvis det skal være læseligt, skal der jo være nogen af dem en gang imellem, men man bruger dem for det meste til at se hvad meningen er, hvornår man holder pause, Osv.


Skrifter


Igen, vil jeg henlede opmærksomheden på ikke-rpg forummene, som 'Lege' og 'Spam'.
Det er det igen sjovere at se på noget med mere variation.
I stedet for bare at skrive:
'Ja, det er da funny!'
Så kan man skrive:
'Ja, det er funny!'
Hvis man hellere vil have noget i ens Dagbog (F.eks) så kan man jo finde en der ser mere hjemmelavet ud. Som Feks.
...Og så mødte jeg ____ han var ekstremt venlig imod mig, og vi talte sammen i meget lang tid!
Så ser det mere hjemmeskrevet ud. Man kan også skrive som om man har skrevet på Skrivemaskine, ( xD) og så ville det jo nok være mere henad:
...Og så mødte jeg ____ han var ekstremt venlig imod mig, og vi talte sammen i meget lang tid!
Det behøves jo ikke at være meget anderledes, men det gør alligevel en forskel hvis du har en anden skriftype end alle andre. Også selvom det ikke er en stor forskel.
I ens dagbog, kan man jo også skrive noget med overstreget, som om man senere har streget det ud. Som;
Jeg hader ham altså!
bliver til:
Jeg hader ham altså!

Smileyer


Det er dette afsnit jeg har glædet mig mest til!
Smileyer bruger man jo til meget! Man kan bruge dem til at vise sit humør, og sine sindstemninger.
Her er der nogle eksempler:
^____________^
n____________n
T____________T
>____________<
-_____________-
*____________*
X____________X
O____________o

o____________O

x____________O

O____________x
._____________.

xD xP xO x) x( xC :b q: d: ;P ;b ^^) q; ^^" :) :] :} Razz :b :3 ^^ ^_^ ^.^ ^o^ n_n o_~

I kan nok godt selv se hvad det forstiller, og hvis ikke, så fraråder jeg at i bruger dem^^
Det er en god idé til at udtrykke sig, som hvis man vil sige noget man ikke mener. Som:
Hvor er du dum!
Det kan jo godt forstås som om man er vred på en person, men med en smiley kan man vende betydningen til:
Hvor er du dum! xD
Altså, som om man griner af det. Som om man ikke mener det.


Blandinger, og Andre


Noget man også kan bruge er størrelser. Hvis man bruger forskellige størrelser i ét ord, så er det nok bare for at få det til at se 'fancy' ud ^^", men ellers kan man bruge dem ligesom farverne, til at henlede opmærksomheden på noget.
Nej, blev der sagt!
Bliver til:
Nej, blev der sagt!
Så kan man jo også bruge noget med ordstillingen. Hvis du bruger:
<--> den her, står det hele vejen hen. Man kan bruge center, og så står det jo i midten, og det kan give en effekt af at det er noget specielt. Den her, (Førstnævnte) giver et indtryk af noget tætbeskrevet, som i kan se.

Man kan også bruge højrestillet, der for det til at se forvirrende ud, som om man ikke har så meget styr på hvordan man skriver, eller lign. det er ikke den almindelige, så det ser lidt sjovt ud...

Den venstrestillede er den normale, så den vil jeg ikke uddybe.
Man man også få det til at bevæge sig, hvis man går op under 'Others' der kan man f.eks. få det til at køre ud og ind af billedet, som f.eks.
Hejsa!!
Bliver til:
Hejsa!!
Og hvis man vil bruge alt hvad jeg nu har skrevet om, kan man komme frem til et prangende resultat:
Det her har i nu lært! xD Og nu kan jeg føle mig meget klog! ^^"
Den sidste del efter Udråbstegnet er, klart, mest læselig, men den første del er den mest festlige!

Så god fornøjelse xD
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7136
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue100/100Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeSøn 15 Feb - 7:49

Weee n_n Fed guide!
(Bruger den allerede, kan du se xD)
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue95/100Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeSøn 15 Feb - 10:47

Sjov og ret underholdende guide xD Den skal da lige afprøves!
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue100/100Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeSøn 15 Feb - 11:38

Det må jeg sige Amylia; Super guide! Så lærte jeg faktisk noget i dag! Den er super flot skrevet og til at forstå! Mange gode ideer og ligger op til plads til forandring og fælles meninger.

Mega god ! Jeg skal huske den fremover og bruge den ivrigt! ^^
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue100/100Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeSøn 15 Feb - 19:41

Det var da en meget god guide... bortset fra jeg hader farver og varierende skrift størrelse.


Det kan virkelig ødelægge en ellers læsbar tekst!
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue40023/35670Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeSøn 15 Feb - 21:04



(Og Chris, så er det der hvor man bare bruger det til at fremhæve teksten ^^)
Tilbage til toppen Go down
Eph




Antal indlæg : 106
Points : 5567
Reputation : 0
Registration date : 21/02/09

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeLør 21 Feb - 2:44

Enig med Iljana; super underholdende guide! Måske en smule rodet engang imellem? Men ellers fin og sjov! xD
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue40023/35670Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeLør 21 Feb - 5:55

Nårh roddet? Hvofor skal man også rydde op?! ^^"
Tilbage til toppen Go down
Eph




Antal indlæg : 106
Points : 5567
Reputation : 0
Registration date : 21/02/09

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeLør 21 Feb - 5:58

Du har fat i noget. O__o'
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue40023/35670Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeLør 21 Feb - 5:59

Jaér! Hele tiden, altid fire tyve timer i døgnet rundt!
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue95/100Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeLør 21 Feb - 6:17

Eph skrev:
Enig med Iljana; super underholdende guide! Måske en smule rodet engang imellem? Men ellers fin og sjov! xD

Orv, cool tekst farve xD !
Tilbage til toppen Go down
Eph




Antal indlæg : 106
Points : 5567
Reputation : 0
Registration date : 21/02/09

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeLør 21 Feb - 6:31

Tak, men koden er indviklet, igor? xD

Orv, Amylia har altid fat i noget. O.O *Adore*
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue40023/35670Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeLør 21 Feb - 6:40

...Jaér, det er nogle cool farver!! xD

Jeg har da altid fat i noget! om ikke andet så mine egne tanker! O.o


Sidst rettet af Amylia Tors 19 Mar - 5:09, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Eph




Antal indlæg : 106
Points : 5567
Reputation : 0
Registration date : 21/02/09

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeSøn 22 Feb - 3:09

Eller musen! Hvis du da er på stationær, igor. xD
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue40023/35670Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeSøn 22 Feb - 9:41

xD men det er jeg jo ikke altid!
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue100/100Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeTors 26 Feb - 0:58

Du har da meget tit fat i noget All ^^ Igor!


n__n"
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue40023/35670Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeLør 28 Feb - 22:29

...Yay! Jeg hat fat i noget! ^^"
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue100/100Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeSøn 15 Mar - 23:18

Gosh, den kode er ikke bare LIDT indviklet!
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue40023/35670Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeMan 16 Mar - 7:13

xD Jeg bruer den helle ikke så meget mere... som jeg gerne ville... Fedtmule.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue100/100Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeMan 16 Mar - 8:34

Ja'Øeh, så har vi jo et problem... xD
Tilbage til toppen Go down
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6365
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue100/100Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeTirs 17 Mar - 0:29

Ahh nice, virkelig god guide.

Thank you Alya ^^
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Guide Til Mere Interessante Indlæg Left_bar_bleue40023/35670Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitimeTirs 17 Mar - 3:25

xD Jamen skulle det være en anden gang? ^^"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Guide Til Mere Interessante Indlæg Empty
IndlægEmne: Sv: Guide Til Mere Interessante Indlæg   Guide Til Mere Interessante Indlæg Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Guide Til Mere Interessante Indlæg
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Guide til Amazon.
» Warland promoveres (lidt mere)
» Guide til guides!
» Guide: Handling og format
» Guide til Varm Chokolade med Sii

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Guides-
Gå til: