Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Vampyra Kingdom Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Vampyra Kingdom Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Vampyra Kingdom Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Vampyra Kingdom Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Vampyra Kingdom Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Vampyra Kingdom Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Vampyra Kingdom Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Vampyra Kingdom Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Vampyra Kingdom Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Vampyra Kingdom Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Vampyra Kingdom Vote_lcapVampyra Kingdom Voting_barVampyra Kingdom Vote_rcap 
Edith Ember
Vampyra Kingdom Vote_lcapVampyra Kingdom Voting_barVampyra Kingdom Vote_rcap 
Amylia
Vampyra Kingdom Vote_lcapVampyra Kingdom Voting_barVampyra Kingdom Vote_rcap 
Green
Vampyra Kingdom Vote_lcapVampyra Kingdom Voting_barVampyra Kingdom Vote_rcap 
Era
Vampyra Kingdom Vote_lcapVampyra Kingdom Voting_barVampyra Kingdom Vote_rcap 
Eleonora
Vampyra Kingdom Vote_lcapVampyra Kingdom Voting_barVampyra Kingdom Vote_rcap 
Veneur
Vampyra Kingdom Vote_lcapVampyra Kingdom Voting_barVampyra Kingdom Vote_rcap 
Ann
Vampyra Kingdom Vote_lcapVampyra Kingdom Voting_barVampyra Kingdom Vote_rcap 
Misel
Vampyra Kingdom Vote_lcapVampyra Kingdom Voting_barVampyra Kingdom Vote_rcap 
Iljana
Vampyra Kingdom Vote_lcapVampyra Kingdom Voting_barVampyra Kingdom Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Vampyra Kingdom

Go down 
+2
Veneur
Iljana
6 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vampyra Kingdom Empty
IndlægEmne: Vampyra Kingdom   Vampyra Kingdom Icon_minitimeTors 19 Feb - 5:49

Dette er min side "Vampyra Kingdom." Det er en mørk verden befolket af vampyrer hvor døden er en hyppig gæst. I er mere en velkommen til at tage en kigge og, forhåbentlig, tilmelde jer kampen mod mørket.


http://z9.invisionfree.com/Vampyra_Kingdom

Det skal lige siges at forummet ikke er et rip-off fra andre forummer men en udbyggelse af en af de bøger jeg har skrevet. :)


Sidst rettet af Avanya Fre 20 Feb - 7:33, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6597
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Vampyra Kingdom Left_bar_bleue95/100Vampyra Kingdom Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Vampyra Kingdom Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyra Kingdom   Vampyra Kingdom Icon_minitimeTors 19 Feb - 6:19

Uh, cool ^^ Jeg kommer da lige forbi og tjekker den ud .... (:
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6597
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Vampyra Kingdom Left_bar_bleue95/100Vampyra Kingdom Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Vampyra Kingdom Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyra Kingdom   Vampyra Kingdom Icon_minitimeTors 19 Feb - 6:26

Den ser meget interessant ud ! Men bryder mig bare ikke rigtig om farverne i forummet. De irriterer mine øjne, hvilket nok ville blive ret provokerende i lægden, hvis jeg meldte mig til ... En skam ;3 ( men er jo bare min mening :) )
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Vampyra Kingdom Left_bar_bleue100/100Vampyra Kingdom Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Vampyra Kingdom Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyra Kingdom   Vampyra Kingdom Icon_minitimeFre 20 Feb - 4:52

har meldt mig til, mens sidst gang nogle brugte chatten var sidste år
Tilbage til toppen Go down
Cassandra

Cassandra


Antal indlæg : 27
Points : 5595
Reputation : 0
Registration date : 13/02/09
Age : 36
Geografisk sted : The pirat ship

Vampyra Kingdom Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyra Kingdom   Vampyra Kingdom Icon_minitimeFre 20 Feb - 7:31

jep I know. Siden er lige kommet op at kører igen da både jeg og den anden admin på forummet har haft travlt.
Tilbage til toppen Go down
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6366
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
Vampyra Kingdom Left_bar_bleue100/100Vampyra Kingdom Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

Vampyra Kingdom Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyra Kingdom   Vampyra Kingdom Icon_minitimeLør 11 Jul - 9:28

Jeg vil gerne lige have lov til endnu engang at trække denne tråd frem da Vampyra Kingdom har fået fuldstændigt nyt skin med nye farver, nye billeder og en del nye regler.
Alle er mere end velkomne og jeg håber på at se en masse af jer vidunderlige mennesker på Vampyra ^^
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Houk

Houk


Antal indlæg : 93
Points : 5572
Reputation : 0
Registration date : 03/06/09

Character sheet
Liv:
Vampyra Kingdom Left_bar_bleue100/100Vampyra Kingdom Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Røde halstørklæder og sort makeup
Race: Menneske

Vampyra Kingdom Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyra Kingdom   Vampyra Kingdom Icon_minitimeLør 11 Jul - 20:51

OMG! Det ser vildt fedt ud. Og rimelig uhyggeligt. Man kan virkelig se at der er gjort rigtig, rigtig meget ud af det og det tager jeg hatten af for :)

Det eneste man umiddelbart kan sætte en finger på er det meget sort prægede layout der gør det svært at overskue hvilke forummer der er. Men alt i alt er det en super fed side.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9101
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Vampyra Kingdom Left_bar_bleue40023/35670Vampyra Kingdom Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Vampyra Kingdom Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyra Kingdom   Vampyra Kingdom Icon_minitimeLør 11 Jul - 23:33

Oooooooi. Altså, jeg synes den ser rigtig fed ud, men jeg har altså, som så mange gange før sagt, nok i de rpg'er jeg har gang i. Men når jeg får tid ville jeg da elske at stirre lidt mere på den, og muligvis oprette mig =D
Tilbage til toppen Go down
Houk

Houk


Antal indlæg : 93
Points : 5572
Reputation : 0
Registration date : 03/06/09

Character sheet
Liv:
Vampyra Kingdom Left_bar_bleue100/100Vampyra Kingdom Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Røde halstørklæder og sort makeup
Race: Menneske

Vampyra Kingdom Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyra Kingdom   Vampyra Kingdom Icon_minitimeSøn 12 Jul - 1:24

Jeg trækker det med layout tilbage. Jeg havde ikke kontaktlinser på :S My fault :D <3
Tilbage til toppen Go down
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6366
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
Vampyra Kingdom Left_bar_bleue100/100Vampyra Kingdom Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

Vampyra Kingdom Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyra Kingdom   Vampyra Kingdom Icon_minitimeLør 8 Aug - 3:47

Hehe I know the feeling Houk Razz
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6366
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
Vampyra Kingdom Left_bar_bleue100/100Vampyra Kingdom Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

Vampyra Kingdom Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyra Kingdom   Vampyra Kingdom Icon_minitimeTors 7 Jan - 12:35

Jep I know, I må efterhånden være ved at være træt af mig og mit board, men jeg har altså lavet mit board fuldstændig om. Nyt skin, ny historie, nyt alt.
Så tjek det ud hvis I har tid :)

Jeg har tilladt mig at poste reklamen til boadet, da det burde give et indblik i den nye historie.

Vampyra Kingdom Reklame

(Uddra af Styrkens håndbog, kapitel et, afsnit syv.)
Vampyr: Et væsen af natten der er kendt over hele verden. Fra Bulgaiens vampir, Gærkenlands vrykolakas til Romanens strigoi og Englands vampire, vampyrer har været her siden det første menneske blev skabt.
Det siges at vampyrer er børn af Lillith, men om dette er sandt vides ikke men mange vampyrer tror dette.
Hvad der dog er sikkert er at vampyrer er hurtige, dødbringende og smukke med et ansigt som en engels og en stemme så sød som honning lokker de deres bytte til dem inden de giver dem dødens kys hvor de, ved at gennembore ofrets hals med de hjørnetænder der først bliver synlige lige inden de spiser, og drikker deres blod til sidste dråbe.

(Uddrag af Styrkens håndbog kapitel 1, intro.)
Styrken: En militær enhed der hører under den Amerikanske hær, en gren af FBI og derfor rækker Styrken sig fra almindelige kontorjobs hvor rygter om vampyrer bliver overvåget, til at tilhører den egentlige militære enhed der rykker ud når vampyrerne bliver for mange eller for åbenlyse.

Vi befinder os i dagtidens USA. Som alle andre dele af verden er dette land fyldt med almindelige problemer som finanskriser, forurening, ressurcer der langsomt slipper op, overbefolkning, fedme problemer, krig, terror og børn der ser for meget fjernsyn.
Det er i hvert fald hvad størstedelen af befolkningen tror, men sandheden er en anden.
Siden tidernes morgen har mennesket befundet sig i en stat af uvidenhed om hvilken farer de reelt svæver i, New York er ingen undtagelse. Det er ganske få mennesker der ved hvordan verden hænger sammen, og disse mennesker forsøger indædt at ændre odsne til menneskernes fordel.
Spørgsmålet er om de kan stoppes? En militær enhed kendt som ”Styrken” forsøger og tabene har været mange på begge sider, men vil vampyrerne og Styrkens indædte krig være stille nok til ikke at tiltrække opmærksomhed, eller vil menneskerne endelig opdage hvad der sker omkring dem?

Valget er op til dig.

Vampyra Kingdom var et af de første online vampyr RPG’er da den blev skabt i 2003. Nu med nyt uddseende, plot og historie byder vi nye som gamle medlemmer velkommen.
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Sponsoreret inhold





Vampyra Kingdom Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyra Kingdom   Vampyra Kingdom Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vampyra Kingdom
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Reklamer-
Gå til: