Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Klæder til maskebal Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Klæder til maskebal Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Klæder til maskebal Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Klæder til maskebal Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Klæder til maskebal Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Klæder til maskebal Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Klæder til maskebal Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Klæder til maskebal Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Klæder til maskebal Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Klæder til maskebal Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Klæder til maskebal Vote_lcapKlæder til maskebal Voting_barKlæder til maskebal Vote_rcap 
Edith Ember
Klæder til maskebal Vote_lcapKlæder til maskebal Voting_barKlæder til maskebal Vote_rcap 
Amylia
Klæder til maskebal Vote_lcapKlæder til maskebal Voting_barKlæder til maskebal Vote_rcap 
Green
Klæder til maskebal Vote_lcapKlæder til maskebal Voting_barKlæder til maskebal Vote_rcap 
Era
Klæder til maskebal Vote_lcapKlæder til maskebal Voting_barKlæder til maskebal Vote_rcap 
Eleonora
Klæder til maskebal Vote_lcapKlæder til maskebal Voting_barKlæder til maskebal Vote_rcap 
Veneur
Klæder til maskebal Vote_lcapKlæder til maskebal Voting_barKlæder til maskebal Vote_rcap 
Ann
Klæder til maskebal Vote_lcapKlæder til maskebal Voting_barKlæder til maskebal Vote_rcap 
Misel
Klæder til maskebal Vote_lcapKlæder til maskebal Voting_barKlæder til maskebal Vote_rcap 
Iljana
Klæder til maskebal Vote_lcapKlæder til maskebal Voting_barKlæder til maskebal Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Klæder til maskebal

Go down 
+10
Raiden
Safran
Veneur
Livia
Drame
Iljana
Amylia
Eph
Era
Eleonora
14 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6877
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue100/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeSøn 22 Feb - 2:47

Indtil videre har Iljane og Alastor bedt mig om at designe deres tøj og masker til ballet. Det skal lige siges at jeg laver flere forskellige kjoler og jakkesæt så der er noget at vælge imellem og en beskrivelse på tøjet følger også med. Der kan lægges farver på, hvis I ønsker det, men ellers er det i "sort, hvid."

Hvis en kjole eller habit bliver "bestilt" eller valgt, kan den ikke vælges af andre. Det betyder at alle får et unikt sæt og tilhørende maske.

I nogle tilfælde tegner jeg masker separat og så kan man bare vælge mellem dem som det passer en bedst. Hvis der er flere der bliver interesserede i noget, kan i bare skrive, og har i evt. en idé til noget jeg kan designe ud fra, er i meget velkomne til at sige det.

Håber at der er noget der falder i god smag ^^

(Tøjet bliver lagt ind som det bliver færdigt)

n__n"
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7150
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue100/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeSøn 22 Feb - 2:56

Wow, nice idé! n_n Glæder mig til at se resultaterne :3
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6877
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue100/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeSøn 22 Feb - 3:00

Rart at høre Era ^^

*Pinligt* Kan du sige mig hvordan jeg får lagt mine tegninger ind her? Jeg kan bare ikke hitte ud af det? ^^

n__n"
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7150
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue100/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeSøn 22 Feb - 3:21

Altså, du skal først uploade dem et sted på internettet, som fx. deviantArt eller imageshack, derefter tager du url'en, som du får ved at højreklikke på billedet og vælge "egenskaber". I det vindue der popper op, skal du kopiere det der hedder URL'en (der står "Adresse (URL)". Det sætter du så ind med BBcoden Klæder til maskebal  , og voila! Du har et billede xD (håber det er forståeligt)
Tilbage til toppen Go down
Eph




Antal indlæg : 106
Points : 5581
Reputation : 0
Registration date : 21/02/09

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeSøn 22 Feb - 4:00

Gosh, hvilket bal?! o.O
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6877
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue100/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeSøn 22 Feb - 4:55

Så er det første sæt inde ^^

*Tak for hjælpen Era! Du er en skat!*

//Undskyld de dårlige billeder, skal snart have et kamera anyway^^//


Rosekjolen
Rosemaske
Rosesko


(Der kommer snart flere sæt at vælge imellem)
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6877
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue100/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeSøn 22 Feb - 5:08

//Hvis det ønskes kan jeg farvelægge tegningen//

Beskrivelse:

Kjolen;
Rosekjolen er lavet af det fineste og dyreste silke i røde nuancer. Kanterne er pyntet med efterligningen af roser, deraf navnet. "Inderskørtet" er i en sart lyserød og "roselaget" unden på er i en smuk glitrende rødlig farve. Roserne er rødere end selve kjolen og står i en pæn kontrast til den ellers rosa kjole.

Skoene og masken;
Begge betrukket i samme silke som kjolens inderskørt og pyntet med samme slags roser som kjolen.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9114
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue40023/35670Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeSøn 22 Feb - 6:58

Coooooooooool! Det er jo bare smuuuuuuuuuuukt tegnet! ...Og beskrivelsen lyder da også bare Dejlig!
...Men jeg har altså allerede designet min egen...
: Klæder til maskebal Tegning.th
Sorry, det var lidt småt: [img=https://2img.net/r/ihimizer/img54/5211/tegning.th.jpg]
... I skal ikke tage jer af håret, eller resten af ansigtet, bare kig på kjolen, masken, og øreringene^^"

(Min beskivelse af min kjole: Kjolen består af tre lag; den yderste del er en flaskegrøn silke, med elfenbensfarvede kanter. Der er ingen stropper eller ærmer, eftersom kjolen går fra armhule til armhule. de er dog et par handske-ærmer, der sidder ligesom handsker, undtagen ved hænderne, hvor den udvider sig, og bliver meget vid.
Omkring livet er der endnu en elfenbensfarvet kant, men det er en del af den mørkegrønne yderkjole.
Lidt efter livet går yderkjolen skråt ned, og stadig, med en elfenbensfarvet kant. Derefter kommer der et mellemlag, men det er dog kun i nederdelen. Det er af den samme mørkegrønne silke, med elfenbensfarvet kant. den går også skråt ned efter livet, men i modsatte retning af yderkjolen. Så kommer inderkjolen. Den er også af silke, men den er helt elfenbensfavet. den ender først ved jorden, og er meget enkel som en almindelig særk. Derefter er der masken: Den er af pap, og grøn i kanten, men med elfenbensfarve i midten. Der går tre grønne tråde ned i hver side. Øreringene består af tre spiraltråde af metal, med en aflang grøn perle i bladform i enden. De er af forskellig længde.)
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6610
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue95/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeSøn 22 Feb - 8:17

Orv super flotte og cool kjoler, begge to ! :D
God ide til et emne, Ell ^^
- Er mig og Alastors kjole/jakkesæt så "speciel designet", eller hedder det ting, som f.x "Rosekjolen" osv..? :)

Til uploading af billeder er Tinypic.com også super praktisk! ^___^
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7150
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue100/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeSøn 22 Feb - 9:59

Klæder til maskebal Masquerade_by_Signe_the_muggle
Må blive mit bud på Sicias kjole, som nok skal med x)

Beskrivelse (i datids-rpg-agtigt format, da det lyder fedest xD): Selve overkjolen var af sort fløjl, der glitrede med et mørkeblåt skær når det dansede i lyset. Det nederste var draperet med forskelligfarvede sløjfer i elegante buer, besat med sølvhvidt silke forneden, og de korte ærmer var puffede, besat med det samme sølvhvide stof. Under den øverste kjole kunne ses en underkjole harlequinsmønstret silke i alle regnbuens farver, dekoreret med hvidt flæsebånd. Korsetstykket var beklædt med silke i et matchende mønster. Masken var af papmaché, dekoreret med mere af det harlequinsmønstrede silke. Om øjnene var sort silke, der diskret blev omkredset med sølvfiligran i spiralmønstre. Rundt i hele maskens kant var sorte dun, og i hjørnet var den dekoreret med tre fjer i farverne rød, grøn og sort. Hendes hals var prydet af et sølvsmykke med små, farvede glasperler i, der til forveksling lignede ædelsten. Til sidst havde hun sorte handsker på hænderne, der endte i hvide kraver.

(... jeg elsker at lave sådan nogle beskrivelser xD)
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6877
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue100/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeMan 23 Feb - 2:26

Ilja: Jeg kan godt give jeres tøj nogle specielle navne hvis i ønsker det ^^ Og hvis i så ikke synes om lige den kjole eller habit der er tiltænkt jer, så må i gerne vælge en anden ^^. Håber at det er ok?

All og Era/Sicia: Wow nogle flotte kjoler! Og beskrivelser! Hvor bliver i bare flotte til ballet ^^!


n__n"
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9114
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue40023/35670Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeMan 23 Feb - 2:42

Jo tak, men jeg ville nu også gerne se din egen kjole, Ell!
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6877
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue100/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeMan 23 Feb - 2:51

Den skal jeg nok vise jer ^^ Når den engang er færdig sammen med IljaŽs kjole ^^

n__n"
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9114
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue40023/35670Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeMan 23 Feb - 2:55

xD Ellers har jeg også lige designet tre andre kjoler, jeg kan bare ikke få dem scannet -.-'
Tilbage til toppen Go down
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6498
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue100/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeMan 23 Feb - 3:53

woo glæder mig til at se alle de færdige kjoler og sæt =3 //føles mærkeligt da jeg normalt hader al form for tøj og så videre....valg af tøj....nada modesans...hader mode XD//
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9114
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue40023/35670Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeMan 23 Feb - 3:55

xD Hvis du hader alt tøj, hvad har du så på til hverdag?! xD
Og jeg ane da heller ikke noget om mode, men jeg kan bare godt lide at tegne kjoler ^^"
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9114
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue40023/35670Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeOns 25 Feb - 2:45

Og Til jer der nu har bedt om det, kommer mine kjoler:


Klæder til maskebal Nna7b7
(Jah... var løbet tør for idéer, men den er da enkel!)

Klæder til maskebal Oj3389
(Sooooooooooo Ugly! jeg ed det godt, og i behøver ikke kommentere den!)

Klæder til maskebal Rk7tzp
(Blomsterkjole!)


Klæder til maskebal 2ikxxsp
(Sløjfekjole..? xD)

Klæder til maskebal Sfb3vd
(Miiiiiiiiiiiin kjole!)


Alle mennesker, jeg vil frabede at i sammenligner mig med andre herindefra, for jeg ved godt at jeg aldrig bliver så god!


Sidst rettet af Amylia Ons 25 Feb - 7:39, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7150
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue100/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeOns 25 Feb - 3:04

Hvor er de fine n___n Min yndlings er nok sløjfekjolen :3
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9114
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue40023/35670Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeOns 25 Feb - 3:11

xD Jeg tror at min er blomsterkjolen den nederste og den øverste.

^^"
Tilbage til toppen Go down
Livia

Livia


Antal indlæg : 95
Points : 6320
Reputation : 0
Registration date : 17/02/09
Geografisk sted : skjult i skyggen, gemt i skabet, under sengen ~ Generelt all over... så længe det trådløse virker ^^

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeOns 25 Feb - 4:47

Ej jeg synes de er gode ^^

den øverste kan jeg især godt lide..
den har nogen enormt gode former ^^
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8202
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue100/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeOns 25 Feb - 4:58

hmmm bare træls at min scanner er istykker, men desvære er den istyker så jeg kan ikke lægge mine tegninger ind.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9114
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue40023/35670Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeOns 25 Feb - 7:15

Min Scanner er også i stykker, jeg brugte bare webcam'et xD
^^"
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6610
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue95/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeOns 25 Feb - 7:47

Ellinor skrev:
Ilja: Jeg kan godt give jeres tøj nogle specielle navne hvis i ønsker det ^^ Og hvis i så ikke synes om lige den kjole eller habit der er tiltænkt jer, så må i gerne vælge en anden ^^. Håber at det er ok?

All og Era/Sicia: Wow nogle flotte kjoler! Og beskrivelser! Hvor bliver i bare flotte til ballet ^^!


n__n"

Det lyder fedt, Ell! xD

Og kan helt vildt godt lide din egen kjole, Amylia xD !
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6877
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Klæder til maskebal Left_bar_bleue100/100Klæder til maskebal Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeOns 25 Feb - 8:08

Wow All! Sikke nogle flotte kjoler! Årh de burde laves i virkeligheden ^^

Godt Ilja ^^ det gør jeg!

n__n"
Tilbage til toppen Go down
Livia

Livia


Antal indlæg : 95
Points : 6320
Reputation : 0
Registration date : 17/02/09
Geografisk sted : skjult i skyggen, gemt i skabet, under sengen ~ Generelt all over... så længe det trådløse virker ^^

Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitimeFre 27 Feb - 3:46

Endelig fik jeg taget mig sammen >.o

Først den grønne kjole...

Kjolen forfra og bagfra

støvletter

ærmers udformning

maske

og så en lille - meget meget ringe >.o - beskrivelse:


Stoffet er glat, men ikke blankt. Farven er en mellemting mellem flaskegrøn og græsfarvet og meget klædelig til blond eller sort hår. Alle kanter er af cremefarvet stof med små gyldne broderier.
Udskæringen er V-formet. På ryggen hænger en langt 'slag'/hætteagtig ting (omg... jeg mangler virkelig nogen gode beskrivende kjoleord...) Ærmerne er lukkede til albuerne og fortsætter som løse.. stykker stof >.o *mangel på ord* Alle knapper er gyldne.
Støvletterne er af gråt læder og meget neutrale.
Masken er beklædt med samme cremefarvede stof, som ses på kjolen, og den er kantet med store ferskvandsperler. tråde af guld trækker øjnene op og strækker sig op mod overkanten.

... meget mangelfuldt O.o ... men kig på billederne... >.o I er helt sikkert bedre til at formulere jer end mig...

anden kjole... - så grim, at jeg burde have en medalje :D

ehm jaer...

overdel og øverste kant af nederdel.. lyserødt/ferskenfarvet stof. underste del af kjole + ærmer... lidt mørkere med svage mønsterløse broderier. hvide blonder, koralfarvet maske, der bindes bag hovedet. små flade sko. lille sort boating til at have ud over. lyserøde perler som knapper.


endnu en kjole... + en... ting til at tage ud over

og kåbetingen igen

]maske

samlet indtryk O.o (hold kæft, hvor er det grimt.. og spejlvendt)

endnu en beskrivelse >.o

mmjaer.. underkjolen er af stormgråt silke med små sølvbroderier på skørtet. En stor blå ædelsten sidder i halsudskæringen.
kåben er af karamelfarvet/en anden brun nuance, (som jeg ikke ved, hvad hedder >.o) og dækket med trykte blomster og blade. Blomsterne er i mere rødlige nuancer af den brune, og bladene er svagt grønne. kåbens kanter har samme farve som blomsterne. Et bredt bælte med stormgrå, sølvglitrende og brune dyremønstrer sidder i taljen. Et stort spænde af kobber og sølv holder det sammen. Spændets motiv er en masse små soldater, der holder fast i hinanden.
Masken er stormgrå med en blå sten mellem øjnene. sorte bånd falder ned fra den ene side...
Den tilhørende vifte skal ikke glemmes. den er brun med lette antydninger af grønne blade og røde blomster.

pyha..
det var så det..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Klæder til maskebal Empty
IndlægEmne: Sv: Klæder til maskebal   Klæder til maskebal Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Klæder til maskebal
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» MASKEBAL
» MASKEBAL! D. 21 MARTS!
» Maskebal plot

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Galleri-
Gå til: