Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_lcapAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Voting_barAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_rcap 
Edith Ember
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_lcapAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Voting_barAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_rcap 
Amylia
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_lcapAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Voting_barAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_rcap 
Green
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_lcapAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Voting_barAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_rcap 
Era
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_lcapAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Voting_barAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_rcap 
Eleonora
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_lcapAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Voting_barAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_rcap 
Veneur
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_lcapAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Voting_barAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_rcap 
Ann
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_lcapAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Voting_barAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_rcap 
Misel
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_lcapAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Voting_barAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_rcap 
Iljana
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_lcapAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Voting_barAnmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!!

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
MarcFoder




Antal indlæg : 2
Points : 5556
Reputation : 0
Registration date : 04/03/09

Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty
IndlægEmne: Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!!   Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeOns 4 Mar - 1:05

Jeg er en mand på 24 fra København, som elsker computer spil. Jeg har forsøgt mig i anmelder branchen de sidste 4 års tid begynder nu som redaktør.

Det er her at du kommer ind.
Jeg behøver nogen drenge/ piger, som udover mig, har lystrt at arbejde med spil og nyde dem. Specielt søger jeg nogen der vil bygge min side op. Jeg er forbedret på og betale for at have siden, men ikke for at få min side bygget.

Jeg er nogenlunde gode venner med spil distributørene, så vi får deres støtte. De er lidt hårde at forhandle med, men der sætter jeg mig i rollen som Kevin Spacey. Jeg lover at skaffe de spil som i ønsker, og i kan bare beholde dem. Men spil distributørene udsender ikke spil før at siden ihvertfald er i luften og der mindst er 10 faste unikke besøgende.
Men jeg ved ikke om spil med Hanna Montana siger mig noget : ) Jeg deler også gerne overskuddet af indkomsten med jer som siden giver.

Uanset jeres alder vil det glæde mig og høre fra jer. I behøver ingen erfarringer med at skrive anmeldelser.
Jeg kigger bare jeres anmeldelser hurtigt igennem. Jeg får nemlig min daglige dosis nytroklyserin om morgenen. Men hvis i er gode til udvikle hjemmesider så trygler jeg jer om at skrive, for jeg kan ikke fatte en bjælde om det og kommer aldrig til det.

Jeg har selv circa 150 anmeldelser på bagen og har arbejdet som journalist for 3dgame.dk. gamesektion og
Jydskevestkysten.
En anmelder behøver ikke nødvendigvis at stave godt eller opnå hvad læseren begære. En anmelder er blot en som elsker spil, og siger hvad der falder ham, eller hende ind.
Uanset hvor ulæseligt eller dumt det du siger lyder.

Så uanset hvem du er, ønsker jeg med absolut sikkerhed at bruge dig som spilanmelder, på min nye spil side, der kommer til at blive den største spilside i Danmark, og i verden. Så lad vær og vent og hop med på mit team : )
VI begynder i dag den 28/2 2009 og på to uger fra nu af, hvem ved, måske er vi i luften, men jeg lover SLET ikke noget. Send alligevel en ansøgning til mig.

Jeg kan kontaktes på denne email Marcfoder@hotmail.com

Med venlig hilsen Marc Foder
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Left_bar_bleue100/100Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!!   Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeOns 4 Mar - 1:15

//OBS! Han HAR fået min tilladelse!//
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Left_bar_bleue95/100Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!!   Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeTors 5 Mar - 6:17

Ved godt at tilmelding osv. foregår over mailen - men dette er et spørgsmål :)

- Har jeg forstået dette korrekt? - Leder han efter ikke-uddannede anmeldere til sit spil?
Tilbage til toppen Go down
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6484
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Left_bar_bleue100/100Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty
IndlægEmne: -   Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeTors 5 Mar - 6:34

vent, jeg behøver IKKE at være god til at skrive??? Og jeg skal bare anmelde spil??? OG det går ud på også at SPILLE spil!?!?!?!?


I AM SO IN!!! *host*nørd*host*



p.s Iljana

Citat :
Uanset jeres alder vil det glæde mig og høre fra jer. I behøver ingen erfarringer med at skrive anmeldelser.

but i dont do sport games >.>
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Left_bar_bleue95/100Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!!   Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeTors 5 Mar - 6:43

Så det ér altså det?! *Smutter efter Drame - som et lyn!*
Tilbage til toppen Go down
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6484
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Left_bar_bleue100/100Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty
IndlægEmne: -   Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeTors 5 Mar - 7:21

tænk at modtage spil....for at spille dem og skrive om hvad man kunne lide og ikke lide.........for free!!!.....*droooooollll*



nyhed:
han skrev tilbage og bad mig lave en prøve anmeldelse, og han kunne lide den WIII!!! =).
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
MarcFoder




Antal indlæg : 2
Points : 5556
Reputation : 0
Registration date : 04/03/09

Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty
IndlægEmne: Hejsa   Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeLør 7 Mar - 8:09

Jeg har fået ange gode henvendelser som jeg er meget glade for. Men da jeg ikke har set nogen seriøse bud på at bygge en passende hjemmeside, er det stadig dig jeg også behøver hvis du kan bygge min side, Der er den største spil side i verden og i Danmark.

Skriv til min email hvis du og i er interesseret på Marcfoder@hotmail.com

Igen tak for alle jer henvendelser og bliv ved med at skrive ligemeget hvad. Jeg kan altid bruge flere anmeldere, nyheds reportere og forums passere.

Manget Tak

Kærlig Hilsen Hilsen Marc Foder
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Left_bar_bleue100/100Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!!   Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeLør 7 Mar - 20:01

Det vil sige at du ikke kan bruge mig?
Tilbage til toppen Go down
Misel
Tjener + kok på "Det gyldne vildsvin"
Tjener + kok på
Misel


Antal indlæg : 618
Points : 6156
Reputation : 0
Registration date : 22/06/08
Geografisk sted : På toppen af KAGEN! xD

Character sheet
Liv:
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Left_bar_bleue100/100Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe, bue, pilekogger, ja kig dog på billedet xD
Race: Elver

Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!!   Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitimeSøn 29 Mar - 22:29

forstår det ikke, får man et spil, skal skrive om man kan lide det eller ej, er det, det?
Eller skal man oprette en hjemmeside?
I DONT UNDERSTAND!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!!   Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Anmeldere og Spil-Site-Udviklere søges LigeNU!!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Reklamer-
Gå til: