Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Bytte/arbejdsgiver Vote_lcapBytte/arbejdsgiver Voting_barBytte/arbejdsgiver Vote_rcap 
Edith Ember
Bytte/arbejdsgiver Vote_lcapBytte/arbejdsgiver Voting_barBytte/arbejdsgiver Vote_rcap 
Amylia
Bytte/arbejdsgiver Vote_lcapBytte/arbejdsgiver Voting_barBytte/arbejdsgiver Vote_rcap 
Green
Bytte/arbejdsgiver Vote_lcapBytte/arbejdsgiver Voting_barBytte/arbejdsgiver Vote_rcap 
Era
Bytte/arbejdsgiver Vote_lcapBytte/arbejdsgiver Voting_barBytte/arbejdsgiver Vote_rcap 
Eleonora
Bytte/arbejdsgiver Vote_lcapBytte/arbejdsgiver Voting_barBytte/arbejdsgiver Vote_rcap 
Veneur
Bytte/arbejdsgiver Vote_lcapBytte/arbejdsgiver Voting_barBytte/arbejdsgiver Vote_rcap 
Ann
Bytte/arbejdsgiver Vote_lcapBytte/arbejdsgiver Voting_barBytte/arbejdsgiver Vote_rcap 
Misel
Bytte/arbejdsgiver Vote_lcapBytte/arbejdsgiver Voting_barBytte/arbejdsgiver Vote_rcap 
Iljana
Bytte/arbejdsgiver Vote_lcapBytte/arbejdsgiver Voting_barBytte/arbejdsgiver Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Bytte/arbejdsgiver

Go down 
+5
rico
Lady Vanora
Lindorâ
Drame
Chilitoke
9 deltagere
ForfatterBesked
Chilitoke

Chilitoke


Antal indlæg : 28
Points : 5672
Reputation : 7
Registration date : 20/03/09
Age : 35
Geografisk sted : Danmark

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeFre 20 Mar - 7:21

Søger storset konstant nogen der er villig til at hyrer en lejesvend til at fjerne magikere, og ligeledes omvendt søger jeg nogle magikere der er villig til at blive lidt jagtet.
Tilbage til toppen Go down
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6484
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
Bytte/arbejdsgiver Left_bar_bleue100/100Bytte/arbejdsgiver Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: -   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeFre 20 Mar - 7:36

min anden karakter Alastor er magiker, han kunne godt blive jagtet lidt (han lider af personligheds spaltning og den ene er 100% ondskab ;D) Så hun kunne godt jagte ham lidt rundt en gang imellem
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6365
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
Bytte/arbejdsgiver Left_bar_bleue100/100Bytte/arbejdsgiver Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeFre 20 Mar - 7:50

Du er mere end velkommen til at jage mig hvis du har lyst ^^


//btw, hedder du Chilitoke overalt på nettet?//
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Chilitoke

Chilitoke


Antal indlæg : 28
Points : 5672
Reputation : 7
Registration date : 20/03/09
Age : 35
Geografisk sted : Danmark

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeFre 20 Mar - 7:53

smukt så har jeg lidt bytte

PS Nope, kun cirka 95% af stederne jeg findes aka face book er ikke et af dem
Tilbage til toppen Go down
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6365
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
Bytte/arbejdsgiver Left_bar_bleue100/100Bytte/arbejdsgiver Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeFre 20 Mar - 8:03

//Okay, så tror jeg vi har spillet sammen på andre rpg sider. Ved ikke om du kan huske mig: Mit navn var RainbowWolf, og vi spillede blandt andet på Magica. ^^ //
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Lady Vanora

Lady Vanora


Antal indlæg : 15
Points : 5560
Reputation : 1
Registration date : 14/03/09

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeFre 20 Mar - 8:14

((undskyld jeg bryder ind, men...)

WOLFIE! Dragonflower her, hvis du kan huske mig Razz
Tilbage til toppen Go down
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6365
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
Bytte/arbejdsgiver Left_bar_bleue100/100Bytte/arbejdsgiver Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeFre 20 Mar - 8:18

Det kan jeg hundrede procent hvis du giver mig en ledetråd Razz

Hvor spillede du/vi?
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Lady Vanora

Lady Vanora


Antal indlæg : 15
Points : 5560
Reputation : 1
Registration date : 14/03/09

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeFre 20 Mar - 8:49

Chiro ved jeg positivt vi var på ^^

Kan ikks huske om du var med på Vellmore og NM?
Tilbage til toppen Go down
rico

rico


Antal indlæg : 45
Points : 5594
Reputation : 0
Registration date : 26/02/09
Geografisk sted : gaden

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeFre 20 Mar - 9:45

rico her kunne nok også blive jagtet da der en del førratnings mænd der vil af med ham han er vand magiker.
Tilbage til toppen Go down
Manius

Manius


Antal indlæg : 30
Points : 5585
Reputation : 3
Registration date : 18/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Overalt

Character sheet
Liv:
Bytte/arbejdsgiver Left_bar_bleue100/100Bytte/arbejdsgiver Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeSøn 5 Apr - 23:02

Jeg føler mig forpligtet til at nævne Manius som mulighed, men han er ikke for little leaugers.

*Rømme*

Manius Scarlocke

Benkalder Scarlocke
Livsforsejler Scarlocke
Sjælehøster Scarlocke
Åndetæmmer Scarlocke
Spøgelsesgænger Scarlocke
Slavemester Scarlocke
Hubris Scarlocke
Blodbetvinger Scarlocke
Necromancer Scarlocke
Heksemester Scarlocke

Manius Samleren
Manius den Grumme
Manius Ravnefryd
Manius den Sorte
Manius Livsbespotter
Manius Pestspreder

Anklaget for:
-Tyveri af privat ejendom
-Tyveri af offentlig ejendom
-Tyveri af nationalskatte
-Vandalisering af privat ejendom
-Vandalisering af offentlig ejendom
-Vandalisering af nationalskatte
-Fornærmelse af embedesmand i funktion
-Overgreb på embedesmand i funktion
-Mord på embedesmand i funktion
-Afgudsdyrkelse
-Praktisering af Sortekunst
-Sjælekorruption
-Sjælespisning
-Ildspåsættelse
-Mordbrand
-Giftmord
-Animering af lig
-Barnemord
-Mord på Civile
-Mord på soldater
-Mord på noble
-Tortur af ovenstående
-Umenneskelige eksperimenter
-Terrorisme med morskab som motiv
-Villigt at sprede sygdom
-Villigt at ødelægge kuren
-Karavaneoverfald
-Indbrud
-Dans med døden til følge
-Praktisering af Nekrotik
-At binde en skatteopkrævers sjæl i et offentligt toilet.
-At modarbejde ethvert forsøg på at slippe denne sjæl fri.
-At modsætte sig arrestation
-Invasion af ældre damers privatliv
-Tyveri af slik
-Spot af noble
-Spot af Royale
-Majestætesfornærmelse
-Forsøgt kongedrab
-Forsøgt raceudrydelse
-Forsøgt folkedrab
-Offentlig blottelse
-Putte døde dyr i drikkevandet
-Undvigelse af arrestation i over 500 år

Ummmm... det er vist det indtil videre. Du er velkommen til at komme efter Manius men han .... well..... Han er ikke for folk der skatter deres mentale helbred.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Bytte/arbejdsgiver Left_bar_bleue100/100Bytte/arbejdsgiver Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeMan 6 Apr - 1:42

Meget velkommen til at jage Green, men han har altså en stor flok af både ikke magikere og magikere bag sig (desuden er han stærk).
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Chilitoke

Chilitoke


Antal indlæg : 28
Points : 5672
Reputation : 7
Registration date : 20/03/09
Age : 35
Geografisk sted : Danmark

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeMan 6 Apr - 2:04

Takker folkens så skal jeg bare finde nogen der er villig til at betale for at få jer lagt i graven, men så igen, hun gør det jo også af princip så... en grund skal jeg sku nok kunne finde!
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Bytte/arbejdsgiver Left_bar_bleue100/100Bytte/arbejdsgiver Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeMan 6 Apr - 4:17

Du kan også jagte veneur, der er grunden jo tydelig hvorfor hun skal jagte ham plus så kommer der til at ske ting og sager. Fordi elinor og veneur mod Eiryss og formskiftning er jo magi.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Bytte/arbejdsgiver Left_bar_bleue40023/35670Bytte/arbejdsgiver Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeMan 6 Apr - 23:46

-Manius,
Så kort sagt, han har lavet brud på menneskerettigheder, og vandalisme x)
Tilbage til toppen Go down
Manius

Manius


Antal indlæg : 30
Points : 5585
Reputation : 3
Registration date : 18/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Overalt

Character sheet
Liv:
Bytte/arbejdsgiver Left_bar_bleue100/100Bytte/arbejdsgiver Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeMan 6 Apr - 23:57

Basically, ja ^^ Han har ikke specielt meget til overs for hvordan folk syntes tingene skal foregå, lad os sige det sådan x3
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Bytte/arbejdsgiver Left_bar_bleue40023/35670Bytte/arbejdsgiver Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeTirs 7 Apr - 0:17

^^" Jeg kan godt lide at du bruger såååååååå meget plads på at skrive 100.000. ting når jeg kan dække emnet med to ord =D
Tilbage til toppen Go down
Manius

Manius


Antal indlæg : 30
Points : 5585
Reputation : 3
Registration date : 18/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Overalt

Character sheet
Liv:
Bytte/arbejdsgiver Left_bar_bleue100/100Bytte/arbejdsgiver Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeTirs 7 Apr - 0:19

Jeg sørger naturligvis blot for at gøre det klart hvad vi har med at gøre her^^

Det ville jo være synd at sende en rottefænger til at dræbe en phoenix, ikke sandt Wink
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Bytte/arbejdsgiver Left_bar_bleue40023/35670Bytte/arbejdsgiver Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeTirs 7 Apr - 20:45

Joh, men at dræbe en mand der har brudt menneskerettighederne, er da ingen skam O.o At dræbe en for vandalisme ville nok bare være lidt overilet^^"
Tilbage til toppen Go down
Manius

Manius


Antal indlæg : 30
Points : 5585
Reputation : 3
Registration date : 18/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Overalt

Character sheet
Liv:
Bytte/arbejdsgiver Left_bar_bleue100/100Bytte/arbejdsgiver Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitimeTirs 7 Apr - 20:46

jeg kan følge din tankegang, ja x3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bytte/arbejdsgiver Empty
IndlægEmne: Sv: Bytte/arbejdsgiver   Bytte/arbejdsgiver Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bytte/arbejdsgiver
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bytte/arbejds giver

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: For medlemmer :: Plotting-
Gå til: