Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Gyden udenfor Oprørsbasen. Vote_lcapGyden udenfor Oprørsbasen. Voting_barGyden udenfor Oprørsbasen. Vote_rcap 
Edith Ember
Gyden udenfor Oprørsbasen. Vote_lcapGyden udenfor Oprørsbasen. Voting_barGyden udenfor Oprørsbasen. Vote_rcap 
Amylia
Gyden udenfor Oprørsbasen. Vote_lcapGyden udenfor Oprørsbasen. Voting_barGyden udenfor Oprørsbasen. Vote_rcap 
Green
Gyden udenfor Oprørsbasen. Vote_lcapGyden udenfor Oprørsbasen. Voting_barGyden udenfor Oprørsbasen. Vote_rcap 
Era
Gyden udenfor Oprørsbasen. Vote_lcapGyden udenfor Oprørsbasen. Voting_barGyden udenfor Oprørsbasen. Vote_rcap 
Eleonora
Gyden udenfor Oprørsbasen. Vote_lcapGyden udenfor Oprørsbasen. Voting_barGyden udenfor Oprørsbasen. Vote_rcap 
Veneur
Gyden udenfor Oprørsbasen. Vote_lcapGyden udenfor Oprørsbasen. Voting_barGyden udenfor Oprørsbasen. Vote_rcap 
Ann
Gyden udenfor Oprørsbasen. Vote_lcapGyden udenfor Oprørsbasen. Voting_barGyden udenfor Oprørsbasen. Vote_rcap 
Misel
Gyden udenfor Oprørsbasen. Vote_lcapGyden udenfor Oprørsbasen. Voting_barGyden udenfor Oprørsbasen. Vote_rcap 
Iljana
Gyden udenfor Oprørsbasen. Vote_lcapGyden udenfor Oprørsbasen. Voting_barGyden udenfor Oprørsbasen. Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Gyden udenfor Oprørsbasen.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Gyden udenfor Oprørsbasen. Left_bar_bleue100/100Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty
IndlægEmne: Gyden udenfor Oprørsbasen.   Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeFre 27 Jun - 5:29

//Det skal lige siges at det ikke er Ephera, men Epheras ulv, Saga der befinder sig her :b//

Ephera havde sendt Saga afsted med et brev til Green. Saga havde løbet sine poter til blods men han kunne ikke finde Green. Han var kommet til en gyde og kunne lugte at Green havde været der. Saga havde brevet i munden med nu slap han det så det lå foran ham. Han slikkede lidt på sine poter men peb ikke den mindste smule. Så lagde han sig ned og håbede på at Green snart ville komme. Brevet var blevet puttet ned i en beige konvolut og uden på brevet stod der:

Mr. Green Leak


Det var Ephera der havde skrevet brevet til Green eftersom der havde været et par problemer i kroen, Det Gyldne Vildsvin. Inde i brevet stod der skrevet med grønt blæk på et stykke pergament:


Kære Mr. Green Leak, kroejer af Det Gyldne Vildsvin.

Jeg har haft lidt problemer med kroen. En rødhåret elverkvinde havde spist en marmelademad og drukket en kop varm kakao. Problemet var at hun ikke betalte. Hun listede bare ud af kroen som om intet var hændt. Jeg fik heldigvis fat i hende. Hun siger at hun ingen penge har på sig så jeg har fortalt hende at hun bare kan arbejde gælden af. Men jeg ved ikke om det er iorden med dig. Og hvis det er, hvor lang tid skal hun så arbejde i kroen? Og hvad skal hun lave? Undskyld at jeg tog en beslutning for kroen, men jeg følte mig forpligtet til ikke at lade hende gå. Send dit svar tilbage med Saga hvis han da har fundet dig. Jeg undskylder meget. Jeg håber at du har det fint. Og forresten: Skynd dig hjem til kroen. Der er flere folk som søger job...

Mange venlige hilsener
- Ms. Anfe Lohrah, tjeneste- og kokkepige.



Saga lå stadig ned og kiggede koncentreret ind i muren, som om der var en indgang til et eller andet. Han gabte lydløst og fortsatte med at kigge på muren.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Gyden udenfor Oprørsbasen. Left_bar_bleue100/100Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty
IndlægEmne: Sv: Gyden udenfor Oprørsbasen.   Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeFre 27 Jun - 6:23

Vagten bag muren havde set ulven og brevet og kom ud af muren.
Det var jo kun en ulv, han tog brevet og så at det var til bossen.
Vagten tog brevet med da han igen forsvandt gennem muren på vej mod Greens kontor.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Gyden udenfor Oprørsbasen. Left_bar_bleue100/100Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty
IndlægEmne: Sv: Gyden udenfor Oprørsbasen.   Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeFre 27 Jun - 6:25

Saga gabte tilfredst og fortsatte sin tur tilbage mod Det Gyldne Vildsvin i løb. Han var stolt over at have udført sin opgave. Men inden han forvandt helt, luntede han tilbage og lagde sig ude foran muren igen. Han var en intelligent ulv og hvad nu hvis Green ville svare? Så blev Saga jo nød til at vente.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Gyden udenfor Oprørsbasen. Left_bar_bleue100/100Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty
IndlægEmne: Sv: Gyden udenfor Oprørsbasen.   Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeFre 27 Jun - 6:49

((der er bare svaret ikke?))
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Gyden udenfor Oprørsbasen. Left_bar_bleue100/100Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty
IndlægEmne: Sv: Gyden udenfor Oprørsbasen.   Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeFre 27 Jun - 7:04

//Hvad mener du? Vi siger lige at Saga er i kroen ligenu og ikke her.. jeg har ikke svaret på dit brev endnu xD//
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Gyden udenfor Oprørsbasen. Left_bar_bleue100/100Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty
IndlægEmne: Sv: Gyden udenfor Oprørsbasen.   Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeFre 27 Jun - 8:51

Saga kom springende tilbage til gyden. Han lagde sig foran muren og stirrede koncentreret ind i den som han også havde gjort før. Han havde endnu en gang løbet sine poter til blods. Han lagde sig ned foran muren og stirrede koncentreret ind i den som han havde gjort tidligere på dagen. Nu var det nat og der var næsten helt mørkt. Han slap brevet så det faldt ned fra hans mund og landte ved hans blødende poter. Så gabte han og lagde sig til at sove. Men han sov ikke tungt: Den mindste lyd og han ville stå på alle 4 parat til angreb. Skriften udenpå brevet var tydelig. Det var skrevet med grønt blæk.

Mr. Green Leak, kroejer af Det Gyldne Vildsvin

Det var Ephera der havde svaret på Greens brev. Inde i hendes brev stod der:


Kære Mr. Green Leak

Det er okay, jeg kan vente. Men jeg glæder mig stadig til at du kommer. Kroen er lidt stressende i øjeblikket og nogle af menneskerne virker sure. Men jeg lader mig ikke påvirke af deres dårlige humør. Det gør jeg, hun er faktisk ret effektiv men desværre er hun i dårligt humør hele tiden. Irriterende, må jeg indrømme. Okay, jeg skal nok være kritisk med hvem jeg accepterer. Overtjener og Overkok? Jeg er overældet, Mr. Green. Det er mig en meget stor ære. Tusind tak, jeg er meget taknemmelig. Hold humøret oppe!

Mange venlige hilsener,
- Ms. Anfe Lohrah



Saga lå stadig og sov let. Han drømte forfærdelige drømme om mennesker der ville skille ham fra Eph... Han var en speciel og robust ulv. Han kunne tænke og han var enormt intelligent. Hans sanser var i top og han var en perfekt vagt- og beskyttelseshund. Ja, han kunne drømme selvom han sov ganske let.

//Du må gerne styre Saga igen, når han skal tilbage til kroen. Du må også gerne tage ham med ind i oprørsbasen, men hvis du gør det vil jeg gerne styre ham, hvis det er okay ^^//
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Gyden udenfor Oprørsbasen. Left_bar_bleue100/100Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty
IndlægEmne: Sv: Gyden udenfor Oprørsbasen.   Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitimeFre 27 Jun - 23:42

Igen kom vagten ud og tog brevet.
Saga spurtede hurtigt tilbage mod kroen.
Vagten løb igen ind til Green.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Sponsoreret inhold





Gyden udenfor Oprørsbasen. Empty
IndlægEmne: Sv: Gyden udenfor Oprørsbasen.   Gyden udenfor Oprørsbasen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gyden udenfor Oprørsbasen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Oprørsbasen-
Gå til: