Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
doku og reves på havet. Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
doku og reves på havet. Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
doku og reves på havet. Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
doku og reves på havet. Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
doku og reves på havet. Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
doku og reves på havet. Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
doku og reves på havet. Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
doku og reves på havet. Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
doku og reves på havet. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
doku og reves på havet. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
doku og reves på havet. Vote_lcapdoku og reves på havet. Voting_bardoku og reves på havet. Vote_rcap 
Edith Ember
doku og reves på havet. Vote_lcapdoku og reves på havet. Voting_bardoku og reves på havet. Vote_rcap 
Amylia
doku og reves på havet. Vote_lcapdoku og reves på havet. Voting_bardoku og reves på havet. Vote_rcap 
Green
doku og reves på havet. Vote_lcapdoku og reves på havet. Voting_bardoku og reves på havet. Vote_rcap 
Era
doku og reves på havet. Vote_lcapdoku og reves på havet. Voting_bardoku og reves på havet. Vote_rcap 
Eleonora
doku og reves på havet. Vote_lcapdoku og reves på havet. Voting_bardoku og reves på havet. Vote_rcap 
Veneur
doku og reves på havet. Vote_lcapdoku og reves på havet. Voting_bardoku og reves på havet. Vote_rcap 
Ann
doku og reves på havet. Vote_lcapdoku og reves på havet. Voting_bardoku og reves på havet. Vote_rcap 
Misel
doku og reves på havet. Vote_lcapdoku og reves på havet. Voting_bardoku og reves på havet. Vote_rcap 
Iljana
doku og reves på havet. Vote_lcapdoku og reves på havet. Voting_bardoku og reves på havet. Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 doku og reves på havet.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
reves

reves


Antal indlæg : 144
Points : 5415
Reputation : 0
Registration date : 28/01/09
Age : 30
Geografisk sted : gæt

Character sheet
Liv:
doku og reves på havet. Left_bar_bleue5000/4500doku og reves på havet. Empty_bar_bleue  (5000/4500)
Påklædning: sort kimono
Race: Formskifter - oprindelig form

doku og reves på havet. Empty
IndlægEmne: doku og reves på havet.   doku og reves på havet. Icon_minitimeOns 1 Apr - 1:10

reves svømmede så hurtigt hun kunne med lille Doku på rykken, hun så en lille ø "Doku skal vi lige holde en pause så du kan få varmen og jeg kan få en pause jeg har lidt ondt i halen" sagde reves og svømmede ind mod en lille ø, hvor hun forvandlede sig til sin menneskelige form og ag sig i sandet på øen *åh hvor er jeg træt men nu svømmer jeg jo normalt heller ikke med passaser*
Tilbage til toppen Go down
Dokuro-chan

Dokuro-chan


Antal indlæg : 332
Points : 5748
Reputation : 4
Registration date : 27/01/09
Age : 31
Geografisk sted : på gaden/hos Fal i skoven

Character sheet
Liv:
doku og reves på havet. Left_bar_bleue100/100doku og reves på havet. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: en meget slidt trøje og så lige undertøj
Race: Formskifter - oprindelig form

doku og reves på havet. Empty
IndlægEmne: Sv: doku og reves på havet.   doku og reves på havet. Icon_minitimeTors 2 Apr - 2:31

"Reves jeg fryser og jeg vil havde Onkel Fal nuuuuuuuuuuuuuuuuuu"sagde hun, hun sad i sandet, hun rystede meget på grund af det iskolde vand, hun var krybet helt sammen, kun hendes hovede havde ikke været i vandet men det havde resten af hendes krop, så det var svært at få varmen for hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




doku og reves på havet. Empty
IndlægEmne: Sv: doku og reves på havet.   doku og reves på havet. Icon_minitimeTors 2 Apr - 2:36

// er det ok hvis Avanya joiner jer? :) //
Tilbage til toppen Go down
reves

reves


Antal indlæg : 144
Points : 5415
Reputation : 0
Registration date : 28/01/09
Age : 30
Geografisk sted : gæt

Character sheet
Liv:
doku og reves på havet. Left_bar_bleue5000/4500doku og reves på havet. Empty_bar_bleue  (5000/4500)
Påklædning: sort kimono
Race: Formskifter - oprindelig form

doku og reves på havet. Empty
IndlægEmne: Sv: doku og reves på havet.   doku og reves på havet. Icon_minitimeTors 2 Apr - 2:37

reves tog sit tæppe frem og lag dem omkring doku "doku du må forstå at fal ikke kommer, han redder måske det helle, helle tiden men det kan jeg altser også, så vi må klare os uden fal, han er til bal og kan ikke rede os da han ikke ved at vi er væk" sagde reves og forvandlede sig til en hvid ulv og lag sig omkring doku *jeg kunne prøve at lære hende at forvandle sig helt, men hvordan jeg lærte det jo fordi jeg ønskede mere at være et dyr end et menneske*

//ja//
Tilbage til toppen Go down
Dokuro-chan

Dokuro-chan


Antal indlæg : 332
Points : 5748
Reputation : 4
Registration date : 27/01/09
Age : 31
Geografisk sted : på gaden/hos Fal i skoven

Character sheet
Liv:
doku og reves på havet. Left_bar_bleue100/100doku og reves på havet. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: en meget slidt trøje og så lige undertøj
Race: Formskifter - oprindelig form

doku og reves på havet. Empty
IndlægEmne: Sv: doku og reves på havet.   doku og reves på havet. Icon_minitimeTors 2 Apr - 2:48

"jeg vil havde Onkel Fal"grad hun, hun grad nu, hun var bange uden Fal eller Amylia"jeg vil havde onkel fal nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"sagde hun højt, hun grad nu næsten hysterisk*Onkel Fal kommmm nuuuuu*tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




doku og reves på havet. Empty
IndlægEmne: Sv: doku og reves på havet.   doku og reves på havet. Icon_minitimeTors 2 Apr - 3:22

Vandet var skønt. Selvom det var koldt var det rart mod hendes hud og delfinens sind var fyldt med glæde og latter.
Når hun lo fik den kaldende lyd hende til at grine endnu mere.
Og følelsen når hun sprang op af vandet og lavede den mest fantastiske dans inden hun ramte vandet igen.
Sådan legede hun lidt inden hun kom i tanke om hvad det egentlig var hun havde gang i.
"Doruko og Reves." Tænkte hun, og svømmede ned i vandet indtil hun fandt den strøm der førte lugten af Reves med sig, og svømmede mod den.

Der gik ikke lang tid inden hun fandt øen og langsomt svømmede mod den.
Da hun kom ind på lavere vand forvandlede hun sig tilbage til sig selv, og gik udmattet ind på land.
Hun skulle ikke lede længe inden hun fandt Reves der var rullet sammen om Doruko som en hvid ulv. Hun kunne se at Doruko frøs, og gav sig til at samle nogle kviste sammen som hun fik tændt efter et par forsøg med sit fyrtøj. Øjeblikket efter dansede en lytig flamme og uden et ord rullede hun sig sammen og faldt i en udmattet søvn.
Tilbage til toppen Go down
reves

reves


Antal indlæg : 144
Points : 5415
Reputation : 0
Registration date : 28/01/09
Age : 30
Geografisk sted : gæt

Character sheet
Liv:
doku og reves på havet. Left_bar_bleue5000/4500doku og reves på havet. Empty_bar_bleue  (5000/4500)
Påklædning: sort kimono
Race: Formskifter - oprindelig form

doku og reves på havet. Empty
IndlægEmne: Sv: doku og reves på havet.   doku og reves på havet. Icon_minitimeTors 2 Apr - 7:51

"tak for hjælpen" sagde reves udmatted "jeg tro jeg må blive her i noget tid men hvis du har krafter til at tagge doku med hen til fast landet så vil det glæde mig, for jeg kan ikke svømme mere før om 1-2 dage tror jeg. Og duko jeg ved hvor meget du stoller på fal men du må kunne forstå at han ikke kommer" sagde reves og lukkede øjne, med et lille smil *doku du må forstå det* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6365
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
doku og reves på havet. Left_bar_bleue100/100doku og reves på havet. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

doku og reves på havet. Empty
IndlægEmne: Sv: doku og reves på havet.   doku og reves på havet. Icon_minitimeFre 10 Apr - 23:50

//Avanya her: Jeg venter altså på Dokuros svar ^^//
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Dokuro-chan

Dokuro-chan


Antal indlæg : 332
Points : 5748
Reputation : 4
Registration date : 27/01/09
Age : 31
Geografisk sted : på gaden/hos Fal i skoven

Character sheet
Liv:
doku og reves på havet. Left_bar_bleue100/100doku og reves på havet. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: en meget slidt trøje og så lige undertøj
Race: Formskifter - oprindelig form

doku og reves på havet. Empty
IndlægEmne: Sv: doku og reves på havet.   doku og reves på havet. Icon_minitimeLør 2 Maj - 6:15

//jeg er out jeg kedet mig lidt for længe//
Tilbage til toppen Go down
reves

reves


Antal indlæg : 144
Points : 5415
Reputation : 0
Registration date : 28/01/09
Age : 30
Geografisk sted : gæt

Character sheet
Liv:
doku og reves på havet. Left_bar_bleue5000/4500doku og reves på havet. Empty_bar_bleue  (5000/4500)
Påklædning: sort kimono
Race: Formskifter - oprindelig form

doku og reves på havet. Empty
IndlægEmne: Sv: doku og reves på havet.   doku og reves på havet. Icon_minitimeLør 2 Maj - 19:02

//out så, selv om jeg syndes det er lidt trist, at vi skulle vendte forkæves//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





doku og reves på havet. Empty
IndlægEmne: Sv: doku og reves på havet.   doku og reves på havet. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
doku og reves på havet.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» reves.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Hist og her :: Det Store Hav-
Gå til: