Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Slaver!!! Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Slaver!!! Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Slaver!!! Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Slaver!!! Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Slaver!!! Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Slaver!!! Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Slaver!!! Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Slaver!!! Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Slaver!!! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Slaver!!! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Slaver!!! Vote_lcapSlaver!!! Voting_barSlaver!!! Vote_rcap 
Edith Ember
Slaver!!! Vote_lcapSlaver!!! Voting_barSlaver!!! Vote_rcap 
Amylia
Slaver!!! Vote_lcapSlaver!!! Voting_barSlaver!!! Vote_rcap 
Green
Slaver!!! Vote_lcapSlaver!!! Voting_barSlaver!!! Vote_rcap 
Era
Slaver!!! Vote_lcapSlaver!!! Voting_barSlaver!!! Vote_rcap 
Eleonora
Slaver!!! Vote_lcapSlaver!!! Voting_barSlaver!!! Vote_rcap 
Veneur
Slaver!!! Vote_lcapSlaver!!! Voting_barSlaver!!! Vote_rcap 
Ann
Slaver!!! Vote_lcapSlaver!!! Voting_barSlaver!!! Vote_rcap 
Misel
Slaver!!! Vote_lcapSlaver!!! Voting_barSlaver!!! Vote_rcap 
Iljana
Slaver!!! Vote_lcapSlaver!!! Voting_barSlaver!!! Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Slaver!!!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeMan 6 Apr - 4:32

Amon var helt brændt, han havde en ukendt rød klæde på, frakken var han blevet tvunget til at smide for at kunne opnå højere og større kræfter. Hans hår var godt brændt og det samme var hans hud på armene. Han blødte fra flere steder, den mest voldsomme blødning var ikke så langt fra hjertet. Man kunne tydeligt se at det var en skarp sten der har begravet sig ind i ham. Ridderens sværd havde taget hans opmærksomhed lige før eksplosionen. Han var ikke døende, men i normale øjne var han hårdt skadet.
Han havde hørt Lin råbe efter ham, før han forsvandt. Hun havde ikke set ham, men alligevel. En ting var sikker, Abhay var død. *Tja, hvis du kendt til mine planer, vil du aldrig råbe af mig, barn* tænkte han. Folk på gaderne ikke så langt fra festsalen havde hørt det mægtig øredøvende brag. Nogen af dem kiggede på Amon, han så ikke ligefrem ud til at være en der kunne gå. Han gik mod et sted hvor der vil være mest sikkert at befinde sig i den tilstand han var i. Han var ikke svag, hans magi var hellere ikke svag, men hans krop skulle have hvile.
Da han var nået frem til havnen, ledte han efter et sted der kunne fører ham direkte til vandet. Ikke lang tid efter fandt han hvad han skulle bruge. Han lod blot sin krop glide ned i det kolde forfriskende vand, og lukkede øjne.

Lang tid efter blev han fisket op af et slaveskib, som var på vej til Takamir, skibets kaptajn havde set på ham, og havde også set de mange sår, de sår som ikke længere så slemme ud. Han var blevet forbundet og kastet sammen med de andre slaver. Amon vidste meget godt hvad der vil ske, men gad ikke gør noget ved det, han var træt mange af hans kræfter var rettet mod genopbygning, så han lod dem blot kaste ham rundt.
Da de var noget til Takamir, gik det til et sted ikke så langt fra paladset, hvor der blev afholdt det årlig slavemarked for dem der kunne betale. De havde spurgt ham om sit navn, og hans svar var Iah 'Månedanser'. Han lignede ikke sig selv da han stod der foran den forsamling der var der. Han var en af de sidste, og det eneste han håbede var at nogen købte ham.



//Plz somebody! buy me! plzz!//
Tilbage til toppen Go down
rico

rico


Antal indlæg : 45
Points : 5595
Reputation : 0
Registration date : 26/02/09
Geografisk sted : gaden

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeMan 13 Apr - 7:36

Rico kom gående sammen med sin hund vaks på hovedet vaks snuste "hvad er der vaks hvad er det du kan lugte en magiker ligesom mig eller hvad?" spurte rico "wuf wuf" sagde vaks "okey hvor" spurtre rico og vaks hoppede af hans hovde og løb gennem en flok mennesker "pas på det er ham" sagde nogen kvinder *i forstår mig ikke* tænkte han og løb stadig efter sin hund da han næsten stod førest så han Abhay *stakkels ham gid jeg kunne hjælpe men uden penge ka man ikke* tænkte han "wuf" sagde vaks som havde en bronzemønt i munden "giv mig den vaks så kan vi måske hjælpe ham" sagde rico og fik mønten, vaks hoppede op på hans hovede "jeg byder en bronzemønt for den sårede elver" råbte jeg *pliz det skal bare hjælpe, for så snat nogen købmænd finder ud af jeg er her skal der løbes*
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeTirs 14 Apr - 0:01

Amon smilede *bronze for en slave? Jo, det vil være fint hvis han manglet både arme og ben* tænkte Amon. Han bukkede sig lidt så han kunne tale med knægten uden at andre hørt det. "13m for den venstre del af porten der er indgangen til paladset, derefter 90grader til vest. Der vil du find det du ønsker." hviskede Amon, med det samme hørtes en pisk, og Amon vendt tilbage til sin plads. "Skynd dig før det er for sent" sluttede han.
Tilbage til toppen Go down
rico

rico


Antal indlæg : 45
Points : 5595
Reputation : 0
Registration date : 26/02/09
Geografisk sted : gaden

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeTirs 14 Apr - 3:03

rico begyndte at løbe med vaks lige i hældene "okey det var 13m for den venstre del af porten der er indgangen til paladset, derefter 90grader til vest, er det ikke rigtigt vaks" spurte rico og så på sin hund som hoppede op til ham "wuf" sagde vaks "okey godt lad os se efter hvad han talte om helt præsist" sagde han og løb vider *jeg må huske at ingen købmænd må se os her på plasen det vil være det regne selv mord nu hvore jeg har taget fra alle*
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeTirs 14 Apr - 4:02

//Du vil finde 35 guld mønter. En slave vil nok koste 15-25 guld//
Tilbage til toppen Go down
rico

rico


Antal indlæg : 45
Points : 5595
Reputation : 0
Registration date : 26/02/09
Geografisk sted : gaden

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeTirs 14 Apr - 5:14

en œ time efter kommer rico og vaks tilbage med en lille pose med 35 guld mønter *okey jeg har aldrig haft så mange penge på mig i hele mit liv så jeg må styre det så jeg ikke bruger det hele på engang* tænkte han og så på sin hund "er vi klar til at bruge nogen penge for engangs skyl vi kunne også prøve du ved hvad for at hjælpe ham men det vil kunne skabe mange problemer, hvad syndes du vaks?" spurte han "wuf" sagde vaks og skupede blidt til posen med guld mønterne *du passer altid på var* tænkte han og klapede vaks på hovdet "10 guld mønter på elvern" råbte rico.
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeTirs 14 Apr - 19:37

Slavehandleren kiggede på ham, 10 var en god pris, men..."Du kan få ham for 15." råbte slavehandleren. Amon kiggede på knægten som alligevel var kommet tilbage for at købe ham. *Du bestemmer* tænkte han. Amon havde forventet at knægten bare vil flygte med pengene, men nej, knægten var kommet tilbage for at købe ham. Nu kiggede han indtrængende på knægten for at kommer i kontakt med ham, hvorefter han nikkede.
Tilbage til toppen Go down
rico

rico


Antal indlæg : 45
Points : 5595
Reputation : 0
Registration date : 26/02/09
Geografisk sted : gaden

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeOns 15 Apr - 3:27

"hvad mener du vaks skal vi sige 15 guld mønter istedet?" spurte han og så på sin hund "vuf" sagde vaks og nikkede "okey så siger vi 15 guld mønter for elvern, og ikke højer" sagde rico bestemt *man lader ikke andre dø på den måde som de vil af med dem de ikke kan sælge, og desuden siger vaks at elvern der kan magi så det tror jeg på* tænkte han og klappede vaks på hovdet *du er så god mod mig vaks, og dig ville jeg aldrig miste om jeg så fik alle verdens skatte ville jeg ikke gå af med dig, for du er den endeste ven jeg har* tænkte han og tog hunden op til sig.
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeOns 15 Apr - 3:37

"Kom med pegende, han er din!" råbt slavehandleren, og Amon blev skubbede frem, og faldt på knæ. Amon var stadig langt væk i sin tanke, så han bemærkede ikke at han var påšknæ, da han kom til sig selv, løftede han stille hovedet og kiggede på det der var rundt omkring, og ned af sig selv. Han var blevet godt beskidt, hans tøj, som før var rødt, var jord brunt. Stille rejste han sig op og ventede på det næste der vil ske. Nu er han en slave, ikke fordi han ikke kunne slip, men stadig, det var på tide, at han fandt en ny person. *Amon Anubis er en slave.. hehe, hvem vil nogensinde tro det? Ingen fordi han slave med fri vilje, og han forsvinder ligeså snart han ønsker.. Amon er og har aldrig været en slave...* tænkte Amon, hvorefter han kiggede fra slavehandleren til knægten foran.
Tilbage til toppen Go down
rico

rico


Antal indlæg : 45
Points : 5595
Reputation : 0
Registration date : 26/02/09
Geografisk sted : gaden

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeOns 15 Apr - 3:44

"her" sagde rico og gav slavehandlern 15 guld mønter "kom så med, for selv om jeg er ung er jeg meget farlig og hvis du laver nogen numre skal vaks nok klare dig" sagde han bestemt med et lille smil "hvad mener du vaks tror du han er til at stole på, du plejer ikke at tage fejl af folk men det her er en elver, men hvis du siger han kan magi så kan han nok godt hjælpe mig" sagde rico og så på sin hund.
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeOns 15 Apr - 4:00

Amon kiggede på knægten, han overvejede at lære ham hvordan man talt til ældre folk, men tog sig i det i sidste sekund. Amon's øjne var kolde, og i dybden var der et lille lys af ren fare. "Mit navn er Iah Månedanser.." præsenteret Amon sig. Hans stemme var skarp, men rolig. Da knægten udtalt hundens navn, kiggede Amon ned på hunden... *Kom nu i gang... Tiden går* "Hvad er dit ønske?"
Tilbage til toppen Go down
rico

rico


Antal indlæg : 45
Points : 5595
Reputation : 0
Registration date : 26/02/09
Geografisk sted : gaden

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeOns 15 Apr - 4:29

"mit navn er Rico, og jeg vil ikke sige du lige frem er min slave, for sådan en har jeg ikke brug for, du skal være min lære, Vaks her kunne mærke du var magiker, og jeg er ikke lige frem god til magi, men jeg kan dog lidt, så du skal være min lære, og for det andet du kan sangtens afslå mit tilbud for jeg er bare flink, også kan få lov at gå" sagde Rico.
Tilbage til toppen Go down
Bala Youngblood

Bala Youngblood


Antal indlæg : 87
Points : 5828
Reputation : 1
Registration date : 17/02/09

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeOns 15 Apr - 5:15

"Flink.. Du er et menneske..Flink sød rar, og alle disse latterlige ord, findes ikke i min verden." sagde Amon med en barsk tone "Sig mig hvad du ønsker, penge? Kvinder i din seng? Status? Eller måske ønsker du at nogen bliver dræbt?..." Amon kiggede atter på hunden "Dyre laver så mange lyde, og mere en 99% af de lyde, giver ikke den valgte mening. Så næste gang vil jeg ikke råde dig til at lytte til dem" *Lære ham magi? Mig! Tja, så skal han i hvert fald igennem meget for at vise sig værdig til at komme i lære hos mig...* "Men jo, jeg kan godt lære dig magi. Du skal bare vise dig værdig til at lære det...Magi har som alt andet sine love..."





//OPs.. det var den forkerte... Whatever... Det er den samme Abhay//
Tilbage til toppen Go down
rico

rico


Antal indlæg : 45
Points : 5595
Reputation : 0
Registration date : 26/02/09
Geografisk sted : gaden

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeOns 15 Apr - 5:34

"nu taller du pænt især til vaks eller du skal få, jeg ønsker ikke meget men tro mig når jeg siger hvis du taller grimt til min hund igen så er du på spanden, nok er jeg ikke den bedste vand magiker men jeg kan dog lidt, og vaks bider hvis det skal være, du kender ikke gaderne her som os et sni mord kan vi nemt lave her, men det ønsker jeg ikke" sagde rico og faldt lidt til ro igen, men vaks kiggede ondt og klubsk på amon og knurede "rolig vaks vi er på hjemme bane her i gaderne vi er tråsalt slåbet levende fra hver af vores bedrifter ikke sandt" sagde rico, vaks slikkede ham.
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeOns 15 Apr - 5:54

Amon kiggede koldt på ham "Det ser ikke ud til at du har nogle ordenlige ønsker...Og det ser hellere ikke ud til at vi kommer godt ud af det med hinanden..."Amon så tænkende på ham "Kom hertil om 4 dage, og jeg vil gi' dig resten af din beløning.. Vi har ikke mere at tale om.. Rico" sluttede Amon, han gjord en bevægelse med benet, og en dolk blev lydløst skubbet op. Hans aura vendt tilbage, magien som han bar kom tilbage til sin normal udladning. "Jeg må hellere forsvind nu.. Og husk om 4 dage mødes vi her....Kun hvis du ønsker din beløning selvfølgelig..." sluttede Amon og vendte sig om og begyndt at gå væk.
Tilbage til toppen Go down
rico

rico


Antal indlæg : 45
Points : 5595
Reputation : 0
Registration date : 26/02/09
Geografisk sted : gaden

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeOns 15 Apr - 6:02

okey 4 dage, vi skal nok komme" sagde Rico *hvis det ikke havde været fordi han kunne hjælpe mig var han helt klart ikke besværet hver, men vaks du tog fejl for engangs skyld men du skuffer mig ikke alle kan begå fejl selv dig* tænkte rico og så på sin hund og fik øje på en tønde med vand *nu skal jeg hvis ham* tænkte Rico og bevægede sine hænder lidt og fik lidt vand ud af tønden og hen til sig "drik vaks du traner til lidt vand"v sagde han men hans hun alrede var igang med at drikke.
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeOns 15 Apr - 6:09

Amon kiggede tilbage, med en lille bevægelse løftede Amon alt hvad der var i tønden, hvorefter han lod vandet falde på hunden. Han lo ondt og gik videre der var ikke meget han vil her.. Det var på tide at han skiftede tøj. Hvis knægten prøvede på noget vil han falde i en hæslig fælde, han elskede at drille folk der er mindre end ham. "Glem ikke at man skal tale pænt til ældre folk" sagde han. Han var en del sulten, mon festen stadig var kørende? Hvis den var så var han sikker på at få noget at spise.. Han skulle bare ha' noget nyt.. En rustning og et metal sværd.
Tilbage til toppen Go down
rico

rico


Antal indlæg : 45
Points : 5595
Reputation : 0
Registration date : 26/02/09
Geografisk sted : gaden

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeOns 15 Apr - 6:24

"ja dril du os bare dril de fattig dril de hjem løs dril de venne løs og dril de forældre løs det kan du, men kan du drille de rige de der har et hjem og dem der har forældre og venner, det vil jeg gerne havde svar på, kender du til indre smert ved at tænke på at du ikke har nogen steder at gå hen nogen steder hvor der er folk der elsker end det tror jeg ikke, hvorfor betalte jeg for din frihed det ved jeg ikke nu" sagde Rico vredt, mens vaks pev og kravlede op til Rico.
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeOns 15 Apr - 19:40

"Nej, jeg kender ikke til indre smerter" sagde Amon koldt "Jeg driller både de rige og fattige, intet kan stands mig..." han gik blot videre indtil han kom til en mur, hvor han snedigt hoppet der op og forsvandt.

//OUT!//
Tilbage til toppen Go down
rico

rico


Antal indlæg : 45
Points : 5595
Reputation : 0
Registration date : 26/02/09
Geografisk sted : gaden

Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitimeTors 16 Apr - 0:56

*så snart han har lært mig at styre vandet, så bil jeg ikke havde noget at gøre med ham, han for sin frihed, men min tilid vil han aldrig få når man skader vaks skader man mig indeni* tænkte rico og gik med sin hund i favnen.

//OUT//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Slaver!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Slaver!!!   Slaver!!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Slaver!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Markedspladsen-
Gå til: