Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Karakter-konkurrencer Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Karakter-konkurrencer Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Karakter-konkurrencer Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Karakter-konkurrencer Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Karakter-konkurrencer Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Karakter-konkurrencer Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Karakter-konkurrencer Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Karakter-konkurrencer Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Karakter-konkurrencer Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Karakter-konkurrencer Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Karakter-konkurrencer Vote_lcapKarakter-konkurrencer Voting_barKarakter-konkurrencer Vote_rcap 
Edith Ember
Karakter-konkurrencer Vote_lcapKarakter-konkurrencer Voting_barKarakter-konkurrencer Vote_rcap 
Amylia
Karakter-konkurrencer Vote_lcapKarakter-konkurrencer Voting_barKarakter-konkurrencer Vote_rcap 
Green
Karakter-konkurrencer Vote_lcapKarakter-konkurrencer Voting_barKarakter-konkurrencer Vote_rcap 
Era
Karakter-konkurrencer Vote_lcapKarakter-konkurrencer Voting_barKarakter-konkurrencer Vote_rcap 
Eleonora
Karakter-konkurrencer Vote_lcapKarakter-konkurrencer Voting_barKarakter-konkurrencer Vote_rcap 
Veneur
Karakter-konkurrencer Vote_lcapKarakter-konkurrencer Voting_barKarakter-konkurrencer Vote_rcap 
Ann
Karakter-konkurrencer Vote_lcapKarakter-konkurrencer Voting_barKarakter-konkurrencer Vote_rcap 
Misel
Karakter-konkurrencer Vote_lcapKarakter-konkurrencer Voting_barKarakter-konkurrencer Vote_rcap 
Iljana
Karakter-konkurrencer Vote_lcapKarakter-konkurrencer Voting_barKarakter-konkurrencer Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Karakter-konkurrencer

Go down 
+6
Eleonora
Veneur
Amylia
Lindorâ
Chilitoke
Chris19
10 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeMan 20 Apr - 4:12

Nu komme de fantastiske, de utrolige KARAKTER-KONKURRENCERNE!!!
Der kommer tre runder som alle tre kommer til at foregå i dette emne.
De tre "sport"sgrene er:
Digtning,
Novelleskrivning
Og
Tegning!!!

Nu til den uddybende forklaring:
Til hver runde vælger man en karakter fra Warland, man skal så enten digte, skrive en novelle om, eller tegne karakteren. Ved hver runde vil der blive en afstemning som kommer til at køre mens den anden konkurrence er i gang.
Og denne gang har vi med nogle svimlende pointsummer at gøre!
Efter hver runde får førstepladsen 10 point og andenpladsen 5 point (til highscoren).
Når alle tre runder er færdige vil pointene blive talt sammen og de store point bliver givet.
1. pladsen får: 50 point
2. pladsen får: 25 point
3. pladsen får: 10 point
Og en hver der har deltaget i to konkurrencer eller flere får 1 point!

Den første runde er:

DIGTNING!!!

Så, skriv et digt om en Warland karakter og post det i dette emne, når næste runde går igang vil jeg også skrive i DETTE emne, så hold øje med det!!!

Gå igang med digtningen, deadline: 25. april


EDIT: MAN MÅ IKKE VÆLGE SIG SELV!!!


Sidst rettet af Chris19 Man 20 Apr - 4:17, rettet 1 gang (Reason for editing : Ikke vælg dig selv!)
Tilbage til toppen Go down
Chilitoke

Chilitoke


Antal indlæg : 28
Points : 5672
Reputation : 7
Registration date : 20/03/09
Age : 35
Geografisk sted : Danmark

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeTirs 21 Apr - 5:45

Lindorâ (lidt useriøst)

Fortabt, Forunderlig, Forbrændt…

Lindorâ (meget useriøst, og ja det er ave maria)

Hil dig Lindora, fuld af nåde!
Ilden er med dig!
Velsignet er du iblandt kvinder
og velsignet er dit livs frugt, Flammen.
Hellige Lindora, Flammernes droning!
Bed for os syndere,
nu og i vor dødstime.
Amen.

Manius (meget useriøst og ja det er Lord Byron, ”She walks in beaty like the night” kun sjov hvis man kender originalen)

HE walks in silence, like the night Of cloudless climes and blackned skies, And all that's best of dark and night Meets in his aspect and his eyes; Thus mellow'd to that tender light Which Heaven to gaudy day denies.

One shade the more, one ray the less, Had half impair'd the nameless grace Which waves in every raven tress Or softly lightens o'er his face, Where thoughts serenely sweet express How dead, how dear their dwelling-place.

And on that cheek and o'er that brow So pale, so dead, yet eloquent, The smiles that kills, the tints that glow, But tell of days in murder spent,— A mind at peace with all below, A heart whose love is to kill.

Manius (Seriøst)

Hør min røst, mærk mit ord, Scarlocke
Dette kvad er om Sjælehøsteren stor, Scarlocke
Frygts hans navn, frygts det lyd, Scarlocke
Klædt i knogler klædt i kæder af guld og klæder af død, Scarlocke
Træder han gennem tiden, med pesten, frygten og døden, Scarlocke
Han kommer til dig i din sidste stund, Scarlocke
Intet håb, intet gemmested kun en vej, Scarlocke
Døden.

Lindorâ (Seriøst, Haiku)

Ilden i hendes hjerte
Brænder
Forevigtet

Lindorâ (Seriøst)
Rejs, dig ildens dronning
Ræk, dine fingre mod himlen – Som gnister i bålet
Stræb, efter friheden, håbet og evigheden
Husk, din menneskelighed – Som gløder i bålet
Lev, i nuet med håbet om fremtiden
Frygt, din skæbne – Som flammer i bålet
Altid at fortærer for at brænde ud.

Eiryss (Seriøst)

Cloaked in shadows, hidden from view
The angle of retribution descends on it’s pray
With weapons of steel and eyes of hates
She stalks, She prowls, She never forgets
Eiryss the angle of retribution
Brings peace to those that deserve none
Death to the magelings.
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeTirs 21 Apr - 6:06

Jeg tror du har misforstået det, kun et digt, kun om en person!
Og det må ikke være dig selv!
Tilbage til toppen Go down
Chilitoke

Chilitoke


Antal indlæg : 28
Points : 5672
Reputation : 7
Registration date : 20/03/09
Age : 35
Geografisk sted : Danmark

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeTirs 21 Apr - 8:00

og her kan man så være en rigtig pik hvis man vil affraid ... for ser vi på reglerne

Chris19 skrev:

[...]
Nu til den uddybende forklaring:
Til hver runde vælger man en karakter fra Warland, man skal så enten digte,[...]
Den første runde er:

DIGTNING!!!

Så, skriv et digt om en Warland karakter og post det i dette emne, når næste runde går igang vil jeg også skrive i DETTE emne, så hold øje med det!!!

Gå igang med digtningen, deadline: 25. april


EDIT: MAN MÅ IKKE VÆLGE SIG SELV!!!

vil man opdage at takket være det danske sprog er antallet op til fortolkning, da hvis man ønsker at angive at det er antal istedet for ubestemt ental kan man anvende "én/ét" oftet sat i kursiv for at understrege det.
og ingen af digtene handler om mig selv geek der er dog et der handler om min karakter... okay spøg tilside det eneste jeg ikke opfattede var den specifikke antals begrænsning, grundet vores primitive sprog, det med digtet om egen karakter lad os bare sige at jeg skrev alle digtene samtidig, og ikke lige sad og tjekkede regler hele tiden. Btw skal reglen om egen karater blot forståes således at man ikke må skrive om den karakter der er tilknyttet den givne bruger, eller skal det forståes som et total forbud mod at skrive om sine egne karakter, plus må man kun lave et digt per bruger? per ip eller per person? de to første er jo til at omgå...


JA det var en masse jeg fik skrevet her, men sidder og stener ret meget, kan være at jeg babere nogle af digtene væk ved lejlighed
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeTirs 21 Apr - 23:39

Jeg troede det var gjort rimelig tydeligt at det ikke måtte være ens egen karakter, da jeg skrev:
MAN MÅ IKKE VÆLGE DER SELV!

Jeg går ud fra at det stadigvæk er DIG der styrer de andre karakterer/brugere.
Med henhold til antallet, troede jeg også det var forstået da jeg kun brugte orden en og et, jeg ved godt at man kan sætte ´ over, men det fandt jeg ikke nødvendigt, jeg vil prøve at gøre mig mere tydelig en anden gang!
Tilbage til toppen Go down
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6365
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeOns 22 Apr - 0:31

Chilitoke skrev:
Lindorâ (lidt useriøst)

Fortabt, Forunderlig, Forbrændt…

Lindorâ (meget useriøst, og ja det er ave maria)

Hil dig Lindora, fuld af nåde!
Ilden er med dig!
Velsignet er du iblandt kvinder
og velsignet er dit livs frugt, Flammen.
Hellige Lindora, Flammernes droning!
Bed for os syndere,
nu og i vor dødstime.
Amen.


Lindorâ (Seriøst, Haiku)

Ilden i hendes hjerte
Brænder
Forevigtet

Lindorâ (Seriøst)
Rejs, dig ildens dronning
Ræk, dine fingre mod himlen – Som gnister i bålet
Stræb, efter friheden, håbet og evigheden
Husk, din menneskelighed – Som gløder i bålet
Lev, i nuet med håbet om fremtiden
Frygt, din skæbne – Som flammer i bålet
Altid at fortærer for at brænde ud.

*rødmer* Chili-må jeg bruge det sidste digt som min signatur? Det er så fantastisk flot!
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue40023/35670Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeOns 22 Apr - 1:15

Ó_______________Ò
nu havde jeg lige skrevet kommentar til Det fede digt, og jeg havde lige lavet et om veneur!
FYRRE LINJER! FYRRE LINJER HAVDE JEG LAVET!
...Og så blev det slettet.
Det alt sammen! Det var et herregodt digt! På FYRRE LINJER!
´._____________________________________`.
ó_____________________ò
Alt sammen, spildt!
Over en halv time! Spildt! Ó___.Ò
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeOns 22 Apr - 1:18

Rejs, dig ildens dronning
Ræk, dine fingre mod himlen – Som gnister i bålet
Stræb, efter friheden, håbet og evigheden
Husk, din menneskelighed – Som gløder i bålet
Lev, i nuet med håbet om fremtiden
Frygt, din skæbne – Som flammer i bålet
Altid at fortærer for at brænde ud.


rigtig godt ,men jeg kan ikke lade være med at synge det og mine er på vej og hahah aAmylia jeg e er ved at lave to, en om Eli og en om dig fordi det er de to personerne jeg har trådet mest medm med Veneur (eli) mirajane (amy) xD Laughing
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeOns 22 Apr - 1:43

DELTAG KUN MED ET DIGT!!!
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue40023/35670Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeOns 22 Apr - 2:05

Chris, - jeg havde respekteret det, hvis jeg ikke var så deprimeret. Og jeg gider næsten ikke at lave et digt nu! ARGH! DET SLETTEDE SIG BARE! Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6365
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeOns 22 Apr - 2:42

Et digt om Eleanora (jeg ved det ikke rimer, men det gør mine digte aldrig. ^^)






Den tyste skov, i den mørke nat.
Skovens dronning, lyser op, badet i månens vidunderlige lys.
En verden fyldt med ånder og sære væsner,
Som kun hun, skovens dronning kan se.
Hun er smuk som månen og stærk som solen,
Hun bøjer sig som strået i vinden, dog uden at knække.
I skoven er hendes ord lov,
Og hendes ord er altid fyldt med kærlighed.
Hendes latter er som vinden, naturens sang.
Klokkeklar og smuk.
I regnen danser hun, og fejre livets gang.
Hun er skovens dronning,
Hun er altings moder,
Hun er healeren, heksen og åndemanere,
Hun er druiden Eleanora.
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeOns 22 Apr - 3:53

Hey hun var min jeg skrev om xD
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeOns 22 Apr - 4:09

Ejh! Hvor er I bare søde!

Uhmm hvor jeg elsker det Lin! <3 Må jeg bruge det som underskrift?
Det er sååå pænt! *At rødme og blive blød i knæene!*
Jeg er helt vildt beæret over at både dig og Veneur vil/har lavet et digt om min karakter!
Ihhh! *Kæmpe kram til jer!*

*Tænker lige over nogle digte (;*
Tilbage til toppen Go down
Livia

Livia


Antal indlæg : 95
Points : 6306
Reputation : 0
Registration date : 17/02/09
Geografisk sted : skjult i skyggen, gemt i skabet, under sengen ~ Generelt all over... så længe det trådløse virker ^^

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeOns 22 Apr - 4:57

hmm..

ide..

Hvad med at vi i de næste 'sportsgrene' sender vores indslag til Chris, som sætter dem ind, så vi er anonyme?
så kan der også være en gættekonkurrence :D

fem point for et rigtigt svar.. ^^
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeOns 22 Apr - 5:53

Ud over det med gættekonkurrencen synes jeg faktisk det virker som en god idé!
Så god at den også gælder for denne sportsgren!!!

SEND JERES BIDRAG TIL MIG!!!
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeOns 22 Apr - 6:43

Digt om Lindorâ:

I det buldre mørke, flakker et orangeskinnende lys,
danser som heksene i sommernatten om bålet
ved Kyndelmisse og Sankt Hans.
Stærkt, selvsikkert og behændigt flammer de spæde lysglimt op
og en seance af juvel besatte smykker og rødlige lokker hår
en fremtid som spåkonen frygter,
når hun i ilden spår.
Hendes knoklede og rystende fingre
svæver over kilden i håb,
om ikke at høre flere forhadte og skingre,
hvileløse sjæles råb.

I stedet for skræk og rædsel,
træder en ulmende, graciøs kvindeskikkelse frem,
hendes udstrakte, åbne arme vidner om løfter uden skændsel.
Og forsvundet er den ellers så tågetætte lugt af død så ram.
Den gamle kone kryber ydmygt langs jordens kolde overflade,
Men den unge, smukke mø lader et smil hende vidne
at uretfærdighed er fortid og at lyset med sig bringer evige mængder af glæde,

Denne glædens moder, varmens udspring og kraft,
skimtes let og sindigt hos denne kvindes greb så fast.
Hendes smil er blændende som den indre ild hun rummer,
Overalt, tryghed og varme i denne ildens dronnings nærhed summer.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeOns 22 Apr - 7:16

Inden jeg poster mit ville jeg lige give en advarsel inden chris får et flip for er næsten færdigt og mit er altså 1-3 digte som hver beskriver Eleanora forskelligt og de er måske på forskellige sprog men De er et stort digt
Tilbage til toppen Go down
Livia

Livia


Antal indlæg : 95
Points : 6306
Reputation : 0
Registration date : 17/02/09
Geografisk sted : skjult i skyggen, gemt i skabet, under sengen ~ Generelt all over... så længe det trådløse virker ^^

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeTors 23 Apr - 1:31

... videre på gætteideen..
tegningerne..
der skal IKKE være nogen tekst, der fortæller, hvem tegningen forestiller..
der kan være to point for rigtigt svar?
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeFre 24 Apr - 0:33

Nina, ikke gætte konkurrence!
Ell, send det til mig!
Tilbage til toppen Go down
Yamilet

Yamilet


Antal indlæg : 175
Points : 5856
Reputation : 8
Registration date : 08/04/09

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeFre 24 Apr - 2:32

Chris, hvad med at være lidt modtagelig og åben overfor andres idéer? O__o
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeFre 24 Apr - 2:56

Jamen, man får normalt 5 point for en andenplads!
Det ville da være mærkeligt hvis en hver kunne få det, ved lige at gætte lidt hist og her!
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeFre 24 Apr - 3:05

her er så mit forslag og min person er Eleanora og det er et stort digt selvom man godt kunne tro at der var flere digte, jeg fik inspiration til dette digt nemlig af Queen´s bohemian rapsody ( minder om fire sange i en. chris undskyld men alle skal se det og jeg skal måske ngoet imorgen og i overmorgen xD edit: færdig xD)

I denne nat er stjerne nær
månelyset skarpe skær
Et plasken fra en lille sø af vand
Forsvinder i den smukke sand
Men stadig er der noget som stråler
Stærkere end solen dejlige lys
Huden rejser sig ved det gys
Kan noget så skønt virkelig være her nu
Når hun er væk føler man at hjertet går itu
Håret spejler månens smukke glans
Det var som et eventyr den dejlige dans
Huden ligner noget som ej er fra dette univers
Det er sandt ikke bare noget på et vers
Øjnene er en dybe som vandet ej opnår
Man forsvinder i den ved det første blik man får
Eleanora er ikke kun skovens dronning
Hun er den meget søde og dejlige honning
Følelser er noget som hun får frem i en
Så man vil være med hende selv efter manden med leen
Hun får en til at føle at alle er en hun kender
Selvom de måske er hende værste fjender
Hun har magiske evner såvel, som hun er god med bue
Håret skal aldrig gemmes selvom det er en skøn hue
Hendes naturlige skønhed skal ej gemme væk
Ej kan hendes skønhed ikke beskrives med blæk
Skoven og naturen bukker sig kun for dig
Dit hjerte viser altid den rigtige vej
Selv når mine hjerne siger nej
Så tager hjerte aldrig fejl
Så mod solopgangen vi må slå et sejl
Så jeg kan se dig stråle mere end solen
Og alt bliver næsten fuldendt med kjolen
Der sender lyset tilbage og giver mig lykke
Alt hvad er mangler er et bestemt smykke
Himlen er ikke længere kun noget for mig
For nu tilhører den smukke himmel også dig
Hvis du har brug for noget skal du bare sige til
Og bringe det til dig er noget jeg altid gerne vil
Og når solen står op, vil fuglene for dig synge
Og Havene vil for dig stoppe med at gynge
Så du kan komme sikkert til land, og til moder jord
Slemme ting vil dig ej ske, du vil aldrig blive udsat for mord
Vi ligner hinanden på forskellige måder
Vi forstår hinanden men for andre er vi gåder
Begge vores liv der manglede vi vores forældre
Vi kan knap huske dem nu vor vi er blevet ældre
Hos din flok du ikke ville være så af du stak
Jeg blev adskilt fra mine så jeg siger ej tak
Vi klarede os selv og sådan har det været
Af masse erfaringer vi begge noget har læret
Men ud af det er vi dog stadig forskellige
Jeg er rebellen, mens du er den hellige
Forbudt kærlighed ifølge moder jord
Vi er som yin og yang, syd og nord
Vi bryder alle regler, og især hos mig
Alt dette for at være sammen med dig
Så kommer den vidunderfulde solnedgang
Vil vi danse den eventyrlige dans endnu en gang
Sammen med dyrenes og fuglenes smukke sang
Som skaber en harmoni som giver en smuk klang
Med i forhold til dig ville alt dette blive mat
For du er jo så smuk og dejlig min lille skat
Skoven og jeg ville om dig have en kamp
For du smelter alt iset om hjertet til damp
Og jeg ville kæmpe til mit hjerte ej kan slå
Og derefter for at få dig mit hjerte må de flå
For du har taget kontrollen over mit hjerte
At være væk fra dig giver mig stor smerte.

She how we can use to our own good
But she brings ours away from that mood
Her wrath can be darker that you will know
In a fight she will always control the flow
Your enemy is not just her but what you stand on
If you notice that too late you are already gone
To think you can fool her heart it is as solid as a wall
And also she has what many says is the nature call
She practice hard in what she want, so effort will not help you
She uses her ideas to battle with so even I can not tell her IQ
She is hard to understand if you try hard, just like a mystery
Those how has challenged her are now just history
Trust me because of her sweet heart your death is mild
If she looses her temper she is like nature born wild
So if she really looses her temper you better run
Or your life will no longer include any fun
Because all what you then are is really dead
So you better praise her to not looses her head
Don’t loose your concentration or cry
If you do you are losing more then an eye
If you want to hurt her you can never touch her back
So be silent and be calm and please don’t attack
If you do your sure to your corpse will lay
So never hurt her or think anything in that way
So never ever her powers in evil shall release
So don’t attack and instead go on a retreat


Talk, don’t talk if you got nothing to say
Walk, don’t walk if your feet don’t know the way
We have danced and shined like the sun
Now I all really hope is it not is undone

Nobody can make me feel the same
With others girls I just feel like lame
For our heart no chain, no prison can keep
A chain on my neck you will it away sweep

You are my heaven, but I am probably going in hell
For my sins but for you I to death will yell
“Release me I got something to hold dear
So release me or my wrath you will fear”

I will chase the moonlight and the sunrise
So it will be something that will you surprise
Together we shall die but we shall together live
So to the children of future a better world will give


Du er endt i en verden du ikke skulle være end i
For det ville jeg bare mange gange undskylde sig
Men ud af smerte kom noget smukt nemlig kærligheden
Så for at bevare det lad os for altid bevare ærligheden

Sammen vil vi erobre ilden, jorden, vandet og luften
Sammen med kære venner og så lige fornuften
Metallet, ånderne og magien vil hjælpe os for altid
Så alt hvad vi mangler er venskab, kærlighed og tillid

Du er centrummet af universet i mine øjne
For dig vil jeg aldrig kunne fortælle løgne
Digtet for dig uheldigvis slutter i næste kvad
Du får hele verden hvis du vil på et sølvfad

Når dit liv endelig finder ende guderne vil dig tilbede
og din belønning af guderne dit hjerte vil smede
forsvinder du fra mit liv, hjertesorger bliver akut
desværre er digtet på papiret men ikke hjerte nu slut
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue40023/35670Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeFre 24 Apr - 7:54

Gish, det er langt! -Læser det på et andet tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7023
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeFre 24 Apr - 7:56

Det er virkelig elefantastisk godt Veneur..
virkelig virkelig..
du har min dybeste respekt ^^
*gid det var mig, der kunne skrive sådan*
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Karakter-konkurrencer Left_bar_bleue100/100Karakter-konkurrencer Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitimeFre 24 Apr - 8:00

tak, det var også udmattende at skrive 'bukker dybt af respekt for jeres respons*


så inden at jeg slukker
for jer jeg dybt bukker


minie rim xD for skal slukke xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Karakter-konkurrencer Empty
IndlægEmne: Sv: Karakter-konkurrencer   Karakter-konkurrencer Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Karakter-konkurrencer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Konkurrencer-
Gå til: