Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Sig det med Pixel! Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Sig det med Pixel! Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Sig det med Pixel! Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Sig det med Pixel! Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Sig det med Pixel! Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Sig det med Pixel! Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Sig det med Pixel! Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Sig det med Pixel! Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Sig det med Pixel! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Sig det med Pixel! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Sig det med Pixel! Vote_lcapSig det med Pixel! Voting_barSig det med Pixel! Vote_rcap 
Edith Ember
Sig det med Pixel! Vote_lcapSig det med Pixel! Voting_barSig det med Pixel! Vote_rcap 
Amylia
Sig det med Pixel! Vote_lcapSig det med Pixel! Voting_barSig det med Pixel! Vote_rcap 
Green
Sig det med Pixel! Vote_lcapSig det med Pixel! Voting_barSig det med Pixel! Vote_rcap 
Era
Sig det med Pixel! Vote_lcapSig det med Pixel! Voting_barSig det med Pixel! Vote_rcap 
Eleonora
Sig det med Pixel! Vote_lcapSig det med Pixel! Voting_barSig det med Pixel! Vote_rcap 
Veneur
Sig det med Pixel! Vote_lcapSig det med Pixel! Voting_barSig det med Pixel! Vote_rcap 
Ann
Sig det med Pixel! Vote_lcapSig det med Pixel! Voting_barSig det med Pixel! Vote_rcap 
Misel
Sig det med Pixel! Vote_lcapSig det med Pixel! Voting_barSig det med Pixel! Vote_rcap 
Iljana
Sig det med Pixel! Vote_lcapSig det med Pixel! Voting_barSig det med Pixel! Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Sig det med Pixel!

Go down 
+7
Ciaran
Den Blå Fugl
Elarjar
Chris19
Amylia
Yamilet
Eleonora
11 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeSøn 26 Apr - 1:36

Sig det med Pixel! 1z3ntc1
Personligt, elsker jeg at få ros. Og hvem gør ikke det? :)
Herinde laver jeg en lille 'leg' hvor DU kan sende et pixel hjerte til et andet medlem, du holder af, en ven, et aktivt medlem eller som synes har gjort sig fortjent til et.
Du kan sende så mange hjerter du vil, men ikke til den samme person x]

Fx:

"Jeg vil gerne give Chris et pixelhjerte, fordi han er utrolig engageret for siden og går til Breakdance! x]" - I behøver ikke tilføje hjertet, det skal jeg nok i oversigten :D

Også bare for sjov, holder jeg en "oversigt" med hvem, der har fået flest pixelhjerter herinde x]

Hjerteoversigt:
Chris19: Sig det med Pixel! Uc1w5 Sig det med Pixel! Uc1w5 Sig det med Pixel! Uc1w5
Sii: Sig det med Pixel! Uc1w5 Sig det med Pixel! Uc1w5 Sig det med Pixel! Uc1w5
Eleanora: Sig det med Pixel! Uc1w5 Sig det med Pixel! Uc1w5
Veneur: Sig det med Pixel! Uc1w5
Drakan: Sig det med Pixel! Uc1w5 Sig det med Pixel! Uc1w5 Sig det med Pixel! Uc1w5 Sig det med Pixel! Uc1w5
Amylia Sig det med Pixel! Uc1w5 Sig det med Pixel! Uc1w5
Livia Sig det med Pixel! Uc1w5
Green Sig det med Pixel! Uc1w5
Warland Sig det med Pixel! Uc1w5 Sig det med Pixel! Uc1w5
Elarjar Sig det med Pixel! Uc1w5 Sig det med Pixel! Uc1w5 Sig det med Pixel! Uc1w5
Yamilet Sig det med Pixel! Uc1w5 Sig det med Pixel! Uc1w5
Dawn Sig det med Pixel! Uc1w5
Loui Sig det med Pixel! Uc1w5
Genesee Sig det med Pixel! Uc1w5
Eph Sig det med Pixel! Uc1w5
Alle medlemmer Sig det med Pixel! Uc1w5
Nina Sig det med Pixel! Uc1w5


Sidst rettet af Drakan Tors 7 Maj - 1:32, rettet i alt 14 gange
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Sig det med Pixel! Left_bar_bleue100/100Sig det med Pixel! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeSøn 26 Apr - 1:39

//Fedt!
Skal man så bare skrive til dig når man vil sende et hjerte? For jeg ved ikke hvordan man laver det der hjerte -.- ^^//
Tilbage til toppen Go down
Yamilet

Yamilet


Antal indlæg : 175
Points : 5856
Reputation : 8
Registration date : 08/04/09

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeSøn 26 Apr - 1:42

// Ellie -
Kode:
[img]http://i39.tinypic.com/uc1w5.gif[/img]
- Det er hjertet. :D //

Jeg vil gerne give Sii et pixelhjerte, fordi at hun er sjov, og uden hende ville WL ikke være det samme. Sig det med Pixel! Uc1w5
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Sig det med Pixel! Left_bar_bleue100/100Sig det med Pixel! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeSøn 26 Apr - 2:59

//Tak Gen :3 Nu ved jeg hvordan man gør ;D//
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Sig det med Pixel! Left_bar_bleue40023/35670Sig det med Pixel! Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeSøn 26 Apr - 7:54

Jeg vil gerne give Ell (Eleanora) Et hjerte fordi hun er så venlig og sød mod mig ^^"Sig det med Pixel! Uc1w5
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Sig det med Pixel! Left_bar_bleue100/100Sig det med Pixel! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeSøn 26 Apr - 8:22

Jeg vil gerne give All (Amylia) et hjerte fordi hun er så helt igennem dejlig og skøn! Sig det med Pixel! Uc1w5

og Veneur et hjerte, fordi han er så sød og (modig XD) ^^ Sig det med Pixel! Uc1w5
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeSøn 26 Apr - 9:30

Dejligt med alle de hjerter xD
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Sig det med Pixel! Left_bar_bleue100/100Sig det med Pixel! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeSøn 26 Apr - 10:07

Jeg vil gerne forære Chris et hjerte fordi han er en god admin, og i det hele taget er sød, og så vil jeg gerne give Drakan et hjerte, for sin opfindsomhed og kreative anlæg ^^ Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeSøn 26 Apr - 10:16

Årh tak :D Så vil jeg lige give Eleanora et hjerte for at være så gavmild overfor alle.
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Sig det med Pixel! Left_bar_bleue100/100Sig det med Pixel! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeSøn 26 Apr - 10:20

//Weehee *Rødmer* Ihh tak du kære! Nu smiler jeg jo over hele hovedet!//
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Sig det med Pixel! Left_bar_bleue100/100Sig det med Pixel! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeSøn 26 Apr - 18:20

Så vil jeg gerne give mig selv... ej, det er gas!

Jeg vil gerne give Amylia et hjerte fordi hun er så mærkelig. Sig det med Pixel! Uc1w5 (Og fordi det måske kan få hende til ikke at være så utilfreds ;D)
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Sig det med Pixel! Left_bar_bleue40023/35670Sig det med Pixel! Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeSøn 26 Apr - 20:39

Yay! *Ky... Klappe på Chris!*
Jeg vil gerne give Sii et hjerte, fordi hun bidrager med alle sine super tegninger til siden, (Og så en masse andre grunde :3) *Hjerte hjerte*
Og så vil jeg også gerne give Nina, (Livia) Et hjerte fordi hun er sådan en god rpg'er, og fordi hun også bidrager siden med digte og al den slags! *Hjerte hjerte*
Tilbage til toppen Go down
Yamilet

Yamilet


Antal indlæg : 175
Points : 5856
Reputation : 8
Registration date : 08/04/09

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeSøn 26 Apr - 21:59

Hov ... Green skal da også have et hjerte for at have skabt Warland. xD Sig det med Pixel! Uc1w5
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeSøn 26 Apr - 23:08

Og jeg giver selve Warland et hjerte for at være.. Warland xD
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5796
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeMan 27 Apr - 0:42

- Jeg vil gerne give Amylia et hjerte for at have vidst mig Warland Sig det med Pixel! Uc1w5 og et til fordi hun er det hun er. Smuk, sød, forstående, sjov og dejligSig det med Pixel! Uc1w5

- Så vil jeg gerne give Drakan et hjerte fordi han er god til at lave grafik Sig det med Pixel! Uc1w5
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeMan 27 Apr - 0:53

Så giver jeg Elarjar et for at være rigtig sød og gavmild :D
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5796
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeMan 27 Apr - 1:11

Årrh taarkker^^"
Tilbage til toppen Go down
Yamilet

Yamilet


Antal indlæg : 175
Points : 5856
Reputation : 8
Registration date : 08/04/09

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeMan 27 Apr - 3:51

Og et hjerte til Ellie for at være så fantastisk god til at RPe. ^^ Sig det med Pixel! Uc1w5
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Sig det med Pixel! Left_bar_bleue40023/35670Sig det med Pixel! Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeMan 27 Apr - 5:57

Årh... jamen kærlige Ela dog *Rødme*
Jeg vil gerne give Ela et hjerte for at være så venlig og åben over for forslag, (Forslag om at besøge warland xD) og for at være søøøøøød...
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Sig det med Pixel! Left_bar_bleue100/100Sig det med Pixel! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeMan 27 Apr - 6:04

Vil gerne give Louise (Yamilet) et hjerte for at være så hjælpsom og opfindsom, OG god til at RPG´e ;3 Sig det med Pixel! Uc1w5
Tilbage til toppen Go down
Den Blå Fugl




Antal indlæg : 26
Points : 5537
Reputation : 0
Registration date : 27/04/09

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeMan 27 Apr - 6:33

jeg vil gerne give....hmm warland et hjerte o.O bare fordi du er der! godt skuldret warland ^^
og jeg vil gerne give chris et hjerte. fordi han er en fed admin
og jeg vil gerne give drakan et hjerte! fordi han laver en leg hvor jeg kan komme af med alt muligt^^
og himlen! fordi den er blå
Tilbage til toppen Go down
Ciaran

Ciaran


Antal indlæg : 191
Points : 5917
Reputation : 5
Registration date : 10/04/09

Character sheet
Liv:
Sig det med Pixel! Left_bar_bleue1000/1000Sig det med Pixel! Empty_bar_bleue  (1000/1000)
Påklædning: Paladsets standard tjener-påklædning
Race: Menneske

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeTirs 28 Apr - 1:22

Jeg vil gerne give Loui/Gen/Yami/Eph et hjerte, fordi hun er den bedste internetven jeg nogensinde har fået, fordi hun er sød, fordi hun er en god rpg'er og fordi hun er så dejlig hippie Sig det med Pixel! Uc1w5

Jeg vil også gerne give Nina/Livia/Safran/Dawn et hjerte, fordi hun er genial, fordi hun skrev et mega langt og mega godt digt om Era, fordi hun er så mega god til at skrive noveller og tegne, og fordi at hun har den sejeste karakter på warland Sig det med Pixel! Uc1w5
Tilbage til toppen Go down
Elarjar

Elarjar


Antal indlæg : 221
Points : 5796
Reputation : 10
Registration date : 21/04/09
Geografisk sted : "Det Gydne Vildsvin"

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeTirs 28 Apr - 5:31

Så vil jeg give Drakan/personen bag Drakan et Sig det med Pixel! Uc1w5 fordi han er så godt spillet:D
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Sig det med Pixel! Left_bar_bleue100/100Sig det med Pixel! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeTirs 28 Apr - 7:09

Gosh. Nu bliver jeg helt glad indeni, Sii! :'D Du er også den bedste internetven jeg nogensinde har haft. n_______n
Så ... Sii skal have et til hjerte. For at være så kreativ, så fantastisk god til at skrive dybe historier, og for at kunne holde ud at se gyserfilm. xD Og for at være sådan en skøn veninde (som jeg kan slå i Dam xD). Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5Sig det med Pixel! Uc1w5
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Sig det med Pixel! Left_bar_bleue100/100Sig det med Pixel! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitimeTirs 28 Apr - 7:18

jeg vil give alle på warland et hjerte Sig det med Pixel! Uc1w5 (stakkels ham som skal skrive all de navne ind) for at være på denne fantastiske rpg side, og så perosneligt et til elli, hvor at være en utrolig god person at at rpg´e med Sig det med Pixel! Uc1w5
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sig det med Pixel! Empty
IndlægEmne: Sv: Sig det med Pixel!   Sig det med Pixel! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sig det med Pixel!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Lege & andet sjov-
Gå til: