Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Kind a hold for magisk kyndige! Vote_lcapKind a hold for magisk kyndige! Voting_barKind a hold for magisk kyndige! Vote_rcap 
Edith Ember
Kind a hold for magisk kyndige! Vote_lcapKind a hold for magisk kyndige! Voting_barKind a hold for magisk kyndige! Vote_rcap 
Amylia
Kind a hold for magisk kyndige! Vote_lcapKind a hold for magisk kyndige! Voting_barKind a hold for magisk kyndige! Vote_rcap 
Green
Kind a hold for magisk kyndige! Vote_lcapKind a hold for magisk kyndige! Voting_barKind a hold for magisk kyndige! Vote_rcap 
Era
Kind a hold for magisk kyndige! Vote_lcapKind a hold for magisk kyndige! Voting_barKind a hold for magisk kyndige! Vote_rcap 
Eleonora
Kind a hold for magisk kyndige! Vote_lcapKind a hold for magisk kyndige! Voting_barKind a hold for magisk kyndige! Vote_rcap 
Veneur
Kind a hold for magisk kyndige! Vote_lcapKind a hold for magisk kyndige! Voting_barKind a hold for magisk kyndige! Vote_rcap 
Ann
Kind a hold for magisk kyndige! Vote_lcapKind a hold for magisk kyndige! Voting_barKind a hold for magisk kyndige! Vote_rcap 
Misel
Kind a hold for magisk kyndige! Vote_lcapKind a hold for magisk kyndige! Voting_barKind a hold for magisk kyndige! Vote_rcap 
Iljana
Kind a hold for magisk kyndige! Vote_lcapKind a hold for magisk kyndige! Voting_barKind a hold for magisk kyndige! Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Kind a hold for magisk kyndige!

Go down 
+7
Chris19
Amylia
Era
Yasmin
Caedmon
Iphigenia
Houk
11 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Houk

Houk


Antal indlæg : 93
Points : 5571
Reputation : 0
Registration date : 03/06/09

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Røde halstørklæder og sort makeup
Race: Menneske

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeMan 8 Jun - 3:31

Hej alle magikere!

Jeg syntes simpelhen at vi skulle prøve at samle os som en gruppe. Jeg tænker at vi måske kunne holde en magiker konference eller noget i den dur. Jeg har lagt mærke til at rigtig mange er magikere og rigtig mange har ikke noget at lave så jeg tænkte om vi skal få sat noget spil igang! NÅ! Hvad siger I? Wink

-Leonardo del Fuego
Tilbage til toppen Go down
Iphigenia

Iphigenia


Antal indlæg : 69
Points : 5537
Reputation : 0
Registration date : 06/06/09

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kjole
Race: Menneske

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeMan 8 Jun - 3:50

Altså, der er jo Wirkan, som er en slags oprørergruppe for magikere, hvis det er noget i den dur, du mener x)
Tilbage til toppen Go down
Houk

Houk


Antal indlæg : 93
Points : 5571
Reputation : 0
Registration date : 03/06/09

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Røde halstørklæder og sort makeup
Race: Menneske

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeMan 8 Jun - 5:20

Hvad laver de oprør mod? :)
Tilbage til toppen Go down
Caedmon




Antal indlæg : 161
Points : 5678
Reputation : 6
Registration date : 10/05/09

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Formelt tøj o__O
Race: Menneske

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeMan 8 Jun - 5:53

Regeringen. De mener, at det er magikere der skal styre verdenen, og ikke mennesker/andre racer der er ikke-magikere. ^^
Tilbage til toppen Go down
Yasmin

Yasmin


Antal indlæg : 63
Points : 5532
Reputation : 0
Registration date : 05/06/09

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: 100

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeMan 8 Jun - 5:57

ja, da jeg er en del ny, undrer jeg mig over hvorfor wirkan står for det?
for når menneskerne er nede, kan en ny kamp begynde?
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7136
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeMan 8 Jun - 23:42

Jaeh, det må i diskutere med Wirkans medlemmer, tror jeg xD Vi udenforstående er ikke helt inde i deres motiver x)
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue40023/35670Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTirs 9 Jun - 1:27

Jeg tænker mere på events for alle ... Der er jo altså folk der ikke er magiske, og vi har så ikke noget at lave =(
-Men hvis jeg var magiker ville jeg synes det var et fedt initativ!
Tilbage til toppen Go down
Houk

Houk


Antal indlæg : 93
Points : 5571
Reputation : 0
Registration date : 03/06/09

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Røde halstørklæder og sort makeup
Race: Menneske

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTirs 9 Jun - 2:39

Prøv at høre her! Wirkan er noget værre pjat! Jeg går ind for at vi laver en ordentlig gruppe til de FORNUFTIGE magikere! Yasmin, jeg håber at du måske ville være med til hvad det kunne ende med. En gruppe eller noget i den stil.

Hvis det bliver en gruppe skal den altså hedde... Magiens Nexus!
Tilbage til toppen Go down
Caedmon




Antal indlæg : 161
Points : 5678
Reputation : 6
Registration date : 10/05/09

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Formelt tøj o__O
Race: Menneske

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTirs 9 Jun - 3:03

Og den magigruppe skulle så gøre oprør/kæmpe mod...?

Helt ærligt, er det så ikke en lille smule plat, hvis der kommer TO grupper der egentlig indeholder de samme slags personer? Og det ville altså sige, at der ville være 3 oprørsgrupper. Bliver det ikke lidt voldsomt?

Jojo, fedt initiativ, men det er desværre allerede taget. Hvad med bare at joine Wirkan? Det ville være MEGET smartere. o.O
Tilbage til toppen Go down
Houk

Houk


Antal indlæg : 93
Points : 5571
Reputation : 0
Registration date : 03/06/09

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Røde halstørklæder og sort makeup
Race: Menneske

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTirs 9 Jun - 3:36

Jeg har aldrig sagt at det skulle være en oprørsgruppe?
Eller en gruppe der kæmper mod noget. Jeg tænker nærmere at det burde være en gruppe af magikere eller højbegavet personer som får noget spil med hinanden. Jeg syntes ikke rigtig at der foregår noget herinde på siden og jeg tænker om ikke at magikerne (i en gruppe eller ej) får et plot op at køre! En oprørsgruppe, syntes jeg, virker en lille smule barnligt ? Laughing
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTirs 9 Jun - 4:10

Undskyld, men da jeg ser en del nedgørelser af sidens koncept kan jeg ikke lade være med at stille nogle "voksne" spørgsmål:
Er det mere modent at sætte sig og have et totalt kodylt fællesskab, end at gøre oprør?
Mener du seriøst at den smilie var den rigtige at understrege det med?
Er det "voksent" at hedde Nexus?
Hvad filan er der galt med Wirkan?

Jeg vil altså IKKE have at du går, bare lige så du ikke tror det...
Tilbage til toppen Go down
Yasmin

Yasmin


Antal indlæg : 63
Points : 5532
Reputation : 0
Registration date : 05/06/09

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: 100

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTirs 9 Jun - 4:20

Altså hvis det er rigtig at wirkan står for at det er kun magikere der skal være med til at styre 'verden', så som jeg har skrevet før, er det bare fordi det lyder som om at krigen stadig kan vare med.
Dog ikke menneske mod oprørene, men oprørene mod Wirkan.
Men hvis det ikke passer vil jeg gerne støtte Houk i at det kunne være dejligt, hvis nu de fleste magikere aftalte et plot hvor de kom med(der måtte selvfølgelig gerne også komme folk med som ikke er magikere f. eks. elvere, orkere, formskiftere, osv.).
Tilbage til toppen Go down
Houk

Houk


Antal indlæg : 93
Points : 5571
Reputation : 0
Registration date : 03/06/09

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Røde halstørklæder og sort makeup
Race: Menneske

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTirs 9 Jun - 7:43

Chris19 skrev:
Undskyld, men da jeg ser en del nedgørelser af sidens koncept kan jeg ikke lade være med at stille nogle "voksne" spørgsmål:
Er det mere modent at sætte sig og have et totalt kodylt fællesskab, end at gøre oprør?
Mener du seriøst at den smilie var den rigtige at understrege det med?
Er det "voksent" at hedde Nexus?
Hvad filan er der galt med Wirkan?

Jeg vil altså have at du går, bare lige så du ikke tror det...

Nej, jeg nedgører ikke sidens koncept, fjolle! Jeg syntes det er en fed idé med elver-formskifter gajl mod de andre(eller hvordan det nu skal forstås :) ) Jeg siger bare at jeg intet ved om Wirkan og en gruppe magikere der vil overtage verdens herre dømmet lyder lidt ligesom noget jeg har set før.

Alt jeg siger - denne gang uden at nedgører andres hold - er at jeg ville gerne have en form for plot hvor at magikerne blev mere sammen sluttet og der kom et fællesskab blandt dem. Det føler jeg ikke at Wirkan på nogen måde giver mig.

Og ja Chris, Magiens Nexus lyder hundrede gange bedre Razz ^^

Øhm... Jeg kigger lige igennem hvilken smiley du mener? :)
Tilbage til toppen Go down
Houk

Houk


Antal indlæg : 93
Points : 5571
Reputation : 0
Registration date : 03/06/09

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Røde halstørklæder og sort makeup
Race: Menneske

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTirs 9 Jun - 7:44

Ej, okay det er godt nok en grim smiley :D !
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6022
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTirs 9 Jun - 7:58

Hmm... Find et bedre navn, også kan vi altid tale om det...
Navnet er ikke den bedste.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTirs 9 Jun - 17:57

Wirkan ønsker ikke at overtage verdensherredømmet (eller jo også det men...), de ønsker bare at magi bliver noget alle må bruge, og noget som mange bruger.
De ønsker altså bare få magien til Warland...
Men ja, en ny kamp kan begynde, selvom oprørene har fået magten.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Yasmin

Yasmin


Antal indlæg : 63
Points : 5532
Reputation : 0
Registration date : 05/06/09

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: 100

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeOns 10 Jun - 0:12

Green skrev:
Wirkan ønsker ikke at overtage verdensherredømmet (eller jo også det men...), de ønsker bare at magi bliver noget alle må bruge, og noget som mange bruger.
De ønsker altså bare få magien til Warland...
Men ja, en ny kamp kan begynde, selvom oprørene har fået magten.

Okay, ja på en måde en god ide så oprørene stadig kan have en kamp, men er den ikke lidt unfair?
Oprørene har måske, formskiftere, elvere, osv. men magikere kan jeg bare udryde det fleste med en lille magi.
passer der eller?
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue40023/35670Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeOns 10 Jun - 2:05

Altså, undskyld mennesker, det er ikke for at disse jeres fællesskab og aaaaaaaaaaaaaaaaalle jeres idéer, men er det ikke lidt nedern med alle de magi-grupper? Så kan magikerene gå rundt sammen med hinanden og have det sjovt og værev ét stort fællesskab, imens alle ikke-magikere bare kan gå rundt med sig selv... altså, jeg tænker bare, hvad med at lave lidt færre magi-fikserede ting, og mere noget som alle kan være med til?
-Og husk nu, jeg prøver ikke at være bitchy, men bare sådn' lige så i alle kan se hvad jeg mener.
Tilbage til toppen Go down
Houk

Houk


Antal indlæg : 93
Points : 5571
Reputation : 0
Registration date : 03/06/09

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Røde halstørklæder og sort makeup
Race: Menneske

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeOns 10 Jun - 4:21

Abhay! Hvad er Abhay for et latterligt navn Razz !

Yasmin - Et normalt våben er lige så stærkt som magi. Den vigtigste regl er ikke at overdrive og ikke at tro man kan lave et udødeligt skjold også bare gå rundt og fede den. Magikere er ikke stærkere (generelt) end en mand med et sværd.

Faktisk vil jeg give Amylia ret. Jeg syntes bare at en kamp med magi ville være meget fedt :) ! Men jo, Amylia, du har helt ret! Der skal simpelthen skabes noget ordentligt plot! Og til det har jeg faktisk en endnu bedre idé!

Live-rollespil og så RPG er det samme på mange måde, MEN i et live-rollespil er der altid plot ansvarlige! Det er det vi mangler! Plot-ansvarlige! Nogle der sørger for at skabe intriger og splide. Nogen der sørger for at skabe kærlighed og had! Er det ikke en meget bedre idé! De plot ansvarlige kunne også lave noget med magikere :)
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue40023/35670Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeOns 10 Jun - 7:11

Ey! Se, dér var noget jeg kunne lide! Razz
-Det ville nok også få mere gang i siden hvis vi havde nogle faste mennesker til at skabe plots =D
Tilbage til toppen Go down
Yasmin

Yasmin


Antal indlæg : 63
Points : 5532
Reputation : 0
Registration date : 05/06/09

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: 100

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeOns 10 Jun - 20:20

ja, en rigtig fed en idé!
Nu skal vi bare finde som vil være det, uden af at være for tit offline.
Dog skal det ikke være mig, så bliver de for hurtig kedelige xD
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7136
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTors 11 Jun - 1:03

Jeg kan også godt lide idéen ^^ Og jeg vil gerne melde mig til at være plot-ansvarlig x)
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue40023/35670Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTors 11 Jun - 1:17

Oi! Sii har meldt sig!!
-Andre bud?
Hvem byder højest?
Hørte jeg en der meldte sig dernede i de bagerste rækker?
Tilbage til toppen Go down
Caoimhghín




Antal indlæg : 10
Points : 5473
Reputation : 3
Registration date : 10/06/09

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTors 11 Jun - 1:22

O__o''

Først er Wirkan noget værre pjat og nu er Abhay et latterligt navn?
Helt ærligt, så synes jeg måske, at det er lidt tarveligt, at du bare kommer vadende og siger din pessimistiske mening. Jeg er ikke sikker på, at vedkommende der ejer karakteren Abhay synes, at det er superskønt at få at vide, at ens karakters navn er latterligt? o.O
Men altså, hvorfor kan du og de andre nomade-agtige magikere ikke slutte sig til Wirkan, hvis du/de så gerne vil have en magigruppe? I kan da stadig holde møder/hvad-det-nu-var-du-sagde.
Og jojo, det var da en god idé med at udvælge nogen til at være ansvarlige for plots og sådan, men hvad nu hvis man godt ville lave sine egne plots til sine egne karakterer...? ^^
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Kind a hold for magisk kyndige! Left_bar_bleue100/100Kind a hold for magisk kyndige! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitimeTors 11 Jun - 1:35

Så er den plot-ansvarlige blot en vejleder ;D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kind a hold for magisk kyndige! Empty
IndlægEmne: Sv: Kind a hold for magisk kyndige!   Kind a hold for magisk kyndige! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kind a hold for magisk kyndige!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: For medlemmer :: Plotting-
Gå til: