Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_lcapOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Voting_barOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_rcap 
Edith Ember
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_lcapOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Voting_barOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_rcap 
Amylia
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_lcapOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Voting_barOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_rcap 
Green
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_lcapOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Voting_barOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_rcap 
Era
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_lcapOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Voting_barOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_rcap 
Eleonora
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_lcapOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Voting_barOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_rcap 
Veneur
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_lcapOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Voting_barOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_rcap 
Ann
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_lcapOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Voting_barOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_rcap 
Misel
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_lcapOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Voting_barOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_rcap 
Iljana
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_lcapOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Voting_barOPRØRERNE TAGER MAGTEN! Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 OPRØRERNE TAGER MAGTEN!

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6586
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Left_bar_bleue95/100OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Empty
IndlægEmne: OPRØRERNE TAGER MAGTEN!   OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeOns 22 Jul - 7:34

OPRØRERNE TAGER MAGTEN!


En forvirret køkkentjener kom stormende til avisens hovedkvarter. Knald rød i hovedet og dybt frustreret. Vi stirrede alle på ham, overbevidst om at denne mand måtte have noget at fortælle.
Jeg trådte afslappet hen til den gode herre, og lagde en hånd på hans skulder, idet jeg spurgte hvad der hastede sådan.
,, D-det..." Hans åndedrat var ustabilt, hvilket tydeligt viste at han havde løbet.
,, Paladset... Oprørerne... Ma-maskeballet" Den stakkels mand stammede næsten af forvirring, og jeg bad ham sætte sig ned, og forklare det hele stille og roligt. Han lukkede øjnene et øjeblik og så så op på mig.
,, I nat holdte paladset deres årlige maskebal. Oprørerne fandt dette som et godt middel til at komme tæt på tronen. Ved midnat angreb de. Soldater blev dræbt, kongelige og adelige smidt i fangekælderen... Køkkenfolk, soldater, tjenere... De skulle alle vælge oprørernes side, ellers blev de smidt i fangehullet! Jeg nåede at flygte, inden de opdagede mig, men alle andre---" hans stemme knækkede, idet han brød sammen i gråd. Jeg lagde en trøstende hånd på hans skulder, og så alvorligt op på en af journalisterne.
,, Dette skal i avisen hurtigst muligt! Folk må vide at oprørerne har overtaget, hvad enten dette kommer til at betyde lysere eller mørkere nætter for vores folk" Journalisten - som havde taget notater til hvad tjeneren havde sagt - nikkede alvorligt, og begyndte straks at skrive en historie ned, som ville blive en af de største nyheder i Warlands historie.



Kære borgere

Så er det sket! Oprørerne tog magten over paladset, d. 21, midnat!
Dette fandt sted ved det traditionelle maskebal, som blev holdt denne nat. Oprørerne fandt dette som det perfekte tidspunkt at ruinere festen på, og overtage magten i stort flertal. Tjenere, køkkenfolk, soldater og resten af paladsets arbejdere fik muligheden at arbejde for dem, eller blive smidt i fangehullet, mens kongelige og adelige automatisk røg i spjældet.
Med de menneskelige herskere gemt væk under paladsets murer, sidder de sejrsrige oprørerne nu stolt på tronen. Om dette vil give lysere eller mørkere tider for vores folk, her i Warland, ved ingen endnu med sikkerhed.

Journalist, A. W. Torrent
Tilbage til toppen Go down
Yasmin

Yasmin


Antal indlæg : 63
Points : 5522
Reputation : 0
Registration date : 05/06/09

Character sheet
Liv:
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Left_bar_bleue100/100OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: 100

OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Empty
IndlægEmne: Sv: OPRØRERNE TAGER MAGTEN!   OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeTors 23 Jul - 2:36

Fed artikel!!
Godt skrevet, og beskrevet (xD), blev rigtig nysgerrig med det samme jeg så overskriften!
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6586
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Left_bar_bleue95/100OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Empty
IndlægEmne: Sv: OPRØRERNE TAGER MAGTEN!   OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeTirs 28 Jul - 3:07

Mange tak :D !

Mest skrevet for at alle kan følge med i, hvad der skete i det tidligere plot, da det jo ændre en del på Warland :] ...
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9090
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Left_bar_bleue40023/35670OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Empty
IndlægEmne: Sv: OPRØRERNE TAGER MAGTEN!   OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeFre 31 Jul - 1:02

Orv ja! Helt vildt godt skrevet! Og nice idé med at holde alle orienteret(Staves?)
Tilbage til toppen Go down
Asta Slangedatter

Asta Slangedatter


Antal indlæg : 171
Points : 5848
Reputation : 4
Registration date : 01/03/09
Geografisk sted : Kan du høre den fornuftige stemme inde i dit hoved? Det er mig xD

Character sheet
Liv:
OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Left_bar_bleue100/100OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Evanas - Ung kriger, klædt i uniform, marineblå kappe samt bukser og sorte, skinnende støvler. Sværdet
Race: Formskifter - oprindelig form

OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Empty
IndlægEmne: Sv: OPRØRERNE TAGER MAGTEN!   OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitimeFre 31 Jul - 6:30

Ilja, du er jo genial! Måske man skulle overveje at gøre dig kunsten efter.. (;
Himmelflot artikel og pænt sprog! Den skal du have plus for!
Jeg glæder mig meget til at læse resten af dine påfund!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Empty
IndlægEmne: Sv: OPRØRERNE TAGER MAGTEN!   OPRØRERNE TAGER MAGTEN! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
OPRØRERNE TAGER MAGTEN!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Avis-
Gå til: