Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Ninianes samling af breve. Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Ninianes samling af breve. Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Ninianes samling af breve. Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Ninianes samling af breve. Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Ninianes samling af breve. Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Ninianes samling af breve. Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Ninianes samling af breve. Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Ninianes samling af breve. Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Ninianes samling af breve. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Ninianes samling af breve. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Ninianes samling af breve. Vote_lcapNinianes samling af breve. Voting_barNinianes samling af breve. Vote_rcap 
Edith Ember
Ninianes samling af breve. Vote_lcapNinianes samling af breve. Voting_barNinianes samling af breve. Vote_rcap 
Amylia
Ninianes samling af breve. Vote_lcapNinianes samling af breve. Voting_barNinianes samling af breve. Vote_rcap 
Green
Ninianes samling af breve. Vote_lcapNinianes samling af breve. Voting_barNinianes samling af breve. Vote_rcap 
Era
Ninianes samling af breve. Vote_lcapNinianes samling af breve. Voting_barNinianes samling af breve. Vote_rcap 
Eleonora
Ninianes samling af breve. Vote_lcapNinianes samling af breve. Voting_barNinianes samling af breve. Vote_rcap 
Veneur
Ninianes samling af breve. Vote_lcapNinianes samling af breve. Voting_barNinianes samling af breve. Vote_rcap 
Ann
Ninianes samling af breve. Vote_lcapNinianes samling af breve. Voting_barNinianes samling af breve. Vote_rcap 
Misel
Ninianes samling af breve. Vote_lcapNinianes samling af breve. Voting_barNinianes samling af breve. Vote_rcap 
Iljana
Ninianes samling af breve. Vote_lcapNinianes samling af breve. Voting_barNinianes samling af breve. Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Ninianes samling af breve.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ninianes samling af breve. Empty
IndlægEmne: Ninianes samling af breve.   Ninianes samling af breve. Icon_minitimeLør 28 Jun - 22:24

Niniane skriver breve til sin familie, og her er nogen af dem. hun skriver til sine brødre og til sin far, og af og til også til sin afdøde mor, men de breve brænder hun.

liste over hendes brødre:

Adrian-ældste
Morgan-næstældste
Simon-mellemste
Johnatan-næstyngste
Almanzo-yngste


Kære Adrian

Hvordan går det på de store have? Husk at du har lovet at tage mig med en gang. Nå, jeg er eller var faldet fint til i Takamir, indtil i går nat. En Officer og en gruppe menige eller noget i den stil kom pludselig ind på Det Gyldne Vildsvin, hvor jeg bor. Det kom til kamp, fordi en af pigerne, Eph der arbejder på kroen mens ejeren, Green Leak, der er frygtelig sød og klog, er bortrejst , blev meget næbet og dumdristig. Jeg skulle til at blande mig, da en eller anden idiot kylede en kastekniv i min højre skulder. Da jeg vågnede havde pigen Therra renset såret og formskifteren Veneur fik kniven ud vha. en anden kniv som han gjorde glødende. Det lyder hyggeligt ikke? Nå men jeg tror enten at kastekniven eller Veneurs glødende kniv snittede noget vigtigt over, for bagefter var min arm komplet død. Du ved godt at jeg aldrig ville lyve overfor dig, så derfor siger jeg det som det er. Fnug satte poten mod min skulder, og såret helede. Spørg mig ikke hvordan, det var Veneur der konstaterede det. Så nu er jeg frisk og rørig igen, men jeg har dog ikke kigget bag forbindingerne endnu. Men så sad vi der og snakkede, og så kom Artzhor ind. Du kan godt huske ham ikke? Så vil jeg ikke uddybe hvordan jeg fik det. Derfor fortrak jeg til mit værelse, nr. 3.
Nå nu til noget helt andet. På kroen arbejder som sagt tre piger, Terra, der er mægtig sød og glad, Miesel, der også er glad og sød og så Eph, der også er vildt glad og frisk, men som nu er fanget af officeren Haldonir. Så er der kroejer Green Leak, på omkring 20, der er vildt sød og charmerende. Han har hjulpet mig en masse gange, og jeg savner ham når han er væk. Han har to livvagter, Chris og Arikus, og jeg mener de er det bedste team man kan finde. For Green er også oprørsleder, og jeg er en del af det oprør. Green siger det gør en forskel at jeg er med, selv om jeg tvivler. Jeg nævnte før at Green hjalp mig mange gange. Den ene var da jeg forsøgte at komme en lille dreng, der var ved at få tæsk af et menneske til hjælp, og da drengen slap væk, lod manden sin vrede gå ud over mig. Da Green kom frem havde manden slået mig én gang med en pisk, og alligevel begyndte jeg at tude, og jeg kunne simpelthen ikke stoppe igen. Og da Green så gav mig et knus gik jeg helt i opløsning. Det var vel at mærke meget pinligt, især da der ikke var noget at tude over.
Du kender de sikkerhedstricks jeg bruger til daglig, men fra nu af sikrer jeg mine breve med nogen lidt mere avancerede tricks, så sørg for at det kun er mænd du stoler 100% på der åbner dem, hvis du ikke er til stede. Ellers kunne en eller anden stakkel gå hen og komme rigtig galt af sted.
Hvordan har Yasmin det? Det er længe siden du har nævnt min yndlingsabe i dine breve, og jeg savner at høre om nogen af de sjove ting hun har gjort nu. Og hvad med Amal? Hun kommer jo som hun plejer når jeg har et brev, men hun så lidt sløj ud sidst jeg så hende. Nå, men du må huske at hilse de andre og skrive lidt om vejret dernede sydpå. Jeg trænger til sommer, så et hvert pust af sol og blåt hav er velkomment.

De kærligste hilsner fra din lillesøster, Niniane.

T T T

Kære Johnatan

Jeg er faldet fint til i Takamir, og jeg har fået en masse venner. Den jeg nok bedst kan lide er kroejer Green Leak, han er omkring de 20 og fantastisk sød og klog. Han er oprørsleder i Tarakmir og har taget mig med. Han siger alle gør en forskel og deler i øvrigt mine synspunkter med ligestilling til en vis grad. Han har to livvagter, Chris og Arikus. Chris er den bedste livvagt man kan tænke sig, loyal, klog og positiv. Arikus giver ham dog garanteret hård konkurrence, men jeg kender ham ikke. Han virker hurtig og kortfattet, med en masse skjulte talenter og evner.
På kroen, Det Gyldne Vildsvin, arbejder der tre piger, Therra, Misel og Ephera. De er meget søde og positive alle sammen og jeg håber vi kan blive venner.
I dag kom der en dreng ind på kroen, han så bare rædselsfuldt kuet ud og det skar mig i hjertet at se ham. Tænk at nogen kan være så ond mod så venligt udseende dreng!
Den anden dag forsøgte jeg at hjælpe en gadedreng mod en bølle. Hvis ikke Green havde blandet sig havde jeg fået bank.
Mit værelse på kroen er lille men hyggeligt. Der er en seng, et skrivebord, en stor gammeldags fyrretræs dragkiste og en stol. Det værelset er en pæn brækket hvid og gulvet er af høvlede brædder. På sengen ligger et pænt vævet tæppe i gyldne og røde nuancer og lige nu pryder Fnug sceneriet, for han ligger på min hovedpude. Han har det i øvrigt godt, og han har vænnet sig pænt til at sidde i kurv når jeg ridder.
Du kender de almindelige små fiduser jeg bruger til mine breve, men fra nu af sikre vi dem dobbelt er du med på det? Det kan være der kommer vigtige oplysninger med mine duer, så vær beredt på ikke at lade nogen anden end dig selv eller de andre åbne mine breve. Jeg stoler på at du brænder det øverste af brevet HELT væk når du har læst det, og ikke lader noget blive tilbage.

De kærligste hilsner fra din eneste søster, Niniane. Hils de andre og pas godt på dig selv.

T T T

Kære mor i de dødes rige.

Nogen vil mene det er barnligt ikke at kunne give slip, men jeg føler ikke at jeg er parat til at glemme dig. Jeg har fået et værelse i Det Gyldne Vildsvin og er blevet medlem af oprørsgruppen. Der er sket store omvæltninger i mit liv nu. Jeg så en dreng få bank af en brutal bølle og forsøgte at komme ham til hjælp. Derfor gik det ud over mig, og han ville have gennempryglet mig hvis ikke kroejer Green Leak var kommet mig til hjælp. Han kan jeg virkelig godt lide, han er bare fantastisk. I øvrigt er han oprørsleder, og jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre i denne store by uden ham. Han har to livvagter, Chris og Arikus. Chris virker fuldkommen ærlig og godhjertet og ham kan jeg også godt lide. Arikus er mere mystisk og jeg ved ikke hvad jeg skal tænke, dog virker han ærlig nok.
Så er der også tre piger på kroen, Eph, Miesel og Therra. De er alle sammen meget glade og muntre, eller det har jeg i hvert fald indtryk af. Du får mere at vide senere, men nu må jeg gå.

Alle gode ønsker og håbet om et liv efter døden fra din eneste datter, Niniane. Jeg tænler på dig nat og dag og saver dig meget.
Tilbage til toppen Go down
 
Ninianes samling af breve.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Adrians samling af breve.
» Ninianes mening om de andre.
» Elinors Samling

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: For medlemmer :: Dagbøger-
Gå til: