Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Kampens genganger Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Kampens genganger Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Kampens genganger Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Kampens genganger Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Kampens genganger Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Kampens genganger Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Kampens genganger Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Kampens genganger Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Kampens genganger Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Kampens genganger Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Kampens genganger Vote_lcapKampens genganger Voting_barKampens genganger Vote_rcap 
Edith Ember
Kampens genganger Vote_lcapKampens genganger Voting_barKampens genganger Vote_rcap 
Amylia
Kampens genganger Vote_lcapKampens genganger Voting_barKampens genganger Vote_rcap 
Green
Kampens genganger Vote_lcapKampens genganger Voting_barKampens genganger Vote_rcap 
Era
Kampens genganger Vote_lcapKampens genganger Voting_barKampens genganger Vote_rcap 
Eleonora
Kampens genganger Vote_lcapKampens genganger Voting_barKampens genganger Vote_rcap 
Veneur
Kampens genganger Vote_lcapKampens genganger Voting_barKampens genganger Vote_rcap 
Ann
Kampens genganger Vote_lcapKampens genganger Voting_barKampens genganger Vote_rcap 
Misel
Kampens genganger Vote_lcapKampens genganger Voting_barKampens genganger Vote_rcap 
Iljana
Kampens genganger Vote_lcapKampens genganger Voting_barKampens genganger Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Kampens genganger

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Asta Slangedatter

Asta Slangedatter


Antal indlæg : 171
Points : 5859
Reputation : 4
Registration date : 01/03/09
Geografisk sted : Kan du høre den fornuftige stemme inde i dit hoved? Det er mig xD

Character sheet
Liv:
Kampens genganger Left_bar_bleue100/100Kampens genganger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Evanas - Ung kriger, klædt i uniform, marineblå kappe samt bukser og sorte, skinnende støvler. Sværdet
Race: Formskifter - oprindelig form

Kampens genganger Empty
IndlægEmne: Kampens genganger   Kampens genganger Icon_minitimeSøn 11 Okt - 7:23

SKJULT ONDSKAB



Kampens genganger 1247634404luthriness




(Asta i forklædning: Evanas - udtales som staves - og betyder >EVNEDE< på rediansk)


Mørket omfavnede den gråmelerede himmel, som et kæmpemæssigt sultent gab med stjerner som tænder, og lod modvilligt lejrens flakkende lanterner stå tilbage med rystende flamme i efterårets første strenge vind. Evanas løsnede kappens bindebånd og lod sine skuldre blottes, frisk luft skulle være så sundt, noget i ham vendte og drejede sig, som stod han og dansede på fuld mave, som levede der noget på bunden af hans bug. Da uroen havde lagt sig, drog han et smukt udsmykket og svunget sværd op fra kappens indre og lod det glide i læderbæltet som sad om det spændte liv. Et par grove og kløftede hænder lod han hvile på bæltespændet og han rettede sig stolt og myndigt op. Under det lange, kulsorte hår fandtes et par markante øjenbryn uden lige. Deslige fandtes under den livlige hårpragt, et undersøgende, taktisk anlagt og strategisk stærkt væsen, som mistænkte enhver skabning ligegyldig situationens indhold eller udspring. Med nedad buende, brunlige læber var han et ret typisk eksemplar på menneskets forsøg på tidlig oprustning af unge, modige mænd. Sandsynligvis havde han været en af dem, hvis familie ikke ejede en kongens mønt og som derfor sendte deres ældste søn i tjeneste for landets ære og på den måde muligvis var i stand til at tjene lidt på sønnens sving med sværd og heftige kampråb. Så længe drengen nu holdt i kamp, for uden træning og erfaring, var chancerne meget få og små. Livet er som man forventer det skal være, noget vendte sig i ham igen, og hans umagelige, gule øjne glitrede af vildskab.

Men bag denne store drengs blege hud og ansigt, gemte der sig en løgn, en løgn af kalibre så store at hærførerne ville vende øjne af vanvid.
Ev, som han blev kaldt af sine mindre søskende, trådte ud af mørket. Selvsikrere end man kunne forvente, af en dreng på næsten 18 år, holdt han en hånd på sværdskeden og skæftet, og den anden hvilende i bæltet. Han lod sig ikke mærke af knækkende der lød under hans fødder når han, uforsigtigt, trådte på de nedfaldne grene og bladene som raslede på jorden.
Teltene stod tæt i lejren, og fugten havde for længst sat sine tydelige spor på den fugtige dug. Grå og flagrende stod de tavst i mudderet og ventede på at soldaterne skulle indtage deres sovepladser for natten. Ev spankulerede videre og forsøgte ikke at glide i det utilregnelige underlag. Støvlerne var allerede brune og klistrede, for bare en time siden havde de skinnet sort og duftet af svinefedt fra sidste smøring. Ikke noget han nød at lugte af, men duften var så prestigefyldt og velset hos de mænd han ønskede skulle respektere ham, Generalen og hele hans slæng.

Som han nærmede sig spiseteltet og kommandocentralens hovedkontor, rungede flere og flere forskellige stemmer. Han kunne i mængden ligeså skimte udenlands accenter, men tog sig ikke yderligere notits af brydningen af nattens stilhed. Krusningen på søen – hjertebanken kendte han ikke til.. Respekt skulle han få, ung som gammel skulle komme til at frygte den unge, ranglede knægt med et indre af ild. Helvedes Ild.
Tilbage til toppen Go down
Raiden

Raiden


Antal indlæg : 137
Points : 5701
Reputation : 1
Registration date : 18/02/09
Geografisk sted : Aldrig med ryggen til dig - Altid med fronten mod dig

Character sheet
Liv:
Kampens genganger Left_bar_bleue100/100Kampens genganger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Næsten altid kutteklædt: hætten er lige nøjagtig så lang at man kun kan se skyggen af munden og nedefter. Udover det, se avarter
Race: Formskifter - oprindelig form

Kampens genganger Empty
IndlægEmne: Sv: Kampens genganger   Kampens genganger Icon_minitimeTors 15 Okt - 8:11

Som var han i ét med luften, satte han lydløst kløerne om den krogede gren. Hvilende, efter den hårde dagsrejse, pudsede han de blanke fjer, der kun svagt kunne ses i den mørke efterårsnat.
Larmen fra spisesalen var svag, mens duften fra den varme mad lå som et tæppe om barrakkerne. Sulten prægede ham en smule, men ikke nok til at han gad besvære sig indendørs. Folk ville højst sandsynligt lægge mærke til "fremmet kød".
Han lod de sorte øjne stirre ind gennem vinduet, og betragtede folket der på baggrund af den livlige stemning, tydeligvis havde haft en hård dag.

// Jeps, han er en ravn - hvis dette ikke skulle være gennemskuet :)
Tilbage til toppen Go down
Raiden

Raiden


Antal indlæg : 137
Points : 5701
Reputation : 1
Registration date : 18/02/09
Geografisk sted : Aldrig med ryggen til dig - Altid med fronten mod dig

Character sheet
Liv:
Kampens genganger Left_bar_bleue100/100Kampens genganger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Næsten altid kutteklædt: hætten er lige nøjagtig så lang at man kun kan se skyggen af munden og nedefter. Udover det, se avarter
Race: Formskifter - oprindelig form

Kampens genganger Empty
IndlægEmne: Sv: Kampens genganger   Kampens genganger Icon_minitimeFre 30 Okt - 1:07

Han rystede på de blanke fjer, og flyttede blikket mod himlen. Der skete tydeligvis ikke noget synderligt interessant ved barakkerne denne aften.
Vingerne blev spredt ud, og han lod sig falde fra grenen, for derefter at ride videre mod byen, på vindens ryg.

// out
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6864
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Kampens genganger Left_bar_bleue100/100Kampens genganger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Kampens genganger Empty
IndlægEmne: Sv: Kampens genganger   Kampens genganger Icon_minitimeSøn 15 Nov - 9:13

//Jeg beklager, men nåede ikke lige at skifte karakter, og undskyld Ilja - jeg har haft så travlt på det sidste, og jeg ved at du i forvejen søgte nogen aktive at skrive med, og så sølede jeg sådan. Det er jeg ked af, jeg håber at du en anden gang vil skrive med mig!//


Et par slæbende fødder, hvirvlede støvet fra den grusede vej op, og bøvsende lyde fulgte i føddernes farvand. En skrigende og bedende stemme fulgte føddernes rytme og vej, og Evanas blev klar over at en af soldaterne havde fundet en opmuntring i den kolde nat. Skrigene forvandlede sig til klynkende lyde, og som de kom nærmere kunne han også lugte stanken af spiritus som, højst sandsynligt, kom anstigende fra soldatens mund. Skikkelserne blev tydelige i mørket, og han kneb øjnene sammen for at skelne offer fra mand. Pigen blev klar over Evs tilstede værelse, og lukkede munden prompte. Ikke at hun var glad ved sin situation, men ingen skulle om nødig kalde hende en bangebuks og tudemikkel. Et undrende grynt lyd fra soldatens savlende mund, og han så svømmende efter det der måtte have fanget pigens interesse. Ev rettede sig overlegent op, og sendte soldaten, som frustreret forsøgte at samle sig, et nedladende blik. ”Jeg ser at denne lille skønhed har fanget deres interesse, soldat?” Evanas stemme skar igennem luften som knive, og hans hån var til at tage og føle på, ”hun ser velvillig ud, hvor fandt du hende?” Soldaten mumlede misforstående og slog ud med den arm der ikke holdt den unge pige, ”j..jeg ssså hende l..lige,” Ev brød ind og slog hånden af ham, ”ved mit telt, kan jeg tænke mig?” Ev hævede det ene bryn, og rakte sin sværdhånd ud efter pigen. Soldaten så uforstående på ham og løsnede grebet en smule om pigens liv, ”hva..hvad ffff…får Dem ti..til at tro, at j..jeg f..” ”fandt hende ved mit telt,” sluttede Ev roligt af, ”hvis hun var din, hvorfor gør den unge dame så, så meget modstand? Ja, du kan for sin vis have ret – det gør de alle vel, men ligner hun en der ønsker dit selskab?” Fuld som soldaten var, kiggede han åndsfraværende væk, for at tænke sig om, i mellem tiden havde Ev lydløst trukket sit sværd og snart stod soldaten hjælpeløs og i stor fare for at få hovedet skilt fra kroppen. Han gispede velforståeligt, og slap pigen omgående, ”d..du kan d..da ikk..” tiggede han, ”jovist kan jeg så!” Evanas smilede ondskabsfuldt og hævede den førende hånd, ”pigebarn! Stik så af inden din mor opdager, at din vugge er tom!” Den unge pige førte hænderne op til øjnene og løb, som et jaget dyr, ind mod landsbyens trygge mure. Ev kiggede fjernt og koldt på soldaten som havde svært ved at fokusere, ”dit navn soldat?” Manden sank en klump og lod de svidende ord passere sine læber, ”Admiral Umanus, og De?” Ev lod sine hvide tænder blotte, ”Dit værste mareridt…” Han stødte det blanke metal i admiralens strube, og et sidste gisp slap ud ad mandens gispende læber. Evanas lod et smil pryde sine sprukne læber, og en hulkende latter fyldte hans indre. Monstret var vågnet op til dåd.

Det dryppende sværd, tørrede han af i den dræbtes kappe, og ved berøringen af det bløde stof, trak smilet en anelse mere i hans kinder. Dette var ikke bare en gemen soldat, han havde lige dræbt en af velstand, sikke et optøjer det ville give den følgende dag, men en ny plads var gjort fri, og en ny mand kunne tiltræde den velbetalte post. Spørgsmålet var nu, hvem? Fra hans bug lød en hul klang, festen var begyndt. Måtte den mest udspekulerede vinde!


----OUT----
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kampens genganger Empty
IndlægEmne: Sv: Kampens genganger   Kampens genganger Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kampens genganger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Barakkerne-
Gå til: