Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Mara's tanker. Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Mara's tanker. Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Mara's tanker. Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Mara's tanker. Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Mara's tanker. Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Mara's tanker. Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Mara's tanker. Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Mara's tanker. Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Mara's tanker. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Mara's tanker. Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Mara's tanker. Vote_lcapMara's tanker. Voting_barMara's tanker. Vote_rcap 
Edith Ember
Mara's tanker. Vote_lcapMara's tanker. Voting_barMara's tanker. Vote_rcap 
Amylia
Mara's tanker. Vote_lcapMara's tanker. Voting_barMara's tanker. Vote_rcap 
Green
Mara's tanker. Vote_lcapMara's tanker. Voting_barMara's tanker. Vote_rcap 
Era
Mara's tanker. Vote_lcapMara's tanker. Voting_barMara's tanker. Vote_rcap 
Eleonora
Mara's tanker. Vote_lcapMara's tanker. Voting_barMara's tanker. Vote_rcap 
Veneur
Mara's tanker. Vote_lcapMara's tanker. Voting_barMara's tanker. Vote_rcap 
Ann
Mara's tanker. Vote_lcapMara's tanker. Voting_barMara's tanker. Vote_rcap 
Misel
Mara's tanker. Vote_lcapMara's tanker. Voting_barMara's tanker. Vote_rcap 
Iljana
Mara's tanker. Vote_lcapMara's tanker. Voting_barMara's tanker. Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Mara's tanker.

Go down 
ForfatterBesked
Maradith

Maradith


Antal indlæg : 134
Points : 5597
Reputation : 0
Registration date : 23/10/09
Age : 31
Geografisk sted : Warland

Character sheet
Liv:
Mara's tanker. Left_bar_bleue100/100Mara's tanker. Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: brun kappe, grønt pandebånd, kjole med et åben snit, ankelkæde og hun bærer ingen sko
Race: Elver

Mara's tanker. Empty
IndlægEmne: Mara's tanker.   Mara's tanker. Icon_minitimeLør 24 Okt - 4:51

Dette er Mara’s mini udgave af en dagbog!
Det er en bog, som hun altid bærer rundt på sig, hvor i der står ting og sager.


Den første del af bogen er ikke væsentlig, men det handler om;
hendes liv i skoven, hvordan hun tænker over den anden verden, hendes forældre, og andre elver.



Dengang hun måtte forlade skoven:
Ja, en dag skulle ske. Ulykken skulle ramme mig. Men hvorfor i dag? Hvorfor nu? Hvorfor skulle mine forældre bøde for det? Jeg må lære at styre mit temperament, det kan ikke forblive ukontrolleret, så jeg mister besindelsen, hver gang jeg bliver sur. Det er noget skidt. Jeg vil komme til at fortryde det resten af mit liv. Jeg må leve i skyggen og aldrig opleve lykken, det er min straf til mig selv. Men jeg må også tage min straf fra folket, selvom jeg ikke er meget for det. Tanken om at forlade skoven, mit hjem, og aldrig vende tilbage igen, det gør ondt i mit indre. Men jeg har nu altid været nysgerrig efter at vide, hvordan den anden verden er. Den er jo anderledes, også de andre racer. Men spørgsmålet bliver bare, hvor skal jeg hen? Der hvor mine ben fører mig? Mit hoved? Min halskæde? Den har for resten ikke glødet siden det andet skete, så det her er åbenbart ikke mit hjem mere. Jeg må hellere komme videre, så der ikke er tilfældige fjender, som finder mig. Selvom det bliver værst for dem.


Da hun mødte en spåkone i et andet land:
Mødte en spåkone for leden, hun var virkelig underlig. Hun blev ved med at sige noget, hendes ord var, som et vandfald, men så var det, at hun pludselig ændrede sig og sagde ting, som undrede mig. Hun sagde ting som, at jeg ikke skulle fornægte mig selv glæden, og at jeg skulle acceptere det, der var sket. Også fordi jeg en dag ville møde en mand, som ville være der for mig. Jeg nægtede at tro på det, hun sagde. Jeg efterlod hende og fortsatte min lange vej.


Dengang hun ankommer til Warland:
Hvad er dette for et underligt land, jeg har aldrig set noget, som på nogen måde kan sammenlignes med dette. Der er flere racer tilstede, både hobbiter, mennesker, formskiftere og mange flere. Jeg gad vide, om der er elver her, som intet kender til mig. Stemningen i byen er måske lidt anspændt, men det ser ud til, at racerne kan komme godt ud af det med hinanden.
Det er også underligt, at min halskæde er begyndt at gløde. Min far fortalte mig, at den ville vise mig hjem. Skal dette land være mit nye hjem? Skal jeg til at slå mig ned efter at have rejst så meget? Det ville komme til at virke underligt at skulle slappe af igen.



Dengang hun mødte Raiden:
Raiden, en formskrifter, som jeg tilfældigvis mødte på en kro, Det Gyldne Vildsvin, eller så tilfældig var det ikke igen. Jeg havde sat mig ved ham, fordi jeg ville have nogle informationer om, hvordan situationen var i landet, men jeg fik aldrig spurgt ham om det, men i stedet for var jeg ved at servere min historie på et sølvfad for ham. Hvor var jeg dog rasende på mig selv! Jeg skal jo skjule, hvem jeg virkelig er, jeg skal jo have en chance et sted, men alligevel virkede han, som en meget interessant person. Der var noget ved ham, som gav mig lyst til at leve videre. Også det, at han er halv elver, hvilket undre mig meget. Elver plejere kun at holde sig til elvere. Og det siger jeg. Men også det, at han næsten kunne se, hvordan jeg havde det. Det skræmte mig lidt. Men det værste ved denne samtale var, at jeg begyndte at føle mig ensom og trist. Og verden begyndte også at forandre sig.
Som skæbnen ville det, så skulle vi mødes igen. Og dette kun kort efter vi havde siddet i kroen. Han ville have mig med ud i skoven, jeg fulgte selvfølgelig efter ham. Jeg ved ikke helt hvorfor, men der er noget ved ham, som fik mig til at følge efter ham. Han lavede et bål, som vi satte os rundt om. Vi sad og talte, og han fik mig til at grine. Det er ikke tit, jeg har grinet, men det var en befrielse at måtte grine igen. Men så var det, at mit hår blæste ind foran øjne på det, og Raiden var der med det samme til at fjerne det. Jeg fik en sær fornemmelse indeni mig, da han fjernede det. Jeg havde næsten svoret, at jeg næsten havde kysset ham, men han satte sig igen hen til sin egen plads, hvilket ærgrede mig lidt. Og så var der det, at han kyssede mig. Jeg kunne føle, hvordan mit hoved snurrede rundt og glæden boblede indeni mig. Nu vidste jeg, hvad spåkonen mente. Og jeg kan slet ikke lade vær med at tænke på ham.


Mara's tanker. Hjerte4


Sidst rettet af Maradith Man 1 Feb - 5:55, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
 
Mara's tanker.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Raidens tanker ...
» Alastors tanker =D
» Nicos tanker/dagbog

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: For medlemmer :: Dagbøger-
Gå til: