Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Lises kreationer xD Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Lises kreationer xD Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Lises kreationer xD Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Lises kreationer xD Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Lises kreationer xD Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Lises kreationer xD Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Lises kreationer xD Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Lises kreationer xD Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Lises kreationer xD Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Lises kreationer xD Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Lises kreationer xD Vote_lcapLises kreationer xD Voting_barLises kreationer xD Vote_rcap 
Edith Ember
Lises kreationer xD Vote_lcapLises kreationer xD Voting_barLises kreationer xD Vote_rcap 
Amylia
Lises kreationer xD Vote_lcapLises kreationer xD Voting_barLises kreationer xD Vote_rcap 
Green
Lises kreationer xD Vote_lcapLises kreationer xD Voting_barLises kreationer xD Vote_rcap 
Era
Lises kreationer xD Vote_lcapLises kreationer xD Voting_barLises kreationer xD Vote_rcap 
Eleonora
Lises kreationer xD Vote_lcapLises kreationer xD Voting_barLises kreationer xD Vote_rcap 
Veneur
Lises kreationer xD Vote_lcapLises kreationer xD Voting_barLises kreationer xD Vote_rcap 
Ann
Lises kreationer xD Vote_lcapLises kreationer xD Voting_barLises kreationer xD Vote_rcap 
Misel
Lises kreationer xD Vote_lcapLises kreationer xD Voting_barLises kreationer xD Vote_rcap 
Iljana
Lises kreationer xD Vote_lcapLises kreationer xD Voting_barLises kreationer xD Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Lises kreationer xD

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Lises kreationer xD Left_bar_bleue100/100Lises kreationer xD Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Lises kreationer xD Empty
IndlægEmne: Lises kreationer xD   Lises kreationer xD Icon_minitimeOns 20 Jan - 0:59

Jeg lovede jo All, at jeg ville lægge de tegninger ind, som jeg sad og muggede over derhjemme..
Well.. her er de så xD

(Der vil løbende blive lagt flere ind)

*Ahem* Lille rettelse...
Mig, som ikke er en knag til teknik *og sikkert aldrig bliver det*, kunne i første omgang ikke finde ud af at oploade ordentligt - her kommer den rigtige størrelse dog xD
Undskyld forsinkelsen...

Note:
(Undskyld den manglende farve, men jeg kan ikke finde ud af photoshop *suprise* og
jeg har ikke en smart tablet som Sii, men altså...
Dette skulle forestille Veneur og Eleonora siddende på en træstamme -
eller... Veneur gør -.-

Lises kreationer xD Lisestegninga


Sidst rettet af Eleonora Ons 20 Jan - 6:47, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7136
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Lises kreationer xD Left_bar_bleue100/100Lises kreationer xD Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Lises kreationer xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lises kreationer xD   Lises kreationer xD Icon_minitimeOns 20 Jan - 2:35

*Skuffet* ._.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Lises kreationer xD Left_bar_bleue40023/35670Lises kreationer xD Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Lises kreationer xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lises kreationer xD   Lises kreationer xD Icon_minitimeOns 20 Jan - 3:59

xD Jeg regnede nu også med en del mere!
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Lises kreationer xD Left_bar_bleue100/100Lises kreationer xD Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Lises kreationer xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lises kreationer xD   Lises kreationer xD Icon_minitimeOns 20 Jan - 6:49

Yay! It's working! Finally!
Hope you like it... xD

(Noo, I må ikke være skuffede o.o)
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Lises kreationer xD Left_bar_bleue40023/35670Lises kreationer xD Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Lises kreationer xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lises kreationer xD   Lises kreationer xD Icon_minitimeTors 21 Jan - 5:04

OMFFV!
...
!!!!!!!!
Jeg troede du sagde du ikke kunne tegne?!
Hallo? Hvad sker der?!
Ó_______Ò'''''''''
*Føler sig for alvor dårlig*
Ell! Den er da helt vildt flot!!! Hvor er det snyd!!! IIIIIH!
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Lises kreationer xD Left_bar_bleue100/100Lises kreationer xD Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Lises kreationer xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lises kreationer xD   Lises kreationer xD Icon_minitimeTors 21 Jan - 6:41

Awesome! xD
Godt det lysnede jeres tunge beskeder lidt -.-
Men rigtig mange tak All!

Jeg ved godt at der er mange tekniske fejl og mangler,
men i helheden er jeg, sådan nogenlunde, tilfreds..
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7136
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Lises kreationer xD Left_bar_bleue100/100Lises kreationer xD Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Lises kreationer xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lises kreationer xD   Lises kreationer xD Icon_minitimeTors 21 Jan - 8:01

Aah-ha xD
Iih, altså, Ell o.o Du må altså ikke være så sky n_n For den er helt vildt god! Alle de små blomster n___n Og deres hår og ansigter er virkelig fine C:
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7023
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Lises kreationer xD Left_bar_bleue100/100Lises kreationer xD Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Lises kreationer xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lises kreationer xD   Lises kreationer xD Icon_minitimeTors 21 Jan - 8:05

Ej, Ell, de er super gode..
Jaer, især deres hår..
Og sådan en fin, luftig stemning..
Eleonora ser så afslappet og tillidsfuld ud, og Veneur er bare rolig og fredfyldt.. Helt vildt fine ansigter, du har lavet der.. Så smukke i udtrykket... n__n
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Lises kreationer xD Left_bar_bleue100/100Lises kreationer xD Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Lises kreationer xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lises kreationer xD   Lises kreationer xD Icon_minitimeFre 22 Jan - 5:54

Ihh tak >.<
Jeg skal nok lige prøve at forbedre næste tegning...
som nok bliver af noget lidt andet... xD

Men tusind tak for rosen, den næste jeg poster, må
I meget gerne skrive konstruktivt kritik til.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Lises kreationer xD Left_bar_bleue40023/35670Lises kreationer xD Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Lises kreationer xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lises kreationer xD   Lises kreationer xD Icon_minitimeFre 22 Jan - 7:43

Jamen Ell, de er jo så fine! De ser så lette og... naturlige ud!
Tilbage til toppen Go down
Raiden

Raiden


Antal indlæg : 137
Points : 5700
Reputation : 1
Registration date : 18/02/09
Geografisk sted : Aldrig med ryggen til dig - Altid med fronten mod dig

Character sheet
Liv:
Lises kreationer xD Left_bar_bleue100/100Lises kreationer xD Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Næsten altid kutteklædt: hætten er lige nøjagtig så lang at man kun kan se skyggen af munden og nedefter. Udover det, se avarter
Race: Formskifter - oprindelig form

Lises kreationer xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lises kreationer xD   Lises kreationer xD Icon_minitimeLør 23 Jan - 9:52

Ros er godt, men konstruktiv kritik er altså bedre ^^,' x] ... Synes også det er en rigtig sød og fin tegning, og er ret vild med blomsterne! (Specielt dem om Veneur's støvle) Men kunne ikk lade være at smile lidt.. for synes måske Ell's hoved ligger LIDT for meget på skrå (ligner for mig, at hun har fået hugget hovedet halvt af, fra venstre! - ja, sry, men det er min mening ^^'') Og så tænkte jeg på om der måske kunne være lidt flere detaljer på deres tøj, en anden gang? Fine mønstre eller noget? De ér jo elvere, er de ikk kendt for den slags? ;b Synes det er lidt synd, nu du har alle detaljerne i naturen og deres tøj så er lidt simpelt :)
Konstruktiv kritik herfra! :b ... Men dejligt at få endnu en tegner på banen!! :D
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Lises kreationer xD Left_bar_bleue100/100Lises kreationer xD Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Lises kreationer xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lises kreationer xD   Lises kreationer xD Icon_minitimeTirs 26 Jan - 4:01

Tak for din mening, Ilja
- jeg skal tage det med i mine fremtidige overvejelser, før jeg knækker forestillingen om karakterernes
kønne ydre igen ^^


Okay -.-
Jeg ved at hendes ansigt er (virkelig) mærkeligt! Så det behøver I ikke at kommentere -
da jeg allerede kender fejlen... *ahem...utålmodighed, koncentrationsbreak og anden-aktivitets-behov-omgående-ellers-forvandles-jeg-til-THE-forfærdeligt-monstermode* Forståeligt?
Nå, men hende her er uden navn... Lutesia, faldt mig ind, men gud, hvor er det kedeligt - ideer ses gerne!
Konstruktivt kritik - JA TAK!
Hvis I er så helt igennem skånsomme og søde som før, så må "Lutesia" forblive ufærdig (uværdig) i mine øjne -.-
Thankyou for you goodness!
Ps. Jeg *biiiiip* træet på denne tegning - faktisk alt, bryder jeg mig ikke om, bortset fra hendes arme og hænder... sorry "før så kønne kunst" (Mine tegninger er bedre tjent med skrivebordsskuffens mørke!)

Lises kreationer xD Scan0001xr
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Lises kreationer xD Left_bar_bleue40023/35670Lises kreationer xD Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Lises kreationer xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lises kreationer xD   Lises kreationer xD Icon_minitimeTirs 26 Jan - 6:14

Ell, jeg kan godt se at du gerne vil have konstruktiv kritik, men altså... jeg synes altså at den er pæn .___.'''
Jeg forstår virkelig godt at du godt kan lide hende arme og hænder, jeg synes også at de er fabelagtige" =D
Men jeg elsker altså også træet, der ser livagtigt ud, uden at stjæle lyset, og så elsker jeg også kjolen. n__n jeg synes den minder mig om en smuk træstamme-ting. (Lød bedre i mit hovede) men jeg synes næsten det ser ud som om hun burde gro der! =D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lises kreationer xD Empty
IndlægEmne: Sv: Lises kreationer xD   Lises kreationer xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lises kreationer xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Galleri-
Gå til: