Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Amylias Såkaldte Tegninger Vote_lcapAmylias Såkaldte Tegninger Voting_barAmylias Såkaldte Tegninger Vote_rcap 
Edith Ember
Amylias Såkaldte Tegninger Vote_lcapAmylias Såkaldte Tegninger Voting_barAmylias Såkaldte Tegninger Vote_rcap 
Amylia
Amylias Såkaldte Tegninger Vote_lcapAmylias Såkaldte Tegninger Voting_barAmylias Såkaldte Tegninger Vote_rcap 
Green
Amylias Såkaldte Tegninger Vote_lcapAmylias Såkaldte Tegninger Voting_barAmylias Såkaldte Tegninger Vote_rcap 
Era
Amylias Såkaldte Tegninger Vote_lcapAmylias Såkaldte Tegninger Voting_barAmylias Såkaldte Tegninger Vote_rcap 
Eleonora
Amylias Såkaldte Tegninger Vote_lcapAmylias Såkaldte Tegninger Voting_barAmylias Såkaldte Tegninger Vote_rcap 
Veneur
Amylias Såkaldte Tegninger Vote_lcapAmylias Såkaldte Tegninger Voting_barAmylias Såkaldte Tegninger Vote_rcap 
Ann
Amylias Såkaldte Tegninger Vote_lcapAmylias Såkaldte Tegninger Voting_barAmylias Såkaldte Tegninger Vote_rcap 
Misel
Amylias Såkaldte Tegninger Vote_lcapAmylias Såkaldte Tegninger Voting_barAmylias Såkaldte Tegninger Vote_rcap 
Iljana
Amylias Såkaldte Tegninger Vote_lcapAmylias Såkaldte Tegninger Voting_barAmylias Såkaldte Tegninger Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Amylias Såkaldte Tegninger

Go down 
+2
Iljana
Amylia
6 deltagere
ForfatterBesked
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue40023/35670Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeSøn 31 Jan - 7:11

Okay... Jeg lovede jo Ell at der ville kommer sådan et emne her... hvis hun ville lægge nogle af sine tegninger ind... såeh...
Ja, det er så ALLE mine pæneste tegninger igennem LIVET! xD Så der er lidt mange af dem n__n'
Mit speciale er skygger, men det har min scanner altså ikke opfattet, så man skal ligesom holde skærmen lidt bagud, så det hele ser mørkere ud... ellers er mine tegninger helt håbløse...

Amylias Såkaldte Tegninger Img033gAmylias Såkaldte Tegninger Img040f
Den kvindelige død og... Djævelen?
Amylias Såkaldte Tegninger Img036kpAmylias Såkaldte Tegninger Img034et
Min veninde, jeg prøvede at tegne, og jah, den kvindelige død ^^
Amylias Såkaldte Tegninger Img031moAmylias Såkaldte Tegninger Img019l
En pirat med en super... Weirdo hånd... Og et træ (Yay! Det eneste jeg kan tegne n__n) og en kappe-ting.
Amylias Såkaldte Tegninger Img017mjAmylias Såkaldte Tegninger Deadangel
DEN FORTRYLLEDE ALFESKOV! =D ... og en eller anden Falden Engel.
Amylias Såkaldte Tegninger Img014qfAmylias Såkaldte Tegninger Img013a
En blomst! Med farver n__n - Og et vandfald med en blomst n__n
Amylias Såkaldte Tegninger Img007tAmylias Såkaldte Tegninger Img012kc
En leopard-ting, (MEGET SMIDIG!) og en pæn dame-ting, hvor jeg øvede mig i skygger.
Amylias Såkaldte Tegninger Img009tlAmylias Såkaldte Tegninger Img006zp
En pige, og så en vej med skov på begge sider, som jeg prøvede at tegne.
Amylias Såkaldte Tegninger Img002iq
- Det er en gris... n__n eller ikke? men i hvert fald er det ikke et realistisk øje.

OG DET VAR DET! JEG TAGER GERNE IMOD KRITIK =D 8D
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue95/100Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeSøn 31 Jan - 8:40

Okay Amy, first of all... Jeg er helt VILD med din farvede blomst!! Den er jo HELT vildt flot!! :D Rigtig fede farver! Elsker bladende og stilken og farven og skyggerne og... ja! xD
Den der faldne engle-ting-ting er altså også ret fed :D ! Kan specielt godt lide hovedet, halsbåndet og håret ^^ !
Vil nu ikk sige du KUN kan tegne træer, men du er squ god til det! Elsk på de skygger, og den måde du har lavet træet ved siden af piraten på! ^^
Ligner nu lidt en skitse for mig, men synes også tegningen af din veninde er ret pæn ^^
Og eeelsker den måde du har tegnet tåge på, på den aller første tegning af den kvindelige død. Super nice! Hendes hånd m. klør er også fed!
Og din leopard-ting-ting... Super cool ! ^^ Kan godt lide at den er MEGET smidig, som du siger. For det ér de, og ser også nice-kattedyrs-agtigt ud xb

Lidt ros fra mig ;b
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue40023/35670Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeSøn 31 Jan - 20:59

Uh, really? Ö ... *Elsk på Ilja* TAAAAAAAAAAAK! 8D8D8D8D8D8D8D8D8D8D8D
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue95/100Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeSøn 31 Jan - 22:54

Really, ellers ville jeg jo ikke skrive det Wink !
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue100/100Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeTirs 2 Feb - 0:17

AMMIE! D:
Du er jo helt vildt god til at tegne! Meget, meget, meget bedre end mig... o_o Kan også rigtig godt lide tågen ved den første tegning, som Iljana også nævnte... og tegningen af din veninde! Og den med træet og kappen (som minder mig om Voldemort fra HP 1, der hvor han vandrer rundt i skoven uden særlig meget kræft, og holder sig i live ved hjælp af enhjørningeblod... xD) Og træet er også helt vildt flot! O__O Og og og din blomst! Rigtig flot! Og også leoparden, den er helt vildt flot, og elsker også baggrunden! Nøj o.o
Men min alleryndlings må være vejen! Rigtig flot tegnet, og så virker det som om, at det er sådan en skjult port ind til en skjult (fantasy?)-verden... det er virkelig sådan en tegning, man lever sig rigtig meget ind i... hvis man altså kan sige det.
Men wow! Dine skygger! Det er du jo #%&/=?€!§ sindssyg til! De er virkelig flotte, og det får tegningerne til at virke så levende! Lidt skræmmende, men også helt igennem fantastisk. Du er så god til at tegne, Ammie n_______n
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue40023/35670Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeTirs 2 Feb - 1:30

Arwwww... ARW! *blush!*
Umm, TAK! =D
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue100/100Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeFre 5 Feb - 3:17

Så lidt da! Just telling the truth ^___________^
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue40023/35670Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeFre 5 Feb - 8:13

... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRWWWWW
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue100/100Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeLør 6 Feb - 3:57

Først!: Undskyld jeg først får set på dine tegninger nu All!


Og:
Wow! Jeg er helt sikkert enig med de andre - dengang jeg så dine første tegninger, den kvindelige død, kappen og det tågede landskab, kom jeg straks til at tænke på bøgerne: "Heksejægerens lærling" (and so on) - og de er virkelig gode - det var som om du lige havde taget visse situationer ud, og tegnet dem ud fra en fantastisk fantasi! De er meget smukke på deres egen All-agtige måde. Man bliver inspireret når man ser dem, og jeg får en stærk trang til at læse de bøger igen, igen >.<
Men i hvert fald: Du er dygtig. Måske det kunne gavne dig at tegne efter nogle billeder - for at øve din teknik og måske senere hen kunne praktisere at tegne hænder ^^ (Det er mega svært! Jeg kan ikke selv finde ud af det endnu, så jeg bruger stadigvæk det gamle træk med, at de gemmer dem bag ryggen...uuups...)
Og:
Blomsterne?! WOOOOAW, er de smukke, eller er de smukke?
Rose, rose, rose og mere ros!
Nøj, de er de pæneste tegnede blomster jeg har set tror jeg.... o: Hvor køber man dem?!
Tegningen af din veninde er underskøn! I LOVE the look of randomness! Hvor er hun dejlig!
Pigen er står ved lygtepælen er også gruopvækkende sød, elsker hendes hat...
Og den lille (smidige) gepard er heller ikke til at undgå - jeg er allerede ved at adoptere den... sorry -.-'
Jeg elsker din faun/djævel, og misunder din måde at tegne sten på... det kan jeg ikke -.-
Menneskerne i træerne er også vildt kære, det ser så idyllisk ud!

Navnet: "såkaldte tegninger" er malplaceret! der skulle stå: "Alls Magnificent Creations!"
Lidt kommentarer fra mig - håber du kan bruge dem ._.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue40023/35670Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeLør 6 Feb - 21:31

NØJ ELL! =DDDDD
DU MÅ FÅ ALLE DE GEPARDER DU KAN ADOPTERE! 8'D
Tak, Ell! Jeg gemmer også tit deres hænder bag på ryggen xD
Hvor er jeg glad for at du (Og jer andre n__n) kan lide dem! =D - Også selvom de ikke er så fantastiske som i giver udtryk for, men TAAK! ='D
Tilbage til toppen Go down
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5715
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue100/100Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeSøn 7 Feb - 3:08

Jeg kunne simpelthen ikke være mere enig med de andre.
Elsker simpelthen tågen som det har lavet ved det første billede.
Synes den er så fantastisk godt lavet!!
Elsker også rigtig meget billedet af geparden(rigtigt?), hvordan man kan se hvor smidigt den kravler.
Også billedet af blomsten og vandfaldet! kan ikke sige mere end WOOOOOW Shocked utrolig flot!!!
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue40023/35670Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeSøn 7 Feb - 4:31

Åååååååååååårhw, Tak, Misel! =D Men jeg tegner altså ikke nær så godt som dig ._.'
Men altså, WEEEEEEE! I'M SO HAPPY =D
Tilbage til toppen Go down
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5715
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue100/100Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeSøn 7 Feb - 6:40

Jeg tegnet så ekstremt dårligt!
Når jeg endelig har et godt billede tager det timer, maaaange timer for mig at gøre dem gode, resten er bare rent &#?! xD
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue40023/35670Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeMan 8 Feb - 7:11

Meh... I wish .___.''
Tilbage til toppen Go down
Dawn

Dawn


Antal indlæg : 362
Points : 7023
Reputation : 4
Registration date : 08/04/09

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue100/100Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race:

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeMan 8 Feb - 10:13

Nej, All, hvor er de smukke!
Jeg elsker virkelig den første og den... *orker ikke at tælle..* Den med babyen.. Den kvindlige død. Hun er utrolig fin, især på den med babyen.. Du har ramt utrolig godt med det sultne, lidt sørgmodige blik... *sådan ser jeg det i hvert fald*
Så er der også den faldne engel.. Det er faktisk min yndligs.. Vingerne, de enkelte streger.. hvor er det smukt! Og hovedet, der hænger.. Aww, jeg falder helt i staver over den!

Nåh,! du beder om konstruktiv kritik..

Den første, den kvindelige død.. Det her er altså kun småting, virkelig! Den er kanongod som den er nu, men hvis du gerne vil vide, hvad jeg lige umidlbart tænker.. Det ser faktisk lidt ud, som om hun er set oppe fra.. Fordi hendes overkrop og ligesom er for stor til hendes ben og fødder.. Det fungerer for så vidt fint, men jeg tror ikke, det er meningen..
Det faldt mig også ind, at hun ligesom mangler hofter.. Hun er bred om skuldrene og barmen, men nedefter er hun smal... Jaer, det er altså som sagt virkelig småting, men man kan godt tænke lidt over det alligevel.. spejl dig og se, hvor store, dine fødder og hænder er.. Spejl dig i badetøj og træk en linje fra skulder til hofte så du kan se formerne.. Det har jeg gjort.. mange mangemange gange.. (Og har det hjulpet? nul og nix, mine mennesker er stadig fordrejede.. Men det ved du ikke, for dette er en hemmelig parentes.. xD)
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Amylias Såkaldte Tegninger Left_bar_bleue40023/35670Amylias Såkaldte Tegninger Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitimeTirs 9 Feb - 4:52

Aww, tak for kritikken! Jeg havde slet ikke tænkt over det! =D Tak 8D
Og tak for alle de dejlige kommentarer, nu er jeg helt glad inden i =D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Amylias Såkaldte Tegninger Empty
IndlægEmne: Sv: Amylias Såkaldte Tegninger   Amylias Såkaldte Tegninger Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Amylias Såkaldte Tegninger
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tegninger?
» ninas tegninger
» Alias tegninger ;)
» Flere tegninger ^^
» Urias' tegninger.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Galleri-
Gå til: