Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Slutspurt Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Slutspurt Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Slutspurt Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Slutspurt Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Slutspurt Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Slutspurt Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Slutspurt Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Slutspurt Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Slutspurt Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Slutspurt Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Slutspurt Vote_lcapSlutspurt Voting_barSlutspurt Vote_rcap 
Edith Ember
Slutspurt Vote_lcapSlutspurt Voting_barSlutspurt Vote_rcap 
Amylia
Slutspurt Vote_lcapSlutspurt Voting_barSlutspurt Vote_rcap 
Green
Slutspurt Vote_lcapSlutspurt Voting_barSlutspurt Vote_rcap 
Era
Slutspurt Vote_lcapSlutspurt Voting_barSlutspurt Vote_rcap 
Eleonora
Slutspurt Vote_lcapSlutspurt Voting_barSlutspurt Vote_rcap 
Veneur
Slutspurt Vote_lcapSlutspurt Voting_barSlutspurt Vote_rcap 
Ann
Slutspurt Vote_lcapSlutspurt Voting_barSlutspurt Vote_rcap 
Misel
Slutspurt Vote_lcapSlutspurt Voting_barSlutspurt Vote_rcap 
Iljana
Slutspurt Vote_lcapSlutspurt Voting_barSlutspurt Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Slutspurt

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9087
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Slutspurt Left_bar_bleue100/100Slutspurt Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Slutspurt Empty
IndlægEmne: Slutspurt   Slutspurt Icon_minitimeTirs 13 Apr - 4:11

// Now roleplaying as Caoimhghín Quauhtli Morgain //


Cave marcherede frem og tilbage i den lille, svagt oplyste stald tilhørende herregården. Det var tydeligt på hans ansigtsudtryk, at han koncentrerede sig - furerne i hans pande var dybe, og hans øjne tænksomme. Han ventede nogen, denne mørke torsdag aften. Mødet skulle holdes hemmeligt, ingen måtte opdage, at det havde fundet sted. Derfor var det også en stor risiko at lade de to fakler brænde. Hvis nogen kiggede ud af et nordøstvendt vindue fra herregården, ville de hurtigt se lyset i ladens små vinduer, og med det samme opdage, at noget var galt. Ingen gik ud hos hestene på denne tid af aftenen... ingen.

Den sidste uge havde været travl. Og nu var der kun to dage tilbage. To dage tilbage til at en velhavende brors liv ville blive perfekt. To dage tilbage til at en piges frihed ville blive taget væk fra hende. To dage tilbage til at en tilfældig nomades hjerte ville blive knust i en million små stykker...
En lidenskabelig kærlighedshistorie ville være forbi. Uden videre. De ville tage hende, gifte hende mod hendes egen vilje, og aldrig lade hende se manden hun virkelig elskede igen. En unik fortælling, men på samme tid helt almindelig. For hvilke historier ender godt nu om dage...

Slutspurten var i sat gang.

Hvis der skulle handles, skulle det gøres nu.
Tilbage til toppen Go down
Lynn

Lynn


Antal indlæg : 32
Points : 5674
Reputation : 6
Registration date : 14/04/09

Slutspurt Empty
IndlægEmne: Sv: Slutspurt   Slutspurt Icon_minitimeTirs 13 Apr - 6:28

Merri var bange. men ikke desto mindre bevægede hun sig hurtigt over mod stalende. Den store hætte på hendes kappe lagde hendes ansigt helt i skygger så man kun næppe kunne skimpte hendes profil.

Da hun gik ind i stalden, og fik øje på den velkendente skikelse, løb hun hen og kastede sig om halsen på ham.

"Åh Cave!" græd hun "Jeg vil ikke jeg vil ikke giftes med ham. han er et uhyrer. og..." Hun holdt en lille pause for at udstøde et lavmælt hulk. "og... jeg elsker dig." Hun lagde hænderne på hver side af hans ansigt og hev det ned mod sit. i et sitrene øjeblik mødte deres læber, langt nok til at lade varmen sprede sig i hendes krop, kort nok til at kulden ikke helt forsvant.

"Hjælp, mig Cave?" sagde hun hjælpeløst. "Vil du ikke nok?"
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9087
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Slutspurt Left_bar_bleue100/100Slutspurt Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Slutspurt Empty
IndlægEmne: Sv: Slutspurt   Slutspurt Icon_minitimeOns 14 Apr - 1:25

Cave hørte et par fødder træde i det frostovertrukkede græs, og vendte sig straks mod døren. Da Merrisun trådte ind, lyste hans mørke ansigtsudtryk op. Smuk var hun, selvom hun var helt tildækket af en varm kappe.
Han slog armene om hende, og holdte hende ind til sig. Han snusede til hendes hår, da hætten var faldet af hendes hoved, og nærmest smeltede. Det var her, hun hørte til. Her, i hans arme... ikke fastbundet af et ægteskab med en mand, hun ikke kunne udstå.
Hun tilhørte Cave, og ingen skulle nogensinde få lov at tage hende fra ham. Ingen.

Hun hev hans ansigt ned mod hendes, og deres læber mødtes i et lidenskabeligt kys. Det var som om det brændte i hele hans krop. Længslen efter mere gjorde ham næsten helt udmattet.
Han havde kysset mange kvinder i hans endnu korte liv, men ingen havde nogensinde fået ham til at føle sådan. Ingen havde nogensinde fået ham til at længes sådan efter dem...
"Merri..." sagde han ømt, og lod ryggen af hans hånd kærtegne hendes kind. "Lad os stikke af. Du og jeg..."
Han tog sin hånd til sig, og hans ansigtsudtryk blev alvorligt igen. "Jeg laver ikke sjov," sagde han seriøst. "Og tro mig, det bliver svært. Jeg er ikke engang sikker på, om det er muligt. Det ville være så let at blive opdaget... men der er en måde. Jeg har planlagt det længe, Merri, jeg vil ikke lade dem tage din frihed fra dig på den måde. Og hvad mere vigtigt er... mine følelser for dig har vokset sig for store til, at jeg kan give slip på dig bare sådan uden videre. Selv hvis du elskede Caedmon..." Caves øjne blev pludseligt mørke. Bare tanken gjorde ham syg af jalousi. "...Ville jeg ikke kunne give slip."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Slutspurt Empty
IndlægEmne: Sv: Slutspurt   Slutspurt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Slutspurt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Hist og her :: Caedmons Herregård-
Gå til: