Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Aftentravlheden - Page 2 Vote_lcapAftentravlheden - Page 2 Voting_barAftentravlheden - Page 2 Vote_rcap 
Edith Ember
Aftentravlheden - Page 2 Vote_lcapAftentravlheden - Page 2 Voting_barAftentravlheden - Page 2 Vote_rcap 
Amylia
Aftentravlheden - Page 2 Vote_lcapAftentravlheden - Page 2 Voting_barAftentravlheden - Page 2 Vote_rcap 
Green
Aftentravlheden - Page 2 Vote_lcapAftentravlheden - Page 2 Voting_barAftentravlheden - Page 2 Vote_rcap 
Era
Aftentravlheden - Page 2 Vote_lcapAftentravlheden - Page 2 Voting_barAftentravlheden - Page 2 Vote_rcap 
Eleonora
Aftentravlheden - Page 2 Vote_lcapAftentravlheden - Page 2 Voting_barAftentravlheden - Page 2 Vote_rcap 
Veneur
Aftentravlheden - Page 2 Vote_lcapAftentravlheden - Page 2 Voting_barAftentravlheden - Page 2 Vote_rcap 
Ann
Aftentravlheden - Page 2 Vote_lcapAftentravlheden - Page 2 Voting_barAftentravlheden - Page 2 Vote_rcap 
Misel
Aftentravlheden - Page 2 Vote_lcapAftentravlheden - Page 2 Voting_barAftentravlheden - Page 2 Vote_rcap 
Iljana
Aftentravlheden - Page 2 Vote_lcapAftentravlheden - Page 2 Voting_barAftentravlheden - Page 2 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Aftentravlheden

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Tristan




Antal indlæg : 42
Points : 5275
Reputation : 0
Registration date : 30/04/10

Character sheet
Liv:
Aftentravlheden - Page 2 Left_bar_bleue100/100Aftentravlheden - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En let brynje og brunt, foret skintøj.
Race: Elver

Aftentravlheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aftentravlheden   Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeSøn 2 Maj - 21:57

"Altså når du som 13årig, er blevet tvunget, i kamp for første gang og er nød til at dræbe mennesker, så går det dig mere på end vis du er en fuldvoksen mand på 30, som bedre kan forstå de ting der sker... Kan du følge mig?" spurgte Tristan og smilede til hende og smågabte lidt han var allerede lidt halvtræt, fordi han ikke havde lavet særligt meget idag. "kender du en kro eller et hotel, med billige værelser?... Jeg burde entenligt tage mig sammen, og finde en person og leje et værelse hos, fast, så jeg har et sted og bo, til jeg får mit eget.." sagde Tristan og kiggede på gøjlerne.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Aftentravlheden - Page 2 Left_bar_bleue40023/35670Aftentravlheden - Page 2 Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Aftentravlheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aftentravlheden   Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeMan 3 Maj - 2:35

"Altså, Det Gyldne Vildsvin skulle være ret godt... men jeg mener, at hvis du som 7-årig bliver tvunget til at dræbe, og derefter bliver tvunget til at blive voksen, vil den person så ikke have ret til at få sin barndom tilbage?" Spurgte hun og smiskede videre i sit æble, imens hun hørte nogle trætte børn gispe af begejstring.
Tilbage til toppen Go down
Tristan




Antal indlæg : 42
Points : 5275
Reputation : 0
Registration date : 30/04/10

Character sheet
Liv:
Aftentravlheden - Page 2 Left_bar_bleue100/100Aftentravlheden - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En let brynje og brunt, foret skintøj.
Race: Elver

Aftentravlheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aftentravlheden   Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeMan 3 Maj - 2:45

"Jo men det er for sent for en mand på 25 år at få sin barndom tilbage, mens en knægt på 13-14 år stadig kan nå det... Ikke?.. Det ville også se grumt ud vis en mand på 25 rendte rundt og legede tag-fat!" lo Tristan. "Vil du vise mig vej, til det Gyldne Vildsvin, jeg kender ikke byen her særligt godt.." sagde Tristan flovt, og kiggede rundt. "Du kender måske ikke en der lejer et værelse ud?... Ligemeget hvem det er eller hvor det er, jeg har boet sammen med alle mulige sjove slags mennesker før." sagde Tristan og smilede.. Han havde delt værelse med forbrydere og præster, det var nok nærmere et spørgsmål om hvem han ikke havde delt værelse med... Okay.. Damer måske, han havde aldrig været så tæt på en dame, det tætteste han havde været på en dame var at sidde på langbænk med hende mens de sad helt op af hinanden og spiste.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Aftentravlheden - Page 2 Left_bar_bleue40023/35670Aftentravlheden - Page 2 Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Aftentravlheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aftentravlheden   Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeMan 3 Maj - 5:12

"Jeg mener skam aldrig at noget er for sent." Grinte Amylia, imens hun nikkede for at få ham til at følge med. "Her lige ned af den her gade. og så til højre hernede og så femte dør på venstre. " Sagde hun oplysende, imens hun med raske skridt gik med. Lysende fra gøgleren fakler forsvandt, efterhånden som de gik ned ad gaden. Næsten ubevidst lod Amylia en kniv fra ærmet glide ned og hvile let i hånden. "Men hvad har du så tænkt dig at gøre i fremtiden? Har du tænkt dig at finde et mere vedvarende job, eller vil du blive ved med ata være livvagt?" Spugte hun glad og lod ordene strømme ud af munden.
Tilbage til toppen Go down
Tristan




Antal indlæg : 42
Points : 5275
Reputation : 0
Registration date : 30/04/10

Character sheet
Liv:
Aftentravlheden - Page 2 Left_bar_bleue100/100Aftentravlheden - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En let brynje og brunt, foret skintøj.
Race: Elver

Aftentravlheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aftentravlheden   Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeMan 3 Maj - 5:24

"Jeg ville gerne være fyrste eller konge..." mumlede Tristan og tilføjede så "Men det blir jeg jo nok aldrig.. Så ville jeg jo være nød til at lave et oprør.. Men jeg kunne også godt tænke mig at spare op til et skib en dag og så lave en hær, og så angribe tempelridderne og befrie novicerne, jeg ved at der en del folk som ville støtte mig." svarede Tristan "De vil bare ikke være med til at finansiere et skib... Men jeg har snart råd til et skib.. Jeg har også kig på et, men jeg vil føre handel.. Jeg er blevet tilbudt en 5mandsbåd med et ret stort lastrum for 300 guldmønter... Jeg mangler kun 15... Jeg kunne godt bruge en der kunne låne mig 100-150 så jeg også kunne få råd til at købe nogen varer og så sælge dem igen.. Jeg ville selføleligt betale tilbage, men kan du føre vej, hen til det der hus?" spurgte Tristan.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Aftentravlheden - Page 2 Left_bar_bleue40023/35670Aftentravlheden - Page 2 Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Aftentravlheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aftentravlheden   Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeTirs 4 Maj - 0:06

Amylia fortsatte med turen mod Det Gyldne Vildsvin, imens hun lytttede opmærksomt. "Men befri Novicerne? De har vel også et ord at skulle have sagt. Om ikke andet kan man jo blive sendt hjem, hvis man ikke vil være tempelridder... Og før man kommer derhen har man jo også noget at skulle have sagt." Mumlede hun, overbevist. Tempelridderordenen var jo intet fængsel.
Tilbage til toppen Go down
Tristan




Antal indlæg : 42
Points : 5275
Reputation : 0
Registration date : 30/04/10

Character sheet
Liv:
Aftentravlheden - Page 2 Left_bar_bleue100/100Aftentravlheden - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En let brynje og brunt, foret skintøj.
Race: Elver

Aftentravlheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aftentravlheden   Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeTirs 4 Maj - 1:44

"Nej.. Når du først er inde i ordenen kommer du først ud når du er udlært.. Og den eneste vej ud er ofte døden.. Jeg var heldig at slippe derfra tide." konstaterede Tristan, og smilede venligt og fulgte med ned af gaden mod det gyldne vildsvin. Tristan gik og tænkte lidt over sin fortid i tempelridder ordenen og fik nærmest gåsehud af det kunne man tydeligt se, hvor han dog hadede den forbandede orden... Han ville meget gerne angribe dem alle sammen alene, på en gang... Vis det ikke var fordi at mange af tempelridderne, var langt stærkere end ham.. Han var jo kun hvad der svarede til 21 år, der var elvere der svarede til det at være 40 år, og de var rene dræbermaskiner.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Aftentravlheden - Page 2 Left_bar_bleue40023/35670Aftentravlheden - Page 2 Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Aftentravlheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aftentravlheden   Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeTirs 4 Maj - 4:07

"Det kan da ganske enkelt ikke passe," Konstaterede hun venligt, og smilte blidt. "Når folk som Dem kommer ind, og er villige til at hjælpe andre, så kan De da ikke bare at sige at 'jamen de tæsker alle sammen hinanden'." Smilte hun, og viste vejen ned ad den stadig mørkere gade. Hun børstede et forvildet får ud af øjnene og grinte glad.
Tilbage til toppen Go down
Tristan




Antal indlæg : 42
Points : 5275
Reputation : 0
Registration date : 30/04/10

Character sheet
Liv:
Aftentravlheden - Page 2 Left_bar_bleue100/100Aftentravlheden - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En let brynje og brunt, foret skintøj.
Race: Elver

Aftentravlheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aftentravlheden   Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeTirs 4 Maj - 4:10

"Jeg var en økseblok og en barmhjertig sømand fra at dø, 20 ordensbrødre ofrede livet for mig, 20 ud af de 500 i det øhav.. De satans svin som dræbte dem skal selv dø." sagde Tristan og knyttede hænderne og fantaserede om hvordan han kunne hævne sine kammerater... Han vidste det godt.. Men det ville nok indebære han selv døde, og det ville være dumt, nu de lige alligevellet havde ofret livet for han ikke skulle dø.
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Aftentravlheden - Page 2 Left_bar_bleue40023/35670Aftentravlheden - Page 2 Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Aftentravlheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aftentravlheden   Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeTirs 4 Maj - 4:18

"Men hvis du hader ordenen, så hader du også alle dem der er den del af dem, men af samme hjerte som De." mumlede hun påstående, imens hun drejede om hjørnet. "Her er det, Tristan. Det var... rigtig hyggeligt at møde Dem. Men hvis de regner med at blive her i byen mødes vi jo nok igen!" Smilte hun håbefuldt og stak hånden frem. Efterhånden som mørket blev tættere ville hun gerne hjem til Fal, og den lille Douk. Og måske var Ell der også? Hun kunne ikke vente, og næsten hoppede på stedet.
Tilbage til toppen Go down
Tristan




Antal indlæg : 42
Points : 5275
Reputation : 0
Registration date : 30/04/10

Character sheet
Liv:
Aftentravlheden - Page 2 Left_bar_bleue100/100Aftentravlheden - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En let brynje og brunt, foret skintøj.
Race: Elver

Aftentravlheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aftentravlheden   Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeTirs 4 Maj - 4:37

Tristan rakte hende sin tempelridder kofte og tog sin kniv og skar det lille mærke på skulderen af, der havde hver ordensbror hans eget specielle mærke, ligesom adelsmænd havde faner, så de kunne genkendes. "Behold det med dig på vejen hjem, det skal nok skaffe dig hele vejen hjem i sikkert behold, det er ved at blive mørkt, husk nu på, 'selvom din sværdarm er stærk, er dit sind det stærkeste' - Det fortalte min far mig." sagde Tristan og gik ind på kroen.

//Out :3
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Aftentravlheden - Page 2 Left_bar_bleue40023/35670Aftentravlheden - Page 2 Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Aftentravlheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aftentravlheden   Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitimeTirs 4 Maj - 4:39

Amylia kunne ikke lade være med at grine højt. Typisk mænd at regne med at kvinder var små svage fulgeunger. Hvis ikke hun havde haft travlt med at grine, ville hun nok have prøvet på at sige noget venligt. Tak, måske, men latteren var for påtrængen, og til sidst var han gået. Hun puttede det lille stykke stof ned i en pose hun havde om hoften og smuttede ud i nattens skønhed.

//Out xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aftentravlheden - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Aftentravlheden   Aftentravlheden - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aftentravlheden
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Markedspladsen-
Gå til: