Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Afløsning af General Abbadon den Evige Vote_lcapAfløsning af General Abbadon den Evige Voting_barAfløsning af General Abbadon den Evige Vote_rcap 
Edith Ember
Afløsning af General Abbadon den Evige Vote_lcapAfløsning af General Abbadon den Evige Voting_barAfløsning af General Abbadon den Evige Vote_rcap 
Amylia
Afløsning af General Abbadon den Evige Vote_lcapAfløsning af General Abbadon den Evige Voting_barAfløsning af General Abbadon den Evige Vote_rcap 
Green
Afløsning af General Abbadon den Evige Vote_lcapAfløsning af General Abbadon den Evige Voting_barAfløsning af General Abbadon den Evige Vote_rcap 
Era
Afløsning af General Abbadon den Evige Vote_lcapAfløsning af General Abbadon den Evige Voting_barAfløsning af General Abbadon den Evige Vote_rcap 
Eleonora
Afløsning af General Abbadon den Evige Vote_lcapAfløsning af General Abbadon den Evige Voting_barAfløsning af General Abbadon den Evige Vote_rcap 
Veneur
Afløsning af General Abbadon den Evige Vote_lcapAfløsning af General Abbadon den Evige Voting_barAfløsning af General Abbadon den Evige Vote_rcap 
Ann
Afløsning af General Abbadon den Evige Vote_lcapAfløsning af General Abbadon den Evige Voting_barAfløsning af General Abbadon den Evige Vote_rcap 
Misel
Afløsning af General Abbadon den Evige Vote_lcapAfløsning af General Abbadon den Evige Voting_barAfløsning af General Abbadon den Evige Vote_rcap 
Iljana
Afløsning af General Abbadon den Evige Vote_lcapAfløsning af General Abbadon den Evige Voting_barAfløsning af General Abbadon den Evige Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Afløsning af General Abbadon den Evige

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5715
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
Afløsning af General Abbadon den Evige Left_bar_bleue100/100Afløsning af General Abbadon den Evige Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeFre 3 Sep - 2:50

Ja, jeg var temmelig i tvivl om hvor jeg skulle lægge denne her henne, men altså General Abbadon den Evige er inaktiv, han har mistet spillelysten. Også, siden Warland skal i krig med Nabolandet, og nabolandet ikke har nogen føre, bliver det ellers et ret kedeligt spil.

Så, jeg mener vi skal finde en afløser af General Abbadon den Evige.
Så, afstemning, men vi skal have nogle forslag først til hvem der skal erstatte General Abbadon den Evige.

Håber det gav mening Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Afløsning af General Abbadon den Evige Left_bar_bleue100/100Afløsning af General Abbadon den Evige Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Sv: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeFre 3 Sep - 7:39

Jeg synes stadig, at Ammie skal tvinge Abaddon tilbage x___x Ammiiie! Bed ham om at komme på, så snakker vi om det!
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Afløsning af General Abbadon den Evige Left_bar_bleue40023/35670Afløsning af General Abbadon den Evige Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Sv: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeFre 3 Sep - 7:41

Jeg har givet op. Det er en principsag xD Men jeg ville sige at Misel ville være en god idé til afløser :b
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Afløsning af General Abbadon den Evige Left_bar_bleue100/100Afløsning af General Abbadon den Evige Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Sv: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeFre 3 Sep - 7:42

Men hvad mener du med principsag? xO
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Afløsning af General Abbadon den Evige Left_bar_bleue40023/35670Afløsning af General Abbadon den Evige Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Sv: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeFre 3 Sep - 7:45

At, har han bestemt sig for ikke at komme tilbage, så holder han det, skal i nok regne med.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Afløsning af General Abbadon den Evige Left_bar_bleue100/100Afløsning af General Abbadon den Evige Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Sv: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeFre 3 Sep - 7:47

Men han har jo været her før Abaddon også. o.o
Tilbage til toppen Go down
Old Green




Antal indlæg : 63
Points : 5436
Reputation : 3
Registration date : 18/12/09

Character sheet
Liv:
Afløsning af General Abbadon den Evige Left_bar_bleue100/100Afløsning af General Abbadon den Evige Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Sv: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeFre 3 Sep - 21:47

Så længe der ikke er nogen CHRIS) der svarer i tråden hvor det hele forgår, kommer vi ikke videre alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 36
Points : 5441
Reputation : 0
Registration date : 01/09/10

Character sheet
Liv:
Afløsning af General Abbadon den Evige Left_bar_bleue500/500Afløsning af General Abbadon den Evige Empty_bar_bleue  (500/500)
Påklædning: Sort kappe med hætte over ellers tattoveringer over hele kroppen langt hvidt hår til røven og kæmpe muskler
Race: Elver

Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Sv: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeFre 3 Sep - 22:11

hvad er der med ham der Abbadon?
Tilbage til toppen Go down
Mortimer

Mortimer


Antal indlæg : 181
Points : 5715
Reputation : 1
Registration date : 07/11/09

Character sheet
Liv:
Afløsning af General Abbadon den Evige Left_bar_bleue100/100Afløsning af General Abbadon den Evige Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Sv: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeLør 4 Sep - 1:10

Nej, men jeg synes det kunne være en god idé at komme med navne på karakterer, eller forslag til om man skal lave en ny karakter, der skal overtage hans plads...
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Afløsning af General Abbadon den Evige Left_bar_bleue100/100Afløsning af General Abbadon den Evige Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Sv: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeLør 4 Sep - 2:43

Ingen grund til at være negativ, Green! C: Chris har sikkert bare travlt med et eller andet. Måske er han på camping. ^^

Og Ammie! Du skal bruge vold til at tvinge Abaddon tilbage. xD
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Afløsning af General Abbadon den Evige Left_bar_bleue40023/35670Afløsning af General Abbadon den Evige Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Sv: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeLør 4 Sep - 4:04

//Som jeg plejer at sige, med vilje og lidt vold kan man alting! Men jeg har ikke ligefrem lyst til at tæske mine venner xD - Hvis i forstår mig?
Tilbage til toppen Go down
Zero

Zero


Antal indlæg : 36
Points : 5441
Reputation : 0
Registration date : 01/09/10

Character sheet
Liv:
Afløsning af General Abbadon den Evige Left_bar_bleue500/500Afløsning af General Abbadon den Evige Empty_bar_bleue  (500/500)
Påklædning: Sort kappe med hætte over ellers tattoveringer over hele kroppen langt hvidt hår til røven og kæmpe muskler
Race: Elver

Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Sv: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeLør 4 Sep - 6:06

HALLO!!! sig mig er jeg usynlig?
Tilbage til toppen Go down
Old Green




Antal indlæg : 63
Points : 5436
Reputation : 3
Registration date : 18/12/09

Character sheet
Liv:
Afløsning af General Abbadon den Evige Left_bar_bleue100/100Afløsning af General Abbadon den Evige Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning:
Race: Formskifter - oprindelig form

Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Sv: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeSøn 5 Sep - 7:42

((Med lidt negativ vilje kommer man kort))

Jeg kan ihvertfald ikke se dig Zero, mens vare da gerne. Abbandon var nabolandets general, som nu har forladt siden. Han var emget vigtig for det store plot vi er i gang med og vi skald erfor bruge en afløser.
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9098
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
Afløsning af General Abbadon den Evige Left_bar_bleue100/100Afløsning af General Abbadon den Evige Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Sv: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitimeSøn 5 Sep - 20:33

Nej! Abaddon har ikke forladt siden, det tror han bare, at han har. xD Og Ammie, det kan jeg godt forstå... så må du kilde ham i stedet!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Afløsning af General Abbadon den Evige Empty
IndlægEmne: Sv: Afløsning af General Abbadon den Evige   Afløsning af General Abbadon den Evige Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Afløsning af General Abbadon den Evige
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Genral Abaddon Den Evige

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Sniksnak :: Seriøst-
Gå til: