Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Tilbage igen igen - Page 14 Vote_lcapTilbage igen igen - Page 14 Voting_barTilbage igen igen - Page 14 Vote_rcap 
Edith Ember
Tilbage igen igen - Page 14 Vote_lcapTilbage igen igen - Page 14 Voting_barTilbage igen igen - Page 14 Vote_rcap 
Amylia
Tilbage igen igen - Page 14 Vote_lcapTilbage igen igen - Page 14 Voting_barTilbage igen igen - Page 14 Vote_rcap 
Green
Tilbage igen igen - Page 14 Vote_lcapTilbage igen igen - Page 14 Voting_barTilbage igen igen - Page 14 Vote_rcap 
Era
Tilbage igen igen - Page 14 Vote_lcapTilbage igen igen - Page 14 Voting_barTilbage igen igen - Page 14 Vote_rcap 
Eleonora
Tilbage igen igen - Page 14 Vote_lcapTilbage igen igen - Page 14 Voting_barTilbage igen igen - Page 14 Vote_rcap 
Veneur
Tilbage igen igen - Page 14 Vote_lcapTilbage igen igen - Page 14 Voting_barTilbage igen igen - Page 14 Vote_rcap 
Ann
Tilbage igen igen - Page 14 Vote_lcapTilbage igen igen - Page 14 Voting_barTilbage igen igen - Page 14 Vote_rcap 
Misel
Tilbage igen igen - Page 14 Vote_lcapTilbage igen igen - Page 14 Voting_barTilbage igen igen - Page 14 Vote_rcap 
Iljana
Tilbage igen igen - Page 14 Vote_lcapTilbage igen igen - Page 14 Voting_barTilbage igen igen - Page 14 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Tilbage igen igen

Go down 
+3
Ann
Sicia
Green
7 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Næste
ForfatterBesked
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Tilbage igen igen - Page 14 Left_bar_bleue100/100Tilbage igen igen - Page 14 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 21:39

Han kunne ikke holde et smil tibage og snedte hende et skævt smil over skulderen.
Det irriterede ham han ikke kunne kigge på hende men han sagde ikke noget.
På hendes værelse kunne de være i fred.
De passerede et par vagter.
Hver gang var forklaringen den samme.
Green skulle vise den unge frøken sit værelse.
Da de nåede værelset slog han en hånd ud mod døren.
På døren hang der allerede et bronze-skilt med navnet "Niniane".
"Du har vist nøglen, Frøken" sagde han venligt.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 21:42

hun rakte den frem og smilede tavst. da hun strejfede hans hånd voksede hendes smil, og hun sendte et hurtigt blik over skulderen for at se om nogen bemærkede det. ikke så vidt hun kunne se. fint. et øjeblik knugede hun hans hånd kærligt, så slap hun den og så igen rundt med store øjne, som enhver ville tro var ægte.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Tilbage igen igen - Page 14 Left_bar_bleue100/100Tilbage igen igen - Page 14 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 21:48

Green smilte til hende.
Det var som om han blev varm inden i hver gang hun rørte ham.
Om det så abre var et strejf.
Hun låste op og de gik ind i værelset ((undskyld jeg styrede dig men det var lidt nemmere)).
Han lukkede døren bag dem og slog en indbydende hånd ud i rummet.
I hjørnet af værelset stod der en stor dobbeltseng, det gjorde der på alle de fine værelser, så kunne medlemmerne sove mere mageligt.
Der vareget toilet og et lille bad.
Badet var dog ikke nær så stort som det i badeanstalten.
Der var kun et vindue.
Og det var taget.
Hele loftet var et stort stykke glas.
Ovenfra lignede det jord men nedenfra kunne man nemt se op og de rtrængte meget lys ned.
Hvis mna ville kunne man godt gøre vinduet mørkt, hvis man foreksempel skulle sove.
Værelset kunne også oplyset af magiske krystaller der lyste hvidt.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 21:51

hun gispede overrasket. så omfavnede hun ham og kyssede ham blidt på munden.
"Det er helt vildt!"
udbrød hun uden at slippe ham.
"Helt fantastisk"
fortsatte hun, og hendes øjne blev store.
"Hvordan i alverden? det vindue!?"
hun slap ham og slog ud med armene.

((hvad ser man op i/på))
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Tilbage igen igen - Page 14 Left_bar_bleue100/100Tilbage igen igen - Page 14 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 21:54

((hovedgaden, altså folks fødder himlen butikker osv.))
Han smitle til hende "Sådan ser alle luksusværelserne ud" sagd ehan og gengældte kysset "vi har en flok dygtige magikere".
Han lo til hende "Er det godt nok?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 21:57

"Super super godt! jeg fortjener ikke et luksusværelse. jeg har jo ingenting udrettet.."
hun kiggede op, kunne ikke slippe himlen med de drivende skyer og regnvejret med øjnene. hendes øjne antog den samme stormgrå farve, som de altid havde når hun drømte.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Tilbage igen igen - Page 14 Left_bar_bleue100/100Tilbage igen igen - Page 14 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 22:02

Han lo "Det hjælper at være kærte med ham der udeler værelserne" sagde han og gav hende et kys "værelse nr. 1 er mit og nr. 3 er Veneurs selvom han endnu ikke ved det. Chris bor til din oplysning på værelse nr. 7".
Han smilte til hende og kyssede hende igen.
"Fik jeg sagt du ser fantastisk ud i den kjole?" spurgte han så
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 22:05

hun rødmede en smule, vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige.
"nej det gjorde du vist ikke..."
hun kyssede ham igen.
"men du vil se endnu bedre ud den dag du slipper for bandagerne..."
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Tilbage igen igen - Page 14 Left_bar_bleue100/100Tilbage igen igen - Page 14 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 22:09

Han gengældte kysset og lo "Hvis det da sker" mumlede han smilende.
Han kom til at tænke på at Nina tog de tmeget alvorligt og fortrød sine ord "Selvfølgelig gør det det" sagde han så smilende og kyssede hende igen.
"Ikke desto minder skal du passe på hvor du viser dig i den kjole" sagde han leende "hvis du ikke vil have hele byens mænd hængende efter dig".
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 22:15

hun så alvorligt på ham. så lo hun igen
"Det vil jeg ikke. ikke når du er her... jeg ska bare have vasket mine ridebukser..."
hun smilede, og tænkte på Fnug. hun vidste at han havde det godt. sådan var han. han kom før eller senere tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Tilbage igen igen - Page 14 Left_bar_bleue100/100Tilbage igen igen - Page 14 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 22:18

Han lo glad og kyssede hende igen.
Han lod sig dumpe ned i fodenden af hendes seng og kiggede på hendes smukke oprejste skikkelse.
Hun var bare fantastisk.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 22:23

hun satte sig ned ganske tæt ved ham. hun grinede kort og smilede så bare.
"Hvor er det fantastisk."
hendes øjne havde igen strejfet loftet, hvor mennesker skyndte sig afsted for ikke at blive alt for våde. regnen lyste i hendes øjne. hun elskede vejret.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Tilbage igen igen - Page 14 Left_bar_bleue100/100Tilbage igen igen - Page 14 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 22:30

Han smilte til hende og kyssede hende på næsen.
"Jeg elsker dig" sagde han og omfavnede hende.
Han aede hende og kiggede på hendes smukke øjne.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 22:33

hun blev glad, lykkelig helt ind i sjælen.
"Jeg elsker også dig..."
hviskede hun og lænede sig ind til ham.
"for evigt."
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Tilbage igen igen - Page 14 Left_bar_bleue100/100Tilbage igen igen - Page 14 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 22:39

"For evigt" gentog han og smagte på de varme ord.
Han holdt hende ind til sig og vuggede hende.
Han kyssede hendes mund ovenfra og elskede at hun var der.
"Hvad siger dine forældre egentlig til at en 19årig knægt hugger deres yndefulde datter?" spurgte han leende.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 22:49

"Tillykke tror jeg... det er aldrig sket før..."
hun kyssede forsigtigt hans mund og kind.
"Hvad med oprørerene? der kommer en ung elver der knapt nok har lært at holde et sværd og straks står deres leder på hovedet for hende..."
hun grinede stille før hun kyssede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Tilbage igen igen - Page 14 Left_bar_bleue100/100Tilbage igen igen - Page 14 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 23:06

Han lo og kyssede hende "Hmm måske kvinderne bliver sure men mændene har alt for travlt med at være jalu". ((staves?))
Han lo og kyssede hende igen "Men jeg må indrømme at det gik stærkt for dig at få mig til at blive smaskforeslket".
Han lo og kyssede hende igen.
Han fnatastiske Nina.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 23:09

((Jaloux))

hun grinede lidt og tænkte på hans sidste ord.
"mmh..."
svarede hun bekræftende.
"Men du var hurtigst."
erklærede hun så, før hun kyssede ham på panden
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Tilbage igen igen - Page 14 Left_bar_bleue100/100Tilbage igen igen - Page 14 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 23:12

((tak))
"Er du nu sikker på det?" sagde han leende og kyssede hende på munden.
Tror sådan set jeg blev forelsket allerede dengang jeg reddede dig fra soldaten, elller s ville jeg nok ikke have betroet to fremmede min hemmelighed som oprørsleder".
Han lo og kyssede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 23:22

"Det er der selvfølgelig noget om..."
sagde hun og rødmede lidt. hun kunne godt lide når han kyssede hende. det var rart.
"men smilede jeg ikke stort da jeg kom ind i kroen?"
det kunne hun ikke selv huske. der havde ikke været nogen magisk lysstråle omkring noget i kroen dengang. det var først senere...
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Tilbage igen igen - Page 14 Left_bar_bleue100/100Tilbage igen igen - Page 14 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 23:24

Han lo og kyssede hende igen "Det ved ejg ikke" sagde han "men ejg kan ihvertfald huske hvad jeg ønskede jeg havde gjort da jeg sagde farvel da jeg tog på rejse".
Han lo "Det her" sagde han så inden han lænte sig ind mod hende og kyssede hende meget og længe.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 23:27

hun sukkede lidt, kyssede med og slappede bare af i hans favn. det var skønt.
"Det ville jeg også ønske du havde gjort."
mumlede hun da han slap hendes mund.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Tilbage igen igen - Page 14 Left_bar_bleue100/100Tilbage igen igen - Page 14 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 23:31

Han lo "Også mig" mumlede han "jeg fortrød på hele rejsen".
Han vuggede hende blidt i sin favn og elskede at hun var der.
Den sidste måned havde bare været fantastisk.
Hanv ille nævne den som en af de bedste i sit liv.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Gæst
Gæst




Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 23:35

"jeg havde for travlt til at fortryde..."
sukkede hun og hadede Haldonir, men det havde hun gjort så tit den sidste tid. det var en fin fritidsbeskæftigelse at udtænke grumme planer der kunne underminere hele barakfæstningen. så kyssede hun ham og glemte al sorg.
Tilbage til toppen Go down
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Tilbage igen igen - Page 14 Left_bar_bleue100/100Tilbage igen igen - Page 14 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitimeSøn 17 Aug - 23:40

Han holdt hende ind til sig og kyssede hende i meget lang tid inden han trak sig ldit væk "Hvad skulle jeg dog gøre uden dig" mumlede han inden han kyssede hende igen.
Han aede hendes hår og kyssed ehende igen.
"Du er bare fantastisk" sagde han "på alle måder".
Han aede hende og vuggede hende lidt.
Så kiggede han på hende med et kærligt blik.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Sponsoreret inhold





Tilbage igen igen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage igen igen   Tilbage igen igen - Page 14 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage igen igen
Tilbage til toppen 
Side 14 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Næste
 Lignende emner
-
» Tilbage igen
» wow! igen
» alene igen...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Oprørsbasen-
Gå til: