Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
på jagt efter... Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
på jagt efter... Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
på jagt efter... Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
på jagt efter... Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
på jagt efter... Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
på jagt efter... Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
på jagt efter... Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
på jagt efter... Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
på jagt efter... Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
på jagt efter... Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
på jagt efter... Vote_lcappå jagt efter... Voting_barpå jagt efter... Vote_rcap 
Edith Ember
på jagt efter... Vote_lcappå jagt efter... Voting_barpå jagt efter... Vote_rcap 
Amylia
på jagt efter... Vote_lcappå jagt efter... Voting_barpå jagt efter... Vote_rcap 
Green
på jagt efter... Vote_lcappå jagt efter... Voting_barpå jagt efter... Vote_rcap 
Era
på jagt efter... Vote_lcappå jagt efter... Voting_barpå jagt efter... Vote_rcap 
Eleonora
på jagt efter... Vote_lcappå jagt efter... Voting_barpå jagt efter... Vote_rcap 
Veneur
på jagt efter... Vote_lcappå jagt efter... Voting_barpå jagt efter... Vote_rcap 
Ann
på jagt efter... Vote_lcappå jagt efter... Voting_barpå jagt efter... Vote_rcap 
Misel
på jagt efter... Vote_lcappå jagt efter... Voting_barpå jagt efter... Vote_rcap 
Iljana
på jagt efter... Vote_lcappå jagt efter... Voting_barpå jagt efter... Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 på jagt efter...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




på jagt efter... Empty
IndlægEmne: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 3:26

Safira gik mellem de store trær. det var nok ikke den bedste ide. hvorfor havde hun ikke hentet en hest i stalden eller en af sine rare officervenner? de ville frygtelig gerne med hende ud, men ikke idag. skumringen var ikke særlig hyggelig, og hendes sko var ikke lavet til den bløde skovbund. heller ikke hendes kjole, der allerede var revet i stykker forneden.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... Left_bar_bleue100/100på jagt efter... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 3:28

Veneur havde fløjet med hende hele vejen. Hna var i sin yndlings blå fugle form. Hna landede så på en gren og forvandlede sig til hans elverform. Han så på hende og sagde "hvad laver sådan en alt for for fin kvinde erude i denne her skov". Hna vidste ikke at hun kunne genkende ham fra rapporten hun kom med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 3:32

hun blev enormt forskrækket, og hendes skræmte hvin rungede højt i skoven. hun snublede baglæns og lænede sig op af et træ, da det gik op for hende, at det 'bare' var en elver.
"åh gud de forskrækkede mig"
hun strøg håret væk fra ansigtet og kiggede længe på ham. hvor kendte hun ham fra. hun havde aldirg set ham før, men hun burde vide hvem han var, det var hun helt sikker på.


Sidst rettet af Safira Søn 21 Sep - 3:36, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... Left_bar_bleue100/100på jagt efter... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 3:36

"du burde da også passe bedre på, for du burde slet ikek værer her ude." sgade han til hende roligt, uden at tænke over at sådan tiltilate med en en højtstående kvinde. De eneste han kunne finde på at tiltale højligt var hans gode venner og nogle få bekendte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 3:38

et øjeblik var hun helt stum, kiggede bare dumt på ham, men så tog hun sig lidt sammen.
"øh..."
hun gned sin ene tinding.
"har de et navn?"
hun lod være med at svare på hans spørgsmål. det ragede i hvertfald ikke sådan en lille elversnude.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... Left_bar_bleue100/100på jagt efter... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 3:40

"måske har jeg et navn måske har jeg ikke et navn, men jeg afslører det ikke til personer af din format." sgade han fuldstændig rolig. Han så bare på hende roligt. Han havde for første kan i lang lang tid faktisk glemt at skifte fuldstændig, men det var nok fordi han var en lille msule træt. Hans ene ører var stadig i fugle skikkelse, så han skiftede den om til elver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 3:48

"åh min gud!?"
*han er jo lige hvad jeg leder efter.*
overløberne kunne have gjort det samme, det vidste hun, men hvis hun fik ham til at hjælpe sig, ville det blive hendes egen sussec. hun kunne få ham til at ligne d - e - m...
"he..."
lyden døde i hendes mund, da hun vaklede baglæns. det var ham, det var hun helt sikker på. hvad skulle hun gøre? hun kunne ikke bruge et sværd. hvis han vidste, hvad hun vidste, så var hun vel dømt på forhånd.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... Left_bar_bleue100/100på jagt efter... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 4:07

"så der kom endelig realismen ind i dit menneskelige sind, men det var da også på tide, for jeg kan da ikke have undgået at blive raporteret når jeg direkte truede Haldonir og skærmte soldaterne omkrig dem, men du spurgte efter mit navn og det er Haldonin, så uheldigt tæt på Haldonir, men dit navn kender jeg allerede ike frøkken Safira" sagde han roligte side røg lidt ned og man kunen nu se hans bandager, dem havde hans også haft på ved haldonir til hende. Hna hoppede så ned for træet for at land med et bump. hans ene stykke røg ned og hans bandager på armen og på øveraste af brystkasse nblev synlkig, de selv samme bandager osm han hjavde på da han truede Haldonir. Han hev dme så op igen, så bandagerne igen var usynlige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 4:36

hun veg væk fra ham med et hæst gisp. en gren flængede det nederste af hendes kjole. magi. hun var nødt til at sørge for noget på paladset, der lod hende overvåge alle formskiftere. det andet var alt for farligt. selv i den ret bizare situation tænkte hun i strategiske baner.
*hvad vil han mig. hvem er han rigtigt. for vel er det ej hans rigtige navn.*
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... Left_bar_bleue100/100på jagt efter... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 4:38

"du tænker sikkert at det ikke er mit rigtige navn, men det er det virkeligt. Jeg kender også en del om dem Safir, så du for et valg lige nu." sagde han til hende rolgit. han trak begge sine sværd og sprang henaf imod hende. Hna tiltalte hende som man normalt gør til folk man kender.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 4:42

hun trak sig baglæns. formanede sig til koldt overblik, men hendes kønne blege ansigt røbede frygt og hun bad til at han ikke hånede hende. hun beherskede sin let røstende sopranstemme.
"hvilket valg?"
hun støttede sig til et træ.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... Left_bar_bleue100/100på jagt efter... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 4:46

"du forholder dig negativt, eller så bliver det dig som bliver hængt for mordet på fire adelsmænd fordi de finder nået at de når på stedet, og en del af din kjole" sgde han til hende. Hna skar et meget lille stykke af hendes hår efter at han var taget endnu et par hop og til hende. Han havde også lide kort skåret nederst i hende kjplle, så det ville se ud som om det var sket fra en skarp gren. Han gik så tilaeg og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 4:49

"de mener passiv?"
spurgte hun, før det hun nåede at bremse sig selv. hun bed tænderne sammen. afpresning, det var hendes eget fag, som nogen brugte mod hende. det var lige så fari, som det kunne blive, men hun var en kvinde uden mulighed for at forsvare sig.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... Left_bar_bleue100/100på jagt efter... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 4:52

"ja at du ikek kommer med nogle gode ideŽer og slet ikek giver kongen hjælp ved at bruge din kvinde list. jeg tror ikke p åat kvinder er dumme og bare så du ved det, jeg kommer til ballet på lørdag, men i en skikkelse som du på et punkt vilk genkende men på det andet punkt ikek vil genkende." sagde han til hende. Hna satte sværdene tilbage ideres skeder og puttede så tingene fra hende i en lomme. Hnas bandage kom igen frem, da han gjorde ne lilel forkert træk. Han ville ikke gører hende nået, men heller ikek vise svaghed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 4:57

"ej det kan du ikke mene."
sagde hun vredt. så længe hun ikke brød hans regler ville han vel ikke gøre hende noget. hun hyperventilerede, og på grund af det stramme korset under kjolelivet, havde hun svært ved at få luften ned i lungerne. hun fik hovedpine.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... Left_bar_bleue100/100på jagt efter... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:00

"jo det kan jeg mene, jeg er ikek lige så dum og fordømmende overfor folk som de adelige er, jeg kan sagtens grave hemmeligheder op omkring dig og besklde di for mord og bare ås du ved det, nu skal de holde øje overalt for fra nu af har jeg folk til at skygge dig selv i skyggerne." sgade han roligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:05

hun begyndte at græde stille. han løj. det måtte han gøre. han kunne ikke det andet, eller kunne han? hun var ved at gå i panik, da hun fik en anden ide. det var ikke en rar tanke, men det var sandheden. hun faldt hulkene på knæ.
"hvad skal jeg gøre? de slår mig ihjel som forrædder, hvis jeg ikke passer mine ting, og ellers bliver jeg hængt..."
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... Left_bar_bleue100/100på jagt efter... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:07

"passe dine ting ,men rådgiv kongen til at slutte fred og lade nogle fra alle de andre racer og opørsledererne komme med i rådet, så det ikek kun er mennesker i rådet, som med glæde sælger formskifterer som slvaer" sgade han til at starte emd roigt, men til sidst en smule vredt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:13

"Slaver..."
gentog hun med en lille ynkelig stemme.
"det er umuligt at stoppe... "
*han har jo ingen forstand på politik.*
hun satte sig ned med et bump og hvilede hovedet i hænderne et øjeblik.
"det... du beder om er fysisk umuligt."
hendes stemme var tyk af gråd, men hun hulkede ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... Left_bar_bleue100/100på jagt efter... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:17

"det er måske lige nu fysisk muligt men hvis man kæmer mod det i ti år, kan man stoppe det, fordi lad os se hvad du syntes til at arbejde som save for en adelsmand i de fjerne lande" sgade han til hende rolgt. Hna blev ikek særlig meget bevæget af hendes tårer. de betød intet i forhold til de piger som var formskifterer eller elverer som blev misbrugt af deres herre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:22

"det er nok at gøre det herhjemme."
han kendte nok ikke hendes tidligere ægteskab. familiens trykken mod hendes ryg. det faktum, at hun umuligt kunne undslippe den ægtemand, hun var kommet til at hade så forbandet meget. rædslen da hun opdagede at hun havde været gravid nagede altid i hendes baghoved. også tanken om det barn, der aldrig havde set dagens lys.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... Left_bar_bleue100/100på jagt efter... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:26

"der har to mad nok , du har tjener , mens som slave lever du på et stykke brød i en uge og du skal selv gører alt også herrens mad slevom han er et værre svin" sgdee ha til hende. Hna satte sig op af engren og tænkte. Hna tænkte over hvordan han kunne give hende en lærer steg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:28

hun rejste sig op og vaklede let.
*corkin slår mig ihjel.*
hun panikkede indvendigt, men man kunne ikke længre se frygten på hendes ansigt. nu var hendes træk bare stive og formelle som en voksdukkes.
*og det gør han her også.*
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8188
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... Left_bar_bleue100/100på jagt efter... Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:35

"vælg dine valg ordenligt, det er den eneste måde du kan overleve, flygte er mit råd til dig" sgade han til hende roligt. Hnas så bare på hende. Det ville ike værer godt his hun besvimede, så skulle han jo til at give hende mudn til mund, hvilket knne fører til nået dårligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:39

"det kan jeg ikke."
hviskede hun ud i luften.
"vær sød at lade mig være..."
hun havde frygteligt ondt i hovedet. hun satte sig langsomt ned igen.

((hvis en kvinde med korset besvimer, er det eneste man skal gøre at skære den øverste snor over.))
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





på jagt efter... Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
på jagt efter...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» til green efter ferien.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Hist og her :: Den Store Skov-
Gå til: