Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
på jagt efter... - Page 2 Vote_lcappå jagt efter... - Page 2 Voting_barpå jagt efter... - Page 2 Vote_rcap 
Edith Ember
på jagt efter... - Page 2 Vote_lcappå jagt efter... - Page 2 Voting_barpå jagt efter... - Page 2 Vote_rcap 
Amylia
på jagt efter... - Page 2 Vote_lcappå jagt efter... - Page 2 Voting_barpå jagt efter... - Page 2 Vote_rcap 
Green
på jagt efter... - Page 2 Vote_lcappå jagt efter... - Page 2 Voting_barpå jagt efter... - Page 2 Vote_rcap 
Era
på jagt efter... - Page 2 Vote_lcappå jagt efter... - Page 2 Voting_barpå jagt efter... - Page 2 Vote_rcap 
Eleonora
på jagt efter... - Page 2 Vote_lcappå jagt efter... - Page 2 Voting_barpå jagt efter... - Page 2 Vote_rcap 
Veneur
på jagt efter... - Page 2 Vote_lcappå jagt efter... - Page 2 Voting_barpå jagt efter... - Page 2 Vote_rcap 
Ann
på jagt efter... - Page 2 Vote_lcappå jagt efter... - Page 2 Voting_barpå jagt efter... - Page 2 Vote_rcap 
Misel
på jagt efter... - Page 2 Vote_lcappå jagt efter... - Page 2 Voting_barpå jagt efter... - Page 2 Vote_rcap 
Iljana
på jagt efter... - Page 2 Vote_lcappå jagt efter... - Page 2 Voting_barpå jagt efter... - Page 2 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 på jagt efter...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... - Page 2 Left_bar_bleue100/100på jagt efter... - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:43

"og hvorfor kan du ikek det og hvorfor skal jeg lade dig værer når du ikek vil lade mig værer hvis du fik chancen" sgade han til hende. Han kendte godt de forskellige måder, man sulle hjælpe folk som ikek havde det godt, især kvinder. Han havde sikkert regnet ud at hun havde korset på og at hun ike havde det godt.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5725
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:45

Corkin red gennem skoven med rank ryg.
Ved sin side havde han sin flotte bue.
Han nød den friske luft.
Måske kunne han endda fange noget der var godt nok til at det kunne bruges til ballet.
Lidt bag ham red to soldater.
Han så en bevægelse ud af øjenkrogen.
Han var lige ved at skyde da han opdagede at det var to personer.
Han blinkede og kiggede igen.
Jo det var to personer.
Han red tættere på.
Han gjorde tegn til sodaterne om at blive, tøjlede sin hest til et træ og gik derover.
Jamen, var det ikke? Jo det var Safira.
Og en fyr han ikke kendte.
Måske havde hun et hemmeligt forhold?
Hvo han lignede da en elver.
Ej hun kunne da ikke have et forhold til en elver?
Han trådte ind i lysningen og kigegde vuderende på de to skikkelser "Godaften" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:47

safira brød hulkende sammen, både lettet og skræmt på en gang. hendes retfærdighedssans bød hende lade elvermanden gå, men hun var bange for at hun aldrig ville slippe for følelsen, af at han kiggede hende over skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... - Page 2 Left_bar_bleue100/100på jagt efter... - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:51

Veneur reagerede hurtigt. Corkin havde åbnet en mulighed for ham, men også skabt lidt af et problem. Han havde hurtigt trukket sine sværd op, og sat af, så han var i løb mod de to, men han havde først gjort dt, da de var tæt på ham. n vidste at først skulel soldaterne væk, så han snedte sævrdene i hver side, så soldaterne røg først, og derefter mod kongens hest kort efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 5:58

safiras hulken druknede langsomt, og hun sank sammen som en kludedukke med en lille hviskende lyd. hele verden forsvandt i en stjernefyldt eksplosion, da hun mistede bevidstheden.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5725
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 6:03

Corkin stirrede rundt.
Han havde lige mistet sine soldater.
Fyren var god, virkelig god.
Han så på Safira for at få en forklaring.
Så bevsimede hun.
Hvad skete der?
Skræk?
Nej.
Så så han det.
Luftmangel.
Det problem havde, amnge af de finere piger når de brugte mange kræfter.
Deres stamme korsetter sørgerede fora t de ikke fik luft nok.
Han sendte Veneur et blik og skar så det øverste at hende kjole og korset op, med sit sværd.
Han vidste ikke hvor mneget han skulle skære væk så han skar en tre-fire snore over.
Så vendte han opmærksomheden mod Veneur.
Safira ville sikkert vågne meget snart, emn det var ikke sikkert han ville det hvis Veneur kastede en kniv i ryggen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... - Page 2 Left_bar_bleue100/100på jagt efter... - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 6:08

"sådan godt du så det, jeg havde ikke tid ti lat hjælpe hnede, hvis jeg skulle leve, og jeg vil ikek dræbe dig, selvom det ville være perfekt for mig som oprører, men det vilel skbae kaos hvilekt bare ville værer en dum ting" sgade han roligt til dem. hans bandage på den ene skuldre kom frem. Der var en meget lille stribr af blod for det ene træk han havde lavet, havde åbnet det ene sår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 6:42

safira hostede hult uden at åbne øjnene eller røre sig. så var det som om lidt af hendes blottede rygsøjle trak sig sammen, og hun rettede sig halvt op med et svagt hulk. en lille stribe blod løb ned af hendes ryg. hun ænsede den ikke. ønskede sig bare langt væk. hun havde troet af soldaterne ville slå ham ihjel. hun havde ønsket det, men nu var de begge døde. hun fattede det ikke. de to unge vagter havde hun tit snakket med. de havde først bare troet hun forsøgte at fritte dem ud, men de var blevet trygge ved hendes tilstedeværelse. de havde nok været venener. hun havde tit ønsket at deres pligt ikke havde været at passe på kongen, men at de havde været frie. nu var de væk. hun gennemrystedes pludselig af en høj gråd. hvorfor var verden så ond? hvorfor kunne den ikke være som hun ønskede. en rigtig verden med alle lige. uden højrøvede adelsmænd, der holdt på deres ret til slaver og på kvinders undertrykkelse.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5725
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 8:20

Corkin smilte ondt "Hver ikke så sikker på du kan vinde" sagde han koldt "jeg kæmper bedre end du tror, desuden vil mind død, som du selv siger, skabe totalt kaos".
Han hørte Safira hulke bag sig "Heltemodig er du ihvertfald ikke" sagde Corkin koldt "du ville have slået en uskyldig kvinde ihjel".
Han rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... - Page 2 Left_bar_bleue100/100på jagt efter... - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 8:24

"faktsik ikke, hvis ikke i havde afbrudt mig, så jeg stod mellem at få dig til at redde hende og redde mit eget liv, eller redde hende af mig selv om så død fordi hun ville afslører mig og derefter få mig dræbt på grund af antallet og din stykre altid tænke i stragetiske baner" sagde han. Han havde stadig sværdene oppe og han gik nu nogle skridt bagud og bukekde so mtegn ti lat han skulle hjælpe hende til at få det godt igen. Han ville ikek se en halvt uskyldig lide til døden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 8:30

safira hulkede fortsat og klamrede sig oppe ved træet. pludselig var det gået op for hende, at de to unge mænd virkelig var døde. hun tørrede sin ene kind med et lommetørklæde, men tårerne blev ved med at løbe. snøftede lavt og kiggede taknemmeligt på Corkin.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5725
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 8:36

"La damen gå" sagde Corkin så "hvorfor angreb du hende overhovedet?".
Han kiggede over skulderen og rakte Safira en hånd.
Hans ansigt var alvorligt.
Safira skulle væk af to grunde, hun gjorde situation værre og hun var i fare.
Hvad?!?
Hvorfor tænkte han dog på hende?
Nåja hun havde stor stategisk betydning.
Det bildte han ihvertfald sig selv ind var grunden.
Men inderst inde vidste han godt at han faktisk kunne lide hende, som en ven, ikke som en undersåt.
Det var farligt at stå sådan her men fyrens tod jo alngt væk.
Ikke?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 8:38

hun tog forsigtigt, stadig hulkende imod hans hånd og kom på benene. et øjeblik stod hun og svajede som et ungt træ i vinden, så måtte hun læne sig tungt ind mod et træ for ikke at falde.
"han angreb mig ikke"
fik hun sagt mellem hulkene.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... - Page 2 Left_bar_bleue100/100på jagt efter... - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 8:42

"jeg har ikke angrebet hende, men de to der angreb jeg desævre for hvis ike de havde været med havde de kune undgå at dø, så kan du ikek tage de mmed og begrave dme ordenligt istedet for at lade dem blive til føde herude i skoven, jeg er ikke en barbar, jeg spiller bare også jeres menneskers spil" sagde han orlgit til ham, mens han lænede sig op af et træ
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5725
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 8:46

"Du mene rikekd et er barbarisk at slå to unge soldater, der sikkert er tvunget til hæren af deres fædre, ihjel?" Corkin kiggede på ham med foragt "du kan sikekrt bilde dig selv ind du ikke er barbar, men det er du".
Han drejde atter hovedet "tag den ene drengs hest og rid hjem" sagde han, rent faktisk for at beskytte hende.
Så mødte han koldt Veneurs blik, jeg går ud afra du ikek blot lader mig gå, så hvad vil du mig?".
Det var emd vilje han ikke talte i sit normale formelle toneleje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 8:51

hun rettede sig op og tog sig kraftigt sammen. alligevel var det som om hendes ben ikke rigtig ville bære hende, da hun langsomt vaklede over til hestene. synet af de to døde mænd fik hende til at græde ind i den ene hests man (andet ord for manke)
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... - Page 2 Left_bar_bleue100/100på jagt efter... - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 8:51

"jo dte var faktisk hvad jeg havde tænkt mig at lade dig gå, men undskyld er det ikek barbarisk at opleve unge blive slået ihjel af en fordi nogle gamle mænd sender dem efter en, fordi de ser de unges liv som ofrebart, jeg ser alle de personer jeg slår ijel herinde men ved du hvorfor jeg gør det, for at overleve og for at beskytte mine venner, svar ærligt i havde ikke dræbt mig til at starte med men fanget mig torturet mig for at finde mine venner og dræbe dem og derefter hænge mig og mine venner, så det er lige så barbarisk som du siger jeg er" sagde han igen til kongen , men en undertone af vrede. Han ville ikke slå dem ihjel, men han havde altid et valg mellem venner eller uskyldige. det var altid svært at vælge, men han vidste at han altid ville vælge venner. Derfor unne han reagerer instinktivt.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5725
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 8:54

"Må jeg udbede Deres navn inden je ggår?" spurgte Corkin, nu i sin normale formelle tone.
Den var god til at skjule ting.
I dette tilfælde anerkendelse.
Men fyren havde heller ikke helt ret.
Måske menneskene vr barbariske men oprørene var altså heller ikke de bedste.
Hvad havde han egentlig gjort mod Safira?
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... - Page 2 Left_bar_bleue100/100på jagt efter... - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 8:59

"du får kun et navn Haldonin og som du sikekt har regnet ud er det ikke mit rigtige navn, men hvis du vil finde ud af det, må du hellerer få det mit navn er Veneur ognæste gang vi ser hinanden er vi på hver side af sværdet, men så du lige skal vide det, hvis jeg ser en plakat med mit navn på med en duøsr, mister hun sit liv, jeg ved at jeg er ond, men jeg kunne se at du kan lide hende på din reaktion. Jeg vil ikek have mit navn på Plakater CorKin" sagde han i sin rolige tone. han afslørerede ikke at han havde en msule respet for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeSøn 21 Sep - 9:07

Selv mens hun græd, tænkte Safira over alting.
*plakater... han tror vi vil lave plakater med hans navn på. det var dog noget underligt noget. sådan fanger man jo ikke en formskifter...*
hun tørrede igen sine meget våde øjne og snøftede lidt. to kønne drenge. de havde ikke kunnet stå sig mod nogen som helst i bevæbnet nærkamp, de havde ikke haft en chance.
Tilbage til toppen Go down
Corkin




Antal indlæg : 171
Points : 5725
Reputation : 0
Registration date : 17/09/08

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Sep - 1:45

Corkin kiggede surt på Veneur, hvad bildte han sig i grunden egentlig ind?
Men måske havde han ret?
Corkin sukkede og gik over til hestene og den fuldstændig opløste Safira.
"Jeg glæder mig til vi mødes igen, Veneur" sagde han så idet han gav hesten ved siden af Safiras et klap så den red hjem.
Derefter svingede han sig op på Safiras hest og hev hende op bag sig.
Hun kunne ikke ride, ikke i den tilstand.
Han plantede hendes arme om sin mave, så hun abre skulle holde fast, så red han afsted.

((håber det er ok))

//out//

((fortsættes i paladset))
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
på jagt efter... - Page 2 Left_bar_bleue100/100på jagt efter... - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Sep - 3:12

"det håber jeg vel at vi gør, men for at give dig en ledetråd som du allerede havde regnet ud er dettte ikke min rigtige skikkelse" sagde han til Corkin helt roligt. Han forvandlee sig så til fuglen igen og fløj væk derfra, han havde intet at gører der mere.




///out
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Sep - 1:52

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





på jagt efter... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: på jagt efter...   på jagt efter... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
på jagt efter...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» til green efter ferien.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Hist og her :: Den Store Skov-
Gå til: