Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
blandt orker. - Page 2 Vote_lcapblandt orker. - Page 2 Voting_barblandt orker. - Page 2 Vote_rcap 
Edith Ember
blandt orker. - Page 2 Vote_lcapblandt orker. - Page 2 Voting_barblandt orker. - Page 2 Vote_rcap 
Amylia
blandt orker. - Page 2 Vote_lcapblandt orker. - Page 2 Voting_barblandt orker. - Page 2 Vote_rcap 
Green
blandt orker. - Page 2 Vote_lcapblandt orker. - Page 2 Voting_barblandt orker. - Page 2 Vote_rcap 
Era
blandt orker. - Page 2 Vote_lcapblandt orker. - Page 2 Voting_barblandt orker. - Page 2 Vote_rcap 
Eleonora
blandt orker. - Page 2 Vote_lcapblandt orker. - Page 2 Voting_barblandt orker. - Page 2 Vote_rcap 
Veneur
blandt orker. - Page 2 Vote_lcapblandt orker. - Page 2 Voting_barblandt orker. - Page 2 Vote_rcap 
Ann
blandt orker. - Page 2 Vote_lcapblandt orker. - Page 2 Voting_barblandt orker. - Page 2 Vote_rcap 
Misel
blandt orker. - Page 2 Vote_lcapblandt orker. - Page 2 Voting_barblandt orker. - Page 2 Vote_rcap 
Iljana
blandt orker. - Page 2 Vote_lcapblandt orker. - Page 2 Voting_barblandt orker. - Page 2 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 blandt orker.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8177
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
blandt orker. - Page 2 Left_bar_bleue100/100blandt orker. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

blandt orker. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: blandt orker.   blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeFre 28 Nov - 2:38

"usårlighed findes på en måde, du kan virke usårlig men du er det aldrig, alle har en eller anden form for svaghed som ødelægger usårligheden" sagde Veneur til Artzhor. Der var mange gange at når nogle lød ti lat være usårlige lå der en forklaring bag det og så også en svaghed, som de har feks. at Formskiftningen har den ulempe at den også formskifter ting du har på, hvis det er lænker mellem hænderne bliver det bare til hund mellem hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




blandt orker. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: blandt orker.   blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeFre 28 Nov - 5:12

Artzhor nikkede alvorligt og lo så.
"Men jeg kan virke... og jeg skråler ikke op om mine svagheder..."
han smækkede støvlerne op på bordet og lænede sig let tilbage. de havde mange tilhørere nu, og nogen af dem fulgte åbenlyst med i samtalen og nikkede samtyggende, når de var enige.
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8177
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
blandt orker. - Page 2 Left_bar_bleue100/100blandt orker. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

blandt orker. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: blandt orker.   blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Nov - 5:39

"rigtigt, og det gør jeg heller ikke såadan" sagde Venuer. Hna klagde bene op på bordet ligesom Artzhor. Veneur havde fundet den perfekt person at bruge som en når han skulle steder, vor der var orker, Han vilel bruge Artzhor formen til at kunne gå mellem folk uden problemer, han startede med at øve benene




(((Undskyld at jeg ike var her igår, men skulle rydde op og lave lektier o.s.v. og idag var jeg sammen med vennerne)))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




blandt orker. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: blandt orker.   blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 1:09

Artzhor blev pludselig opmærksom på noget. en forandring. om det var med den anden eller med ham selv, kunne han ikke rigtig sige, men han kunne ikke lide det. det var, som om noget lurede lige over overfladen.
"Det er godt..."
et lille smil krusede Artzhors læber, men det var falskt.


((nu ska det lige siges, at Artzhors maske ikke kan laves, bare fordi man er formskifter. den må du altså skaffe på en anden måde... i øvrigt var jeg der heller ikke igår, fordi jeg læste skyggens lærling 6 og red ponygames..))
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8177
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
blandt orker. - Page 2 Left_bar_bleue100/100blandt orker. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

blandt orker. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: blandt orker.   blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 1:17

"du har en god form, men jeg kan ikke laveansigtet helt, kun halvt, for jeg kan helt sikkert ikke lave dit ansigt helt, men jeg kan da prøve at lave kroppen, og jeg tror du skal passe på at gå lidt ud for dne her form ,bliver måske kendt, selvom kongen allerrede kender mit navn" sagde veneur, Hna prøvede så med resten af kropppen og rejste sig så, han var normalt ikek så taksagelig, men han vilel barew lære artzhors personlighed. Den var ikke perfeekt et godt stykke fra, men den kunen snart bruges. Han forvandlede sig så tilbage og sagde "vi ses måske en anden dag og tak for udseendet" han gik så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




blandt orker. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: blandt orker.   blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 1:32

Artzhor stirrede et øjeblik efter ham, usikker på, om han skulle være rasende eller ligeglad. så rejste han sig og betalte for sin øl, før han strøg ud i aftnen. mørket slog om ham og han blev opløst og usynlig, da han gled ned af de halvtomme gader.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8177
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
blandt orker. - Page 2 Left_bar_bleue100/100blandt orker. - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

blandt orker. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: blandt orker.   blandt orker. - Page 2 Icon_minitimeSøn 30 Nov - 1:37

"Veneur forsvandt så ogsp fra gaderne og fra torvet, han havde en ting han ksulle gøre, nede på jorden gik en elver, hen af od slottet hvor Grook og Rinok var. Han vidte at det vilel blive svært, derfor havde han brug for en skikkelse som orkerne godt kendte.




///out
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





blandt orker. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: blandt orker.   blandt orker. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
blandt orker.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» vi har ingen orker... kan det passe?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Boikan Øen :: Sorkan :: Torvet-
Gå til: