Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
om Mennesker! og i andre Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
om Mennesker! og i andre Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
om Mennesker! og i andre Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
om Mennesker! og i andre Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
om Mennesker! og i andre Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
om Mennesker! og i andre Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
om Mennesker! og i andre Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
om Mennesker! og i andre Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
om Mennesker! og i andre Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
om Mennesker! og i andre Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
om Mennesker! og i andre Vote_lcapom Mennesker! og i andre Voting_barom Mennesker! og i andre Vote_rcap 
Edith Ember
om Mennesker! og i andre Vote_lcapom Mennesker! og i andre Voting_barom Mennesker! og i andre Vote_rcap 
Amylia
om Mennesker! og i andre Vote_lcapom Mennesker! og i andre Voting_barom Mennesker! og i andre Vote_rcap 
Green
om Mennesker! og i andre Vote_lcapom Mennesker! og i andre Voting_barom Mennesker! og i andre Vote_rcap 
Era
om Mennesker! og i andre Vote_lcapom Mennesker! og i andre Voting_barom Mennesker! og i andre Vote_rcap 
Eleonora
om Mennesker! og i andre Vote_lcapom Mennesker! og i andre Voting_barom Mennesker! og i andre Vote_rcap 
Veneur
om Mennesker! og i andre Vote_lcapom Mennesker! og i andre Voting_barom Mennesker! og i andre Vote_rcap 
Ann
om Mennesker! og i andre Vote_lcapom Mennesker! og i andre Voting_barom Mennesker! og i andre Vote_rcap 
Misel
om Mennesker! og i andre Vote_lcapom Mennesker! og i andre Voting_barom Mennesker! og i andre Vote_rcap 
Iljana
om Mennesker! og i andre Vote_lcapom Mennesker! og i andre Voting_barom Mennesker! og i andre Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 om Mennesker! og i andre

Go down 
+6
Iljana
Chris19
Bala Youngblood
Amon
Era
Drame
10 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeMan 2 Mar - 4:42

Ja, jeg ved ikke om det er oprretet før men her kommer det igen.
hvis det har været her før
Men hvad nu hvis det ikke har.

Lige meget, TIL EMNET!
Jeg synes det er en del unfair, eller måske ikke, men for os mennesker. jeg tror der er meget få mennesker som er på menneskernes side som holder med os. også vi fanger nogen, buuuum!, der kommer nogen og befrier dem med magi eller bomber eller hvad nu ellers.

Kan vi ikke få nogle til at hjælpe os?
der er nok mange NPC-bruger men de bliver jo nærmest aldrig brugt, såå...
Please giv os noget hjæælp!

Hilsen...
en snart halv krop
Mortimer/Misel/Sauhsa.....
Tilbage til toppen Go down
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6485
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
om Mennesker! og i andre Left_bar_bleue100/100om Mennesker! og i andre Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: -   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeMan 2 Mar - 5:07

hmm måske lukke for mulighedden for at lave formskifter/elver/oprør karakterer for en tid??

Men ja, kan se problemet. Hvorfor siger man ikke at royalen hyre en masse magikere, stærke magikere. Til at gå rundt og passe på byen, som ekstra soldater. Bare stærkere =)

ved fængslet siger jeg, at man skal bruge magiske runer til at skubbe al magi ud af fængslet = INGEN formskiftning eller magi er muligt derinde =3
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
Gæst
Gæst




om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeMan 2 Mar - 5:13

God idé men man kan godt sige jeg nærmest er enemand/kvinde om dette arbejde.
det med at lade vær med at skabe oprøre kunne være en god idé, men når man så åbner for dem igen, kan det være at menneskerne stopper med at være aktive.
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7137
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
om Mennesker! og i andre Left_bar_bleue100/100om Mennesker! og i andre Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeMan 2 Mar - 5:14

Jeg kan også godt se problemet... Men hvis det skal være det kan jeg godt lave en menneske-magiker x)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeMan 2 Mar - 5:20

Det ville nok være en god idé at lukke for formskiftere/elvere osv. en lille tid, det virker ikke som om der er mange mennesker her.
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeMan 2 Mar - 6:11

Hallo, hør nu her. Amon Anubis vil gerne hjælp, men ham skal man betale. Det med at folk bare slipper ud af fængslet, er umuligt hvis bare man ved hvad man skal gøre. Gå over og betal Amon for hjælp, og han vil gøre det med glæde.
Tilbage til toppen Go down
Bala Youngblood

Bala Youngblood


Antal indlæg : 87
Points : 5828
Reputation : 1
Registration date : 17/02/09

om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeOns 4 Mar - 22:40

Jeg kan godt hjælpe hvis det er.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeOns 4 Mar - 23:53

Du kan til hver en tid tage kontakt til Yamon. Han er sådan set ligeglad med hvem han dræber... Han skal bare have deres knogler! Muhaha Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeFre 6 Mar - 2:03

Gode ideér og forslag alle sammen!
Men hvad siger Chris og Veneur til det?
vi skal også have deres tilladelse....
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14763
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
om Mennesker! og i andre Left_bar_bleue100/100om Mennesker! og i andre Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeFre 6 Mar - 2:07

Go ahead!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeFre 6 Mar - 2:10

okay tak ;D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeFre 6 Mar - 5:18

Avanya er lejesoldat, så så længe du betaler nok er hun med^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeFre 6 Mar - 5:36

okay, men nogle som ikke kun er lejesoldater, ville også hjælpe, måske nogle som er soldater.
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6597
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
om Mennesker! og i andre Left_bar_bleue95/100om Mennesker! og i andre Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeSøn 8 Mar - 0:56

"Almindelige" borgere er vel også fint :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeSøn 8 Mar - 2:54

ja god idé ;D
Tilbage til toppen Go down
Livia

Livia


Antal indlæg : 95
Points : 6307
Reputation : 0
Registration date : 17/02/09
Geografisk sted : skjult i skyggen, gemt i skabet, under sengen ~ Generelt all over... så længe det trådløse virker ^^

om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeSøn 8 Mar - 7:42

mm... egentlig...
lad os lave en liste.. i et nyt emne.. Hvor det skrives, om man er på oprørenes side eller på menneskenes..
mm... tror jeg, jeg gør...
Tilbage til toppen Go down
Amon

Amon


Antal indlæg : 171
Points : 6023
Reputation : 9
Registration date : 28/02/09

om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeSøn 8 Mar - 8:15

Tempelridder er bedste! lol!
Tilbage til toppen Go down
Livia

Livia


Antal indlæg : 95
Points : 6307
Reputation : 0
Registration date : 17/02/09
Geografisk sted : skjult i skyggen, gemt i skabet, under sengen ~ Generelt all over... så længe det trådløse virker ^^

om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeSøn 8 Mar - 8:26

Når jeg cykler til skole, kører jeg forbi en tempelherreforening... O.o
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeSøn 8 Mar - 8:39

Ja... Undskyld jeg blander mig, men hvad f*** er en tempelridder forening?
Tilbage til toppen Go down
Alastor
Chat-Holder med Chris
Chat-Holder med Chris
Alastor


Antal indlæg : 428
Points : 6089
Reputation : 8
Registration date : 15/09/08
Geografisk sted : i am the spellweaver

Character sheet
Liv:
om Mennesker! og i andre Left_bar_bleue100/100om Mennesker! og i andre Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: sort stor "kappe"
Race: Menneske

om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: -   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeSøn 8 Mar - 8:48

en forening til temple riddere???
Tilbage til toppen Go down
Veneur

Veneur


Antal indlæg : 939
Points : 8189
Reputation : 6
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
om Mennesker! og i andre Left_bar_bleue100/100om Mennesker! og i andre Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: meget af det praktiske, men det skifter alt efter situation, men normalt hvis han ikke skla noget er det, stof støj, som giver ham gode bevægeligheder, normalt er det i hvid og grøn, han har normalt også altid to sværd hængene ved sin side, i deres skeder, så han altid er forberedt på at kæmpe.
Race: Formskifter - oprindelig form

om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeSøn 8 Mar - 9:16

"min morfar var med i frimurerne, og jeg arver forhåbenlig hans frimurer ting , selvom jeg ikke er med i det, skal det gå til hans førstfødte banrebarn, hvilket er mig , desævre er han død, og jeg får det først, når jeg bliver 18 hvilket er om to år, men jeg ved noget af det han havde, og jeg kan hvis jeg vil træde ind i frimurerne uden at skulle gennem nogle besværlige tidsprøver og på prøve, jeg skal selvfølgelig klare det som de nu kommer med som ritual. det er nice.

doh off topic det er vi.

jeg tror at en tempel ridder forening, er en forening som studerer elelr sælger tempel lignende ting xD



(((har ikke rigtigt fået noget at vide omkring det, kune det overfladiske)
Tilbage til toppen Go down
Edith Ember

Edith Ember


Antal indlæg : 4548
Points : 9099
Reputation : 18
Registration date : 17/06/08

Character sheet
Liv:
om Mennesker! og i andre Left_bar_bleue100/100om Mennesker! og i andre Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Et par posede, barkfarvede hørbukser, der er nemme at bevæge sig i, en hvid pirattrøje, snabelsko! xD, og et bælte med en lille taske-pung-agtig-ting i. I koldt vejr også en dejlig varm uldkappe i mørkgrå.
Race: Menneske

om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitimeMan 16 Mar - 9:35

Jeg synes også, at oprørerne har en tendens til at undervurdere soldaterne der er på menneskenes side... xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





om Mennesker! og i andre Empty
IndlægEmne: Sv: om Mennesker! og i andre   om Mennesker! og i andre Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
om Mennesker! og i andre
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mennesker
» Mennesker, folk! ;)
» en dag som alle andre.
» Ninianes mening om de andre.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: For medlemmer :: Forslag & ideer-
Gå til: