Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
På gåtur - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
På gåtur - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
På gåtur - Page 2 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
På gåtur - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
På gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
På gåtur - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
På gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
På gåtur - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
På gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
På gåtur - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
På gåtur - Page 2 Vote_lcapPå gåtur - Page 2 Voting_barPå gåtur - Page 2 Vote_rcap 
Edith Ember
På gåtur - Page 2 Vote_lcapPå gåtur - Page 2 Voting_barPå gåtur - Page 2 Vote_rcap 
Amylia
På gåtur - Page 2 Vote_lcapPå gåtur - Page 2 Voting_barPå gåtur - Page 2 Vote_rcap 
Green
På gåtur - Page 2 Vote_lcapPå gåtur - Page 2 Voting_barPå gåtur - Page 2 Vote_rcap 
Era
På gåtur - Page 2 Vote_lcapPå gåtur - Page 2 Voting_barPå gåtur - Page 2 Vote_rcap 
Eleonora
På gåtur - Page 2 Vote_lcapPå gåtur - Page 2 Voting_barPå gåtur - Page 2 Vote_rcap 
Veneur
På gåtur - Page 2 Vote_lcapPå gåtur - Page 2 Voting_barPå gåtur - Page 2 Vote_rcap 
Ann
På gåtur - Page 2 Vote_lcapPå gåtur - Page 2 Voting_barPå gåtur - Page 2 Vote_rcap 
Misel
På gåtur - Page 2 Vote_lcapPå gåtur - Page 2 Voting_barPå gåtur - Page 2 Vote_rcap 
Iljana
På gåtur - Page 2 Vote_lcapPå gåtur - Page 2 Voting_barPå gåtur - Page 2 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 På gåtur

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
På gåtur - Page 2 Left_bar_bleue100/100På gåtur - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

På gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På gåtur   På gåtur - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Mar - 8:01

Green kiggede på Ann med et skævt smil "hilken slags magi er du bedst til?" spurgte han så.
Hun var stærk, ingen tvivl om det, men hvilken form for styrke?
Han trak hætten lidt længere ned i panden.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

På gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På gåtur   På gåtur - Page 2 Icon_minitimeLør 14 Mar - 9:22

//Håber det er ok at jeg svarer nu... jeg bliver så forvirret hvis jeg skal svare på to indlæg på samme tid >o<//

Ann tænkte sig lidt om. "Altså... jeg er ret god til det her;" Et æble materialiserede sig i hendes udstrakte hånd. Et sted ville en frugtsælger måske undre sig over hvorfor der pludselig manglede et æble i stakken. "Og jeg er også ret god til det her.." Æblet blev til en sten for øjnene af dem (Ikke æbleformet... bare en normal sten). "Og det her," stenen begyndte at svæve et par tommer over hendes håndflade.
Tilfreds smilede hun op til Green og Lindorâ, mens hun fraværende aede aben, der stadig befandt sig på hendes skulder.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6365
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
På gåtur - Page 2 Left_bar_bleue100/100På gåtur - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

På gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På gåtur   På gåtur - Page 2 Icon_minitimeMan 16 Mar - 6:04

,,Meget flot." Sagde Lindorâ imponeret.

,,Alle magikere har en specialitet. Min specialitet er..." Hun holdt den ene håndflade op og strakte sine slanke fingre og koncentrerede sig. Lin kunne mærke hvordan molekylerne i luften blev varmere og varmere mens de smeltede sammen, indtil de til sidst blev så varme at de blev til en levende flamme der svævede et stykke over hendes håndflade.
Lindorâ koncentrerede sig igen, og flammen formede sig til et brændende hjerte, inden hjertet skiftede form til en smuk brændende fulg Fønix der satte af fra hendes hånd og svævede over Anns hoved et par gange. Naur slog legefuldt efter den, men ramtemed vilje ikke, han havde brændt sig på ild før, og smerten glemte han ikke.
Fønixen svævede tilbage til Lindorâs hånd og smeltede sammen med hendes håndflade.

,,..Ild." Sluttede hun, og kunne kort mærke den brændende fornemmelse da ilden blev en del af hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
På gåtur - Page 2 Left_bar_bleue100/100På gåtur - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

På gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På gåtur   På gåtur - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Mar - 6:43

"Min, styrke kommer som sagt fra ånder" sagde Green og kiggede imponeret på pigen.
Han betragtede stenen i hendes hånd lidt, så smitle han "jeg tror du kan blive meget stærk, hvis du slutter dig til os".
Wirkan, havde brug for nye, stærke magikere, og det så ud til at Ann, ville være et oplagt valg.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

På gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På gåtur   På gåtur - Page 2 Icon_minitimeFre 20 Mar - 1:09

Ann, der havde betragtet ildfuglen med stor interesse, vendte sig imod Green.
"Fint," sagde hun. "Jeg kommer med jer. Men i skal love at i lærer mig om magi." Her kiggede hun frem og tilbage mellem dem, som om hun regnede med at blive snydt. "Lov det."
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6365
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
På gåtur - Page 2 Left_bar_bleue100/100På gåtur - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

På gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På gåtur   På gåtur - Page 2 Icon_minitimeFre 20 Mar - 3:35

,,Vi holder hvad vi lover." Svarede Lindorâ roligt, og så mod Green.

,,Os kan du regne med." Lovede hun, og studerede Naur der kravlede fra pigen og over til Lindorâ. Han kravlede op på hendes skulder ved at holde fast i folderne i hendes kjole.

,,Så Ann, hvad lavede du på markedet helt alene?" Spurgte hun, og overvejede kort hvorfor pigen ingen forældre havde med sig.
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
På gåtur - Page 2 Left_bar_bleue100/100På gåtur - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

På gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På gåtur   På gåtur - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Mar - 7:09

((undskyld det sene svar))
Green nikkede bekræftende til Lins ord.
Så kiggede han på pigen, Ann. Han ville egentlig også gerne vide hvad hun lavede her, helt alene.
Han glædede sig faktisk til at lære hende magi. Hun virkede både opsat og stærk, hvis hun gad høre efter, kunne han gøre hende rigtig god.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Ann

Ann


Antal indlæg : 886
Points : 5784
Reputation : 1
Registration date : 22/07/08

På gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På gåtur   På gåtur - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Mar - 10:26

Ann stirrede op på Lindorâ med sine store, grønne øjne.
"Jeg ledte bare efter min... hund." svarede hun, og kom først derefter i tanke om at de nok gerne ville vide hvorfor hun var alene som hun var.
"Jeg er alene fordi jeg løb hjemmefra," sagde hun uden videre omsvøb.
Tilbage til toppen Go down
http://www.signe-the-muggle.deviantart.com
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6365
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
På gåtur - Page 2 Left_bar_bleue100/100På gåtur - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

På gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På gåtur   På gåtur - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Mar - 11:02

Lindorâ smilede venligt til Ann, og bukkede sig ned for at hviske i hndes øre. En lok af hendes hår gled yndefuldt ned af skuldren og hang i luften som en tråd af ild.

,,Vil du hører noget Ann?" Sagde hun lavt, med en fortrolig stemme.

,,Det gjorde jeg også. Alle de store magikere løber hjemmefra hvor de ikke bliver undertrygt til at holde deres evner skjulte. Men hos os..." Hun rettede sig op, og slog hånden ud mod Green.

,,Hos os er du fri til at være hvem du er. Og uheld sker en gang i mellem, det kan man ikke undgå med magi, især utrænet magi, men det er ikke noget at skamme sig over. Det er tværtimod noget at være stolt over." Sagde hun, og smilede varmt til pigen.

,,Skal vi se om vi kan finde din hund? Hvad hedder den, og hvordan ser den ud?" Spurgte hun og skubbede blidt til Naur der, af rent kedsomelighed, var begyndt at pille ved den krone hun havde om hovedet.

,,Hvor så du den sidst?"
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
På gåtur - Page 2 Left_bar_bleue100/100På gåtur - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

På gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På gåtur   På gåtur - Page 2 Icon_minitimeSøn 22 Mar - 6:13

Det passe Green fint, at Ann var alene. Så ville de ikke få ballade med forældre der ikke ønskede at hendes magi skulle komme frem.
Han rystede tankerne af sig og vendte tilbage til virkeligheden.
Han kiggede rundt og opdagede at folk begyndte at forlade markedspladsen.
Han tænkte lidt, så kom han i tanke om det: Ballet på slottet. Det var i aften. Derfor gik folk hjem for at gøre sig klar.
Green regnede med at Wirkan også ville møde op.
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6365
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
På gåtur - Page 2 Left_bar_bleue100/100På gåtur - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

På gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På gåtur   På gåtur - Page 2 Icon_minitimeSøn 22 Mar - 6:33

Lindorâ så op og lagde mærke til hvordan folk var begyndt at gå. Så sent var det da heller ikke?
Så kom hun i tanke om hvad der ville ske på paladset senere i aften.

,,Ballet!" Udbrød hun så pludseligt at Naur blev forskrækket. Han gav sig vredt til at skælde hende ud, men hun ignorrede ham.

,,Jeg er nødt til at gå, jeg skal gøre mig klar til ballet." Sagde hun og vente rundt.

,,Vi ses senere Ann, pas nu godt på Green og lad være med at forvandle ham til sten." Hun vinkede til dem begge og vendte sig og gik op mod den kro hun boede på.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12430
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
På gåtur - Page 2 Left_bar_bleue100/100På gåtur - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

På gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På gåtur   På gåtur - Page 2 Icon_minitimeSøn 22 Mar - 6:36

Green kiggede kort efter Lin så vendte han sig om mod Ann.
"Hvis du gerne vil emd til ballet, er du meget velkommen, det er oppe på slottet".
Han stod lidt stille så begyndte han også at gå "vi ses senere Ann" sagde han, så vinkede han og forsvandt.

//out//
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Sponsoreret inhold





På gåtur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På gåtur   På gåtur - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På gåtur
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Takamir :: Markedspladsen-
Gå til: