Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Virtuel forfatterskole! Vote_lcapVirtuel forfatterskole! Voting_barVirtuel forfatterskole! Vote_rcap 
Edith Ember
Virtuel forfatterskole! Vote_lcapVirtuel forfatterskole! Voting_barVirtuel forfatterskole! Vote_rcap 
Amylia
Virtuel forfatterskole! Vote_lcapVirtuel forfatterskole! Voting_barVirtuel forfatterskole! Vote_rcap 
Green
Virtuel forfatterskole! Vote_lcapVirtuel forfatterskole! Voting_barVirtuel forfatterskole! Vote_rcap 
Era
Virtuel forfatterskole! Vote_lcapVirtuel forfatterskole! Voting_barVirtuel forfatterskole! Vote_rcap 
Eleonora
Virtuel forfatterskole! Vote_lcapVirtuel forfatterskole! Voting_barVirtuel forfatterskole! Vote_rcap 
Veneur
Virtuel forfatterskole! Vote_lcapVirtuel forfatterskole! Voting_barVirtuel forfatterskole! Vote_rcap 
Ann
Virtuel forfatterskole! Vote_lcapVirtuel forfatterskole! Voting_barVirtuel forfatterskole! Vote_rcap 
Misel
Virtuel forfatterskole! Vote_lcapVirtuel forfatterskole! Voting_barVirtuel forfatterskole! Vote_rcap 
Iljana
Virtuel forfatterskole! Vote_lcapVirtuel forfatterskole! Voting_barVirtuel forfatterskole! Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Virtuel forfatterskole!

Go down 
+4
Chris19
Amylia
Urias
Era
8 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7136
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue100/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeTirs 7 Apr - 23:00

Hullo pplz! Gæt hvad jeg har fundet?
EN INTERNET-FORFATTERSKOLE!!

Det foregår på www.saxo.dk, hvor man får en skriveopgave hver tirsdag, som man skal have sendt inden søndag. Det er gratis at deltage, men hvis man er under 18 skal ens forældre godkende at man deltager.

Hvad venter i på? :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 2:17

*Has signed up* n_________n
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7136
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue100/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 2:47

Wee, me 2 x)
Tilbage til toppen Go down
Urias

Urias


Antal indlæg : 52
Points : 5601
Reputation : 9
Registration date : 04/04/09
Age : 30

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 3:50

Ida-Marie Rendtorff er med som lære! Hurra!
Jeg havde hende som lære, da jeg var på forfatterskole i Brønderslev - tro mig, hun er en rigtig god lære. Og en ekstremt flink person. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.novitus.danskforum.net
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7136
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue100/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 4:13

UUH! Har du også været i Brønderslev? Hvilket år? n____n
Tilbage til toppen Go down
Urias

Urias


Antal indlæg : 52
Points : 5601
Reputation : 9
Registration date : 04/04/09
Age : 30

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 4:19

Jeg var på det danske hold, år 2007. ^^ Det år hvor vi udgav bogen [Indsæt Titel her].
Jeg ved faktisk ikke hvor mange der har hørt om kurset. XD Men det kan anbefales, hvis man er lige så meget forfatter-drømmer som jeg er! ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.novitus.danskforum.net
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue40023/35670Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 5:22

O_______O"
*At få lov af forældre*
WHOAWH!
^^' Jeg er så meget på! Nope Chris, ikke stoffer -.-'
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7136
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue100/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 5:49

Urias - Jeg var på det danske hold 2008 n_n Vi udgiver snart bogen "En buket blyanter"
Tilbage til toppen Go down
Urias

Urias


Antal indlæg : 52
Points : 5601
Reputation : 9
Registration date : 04/04/09
Age : 30

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 6:28

Åh, hvor godt! Jeg har ledt på deres hjemmeside, men jeg kunne simpelthen ikke finde ud af hvad den nye bog hedder! Nice! xD Den skal købes! ^^
Er holdet fra 2008 egentlig også inviteret med til det fortsætter-kursus der bliver afholdt i sommerferien?
Tilbage til toppen Go down
http://www.novitus.danskforum.net
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7136
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue100/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 7:04

Yup ^^ Men jeg tror ikke jeg tilmelder mig.. jeg har vidst nok at gøre i sommerferien, eftersom jeg skal starte på efterskole næste år x)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 7:51

n_____________________n
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue100/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 8:18

Det der med Saxo, i skal nok lige læse betingelserne igennem først...
Tilbage til toppen Go down
Urias

Urias


Antal indlæg : 52
Points : 5601
Reputation : 9
Registration date : 04/04/09
Age : 30

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 8:36

Euria, det var da en skam. ^^ Ellers kunne det være at vi kunne have set hinanden. Men ja, jeg starter også på Gymnasiet et par dage efter. Jeg ved såmen ikke om jeg kommer ind på kurset overhovedet, der er jo kun 30 pladser ledig.
Men hva', jeg har skrevet en bog som snart bliver udgivet, så det hjælper måske nok lidt på min ansøgning. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.novitus.danskforum.net
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7136
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue100/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 10:20

En bog? 4 realz? Hvad hedder den? :O
Tilbage til toppen Go down
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7136
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue100/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 10:20

Btw, Chris, vi har nok læst betingelserne oÔ
Tilbage til toppen Go down
Eleonora
Chat-Veneurs sekretær
Chat-Veneurs sekretær
Eleonora


Antal indlæg : 1045
Points : 6863
Reputation : 30
Registration date : 14/12/08
Geografisk sted : I Tusmørket, ved din side

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue100/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Eleonora bærer en hvid kjole i let stof, med lange tætsiddende ærmer og broderede kanter i guld. Kjolens skørt er konstrueret af mange lag tyndt silke, og kjolelivet er korsetpræget.
Race: Elver

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 10:34

Uh uh! Den side må jeg lige kigge lidt nærmere på ^^ !

Tak for tippet Era!
Tilbage til toppen Go down
Urias

Urias


Antal indlæg : 52
Points : 5601
Reputation : 9
Registration date : 04/04/09
Age : 30

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 20:40

"Udødelig". ^^ Bliver udgivet af et forlag der hedder Siesta. En fantasy-ungdoms-ting. Så det er jo mega spændende!! ^^
Jeg holdte foredrag om den i riddehuset(Århus) på en litteratur-festival der var her midt i marts, så det kan være at nogle har hørt om den dér. HVem ved?
Tilbage til toppen Go down
http://www.novitus.danskforum.net
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue95/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 23:09

Argh!! *tilbede* xD At du har skrevet en bog! Hvor sejt :D
Hvad handler den om? ^^ - Hvornår bliver den udgivet? (: MÅ da bare læse den xD

Nogen af jer, der tilmelder jer til Brønderslev i år? Jeg er i gang ^^ xD
- Så må man jo bare håbe :D

Lyder interessant... Kigger lige ind på siden ^^
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue95/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 23:13

øeh... Hvorfor kan jeg ikk komme ind på siden "saxo.dk"? o.O
Tilbage til toppen Go down
Chris19
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Greens tjener i et og alt!....eller noget
Chris19


Antal indlæg : 5485
Points : 14762
Reputation : 12
Registration date : 17/06/08
Age : 27
Geografisk sted : Ved nærmeste kage

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue100/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Tøj...
Race: Elver

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeOns 8 Apr - 23:23

Det kunne også være jeg overvejer at læse den! xD
Tilbage til toppen Go down
Urias

Urias


Antal indlæg : 52
Points : 5601
Reputation : 9
Registration date : 04/04/09
Age : 30

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeTors 9 Apr - 4:22

Oh my - det lyder godt! xD
Den udkommer en gang inden næste år - mere præcist er det ikke fastlagt endnu. ^^

Den handler om en helt almindelig dreng, David, som går i 10. klasse i en stor, kedelig, grå by som han ville ønske at han kunne slippe ud af. Hans liv er alt for normalt, efter hans egen mening, og den eneste ting som ikke ligner alt det andet, er en pige i hans klasse. Hun er mystisk og fuld af hemmeligheder.
Så sker der det en dag, at David bliver dræbt af førnævnte pigen. Men hér er det store problem: Han vågner op igen!
Men det er ikke i den store by, han vågner. Han vågner i et miljø uden elektrisitet osv. Han kan gå rundt, tale, tænke og bevæge sig som han pleger at gøre. Han møder til og med folk, som har det på samme måde som ham selv.
Og det er dét som er hovedtema'et i romanen: Hvornår er man død? Hvad er ligesom "Kravene" til det?

(Og så fik jeg da lige smidt dén reklame på bordet. xD)
Tilbage til toppen Go down
http://www.novitus.danskforum.net
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6365
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue100/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeTors 9 Apr - 4:51

Så har jeg sgu talt med Saxo. De er interesserede i min bog. Weee:D
Desværre blev den afvist af gyldendal. Det var meningen de ville have udgivet den, men de droppede det i sidste øjeblik Sad
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue95/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeTors 9 Apr - 4:57

DIN bog?! xD Sig mig, hvor mange forfattere har vi lige på denne side? Hvor fedt, Lin :D
Hvad hedder den så? ^^ - handler om?
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue95/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeTors 9 Apr - 4:59

NICE Urias Surprised

Gid jeg var så intelligent ^^'' xD tror ikk min hjerne ville kunne rumme at skulle finde på sådan noget o.O
Tilbage til toppen Go down
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! Left_bar_bleue95/100Virtuel forfatterskole! Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitimeTors 9 Apr - 5:18

Iljana skrev:
øeh... Hvorfor kan jeg ikk komme ind på siden "saxo.dk"? o.O

- Fandt ud af det ^^'' Godt nok lille "skilt" o.O
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Virtuel forfatterskole! Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Virtuel forfatterskole!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Reklamer-
Gå til: