Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_lcapVirtuel forfatterskole! - Page 2 Voting_barVirtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_rcap 
Edith Ember
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_lcapVirtuel forfatterskole! - Page 2 Voting_barVirtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_rcap 
Amylia
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_lcapVirtuel forfatterskole! - Page 2 Voting_barVirtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_rcap 
Green
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_lcapVirtuel forfatterskole! - Page 2 Voting_barVirtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_rcap 
Era
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_lcapVirtuel forfatterskole! - Page 2 Voting_barVirtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_rcap 
Eleonora
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_lcapVirtuel forfatterskole! - Page 2 Voting_barVirtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_rcap 
Veneur
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_lcapVirtuel forfatterskole! - Page 2 Voting_barVirtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_rcap 
Ann
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_lcapVirtuel forfatterskole! - Page 2 Voting_barVirtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_rcap 
Misel
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_lcapVirtuel forfatterskole! - Page 2 Voting_barVirtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_rcap 
Iljana
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_lcapVirtuel forfatterskole! - Page 2 Voting_barVirtuel forfatterskole! - Page 2 Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Virtuel forfatterskole!

Go down 
+4
Chris19
Amylia
Urias
Era
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Left_bar_bleue40023/35670Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeTors 9 Apr - 7:05

Ó______________.Ò
er der aldrig noget i mit liv folk herinde ikke kan overgå mig i?
...Men Anyway, nok om mig, og WHAOW!
Whoaw
Whoaw
Whoaw
Whoaw
Whoaw
Whoaw
Whoaw
Whoaw
Whoaw
Whoaw
Whoaw
Whoaw
Whoaw
Whoaw


Amazing!
*Adore*
Shocked
WHOAW
*To kneel at yout feet*
*Admire*
Tilbage til toppen Go down
Lindorâ

Lindorâ


Antal indlæg : 239
Points : 6365
Reputation : 11
Registration date : 09/03/09
Age : 36
Geografisk sted : Somewhere over the Rainbow(Wolf)

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Left_bar_bleue100/100Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: En ildrød kjole med hvidt underboost. Kjolens store skørt gemmer mange lommer som Lindorâ ofte benytter til at skjule forskellige ting. Om hovedet bærer hun en krone lavet af elverne med store amatyststen.
Race: Menneske

Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeTors 9 Apr - 8:29

Iljana skrev:
DIN bog?! xD Sig mig, hvor mange forfattere har vi lige på denne side? Hvor fedt, Lin :D
Hvad hedder den så? ^^ - handler om?

Den hedder hjertets mørke skygger, og indtil videre består den af to bøger, det er meningen at det skal være en triologi.
Det er lidt svært at forklarer havde den handler om da jeg altid bliver så begejstret når jeg beskriver den og aldrig kan begrænse mig, så pooster starten her i stedet. ^^

Engang, før altings begyndelse, kæmpede Lyset og
Mørket en indædt kamp. Og af deres kamp blev alting skabt. Fra det mindste
sandkorn til de største planeter.



Og Lyset elskede det, elskede skønheden der var i alt.



Men Mørket væmmedes ved dette og ville ødelægge det,
så Lyset bortviste Mørket til et evigt fængsel. Men noget gik galt.



Hundrede af år efter deres kamp kom menneskene til, og
Lyset var begejstret. Den gav nogle af menneskene evnen til at se hvad andre
ikke så, til at gøre hvad andre ikke kunne gøre for at kunne bekæmpe Mørket,
men det skjulte deres evner så de der havde dem ikke var bevist om dette før
det ville blive nødvendigt at bringe dem frem, for det var ikke en nem gave at
have.



Indtil den dag Mørket kom fri af sit fængsel.


Det angreb i Syden hvor Lyset var stærkest og det
angreb hårdt. Horder af uddøde, mørke, klamme, ulækre væsner krøb op af hver en
sprække i hver en ond tanke, og de nærede sig ved menneskets frygt.



Men en lille flok mennesker fik en nat en drøm, at det
var bestemt at de skulle bygge et sted hvor de ville træne Lysets krigere. Og
på dette sted ville de udrette store ting.



Så den lille gruppe mennesker gik i gang med at bygge
dette sted, og mens de gjorde, mærkede de hvordan magien flød bedre der, og
hvordan de hver især havde evner. Nogle kunne hele sår mens andre havde evnen
til at dræbe væsner af Mørket.



Og de svor at
så længe der fandtes bare et gran af Lys i denne verden, ville dette sted
uddanne Dræbere og Healere. Og de ville kæmpe, og de ville falde i kamp, men de
ville alle tage noget af Mørket med sig så Lyset atter kunne herske frit.



-Heksenes skabelsesmyte."



Det skal lige siges, at hvis der er nogle der har lyst til at læse mit manuskript og give feedback er I meget velkomne til at sende mig en PM. Det eneste krav er at I sender mig feedback tilbage, da jeg altid er interesseret i at hører hvad andre synes.
Tilbage til toppen Go down
http://z8.invisionfree.com/_nydag/index.php?showtopic=550&st=0&#
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Left_bar_bleue95/100Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeTors 9 Apr - 8:49

Niiice o.O xD

- Fuldstændig enig med Amy... WHAOW!!
Tilbage til toppen Go down
Urias

Urias


Antal indlæg : 52
Points : 5601
Reputation : 9
Registration date : 04/04/09
Age : 30

Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeTors 9 Apr - 10:23

Hold da op - lyder spændende! xD
Og ja, det er så godt som umueligt at få noget igennem ved gyldendal. ^^ Det de laver, er jo egentlig bare at oversætte internationale bøger - ikke at udgive deres egne. (Jeg har været til et foredrag med 2-3 stykker fra Gyldendal.)
Tilbage til toppen Go down
http://www.novitus.danskforum.net
Iljana

Iljana


Antal indlæg : 611
Points : 6596
Reputation : 15
Registration date : 13/02/09
Geografisk sted : På paladset

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Left_bar_bleue95/100Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty_bar_bleue  (95/100)
Påklædning: Stor, smuk kjole i lyserødt silke, et værdifuldt gulddiadem, og et par højhælede glassko.
Race: Menneske

Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeTors 9 Apr - 22:08

Prøv evt. andre forlag? (:
Høst og søn, Carlsen, Borgen, Phabel, fx.? ^^
Tilbage til toppen Go down
Amylia
Chat-Chris' sekretær
Chat-Chris' sekretær
Amylia


Antal indlæg : 3025
Points : 9100
Reputation : 100
Registration date : 04/01/09
Age : 29
Geografisk sted : Derovre O.o

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Left_bar_bleue40023/35670Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty_bar_bleue  (40023/35670)
Påklædning: En tynd hvid kjole der går til anklerne. Bare tæer og en stor medaljon halvskjult bag kjolens udskæring. Et sølvarmbånd på den venstre overarm, og forstenet blomster-armbånd om håndleddet.
Race: Formskifter - oprindelig form

Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Apr - 0:15

Ó___________Ò
Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin...
Er det virkelg alt vi får? Virkelig?!
Virkelig virkelig? .______.
Tilbage til toppen Go down
Urias

Urias


Antal indlæg : 52
Points : 5601
Reputation : 9
Registration date : 04/04/09
Age : 30

Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Apr - 10:14

Jeg har skam allerede fundet mig et forlag. ^^ (Et andet end Gyldendal. xD) Men nu ved andre det da i hvert fald. ^^ Det med Gyldendal, altså.
Tilbage til toppen Go down
http://www.novitus.danskforum.net
Alastor
Chat-Holder med Chris
Chat-Holder med Chris
Alastor


Antal indlæg : 428
Points : 6088
Reputation : 8
Registration date : 15/09/08
Geografisk sted : i am the spellweaver

Character sheet
Liv:
Virtuel forfatterskole! - Page 2 Left_bar_bleue100/100Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: sort stor "kappe"
Race: Menneske

Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitimeMan 13 Apr - 19:35

hehe tror ikke det er meget for mig, jeg har altid hadet at skulle lave sådanne type opgaver =p Så ville bare se det som onde demoniske ekstra leksier
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Virtuel forfatterskole! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Virtuel forfatterskole!   Virtuel forfatterskole! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Virtuel forfatterskole!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Sjov og Ballade :: Reklamer-
Gå til: