Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_lcapden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Voting_barden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_rcap 
Edith Ember
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_lcapden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Voting_barden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_rcap 
Amylia
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_lcapden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Voting_barden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_rcap 
Green
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_lcapden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Voting_barden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_rcap 
Era
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_lcapden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Voting_barden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_rcap 
Eleonora
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_lcapden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Voting_barden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_rcap 
Veneur
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_lcapden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Voting_barden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_rcap 
Ann
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_lcapden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Voting_barden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_rcap 
Misel
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_lcapden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Voting_barden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_rcap 
Iljana
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_lcapden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Voting_barden døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P)

Go down 
ForfatterBesked
Alastor
Chat-Holder med Chris
Chat-Holder med Chris
Alastor


Antal indlæg : 428
Points : 6088
Reputation : 8
Registration date : 15/09/08
Geografisk sted : i am the spellweaver

Character sheet
Liv:
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Left_bar_bleue100/100den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: sort stor "kappe"
Race: Menneske

den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Empty
IndlægEmne: den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P)   den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P) Icon_minitimeMan 1 Jun - 22:57

spoiler denne plot/historie er lidt (meget) voldelig og blodig læs på eget ansvar











_______________________________________________________________________________________




Alastor gik ud på en mark... Han virkede træt og forvirret. Han faldt om, men satte sig hurtigt på sine knæ. Han tog nogle lys frem og satte dem i en cirkel omkring sig. Han prøvede at presse den onde inde... Han. måtte. ikke. lade. ham. slippe. ud!!! Alligevel kunne han høre hans forbandede stemme inde i sig... *du VIL tabe! Din krop og dit sind er svækket af al den kamp. Du ved det!.. Drop det nu for fanden jeg vinder jo* Alastor skreg i mental smerte, en flok ravne blev forskrækket og fløj op i himlen..

"he....heh....hehe...ehehahaMWEHEUAAAA!!!" en ond latter der blev til et ondt skrig røg i luften. Hans gode øje gløede rødt og han havde et ondt smil på kinden... *nej... Nej!... NEJ!*.
skreg den gode alastor inde i hans lille midlertidige mentale fængsel"glem det tumbe. Du slipper ikke fri før jeg har haft mit sjov..." Mumlede den onde del af ham. Han mumlede nogle magiske ord og den gode Alastor "besvimede" inde i hans hoved
Den onde Alastor gik langsomt mod en lille landsby, den havde maks hvad? 30 indbyggere, neeemeee ofre! Hans sindsyge smil falmede ikke en disse da han stod iblandt de mange mennesker. Istedet da de alle stod og gloede på ham, som var han en klovn fra storbyen. Trak han sin daggert og spidede en kvinde. Hun blødte og døde hurtigt, folk skreg og nogle mænd angreb ham. Han fremkaldte hurtigt et skelet som stoppede to mænd og begyndte at dræbe dem.

"DENNE AMULET ER VIDUNDERLIG!!!" skreg han i glæde som flere og flere mennesker døde, nogle prøvede at flygte men blev hurtigt hakket ned af et skelet. Til sidst lå alle døde, skeleterne bar deres kroppe ind på midten af pladsen i en bunke.

Alastor slikkede sig for munden og sagde "spise tid" han begyndte at lave ritualet for at skulle dræne en sjæl! Da han var færdig tog han amuletten frem og sagde en mørk og ondskabsfuld magisk formular "You whos innocence is total, you shall not rest, for darkness shall hold your very soul until i say diffrent. Dont go to the light, head into the soothing darkness! BE MINE!" En efter en lyste en død krops øjne og munde lyseblå stærkt og noget der var lyseblåt svævede ind i amuletten. Efter alt dette var klaret satte den onde Alastor sig over ved en af husene, med et brød han havde taget fra huset. Han smilede og sagde "vi er skam ikke færdige endnu min lille ven..." Han mente det til den gode del, som godt nok var bevidstløs.

Bagefter Gik den onde alastor tilbage til kroppene knækkede fingre og lavede endnu et ritual klar... "souls return but stay with me, you will have free will, but always you shall be ready to pay the BILL!" Han grinte som en sindsyg da amuletten lyste og sjælene fløj tilbage i deres kroppe. Menneskene så ud til at være døde endnu. Men pludselig bevægede en finger sig. så en hånd og langsomt rejste alle de døde sig.... De kikkede på sig selv og så op på Alastor

"i er hermed min lille hær om man vil. Lev som normale bønder og mennesker, men hid mit kald hvis det nogensinde skal blive nødvændigt!" en af de gamle mennesker kikkede på ham og sagde "jamen vi er jo døde vi rådner jo!!..." Alastors sindsyge grin smilede og sagde "ikke hvis jeg har gjordt min formular rigtig, i kan stadig dø tro mig, men først når jeres hoved er adskilt fra jeres krop hehe... Og tro ikke i kan gøre det selv eller fortælle nogen, så snart i prøver vil i miste jeres frie vilje..."

En lille pige som også var død kikkede op på ham og sagde "....er du djævlen?" Alastor gik hen til hende gik i hug og sagde "nej... Jeg er meeeggeet være... Men bare rolig jer gør jeg ikke mere så længe i tjener mig villigt... hehehe" Hans sindsyge ansigt var mere skræmmende end nogensinde selv om han var træt og udmattet... Denne amulet var i sandhed en gave!...


Alastor forladte byen med et smil på kinden, bønderne arbejde videre som om intet var sket som befalet... Og alt virkede godt... For nu...




//dette er nærmest hvad den onde del af Alastor har valgt at udnytte amuletten til =P. Igen end plot historie del og ikke rigtig et emne//
Tilbage til toppen Go down
 
den døde by! (mere en plot del/historie end et emne =P)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Flyve historie
» Historie... workshop?
» Digt en historie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Hist og her :: Markerne-
Gå til: