Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
hvorfor ikke prøve? :D Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
hvorfor ikke prøve? :D Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
hvorfor ikke prøve? :D Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
hvorfor ikke prøve? :D Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
hvorfor ikke prøve? :D Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
hvorfor ikke prøve? :D Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
hvorfor ikke prøve? :D Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
hvorfor ikke prøve? :D Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
hvorfor ikke prøve? :D Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
hvorfor ikke prøve? :D Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
hvorfor ikke prøve? :D Vote_lcaphvorfor ikke prøve? :D Voting_barhvorfor ikke prøve? :D Vote_rcap 
Edith Ember
hvorfor ikke prøve? :D Vote_lcaphvorfor ikke prøve? :D Voting_barhvorfor ikke prøve? :D Vote_rcap 
Amylia
hvorfor ikke prøve? :D Vote_lcaphvorfor ikke prøve? :D Voting_barhvorfor ikke prøve? :D Vote_rcap 
Green
hvorfor ikke prøve? :D Vote_lcaphvorfor ikke prøve? :D Voting_barhvorfor ikke prøve? :D Vote_rcap 
Era
hvorfor ikke prøve? :D Vote_lcaphvorfor ikke prøve? :D Voting_barhvorfor ikke prøve? :D Vote_rcap 
Eleonora
hvorfor ikke prøve? :D Vote_lcaphvorfor ikke prøve? :D Voting_barhvorfor ikke prøve? :D Vote_rcap 
Veneur
hvorfor ikke prøve? :D Vote_lcaphvorfor ikke prøve? :D Voting_barhvorfor ikke prøve? :D Vote_rcap 
Ann
hvorfor ikke prøve? :D Vote_lcaphvorfor ikke prøve? :D Voting_barhvorfor ikke prøve? :D Vote_rcap 
Misel
hvorfor ikke prøve? :D Vote_lcaphvorfor ikke prøve? :D Voting_barhvorfor ikke prøve? :D Vote_rcap 
Iljana
hvorfor ikke prøve? :D Vote_lcaphvorfor ikke prøve? :D Voting_barhvorfor ikke prøve? :D Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 hvorfor ikke prøve? :D

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Alastor
Chat-Holder med Chris
Chat-Holder med Chris
Alastor


Antal indlæg : 428
Points : 6089
Reputation : 8
Registration date : 15/09/08
Geografisk sted : i am the spellweaver

Character sheet
Liv:
hvorfor ikke prøve? :D Left_bar_bleue100/100hvorfor ikke prøve? :D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: sort stor "kappe"
Race: Menneske

hvorfor ikke prøve? :D Empty
IndlægEmne: hvorfor ikke prøve? :D   hvorfor ikke prøve? :D Icon_minitimeTirs 13 Okt - 9:24

Jeg fik helt lyst til at prøve at blogge mine tilfældige tanker :).

jeg tror jeg vil starte med noget jeg har tænkt en lille smule over, og håber at jeg får svage svar eller mere tilbage =P (skrevet omkring midnat nu så hvis jeg laver stave fejl etc. Ligegyldigt Razz).

Racisme idag kender vi som at dømme(eller være) nogen på grund af deres udsende, ikke hudfarve, men udsende (selv om hudfarve er en del af ens udsende).
I mine tanker er racisme meget mere end det, det er at dømme(eller være) nogen på hvem OG hvad de er. For eksempel er jeg en stolt nørd :). Og for det bliver jeg jo en gang imellem (i dette tilfælde 1-8 klasse af mit liv ^_^. Her vil jeg lige tilføje at jeg er SÅ ligeglad, det har gjordt mig bedre forberedt på livet og gjordt mig til den jeg er :). )
anyways en gang imellem bliver man jo mobbet for det. På en måde for hvem/hvad man er.

For mig er det en form for racisme, fordi man ikke tænker over hvem personen I VIRKELIGHEDEN er... Men hvad personen er.

Er det bare mig eller?
Mental racisme?



_________________

anden ting:
Kunst... Vi skal lære kunst, men kunst er at udtrykke sig, og de bedste kunsterer i verden skal man være halv uddannet for at kunne forstå deres "værker"

Hvis man er en sand kunstner er tricket til kunst ikke at kunne udtrykke sig på sådan en måde, at det pårvirker selv dem som ALDRIG i deres liv har lært en skid om kunst?

De sande kunstnerer i mine øjne er måske på en sindsyg måde... Reklame laverer (ikke alle Razz). Dem der kan sprede et budskab alle kan forstå (eller bare størstedelen).


Idag er kunst blevet til intet andet end en stor gang LORT (for mig). Og jeg synes helt ærligt det er synd. I mine øjne for at være en gennembrydende kunster idag, skal man genopfinde kunst. Genskabe det, siden det er blevet ødelagt (som største delen af rap/hiphop/techno/etc). Åbne øjne for alle... Hvise hvad SAND kunst er.
Et nemt eksempel vi kender alle det store maleri med en mand der rør ved "guds" eller en anden stor højrer magts. Stort set ALLE ved(eller kan gætte) hvad det betyder, men det er smukt og utrogeligt.

ekstra tanke: for gods sake! Meget idag ligner sku noget jeg/lillebror/lillesøster tegner.... >-<
Tilbage til toppen Go down
Asta Slangedatter

Asta Slangedatter


Antal indlæg : 171
Points : 5859
Reputation : 4
Registration date : 01/03/09
Geografisk sted : Kan du høre den fornuftige stemme inde i dit hoved? Det er mig xD

Character sheet
Liv:
hvorfor ikke prøve? :D Left_bar_bleue100/100hvorfor ikke prøve? :D Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Evanas - Ung kriger, klædt i uniform, marineblå kappe samt bukser og sorte, skinnende støvler. Sværdet
Race: Formskifter - oprindelig form

hvorfor ikke prøve? :D Empty
IndlægEmne: Sv: hvorfor ikke prøve? :D   hvorfor ikke prøve? :D Icon_minitimeTirs 13 Okt - 12:19

*Rækker hånden ivrigt i vejret* Jeg vil meget gerne tage tråden "KUNST" op.

Kunst er mange ting, bl.a. en udtryksmåde som du siger Ala/Alastor/Drame/what ever you want, men det er også en måde at bryde med virkeligheden - gå i ene rum - beskæftige sig med - og lige så en hobby. Kunst er en bred genre med mange fordele og ulemper. Fordelene ville bestå i at der er mange forskellige kunstarter og alle kan (næsten) være sikre på at finde noget, som lige netop interessere dem. Ulempen ville være at mange finde noget kunst grænseoverskridende eller forkert og i samme retning kan kunst også have meget med racisme at gøre (den humanske racisme). For oprindeligt står racisme for "race opdeling" og det er indenfor udseende og traditioner - men kunst kan også høre til traditioner og på den måde høre til forskellige racer og deres udtryksformer.
Kunst kan være en bog, en maskine, et maleri, en pude, en konstruktion eller en bygningsmetode - kunst kan være anvendeligt eller til pynt. Det kommer helt an på kunstneren og hans følelser for sit værk. Hvis en kvinde/mand ser sit håndværk som noget personligt og/eller ekstraordinert og originalt kan han/hun vel at mærke kalde det kunst, men det at kalde noget masseprodukteret for "kunst" mener jeg der er en fejl. Kunst er når noget nyt opstår, noget som ikke er set får eller afprøvet før. Kunst er når terorier afprøves og udføres, når ting testes eller opfindes. Fysik er også kunst. Man at kunne finde ud af fysik er en kunst - se nu blev ordet "kunst" pludselig en færdighed, og ikke længere en udtryksform eller værk. Sådan findes der synonymer i det danske sprog, og hellige den der forstår dem alle sammen!?
Men i hvert fald. Jeg ser kunst som en vigtig ting i hverdagen - f.eks. ville jeg ikke kunne leve uden min guitar og mine bøger. Sådan er der så mange ting. Drame, du siger at kunsten i dag ligner et barns tidlige kryseduller, og det kan du i og for sig have ret i. Men kunsten følger moden, og så er vi henne igen hvor de personlige meninger tager en drejning og vælger vejen for os. Ser du, mange mener at disse kære tegninger (tegnet af en 50 årig grålig mand med fuldskæg og brune fløjlsbukser) er ret så søde, men det vil tiden snart ændre på.

Forresten ved I, at jo mere man ser en ting (måske noget man ikke bryder sig om, det kan være, at ens veninde/ven har en taske som har en forkert farve) og væmmes ved den, og man lader tiden gøre det den er bedst til, jo mere begynder man at bryde sig om selv samme taske. Tiden læger alle sår, tiden fjerner alle skår, men tiden tilpasser også dig så du vender dig til de ting som du omgåes ofte. Prøv måske med en parfume - måske din mors? - du bryder dig ikke om den, men gå ind og duft til den hver dag, og til sidst er den ikke så slem som fra start. (Det er ikke sikkert at det virker for alle).

Men det var lige mit lille indlæg ved første blog her. Jeg ved ikke om jeg har glemt noget, men ellers kommer jeg bare tilbage til det senere. Hold jer muntre!

Hilsen Eleonora aka Asta Slangedatter
Tilbage til toppen Go down
 
hvorfor ikke prøve? :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hvorfor?
» Dokuro er ikke...
» BESKRIVELSE: Mus, digitalt!
» Jeg ved det ikke!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Om spillet :: Arkiv-
Gå til: