Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_lcapVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Voting_barVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_rcap 
Edith Ember
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_lcapVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Voting_barVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_rcap 
Amylia
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_lcapVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Voting_barVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_rcap 
Green
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_lcapVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Voting_barVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_rcap 
Era
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_lcapVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Voting_barVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_rcap 
Eleonora
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_lcapVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Voting_barVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_rcap 
Veneur
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_lcapVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Voting_barVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_rcap 
Ann
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_lcapVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Voting_barVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_rcap 
Misel
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_lcapVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Voting_barVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_rcap 
Iljana
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_lcapVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Voting_barVigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Era
Chat-hofnar
Chat-hofnar
Era


Antal indlæg : 1150
Points : 7126
Reputation : 17
Registration date : 07/10/08
Geografisk sted : Takamir

Character sheet
Liv:
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Left_bar_bleue100/100Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Hvid kjole (se avatar)
Race: Elver

Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Empty
IndlægEmne: Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende   Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Icon_minitimeTirs 22 Dec - 10:42

Opdateringer på Warlands plots

Jah, nu syntes jeg ligesom, at det var på tide med nogle opdateringer herinde, for jeg tænkte: Hvordan dælen kan nytilkommende finde ud af, hvor vi er i historien, når alt der står under "Om Spillet" er som ved Warlands indvielse – at Oprørerne og Menneskene er i krig, osv.
Så her er en opsummering af hvad der er sket siden starten. (Bemærk: Det meste af det der bliver nævnt, er noget som nogle af mine karakterer har været indblandet i... fordi jeg ikke har fulgt fuldstændig med i, hvad der ellers er sket. Det er meget overordnet. Hvis folk har lyst, kan de supplere via en PM til mig eller en admin).



Borgerkrigen

Slaget ved Det Gyldne Vildsvin
En aften kom Haldonir (tidligere, ond general for Menneskene, dengang de sad på magten) med sine mænd til Det Gyldne Vildsvin. Efter noget dårlig service, kom han op at skændes med de ansatte, heriblandt Ephera og Sicia, og det udviklede sig til en af de mest epic battles i Warlands historie, bl.a. featuring Veneur og Chris. Alt dette endte med at kroen blev brændt ned, og herved blev et af Oprørernes vigtigste mødesteder tilintetgjort (Oprørernes daværende leder ejede kroen).

Forvirring efter slaget
Efter Slaget ved DGV skete der forskellige små ting, et optøj på Hovedgaden med nogle orker, så vidt jeg husker, og noget halløj på markedspladsen, involverende nogle fra Tyvelauget, Haldonir, Green og Nina og et par små magikerbørn. Det kulminerede lidt i at Green blev såret, tror jeg, og anbragt i Oprørernes infirmeri. Her på et eller andet tidspunkt bliver Green og Nina kærester. Der kører også noget med nogle kongelige/adelige på paladset. Tyvelauget blomstrer op og forsvinder lidt hen i mørke igen.

Greens forsvinden og de nye admins' æra
På et eller andet tidspunkt her, beslutter personen bag Green sig for at forlade Warland, og Chris og Veneur overtager posterne som admins. Som følge er der lidt forvirring mht. Oprørerne, og det bliver besluttet at Veneur skal overtage pladsen som Oprørsleder. Herefter følger en lang periode med inaktivitet, da både Nina og Green er forsvundet (jeg tror også jeg var rimelig inaktiv, men sch xD). Heldigvis kommer Amylia, Eleanora (dengang kendt som Ellinor) og Iljana, der for øvrigt bliver den nye kongelige, og nogle flere nye brugere og redder siden fra komplet ødelæggelse. Jeg har også glemt at nævne Drame/Faldran/Alastor, men jeg kan ikke lige huske hvordan han figures in i hele Warlands plot, bortset fra at ham og Era render rundt i skoven. Lille sidespring.
Ahem. I hvert fald kommer siden i gang igen, og mange nye brugere kommer og går.

Comebacks og BALLET
På et eller andet tidspunkt kom Green tilbage som en ny karakter - stifteren af Wirkan, en oprørsgruppe for magikere. Nina kom også tilbage i form af Liv, Dawn, Safran og forskellige andre. Et BAL blev arrangeret, hvor Oprørerne skulle tage magten fra menneskene. Selv om slaget ikke var lige så epic som Slaget ved DGV, blev det alligevel udført, og nuværende status er at Oprørerne har magten.
Imens har Alastor genopbygget kroen ved hjælp af knoglestøv og illusioner, så Det Gyldne Vildsvin er nu restaureret til sin fordums glans, eller noget.


Nabolandet

Kommende plots
Nu er den gamle Green, tidligere Oprørsleder, vendt tilbage fra en forsvindelse, med frygtelige nyheder fra Warlands naboland, der har planer om et angreb. Nu må splittede Warland skride til handling. Menneskene og Oprørerne må arbejde sammen, for at besejre Nabolandet!

General Abaddon i Den Store Skov
General Abaddon den Evige, er overhoved for en landsby i Nabolandet. Han er ondsindet og barbarisk, patriot og dybt religiøs. Han befinder sig på nuværende tidspunkt i den dybe ende af Den Store Skov, tæt ved Kariada bjergene (se Warlands kort under Galleri) og meget langt fra Takamir. Men pointen er, at han er der. Han har 99 arbejdere med sig, og de har fældet en stor del af skoven for at få plads til en kæmpe base. Der er allerede et andet hold Nabolændere - krigere og soldater, denne gang - der er på vej ind i Warland for at slutte sig til Abaddon ved deres base.
Ephera, der blev taget til fange af Abaddon, er nu på vej mod Takamir for at fortælle Warlands øverstkommanderende om Abaddons tilstedeværelse i landet - på hans egen ordre. Hun kan ikke modsige ham, for han har hendes højtelskede ulveunge, Kairos.
Tilbage til toppen Go down
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6474
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Left_bar_bleue100/100Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Empty
IndlægEmne: -   Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Icon_minitimeTirs 22 Dec - 10:50

Cool! =D.

Tror jeg / mine karaktere er det man kalder "good fillers" XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
Green
Kroejer + oprørsleder
Kroejer + oprørsleder



Antal indlæg : 1573
Points : 12420
Reputation : 6
Registration date : 16/06/08

Character sheet
Liv:
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Left_bar_bleue100/100Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: Kappe med hætte.
Race: Elver

Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende   Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Icon_minitimeOns 23 Dec - 22:28

Superfedt! God ide...
Tilbage til toppen Go down
https://warland.aforumfree.com
Sponsoreret inhold





Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Empty
IndlægEmne: Sv: Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende   Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vigtige opdateringer - bør læses af alle nytilkommende
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Opdateringer af Warlands historie
» en dag som alle andre.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: Om spillet :: Om Warland-
Gå til: