Warland
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warland

Warland er fantasi. Warland er magi. Warland er den verden, ingen nogensinde har fået lov at opleve. Du har chancen - grib den nu!
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Kom tilbage!
Faldrons dagbog Icon_minitimeOns 29 Apr - 0:58 af Misel

» Orcdal
Faldrons dagbog Icon_minitimeFre 19 Apr - 1:31 af Zycro

» Lucius In Sneaker
Faldrons dagbog Icon_minitimeOns 9 Nov - 7:32 af Mortimer

» New evil person here neal for him now^^ (åbent emne)
Faldrons dagbog Icon_minitimeFre 29 Jul - 23:52 af Mortimer

» Sommerregn i Januar
Faldrons dagbog Icon_minitimeMan 20 Jun - 20:07 af Mortimer

» Hej Viol, du er blå og sød
Faldrons dagbog Icon_minitimeLør 28 Maj - 1:32 af Trivia Saigon

» Nyhed på Det Gyldne Vildsvin
Faldrons dagbog Icon_minitimeTirs 17 Maj - 23:02 af Trivia Saigon

» ROTO: Rise Of The Overlord
Faldrons dagbog Icon_minitimeFre 25 Mar - 22:39 af Lord Gurk

» Et par øller og en snak
Faldrons dagbog Icon_minitimeTirs 1 Feb - 19:58 af Beth Smith

» Afløser for Abaddon?
Faldrons dagbog Icon_minitimeTirs 1 Feb - 5:41 af Maradith

Regler

1. Du må ikke styre andres brugere. Altså hvis du er Jim, og Jim siger til Morten, "Gå væk!" så kan du ikke styre Morten, og for eksempel skrive, "Morten går." Det er op til Morten, hvordan hans karakter reagerer.

2. Når din karakter siger noget, skal du skrive i "gåseøjne" og når du tænker i *stjerner* - tanker kan dog også skrives i kursiv.

3. Du skal skrive mindst 5 linjer i hvert IC indlæg, da det bliver til færre linjer, når du trykker "Send."

4. Du må kun være et sted af gangen - det vil sige, din karakter må ikke være i flere tråde på samme tid. Hvis du ønsker at forlade stedet, skal du i dit indlæg beskrive, at din karakter smutter, og i slutningen af dette sidste indlæg skal du skrive //out//.

5. Ingen powerplay, Mary Sues og Gary Stus. Din karakter må ikke være perfekt (for perfektion eksisterer ikke), kan ikke klare alt og skal have mindst et par svagheder. Hvis denne regel overholdes, bliver spillet meget sjovere.

6. Det er tilladt at bande og tale grimt til andre karakterer i tråde, når man er IC (in character), men kend dog dine grænser.

7. Og man behandler hinanden ordentligt OOC (out of character)! - Så det håber jeg, I kan finde ud af.

Det var vist alt. Jeg forbeholder mig retten til at ændre, slette og tilføje regler, hvornår det skulle være. Skriv endelig en pm til Amylia, Chris19 eller Edith Ember, hvis du er i tvivl om noget, har spørgsmål, eller bare har forslag til andre praktiske regler.


På vegne af
Stifteren (Green) og Adminteamet (Amylia, Chris19, Edith Ember)

Mest aktive brugere
Chris19
Faldrons dagbog Vote_lcapFaldrons dagbog Voting_barFaldrons dagbog Vote_rcap 
Edith Ember
Faldrons dagbog Vote_lcapFaldrons dagbog Voting_barFaldrons dagbog Vote_rcap 
Amylia
Faldrons dagbog Vote_lcapFaldrons dagbog Voting_barFaldrons dagbog Vote_rcap 
Green
Faldrons dagbog Vote_lcapFaldrons dagbog Voting_barFaldrons dagbog Vote_rcap 
Era
Faldrons dagbog Vote_lcapFaldrons dagbog Voting_barFaldrons dagbog Vote_rcap 
Eleonora
Faldrons dagbog Vote_lcapFaldrons dagbog Voting_barFaldrons dagbog Vote_rcap 
Veneur
Faldrons dagbog Vote_lcapFaldrons dagbog Voting_barFaldrons dagbog Vote_rcap 
Ann
Faldrons dagbog Vote_lcapFaldrons dagbog Voting_barFaldrons dagbog Vote_rcap 
Misel
Faldrons dagbog Vote_lcapFaldrons dagbog Voting_barFaldrons dagbog Vote_rcap 
Iljana
Faldrons dagbog Vote_lcapFaldrons dagbog Voting_barFaldrons dagbog Vote_rcap 
Chatten

[ Copy this | Start New | Full Size ]

 

 Faldrons dagbog

Go down 
ForfatterBesked
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6484
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
Faldrons dagbog Left_bar_bleue100/100Faldrons dagbog Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

Faldrons dagbog Empty
IndlægEmne: Faldrons dagbog   Faldrons dagbog Icon_minitimeLør 19 Jul - 8:30

Faldrons minder





kære dagbog

idag var en hektisk dag så jeg vil prøve at starte helt fra bunden. Det hele startede da jeg som sædvanelig skaffede mig lidt penge til mad. Da jeg begyndte at kede mig lidt valgte jeg at drille lidt, Du ved som jeg plejer når jeg keder mig. Så jeg valgte et offer - en betjent egentlig jeg forklædte mig som adelig og snød ham med det klassiske falske opkræver trick....man du skull have set ham han drønede ned af gaden og dog fandt han ingen.
Men det dårlige er ikke kommet endnu jeg fandt endnu et offer en af de der kvinde elskere så jeg ville spille ham et puds jeg forvandlede mig til en smuk kvinde og prøvede at lokke ham over til et mørkt sted for at skræmme ham desvære gik det ikke så godt da han så igennem min lille spøg - jeg kunne sagtens slippe væg intet problem og uden problemer have klaret ham. Men han valgte at ville holde fred....han spurgte om vej til kroen længere nede af gade så self hjalp jeg...
men da vi kom derned viste det sig at kroen var i lys lue...og med det mener jeg i flammer..så jeg hoppede ind /meget mod min vilje\ for at hjælpe men da jeg ikke kunne se noget andet for røg valgte jeg at komme ud...desvære skete der det jeg så en flok soldater affyre pile mod de nærliggende huse så jeg blev lidt rasende og sneg mig op for derefter at forvandle mig til en grusom drage.....heldigt nok for mig blev de så bange de stak af hehe....dette fandt jeg dog først ud af lidt senere for før jeg kunne kikke tilbage havde jeg fløjet ned til en pige....tjaa jeg ville hjælpe men desvære ville hun hellere hjælpe de folk i huset....en sjov ting hun sagde var "hvis du har et hjerte af guld og ren samvittighed hjælper du mig" nu har jeg jo ingen af delene men noget i mig sagde jeg skulle hjælpe hende så det gjorde jeg.

jeg slutter her jeg er for træt og udmattet til at skrive mere....godnat



Kære Dagbog

idag vågnede den anden person op hun virker som et ok menneske...men er hun overhovedet et??? og kan jeg stole på hende? nåmen jeg har renset hendes fodsår og jeg tror ikke hun vil skade mig på nogen måde....jeg håber bare hun er taknemmelig hun spørger en del men ingen af de spørgsmål er typen der ikke bør svarges alle sammen helt normale spørgsmål. hun har nogle pæne pile for resten og en god bue...jeg bruger den skam ikke men den så pæn ud...dog tror jeg IKKE jeg skulle stjæle dem vi har alle ting vi holder af...nå pyt jeg må tilbage til hende nu - vi snakkes ved....

kære dagbog

mit ben har det meget bedre og min hoste er væk....det viser sig at Misel er en elver....nåmen jeg havde brug for lidt motion og syntes Misel skulle have lov at få en flyve tur så jeg forvandlede mig til en drage og gav hende en flyvetur....vi tog til byen for at få lidt at spise hjorte kød og te egentligt kan jeg bedst lide suppe men pyt med det...jeg så den flotteste lille humørsten selfølgelig købte jeg den...jeg har fået en sjov lille ide hvis jeg nu fik trænet mine magiske evner lidt igen og tog et hårdt drageskæl kunne jeg måske håbe på at lave en magisk halskæde. nå ses senere dagbog og sladder ikke til nogen


hej dagbog, længe siden sidst......en masse ting er sket......Jeg har fundet en lille formskifter og passer på hende for tiden, jeg har også mødt en meget venlig kvinde formskifter....Ayla... Hun virker så venlig, forstående og er bare rent ud fantastisk!.........I byen da vi blev angrebet, fangede en soldat Duruko.....Jeg rev vidst soldatens arm af!!!....men på grund af mig... kom både Duruko og Ayla tilskade tilskade på grund af mig så jeg tager mig af hende for tiden....Men siden jeg mødte hende og Duruko....navnet på pigen....så er mig liv blevet ændret....til det bedre?

jeg har overvejet at bruge de penge jeg har sparet sammen gennem årene til at bygge huset meget større...Så ville Duruko og Ayla..og Reves og hende den nye have et nyt sted at bo (hvis de ikke har et)


Sidst rettet af Drame Ons 25 Feb - 7:37, rettet i alt 5 gange
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
Drame

Drame


Antal indlæg : 371
Points : 6484
Reputation : 3
Registration date : 18/07/08

Character sheet
Liv:
Faldrons dagbog Left_bar_bleue100/100Faldrons dagbog Empty_bar_bleue  (100/100)
Påklædning: alment tøj
Race: Formskifter - oprindelig form

Faldrons dagbog Empty
IndlægEmne: -   Faldrons dagbog Icon_minitimeSøn 20 Jul - 23:56

opdateret
Tilbage til toppen Go down
http://www.freewebs.com/foamy_squirrely_wrath/
 
Faldrons dagbog
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dagbog for Elinor
» Aiya's Dagbog
» Zharaks dagbog
» Greens dagbog
» Misels Dagbog

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Warland :: For medlemmer :: Dagbøger-
Gå til: